Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye RIDEbilleder af Felix + opdatering
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:24

Hej ænder :D


Først må jeg lige ud med min glæde, jeg skal ned til Ceres d. 21. Ih jeg glæder mig til at se den dumme pony igen Q: nøjj hvor savner jeg ham, men jeg ved han har det godt .
Mht. Felix, går det bare supert. Han står nu i kæder alene, uden nogle problemer. Selvom jeg dog ikk helt stoler på ham endnu, så går det bare frem ad. Min træner har redet ham lidt det sidste stykke tid for at gøre det lidt nemmere for mig . Så vi håber på at komme i krig med alle stævnerne til foråret og måske c stævner engang ;).

Men nu til billederne, jeg er godt klar over mine fejl, men der bliver arbejdet på dem alle. Det er første gang han bliver redet siden onsdag pga. dyrlæge.

Billederne er desværre lidt mørke, men håber i kan se hvad det forstiller ;) Kvaliteten er desværre blevet, meget, forringet da den kom på nettet :(


trav<3


igen


galop


og ja en parade :D


det var alt for denne gang



huuusk jeg har fødselsdag på onsdag :D



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 ***
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:27

Kan desværre ikke se nogle af billederne, fordi de er så mørke..


Men dejligt det går fremad.



- Mvh. Cecilie -



Søger Parthest!!
Annonce, klik her

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:35

Kan heller ik se billederne særlig godt. Men af hvad jeg kan se ser det godt ud. Q: Og det lyder dejligt med Ceres :-)


» EmmaBorum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ***
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:39





Ser da fint ud :)



- Mvh. Cecilie -



Søger Parthest!!
Annonce, klik her

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cecilie
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:47

Cecilie: Tusind tak (: Ville have lysnet dem, men jeg har fået ny computer hvor programmet ikke er på :(


Emma: haha, tak :)



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjkjglhlj
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:13

Hvor er han fin (:

Men du rider ham da ikke ret lang?


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:18

Dejligt, det går godt.

Og jeg synes det ser meget pænere ud mht. jeres ridning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ceres Mørk
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:23

Julie: Nu har han fået flere muskeler, han bruger ryggen meget bedre så vi er så små at begynde at samle ham lidt igen ;)


Line: tak d:



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:38

Jeg synes, at det ser ud til, at du rider ham rigtig godt.

Det lyder da bare dejligt, at det går så godt, som det gør.

Og så er Felix jo super smuk, søde! :)


Med hensyn til, at du skal ned til Ceres, lyder det da bare så dejligt. Hils ham fra JHN! ;D




EMMA & FLOSSY

22.11.07 hook du er elsket&savnet

jeg savner tiden george

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 16:48

uuh god tur ud til ceres :D


syntes det klær dig at sidde på et større dyr ;) (y)


og dejligt at det går godt ;D


han er fiiin =D



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider