Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Fighter :D Ny bio film ;)
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 18:45

Var inde og se den nye ungdomsfilm figther, med min veninde i fredags til premiere :D


Og det er FANTASTISK :D Synes den var vildt god (:


Især når Cyron Melville<3 er med (faktisk grunden til jeg først ville se den)


Har i set den ? :P og hvad synes i om den ? :D



Ponyerne<3

Frida Vinstrup <3

Birkegårdens Dixie <3

Domenique <3

Jasmin Sabah <3

I er elsket <3


Johnny Depp, du bliver ikke ældre, men bare Lækre <3!


Hilsen Safia (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 18:51
jeg vil SÅ gerne se den!
Synes den ser herre god ud!

(lålålå, jeg så cyron melville inde på strøget for en uge siden!)

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 fretfrfgr
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:31

- jeg har også set den!!!

hmm, jeg syntes at den var god, men nok kun fordi at Cyron spillede så meget. Det var ham der gjorde den så god


(nejnejnej, en jeg kender mødte også Cyron her på strøget for ikke så lang tid siden, samme dag som jeg var dér, men tror i jeg mødte ham?! nejnej, jeg gik på strøget en hel dag sammen med ham uden også at møde ham )


- elisa (:

..med den skønherlige milton d; <3

sammen kan vi alt! (L)



0
0
Svar på denne tråd
 
 gerrr
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:42

Nej, den har jeg ikke set. Ved egenligt heller ikke helt præcist, hvad det er for en! :)


EMMA & FLOSSY

22.11.07 hook du er elsket&savnet

jeg savner tiden george

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:44

nooo jeg syntes det ligner sådan en wannabe amerikaner film :Q


vil så vidt muligt undgå at se den !



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 wedrft56y7u8i9
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 12:46

åh, jeg har set slutningen såå mange gange xD (arbejder i cinemaxx), og synes hende pigen er Såå grim d:


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 13:38

jeg var inde og se den igår.

synes den er okay.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 16:32

jeg vil herrer gerne se den :)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghgfhfhg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:17

:D OKay allesammen :D



hedviglaerke

Ej hvor er du heldig ! :D Ligner han sig selv ? :P Havde han en pige med ? ;D


elisa: Ej, hvor surt :D Havde slået lejre derinde, hvis jeg viste det :D


Ponyerne<3

Frida Vinstrup <3

Birkegårdens Dixie <3

Domenique <3

Jasmin Sabah <3

I er elsket <3


Johnny Depp, du bliver ikke ældre, men bare Lækre <3!


Hilsen Safia (:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider