|
|
| Ved i det? (julegaver) |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
15-12-2007 19:29 |
|
Hej ducks =D Jeg tænkte på om i egenligt ved noget af det i for i julegave? Enten har kigget eller selv har været med ude og købe jeres julegaver. Og hvad for i? Det eneste jeg ved jeg for 100 % sikkert er den her cykel:  .. Og nu når jeg er igang, så kan jeg vel os lige høre om nogle har den der "Centerpubben" med "Hej matematik" .. Da jeg skal bruge den til en video hurtigt. Hæhæ 8D Nå, men fortsat god aften, ænder =D
» EmmaBorum - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
15-12-2007 19:46 |
|
i år ved jeg hvad jeg får af min momor og min mors kærste. fordi jeg var på strøget med dem idag, og så havde min mor fået penge af min mormor, så jeg valgte at få en Sparkz hættetrøje (+ overraskelse) af mormor, og en dolce & gabbana (virkelig fed!) tshirt af min mors kærste. sådan en hvor der står dolce&gabbana under patterne og så er der sådan noget mynster halløj i, med 'blomster' gennemsigtigt noget. d; ellers ved jeg intet.
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Jeg tror jeg får en ridehjelm eller en ny mobil ; D
Marie nu uden ceres mørk nu med felix =D Tidl. Fjordbollen søger Felix Albæk's fortid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grpkwr¨¨grpgrkå |
|
|
(Sjovt, jeg skulle til at lave sådan et indlæg her) Jeg ved jeg får en sort iPod Classic<33333333333  @!#$ JEG GLÆDER MIG TIL AT JEG MÅ BRUGE DEN! ! ! ! ! ! !
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg ved at jeg får et par lange Cavallo ridestøvler (: Eller i hvert fald noget af dem Resten må jeg selv betale.
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laaa |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
15-12-2007 19:54 |
|
jeg ved at jeg får enten et par topreiter ridebukser (islænder), eller et par g-star bukser 
>'Kirstine Bøndergaard'< - Med den fantastiske Spegill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
jeg ved jeg får nogle leggings, fordi jeg var ude og købe dem idag. SÅ ved jeg jeg får en sort fjellräv fordi den købte vi også idag. Og så ved jeg jeg får tilskud til et kamera, fordi mig og moar har snakket rigtig meget om det  .
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ergsfxdf |
|
|
Ved jeg får et par grå styletter af min bedste veninde - ellers er restet gætværk 
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
15-12-2007 20:01 |
|
kamilla: åårh, den har min kusine. den virker såsåså god <3
» EmmaBorum - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave |
|
|
Tror jeg har gættet alle mine gaver.. Det har været ret nemt at gætte, da jeg ikke ønskede mig "billige" ting.. Jeg ønskede mig f.eks. Ny mobil, digital kamera, ny dressursadel (windsor elite) og sådan nogen dyre ting.. Så har bare sagt til de fleste at jeg ønsker mig parfumer (har så sagt hvilke jeg ønsker mig), og har sagt et ridedækken/lændedækken som er vandtæt til min moster, og denne jakke til mine forældre (og den er jeg næsten sikker på at få)  Venligst lånt af Tika rideudstyr.. Ellers får jeg er "gavekort" til Torben Andersen til hjælp af trailer læsning.. Får ikke så mange gaver, da vi ikke er så mange i min familie.. Men det er tanken der tæller, og jeg ved jeg bliver glad for det uanset hvad jeg får.. Og hvor får i bare dyre gaver nogen af jer!! 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jeg er 100% sikker på, at jeg får et par grå sister point bukser og nogle stribbede, sorte all-stars (virkelig fede!) Får kun tøj.
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D |
|
|
Det eneste jeg ved! jeg får er et gavekort til huller i ørene af min bedste dejligste Miichelle<3 - har ingen anelse om hvad jeg får af mine forældre! og så tror jeg at jeg får et krølle/glattejern fra phillips af min mormor, eftersom det er det eneste jeg ønsker mig af hende  mest af alt ønsker jeg mig en st. bernhardshund, hvilket jeg 100% ikke får 
» Tazz « glædelig jul (; .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
15-12-2007 21:05 |
|
Ved at jeg får gallashows biletter til herning, og til at komme på messen fredag-lørdag-søndag, og bo på hotel, osv..
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Nej, ikke rigtigt. Eller jeg ved 99,9999 % at jeg får nogen dressurstøvler af min mormor og morfar. (Eller penge til det)
EMMA & FLOSSY 22.11.07 hook du er elsket&savnet jeg savner tiden george
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Ved en af tingene fra min mor og far et par miss sixty bukser, og at min mormor og morfar undertøj og sokker (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhu |
|
|
Jeg ved stort set alt hvad jeg får da jeg selv skal vælge det i år så det er kun hvis de finder på noget ekstra noget - hvad jeg ik regner med 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
15-12-2007 22:15 |
|
jeg er næsten sikker på D&G'en her:  toppen altså. ellers ved jeg det ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wqekweåforw |
|
|
Emma b: Ja, det er den! Min bedste ven har den, og ååh. Jeg glæder mig så meget. Den ligger på køkkenbordet, og det der "itui" er pakket ind i plastic, og må ikke åbnes før d. 24 når alle andre får gaver. Argh! Jeg ved ikke om jeg klarer det? xD
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Kamilla: (Ved godt at det ikke er mig Emma, du mener, men svarer lige også) Argh, sådan noget hader. Det kan jeg godt forstå. Det er seriøst svært, når man ved hvad det er. Og så det bare ligger der og "venter" på en. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæø |
|
|
Jeg ved hvad jeg får af min mormor & morfar. For jeg har selv købt det x) Et par gamacher 2 Cardigans 3 T-Shirts D&G underbukser Vest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved det ikke? |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
15-12-2007 23:05 |
|
- jeg er helt blank.. er spændt. (:
jule kram, schønse. (- schønse med C!) savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Stine R |
| Dato:  |
15-12-2007 23:52 |
|
Jeg var selv ude og købe mine julegaver sammen med min farmor, så jeg ved at jeg får: g-star bukser 2 bluser fra only blå kjole fra H&M sorte reebok sort/hvid partisaner tørklæde [: så det er jeg godt tilfreds med  og jeg regner stærkt med at få en nokia n73 af min mor&far <3.
Stine Rosendahl. ' søger ny pony. .. det er umuligt at undvære sin ridning <3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar svar |
|
|
Jeg ved at jeg får en Lg Ke 970 shine mobil og et par tiger bukser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgfdfgdfs |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
16-12-2007 12:40 |
|
I hvert fald en parfume. :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Tror jeg får en ipod af min mor og hendes kæreste Ole  Den lille af dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jul :D |
|
|
Jeg ved at jeg får en flybillet til USA - 10 dage tur / retur  Og så ved jeg at jeg får 3 toppe/kjoler til at gå i byen i , da de er købt i Ålborg på vores årlige jule-shoppe tur , så der skulle vi jo være sikre på den rigtige størrelse ! Crap man hvor jeg bare glæder mig - en uge i morgen tøser 
Det er forvirringerne og tragedierne her I livet der minder os om , at der er noget bedre et sted derude . Noget der er værd at kæmpe for !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har virkelig ingen anelse, udover de gaver jeg selvfølgelig har fået i forvejen fra min veninde og min fars kæreste. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafafaf |
|
|
Jeg er rimelig sikker på jeg får en masse penge af morfar  og så kom min bedsteveninde til at give mig min julegave i fødselsdags gave, lol. der fik jeg en armani parfume + creme 
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffddd |
| Forfatter:  |
Muzze 1 |
| Dato:  |
17-12-2007 15:23 |
|
Har selv bestemt : En make up pakke. Selv været med til at købe: Noget Parfume.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Katharina ♥Rauschenberger♥ |
| Dato:  |
17-12-2007 17:52 |
|
Jeg er 100% sikker på, at jeg får koncert billetter af min kæreste Han ringede nemlig og spurgte, om jeg ville med, hvis han købte billetterne. Jeg får også en lille ekstra gave fra ham, det ved jeg dog ikk hvad er. I øvrigt, så er det Bryan Adams koncert, mandag den 2 juni på Hillerød stadion. Glæder mig sååå meget.. 
Knuz Kat
Hassan- glemmer dig aldrig. R.I.P 29-11-06
Julie la Cour Du vil altid være i mit hjerte! "jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|