Hej ænder 
Først må jeg lige ud med min glæde, jeg skal ned til Ceres d. 21. Ih jeg glæder mig til at se den dumme pony igen Q: nøjj hvor savner jeg ham, men jeg ved han har det godt
.
Mht. Felix, går det bare supert. Han står nu i kæder alene, uden nogle problemer. Selvom jeg dog ikk helt stoler på ham endnu, så går det bare frem ad. Min træner har redet ham lidt det sidste stykke tid for at gøre det lidt nemmere for mig
. Så vi håber på at komme i krig med alle stævnerne til foråret og måske c stævner engang
.
Men nu til billederne, jeg er godt klar over mine fejl, men der bliver arbejdet på dem alle. Det er første gang han bliver redet siden onsdag pga. dyrlæge.
Billederne er desværre lidt mørke, men håber i kan se hvad det forstiller
Kvaliteten er desværre blevet, meget, forringet da den kom på nettet 

trav<3

igen

galop

og ja en parade 
det var alt for denne gang
huuusk jeg har fødselsdag på onsdag 