Ja, Per og Nazal tog en tur i skoven i dag:) Og de hyggede sig.. Turen, som normal tager en time at ride inde i skoven, tog os en time fra da vi red fra stalden til vi kom hjem igen, ikke fordi vi gav den gas
Men de synes det var sjovt;)
Nazal syntes det var så sjovt at han lige ville tage biddet et par gange, men fik hurtigt ro på ham 
I får lige nogle billeder fra turen..







Og, tadaaa... Per:



Per og hans rytter, Nana:)

Da vi red ud skinnede solen så pænt ned igennem træerne, og jeg fik lige fanget nogle billeder af det..



Vi havde en rigtig god tur, lidt kold, men begge heste nød det..