Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ved i det? (julegaver)
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:29

Hej ducks =D
Jeg tænkte på om i egenligt ved noget af det i for i julegave? :-) Enten har kigget eller selv har været med ude og købe jeres julegaver. Og hvad for i? Det eneste jeg ved jeg for 100 % sikkert er den her cykel:



.. Og nu når jeg er igang, så kan jeg vel os lige høre om nogle har den der "Centerpubben" med "Hej matematik" .. Da jeg skal bruge den til en video hurtigt. Hæhæ 8D


Nå, men fortsat god aften, ænder =D


» EmmaBorum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgfg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:46

i år ved jeg hvad jeg får af min momor og min mors kærste.

fordi jeg var på strøget med dem idag, og så havde min mor fået penge af min mormor, så jeg valgte at få en Sparkz hættetrøje (+ overraskelse) af mormor, og en dolce & gabbana (virkelig fed!) tshirt af min mors kærste. :D sådan en hvor der står dolce&gabbana under patterne og så er der sådan noget mynster halløj i, med 'blomster' gennemsigtigt noget. d; ellers ved jeg intet.


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ceres Mørk
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:48

Jeg tror jeg får en ridehjelm eller en ny mobil ; D



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 grpkwr¨¨grpgrkå
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:51

(Sjovt, jeg skulle til at lave sådan et indlæg her)



Jeg ved jeg får en sort iPod Classic<33333333333

@!#$ JEG GLÆDER MIG TIL AT JEG MÅ BRUGE DEN! ! ! ! ! ! !


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:52

Jeg ved at jeg får et par lange Cavallo ridestøvler (: Eller i hvert fald noget af dem Resten må jeg selv betale.



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 laaa
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:54

jeg ved at jeg får enten et par topreiter ridebukser (islænder), eller et par g-star bukser :D




>'Kirstine Bøndergaard'<

- Med den fantastiske Spegill

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:56
jeg ved jeg får nogle leggings, fordi jeg var ude og købe dem idag.
SÅ ved jeg jeg får en sort fjellräv fordi den købte vi også idag.

Og så ved jeg jeg får tilskud til et kamera, fordi mig og moar har snakket rigtig meget om det :D .

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 ergsfxdf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:59

Ved jeg får et par grå styletter af min bedste veninde - ellers er restet gætværk ;)


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:01

kamilla: åårh, den har min kusine. den virker såsåså god :) <3


» EmmaBorum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julegave
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:12

Tror jeg har gættet alle mine gaver.. Det har været ret nemt at gætte, da jeg ikke ønskede mig "billige" ting.. Jeg ønskede mig f.eks. Ny mobil, digital kamera, ny dressursadel (windsor elite) og sådan nogen dyre ting..


Så har bare sagt til de fleste at jeg ønsker mig parfumer (har så sagt hvilke jeg ønsker mig), og har sagt et ridedækken/lændedækken som er vandtæt til min moster, og denne jakke til mine forældre (og den er jeg næsten sikker på at få)

Venligst lånt af Tika rideudstyr..

Ellers får jeg er "gavekort" til Torben Andersen til hjælp af trailer læsning..


Får ikke så mange gaver, da vi ikke er så mange i min familie.. Men det er tanken der tæller, og jeg ved jeg bliver glad for det uanset hvad jeg får..


Og hvor får i bare dyre gaver nogen af jer!!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:53

Jeg er 100% sikker på, at jeg får et par grå sister point bukser og nogle stribbede, sorte all-stars (virkelig fede!)

Får kun tøj.


» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:02

Det eneste jeg ved! jeg får er et gavekort til huller i ørene af min bedste dejligste Miichelle<3

- har ingen anelse om hvad jeg får af mine forældre! og så tror jeg at jeg får et krølle/glattejern fra phillips af min mormor, eftersom det er det eneste jeg ønsker mig af hende ;D


mest af alt ønsker jeg mig en st. bernhardshund, hvilket jeg 100% ikke får ;D



» Tazz «

glædelig jul (;

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaala
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:05

Ved at jeg får gallashows biletter til herning, og til at komme på messen fredag-lørdag-søndag, og bo på hotel, osv..



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:11

Nej, ikke rigtigt. Eller jeg ved 99,9999 % at jeg får nogen dressurstøvler af min mormor og morfar. (Eller penge til det)


EMMA & FLOSSY

22.11.07 hook du er elsket&savnet

jeg savner tiden george

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:35

Ved en af tingene fra min mor og far et par miss sixty bukser, og at min mormor og morfar undertøj og sokker (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)



0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhu
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:37

Jeg ved stort set alt hvad jeg får da jeg selv skal vælge det i år ;) så det er kun hvis de finder på noget ekstra noget - hvad jeg ik regner med ;)



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:15

jeg er næsten sikker på D&G'en her:


toppen altså. ellers ved jeg det ikke



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 wqekweåforw
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:30

Emma b: Ja, det er den! Min bedste ven har den, og ååh. Jeg glæder mig så meget. Den ligger på køkkenbordet, og det der "itui" er pakket ind i plastic, og må ikke åbnes før d. 24 når alle andre får gaver. Argh! Jeg ved ikke om jeg klarer det? xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:36

Kamilla: (Ved godt at det ikke er mig Emma, du mener, men svarer lige også) Argh, sådan noget hader. Det kan jeg godt forstå. Det er seriøst svært, når man ved hvad det er. Og så det bare ligger der og "venter" på en.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæø
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:51

Jeg ved hvad jeg får af min mormor & morfar. For jeg har selv købt det x)


Et par gamacher

2 Cardigans

3 T-Shirts

D&G underbukser

Vest


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved det ikke?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 23:05

- jeg er helt blank.. er spændt.

(:


jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 23:52


Jeg var selv ude og købe mine julegaver sammen med min

farmor, så jeg ved at jeg får:


g-star bukser

2 bluser fra only

blå kjole fra H&M

sorte reebok

sort/hvid partisaner tørklæde [:


så det er jeg godt tilfreds med :D


og jeg regner stærkt med at få en nokia n73

af min mor&far <3.



Stine Rosendahl.

' søger ny pony.


.. det er umuligt at undvære

sin ridning <3.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar svar
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 10:18

Jeg ved at jeg får en Lg Ke 970 shine mobil og et par tiger bukser.


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 dgfdfgdfs
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 12:40

I hvert fald en parfume. :b


.. Hilsen? Kiiiks'en xb


0
0
Svar på denne tråd
 
 ***
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 14:29

Tror jeg får en ipod af min mor og hendes kæreste Ole



Den lille af dem :)



- Mvh. Cecilie -



Søger Parthest!!
Annonce, klik her

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jul :D
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 00:06

Jeg ved at jeg får en flybillet til USA - 10 dage tur / retur :D


Og så ved jeg at jeg får 3 toppe/kjoler til at gå i byen i , da de er købt i Ålborg på vores årlige jule-shoppe tur , så der skulle vi jo være sikre på den rigtige størrelse !


Crap man hvor jeg bare glæder mig - en uge i morgen tøser




Det er forvirringerne og tragedierne her I livet der minder os om , at der er noget bedre et sted derude . Noget der er værd at kæmpe for !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 07:45

Jeg har virkelig ingen anelse, udover de gaver jeg selvfølgelig har fået i forvejen fra min veninde og min fars kæreste. ;D


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafaf
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 10:35

Jeg er rimelig sikker på jeg får en masse penge af morfar :)

og så kom min bedsteveninde til at give mig min julegave i fødselsdags gave, lol. der fik jeg en armani parfume + creme :)


Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 fffddd
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 15:23

Har selv bestemt :

En make up pakke.


Selv været med til at købe:

Noget Parfume.



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 17:52

Jeg er 100% sikker på, at jeg får koncert billetter af min kæreste :P Han ringede nemlig og spurgte, om jeg ville med, hvis han købte billetterne. Jeg får også en lille ekstra gave fra ham, det ved jeg dog ikk hvad er.

I øvrigt, så er det Bryan Adams koncert, mandag den 2 juni på Hillerød stadion. Glæder mig sååå meget..


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 18:06

Nåå ja. :-) Jeg ved også at jeg for en dr. denim nederdel af min veninde, den samme som jeg selv har købt :P Og så skal jeg ned og købe julegaver med min faster til mig selv. Altså bare dem fra hende ;-) Skal jeg imorgen, hun bor langt væk så holder fri Onsdag : D


» EMMA & BIRGER


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider