Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nazal i skoven med Per..
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 18:07

Ja, Per og Nazal tog en tur i skoven i dag:) Og de hyggede sig.. Turen, som normal tager en time at ride inde i skoven, tog os en time fra da vi red fra stalden til vi kom hjem igen, ikke fordi vi gav den gas Men de synes det var sjovt;)

Nazal syntes det var så sjovt at han lige ville tage biddet et par gange, men fik hurtigt ro på ham


I får lige nogle billeder fra turen..








Og, tadaaa... Per:




Per og hans rytter, Nana:)


Da vi red ud skinnede solen så pænt ned igennem træerne, og jeg fik lige fanget nogle billeder af det..




Vi havde en rigtig god tur, lidt kold, men begge heste nød det..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør deres bedste.
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 18:10

Neeej hvor hyggeligt =D


gode billeder ;D


Nazal har flotte øre B-)



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 gegeeree
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:18

Rigtig gode billeder. Nazal er som altid smuk. Og hvor er Per kær! Hvilken skov er det, for det ligner Hareskoven. Eller tager jeg helt fejl?


EMMA & FLOSSY

22.11.07 hook du er elsket&savnet

jeg savner tiden george

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:54

Sikke nogle fine billeder! (:


Ham Per der - han skulle vel aldrig have boet på Fyn?



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hurlumhejsa
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 23:04

utrolig dejlige billeder..


¨- hvad for en skov red du i, idag?


jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 08:37

Tak for alle jeres svar.. Vi er også meget glade for vores skov:)


Skoven vi rider i er Kongsdal skov, som ligger i Undløse..


Støjer:

Jeg ved slet ikke hvor han har været før. Han er købt hos en hestehandler for 3-5 år tilbage. husker det ikke præcist. men han kunne intet på det tidspunkt. Nu går han LC spring, og LB dressur:)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør deres bedste.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider