Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Brunt hovedtøj ? HJÆLP !!!
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:38

Hejj Ændre :)


Ville høre om der ikke er nogen som gider at give nogle eksemlper på brune hovedtøj, både alm. , dressur, og springhovedtøj'er !!!



Håber i gider ligge billeder ind, eller et link ?


Tak på forhånd :'D


Sagde:


>> VictoriaPommerHansen <<

M.

Kira, Chili, PH's Dalton & PH's Inko

Livs motto: Det er sejt at være en skildpade :'bb


PH's Heste

Shetlænder & Fjordheste



0
0
Svar på denne tråd
 
 geprgeee
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:50

Jeg har desværre ikke noget link eller billede. Men det jeg havde til George, var brunt med hvide sten i pandebåndet. Det er til salg nu, hvad størrelse søger du? :)

(Så vidt jeg kan huske er det, det samme som det, Catrine/Zalle har til Zascha!) :)


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejj Emma
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:04

Hejj Emma



Tak for dit svar, men skal have et helt nyt et :'DD

Størrelsen skal være Cob,, men tak igen


Sagde:


>> VictoriaPommerHansen <<

M.

Kira, Chili, PH's Dalton & PH's Inko

Livs motto: Det er sejt at være en skildpade :'bb


PH's Heste

Shetlænder & Fjordheste



0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:29

Jeg har en super lækker trense fra tophorse( Samme som Emma )

Det er et virkeligt lækker trense



>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:52

Jeg har en lyserbrun kryds trense. Kan lgie fixe nogen billeder.


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 22:07

Okay. Ja, den jeg har er også pony. Så det er sådan set ligemeget. :) Som sagt har jeg den samme som Catrine/Zalle, den er i god kvalitet og super lækker! Kan kun anbefales.


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider