Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad skal i lave?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 14:31

Hey ducks.


Ja, hvad skal i lave her i weekenden? ;D


Idag skal jeg selv til julefrokost på rideskolen hvor jeg havde hestene opstaldet da jeg havde dem ;) så det skal nok blive hyggeligt.

Så skal jeg sove med kæresten i nat, og i morgen skal jeg vist bare slappe af (:


Hvad med jer? ;D


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 xcvxcvcx
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 14:34

Idag? Ikk noget. ;/

Imorgen, håndbold kamp.


Meget kedeligt! ):


.. Hilsen? Kiiiks'en xb


0
0
Svar på denne tråd
 
 okjnhj
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 15:44

jeg burde lave lektier ,, men det er egentlig ik lige så spændende at gå igang



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 15:46

Min far holder julefrokost for firmaet i aften så det går resten af dagen nok med :)

Og i morgen skal jeg nok ud og købe de sidste julegaver.


Du må hilse alle møgungerne, Julle ;D



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 15:53

amandapanda kommer og skal være her til imorgen<3



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 15:56

Jeg er sammen med en veninde, der bliver og sover til i morgen. Vi er begge ved at skrive 3.års opgave (SRP) - GAAAB!


Når mine forældre kommer hjem senere i dag skal vi ud til hesten og i aften står den på hygge :)


I morgen står den på mere opgaveskrivning og pebernøddebagning - og et smut ud til hesten.



Vinterdækken str. 135 cm sælges.

Vind- og vandtæt, åndbart, 300 g for.

Brugt én sæson. Nyvasket og imprægneret.


JHN's dressurrytter for hest 2006


0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 16:32

Idag har vi holdt min lillesøster fødselsdag i svømmehallen.


Og imorgen skal jeg lave min historie opgave om det gamle Egypten, færdig. Opgaven består af: Forside, indholdsfortegnelse, indledning, problemformulering, selve opgaven (fakta osv), konklusion, evaluering og litteraturliste - GAB!


EMMA&FLOSSY

hook 22/11.07
du er savnet dreng
george, jeg elsker dig stadig

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 16:40

idag - har været til noget familebrunch tamtam og nu sidder jeg med hunden og laver fysikrapport. Det kommer ejg til at gøre læææænge endnu


søndag - ADVENT , nej der skal jeg først op og ride og så skal jeg til stævne med en veninde. herefter skal jeg hjem og lave fysikrapport/blækregnijng og så måske se nogle venner eller bare slappe af, nu må vi se hvor langt jeg kommer


Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand½
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 17:15

I dag kom jeg hjem kl. kvart i kvalme i morges og har derfor brugt utrolig meget af dagen på at sove :-P Derefter oprydning af værelse, oprydning af hestens værelse ;-) Og en ud og gå med den.


I aften kommer min gruppe og så skal vi skrive naturvidenskabelig eksamensopgave.


I morgen skal jeg ud og prøve hest, ud til min egen hest og skrive spanskstil..




Mvh. Rikke

snart uden Escape Dance


Hoppeføl e. Godsend Du Reverdy sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæø'
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 17:18

I dag skal jeg bare ride. eller det har jeg gjort.
Lave fysikrapport, Blækregning & disposition til projekt.

I morgen skal jeg holde fødselsdag for min fars famillie :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsdfsf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 17:24

Emma:

gal i skal lave mange "voksne" lektier. af du går i 6? :)


men idag har jeg været på strøget. og købte en vinterjakke. og fra min mormor + mors kærste, skulle jeg bestemme hvilke julegaver jeg skulle have fra dem :') så får en dolce&gabbana tshirt (VIRKELIG fed!) og en hættetrøje fra Sparkz juleaften. så min mor siger jeg skal virke overasket når jeg får den af min mormor! ;D hahaha .. I morgen skal jeg bare lave lidt lektier osv. ik noget specielt


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 17:28

Jeg har været på julegaveindkøb hele dagen og så kommer min ekskæreste i aften.

I morgen tror jeg bare den står på afslapning.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 ggg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 18:06

Pernille: Ja, ikke? Og jo, jeg går i 6.


EMMA & FLOSSY

22.11.07 hook du er elsket&savnet

jeg savner tiden george

0
0
Svar på denne tråd
 
 jåodfjsdådsfj
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 18:46

Idag har jeg bare juleshoppet igennem, sammen med nogen venner.

Imorgen skal jeg relaxe og lave matematik aflevering.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:18

Igår var jeg ude og ride med Kirstine og Spegill. <3 Og idag slappede jeg bare af, lavede lektier og sådan. Imorgen skal jeg være sammen med Kirstine, hun skulle rigtigt have reddet juleridt. Men det gider hun ik alligevel, så vi skal nok ned og se dem fra snegla på brotorvet. ;D


» EmmaBorum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:49

Lørdag: Ud til ponyen, og ride. Julebage med familien (:


Søndag: Hurtigt ud til ponyen, og så til min kusine som bliver 5 år (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Weekenden
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:04

Til alle jer der bare hygger jer for groft med lektier i denne weekend: HAHAHA, jeg har skrevet min stil færdig, og jeg har overhovedet ingen lektier til i næste uge Det er for nice!! Så kan jeg nemlig gå i seng med ro i sindet .. Hahah endnu engang til jer, og forsat "god" weekend til jer Er det ikke dejligt at blive mindet om, hvor niice det er at lave haste lektier lige inden de skal afleveres? Jeg er sød ikke ?


Når men min weekend som den ser ud nu:

Lørdag: Slappe af og ride.. Og her til aften sammen med min bedste ven Mads, vi skulle have været til fest, og vi var klar og alt muligt, men fik ski lige pludselig så fandens ondt i ryggen at jeg ikke kunne gå.. Så Mads blev sendt i slikboden, og så råhygger vi Niice!

Søndag: Mads hjem tidligt (tror jeg), ud til min pony mus Lisa og så ride Zobell igen .. Hygge ..


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhykghlkjg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:06

arbejde både lørdag og søndag :-[


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo hvor er du..
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:14

fjumz: Jo, hvor er du sød. Og virkelig opmundtrende. :)


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:28

Emma(Flossy): Ja ikke? Det var da dejligt at få at vide .. Huhu .. God fornøjelse med din Historie opgave


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadadads
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 22:41

Min mutter holder fødselsdag..



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 00:24

Idag (igår): Købt julegaver, slappet af..


Imorgen(idag): FØDSELSDAAAG!!! :D:D:D



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 16:14

i fredags - var jeg ikke i skole, men inde på min mors arbejde :) og om aftenen red jeg lucia-optog på rideskolen sammen med Lærke


Igår - var jeg på rideskolen og ride og derefter til julefest


idag - vågnede hos dem jeg var til julefest hos klokken 12, tog hjem, var i netto og købe lidt forskelligt (og tjene 44 kr. på flasker) og nu er jeg på jhn :b


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha Ox
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 16:21

I går(Lørdag ): bagte jeg sammen med familien(L)


I dag(Søndag): har jeg værete ude hos min IKKE halte araber xD(Ej undskyld syntes bare dte ee rmorsomt folk hidser sig op over det xD)

Også har vi haft pakkeleg, hvor jeg vand 4 poser slik og andens 9 års jubilærum



>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider