|
|
| En ny leg - skriv mens du tænker :D |
|
|
Hej derude! Jeg fandt lige på en ny form for leg  Du skal skrive det første ord, der falder dig ind, når du ser navnet på personen over dig! Det kan f.eks. være, at en der hedder Kamilla har skrevet over mig, og så skal jeg skrive præcis det ord, der falder mig ind - sjov/kvik/køn osv. Lige det ord, du synes passer på personen. Enjoy 
Z L N D I E Your dreams are china in your hand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
14-12-2007 16:32 |
|
B i t c h ikke for at være ond, bare det jeg tænkte 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
14-12-2007 16:40 |
|
Sød ;b (sjovt som det første jeg tænker ændrer sig en del )
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
14-12-2007 16:52 |
|
Freak 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
14-12-2007 16:58 |
|
Sascha: Georg Jensens kundeservice Nok fordi jeg lige har ringet til dem ;b
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Patricia. |
|
|
Cookie.. Ved ikke lige hvorfor men det var det  Hilsen Regitze
Hest købes eller kat 1 pony lånes.. Karoline & Desie & Fernando De bedste heste! + de to små.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
14-12-2007 17:34 |
|
regitze: det første ord, som faldt mig ond var "sej"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sanne91 |
| Dato:  |
14-12-2007 17:36 |
|
En person jeg kender, som også hedder Mia (sjovt nok! )
Sanne91 Palominoer styrer! =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
14-12-2007 18:50 |
|
langhåret-lyshåret 
» Emma Borum (: - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
14-12-2007 18:52 |
|
tænker bare "tis" . haha d; ej, pga. det der "tiss"
» Emma Borum (: - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Liind »Desteny Sunshine« |
| Dato:  |
14-12-2007 18:55 |
|
Tænker altså også lidt @!#$-agtig eller lillepige agtig.. <3
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
14-12-2007 18:56 |
|
ved ik hvad jeg tænker om dig. men kan du ik lige skrive det der "@!#$" med mellemrum mellem, så jeg kan se hvad der står?
» Emma Borum (: - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
14-12-2007 19:27 |
|
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
14-12-2007 19:40 |
|
tænkte over hvordan man udtaler Rhapsody .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Marie nu uden ceres mørk nu med felix =D Tidl. Fjordbollen søger Felix Albæk's fortid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D |
|
|
Marie: Øl 
» Tazz « glædelig jul (; .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
14-12-2007 19:49 |
|
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lone (mulloh) = Kakao - ved ikk hvorfor hhee;D
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
hjælpsom
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyujkl |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
14-12-2007 20:04 |
|
pyrus 
SarahKrog? - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 20:09 |
|
fornuftig 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
14-12-2007 20:09 |
|
» Emma Borum (: - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 20:10 |
|
klog 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
14-12-2007 20:12 |
|
tænker på at jeg har været ved at købe boney M engang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rollo har fåt kärste på b |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
14-12-2007 20:13 |
|
» Emma Borum (: - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okayokay |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 20:14 |
|
det må have været mange år siden så (: jeg tænker på: meget ambitiøs
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 0åidåawdåkoewa |
|
|
En med glat lyst hår (Kendte engang en der havde det, som hed Tine xD)
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 20:16 |
|
en der har en nordbagge (ikke ondt ment)
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
mistænksom
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 20:28 |
|
hyper 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-12-2007 20:29 |
|
sej (ingen anelse hvorfor )
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
vi chiller for sygt
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
14-12-2007 20:42 |
|
Skør & sjov 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 20:53 |
|
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Blå 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjovt.. |
|
|
Line F Kristiansen »Rhapsody : Rudolph med den røde tud Pga. dette navn Rhapsody .. (:
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 21:01 |
|
springrytter 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okiuhhb |
|
|
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 21:02 |
|
hehe mørkt hår og altid glad 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| :):):):):) |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
14-12-2007 21:10 |
|
bomme til ridebanen 
SarahKrog? - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 21:27 |
|
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
fredyldt
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 21:28 |
|
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<2 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
14-12-2007 21:32 |
|
tosset 
» Signe Holm . Victoria & Black Power Zenia du vil aldrig blive glemt :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 21:34 |
|
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 21:44 |
|
Dygtig i skolen, rolig pige 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
14-12-2007 21:47 |
|
Emilie dygtig vil jeg ikke sige men rolig er rigtigt.. Emilie: jeg tænker tynd pige ved dig
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-12-2007 22:49 |
|
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Eva *Aslan* |
| Dato:  |
14-12-2007 22:50 |
|
Fjollet =) på den gode måde
M.V.H evA med sin Aslan ...One girl will fight to find the HERO within!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-12-2007 23:07 |
|
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbbmmhmhm |
|
|
lektier 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det. KAT. | PONY TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
15-12-2007 08:45 |
|
» emma borum - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
15-12-2007 19:33 |
|
Firhøjs Boney-M Emilie: Haha(; emma-bb (birger): Frisk pige, men til tider doven!
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
15-12-2007 19:33 |
|
stikkelsbær 
» EmmaBorum - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfdsfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
15-12-2007 19:39 |
|
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| yeyeryeryeryh |
| Forfatter:  |
Vanessa Hudgens ♥Zac Efronϖ |
| Dato:  |
15-12-2007 20:41 |
|
Rigtig sød og sjov, dejlig at være sammen med (MIn bedste veninde hedder også Line)
~*~*~*~*~*~*~*~ |Zac(You)MeansEverythingToMe)| |Zacci(My)LittleSweetheartHowMuchCan[I]LoveYou| ...ZacEfron... Jeg er[!!]den jeg er ?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
15-12-2007 20:45 |
|
total skudt i zac 
» EmmaBorum - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tyrtyrtyty |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
15-12-2007 20:48 |
|
en kop? 
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
15-12-2007 20:51 |
|
Det samme som Line kopp: rigtig modefreak (det er hvad jeg tænker om Pernille L)
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgbgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
15-12-2007 20:52 |
|
Kopp - Kop? 
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
15-12-2007 20:55 |
|
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
15-12-2007 21:25 |
|
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sssfdsdfsdsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
15-12-2007 21:31 |
|
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 11:09 |
|
mig (hedder selv Pernille)
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! og også dig Trunte, min lille shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 11:10 |
|
mig - eller en fra min paralelklasse som hedder pernille 
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalaal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
16-12-2007 11:17 |
|
Pernille L: Tænkte bare Year!
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskriolsa |
| Forfatter:  |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 11:19 |
|
raps (på grund af dit navn)
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! og også dig Trunte, min lille shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfvgbhyjuikolp |
|
|
barnlig. (haha. i må ikke tage det for personligt, jeg tror måske bare det er din signatur der udstråler barnlighed for mig)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
DRUK haha
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhjbjbjfdgdg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 14:01 |
|
fjollet 
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Muzze 1 |
| Dato:  |
16-12-2007 15:17 |
|
Sindsyg Ved ikke hvorfor xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
16-12-2007 15:33 |
|
» Signe Holm . Victoria & Black Power Zenia du vil aldrig blive glemt :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
16-12-2007 15:36 |
|
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
16-12-2007 15:45 |
|
emo ? =D haha. har da egentlig aldrig skrevet jeg var emo har jeg ? =D fiona: GRAFITTI xD
» Signe Holm . Victoria & Black Power Zenia du vil aldrig blive glemt :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhfghfgfhhf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 15:49 |
|
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
16-12-2007 17:20 |
|
» Signe Holm . Victoria & Black Power Zenia du vil aldrig blive glemt :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Grønne øjne? lol
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
16-12-2007 17:26 |
|
fodbold spiller 
sagde; RIKKE & DONNI Sulomates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
16-12-2007 17:29 |
|
En fra min klasse som også hedder Rikke :b Btw. så har du lavet en fejl i din signatur (x der står sulomates ;b gætter på du mener soulmates 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
16-12-2007 18:03 |
|
Fjollet=? 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uyljjlljj |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
16-12-2007 18:20 |
|
Kærlighedsgud  
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 18:21 |
|
solbriller - mener det er dig som har solbriller på, på et billede d:
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
Kedelig.
undskyld.. tag det ikke personligt hehe . men kender en der hedder Pernille og hunb er nok den mest nederen person jeg kender! haha men ved jo du er sød !!
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olikjuyhtgrfed |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
16-12-2007 18:34 |
|
Jeg ved det ikke har noget med persnoligheden at gøre, men tænker p sliiik!!!
»Hedda & Marco « Minøh små juløhnisser Oliver &&' Tim.. -I vil altid være i mit hjerte <3 nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 18:38 |
|
lillsøster? aner ikke hvorfor
» pernille Som fodboldpige :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 18:44 |
|
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! og også dig Trunte, min lille shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 18:45 |
|
lillesøster* mente jeg 8D
» skrev pernille « .. uden ridning, men som fodboldspiller :') Glædelig jul & godt nytår folkens!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Imens ... |
|
|
Pernille L: Lille, alstå i højden 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
Søøøøøøød hehe
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 18:57 |
|
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! og også dig Trunte, min lille shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Lalleglad
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfgdfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 19:48 |
|
hjælpsom? 
» skrev pernille « .. uden ridning, men som fodboldspiller :') Glædelig jul & godt nytår folkens!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 19:49 |
|
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! og også dig Trunte, min lille shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okfgnjfdhg |
|
|
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ghfghfghfgh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 20:00 |
|
sjov? 
» skrev pernille « .. uden ridning, men som fodboldspiller :') Glædelig jul & godt nytår folkens!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kumjynhtbgrvcdf |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
16-12-2007 20:00 |
|
sidsles tjotalt gangstar storesøster (hun kører den sygeste flipper stil for hårdt)
»Hedda & Marco « Minøh små juløhnisser Oliver &&' Tim.. -I vil altid være i mit hjerte <3 nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kmujnyhtbgrv |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
16-12-2007 20:01 |
|
nej nej nej.. jeg skrev til nanna! sidsel tjotalt gangstar storesøster hedder NANNA!! XD
»Hedda & Marco « Minøh små juløhnisser Oliver &&' Tim.. -I vil altid være i mit hjerte <3 nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær.. |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 20:23 |
|
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
16-12-2007 20:27 |
|
Flensburg i Tyskland 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glædelig jul |
|
|
Jul !' 
8305 Samsø Maiken Rasmussen ♥ little Dreams & Pegasus ♥ ^ Hvad skulle jeg dog gøre uden jer ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjhghjgj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 20:28 |
|
min trøje som er grå & sort stribet! xD haha
» skrev pernille « .. uden ridning, men som fodboldspiller :') Glædelig jul & godt nytår folkens!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 20:30 |
|
en der spiller fodbold xD Mit Navn er Ane 
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
16-12-2007 20:43 |
|
den der hund der hedder Benno =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
16-12-2007 20:50 |
|
En meget Fin & posetiv person. 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
16-12-2007 20:51 |
|
P!NK, pga det der L!NE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
16-12-2007 20:54 |
|
papfarspige (mærket) xD aner ikke hvorfor.. haha
» skrev pernille « .. uden ridning, men som fodboldspiller :') Glædelig jul & godt nytår folkens!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
16-12-2007 20:55 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 21:13 |
|
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
16-12-2007 21:14 |
|
En speciel tøs, med sin egen stil 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
16-12-2007 21:17 |
|
Line F Kristiansen »Rhapsody: mega flot pige kom bare.. Jeg er ikke speciel men stille med min egen stil
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhjjkj |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikjmuynhtbgrvf |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
16-12-2007 21:29 |
|
Ooh Yiir, danser til månen står op XD Tjotalt populær gangstar.. XD Du' seeej.. min helt nu  Frk. Krid - klåååge XD
»Hedda & Marco « Minøh små juløhnisser Oliver &&' Tim.. -I vil altid være i mit hjerte <3 nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
16-12-2007 21:30 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
16-12-2007 21:33 |
|
Frederikke, en pige jeg kender xD
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
16-12-2007 21:34 |
|
EJ ALTSÅ ! Alle synes bare jeg er fjollet :b Hmm, måske er det noget om det :L Bella: JHN-træf =D <3
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LLL |
|
|
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
16-12-2007 21:48 |
|
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| www |
|
|
Bella: Præcis hehe
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
16-12-2007 22:26 |
|
Padkær: Mente faktisk ikk speciel tøs med egen stil til dig, var bare lidt langsom mente at det var til oompa. Nanzen: Dansemus.
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfghjkldfghjkl |
|
|
Line F Kristiansen »Rhapsody Jeg tænker: Rapsmark
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kkk |
|
|
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
17-12-2007 17:53 |
|
Fjollet 
sagde; RIKKE & DONNI Sulomates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
17-12-2007 18:03 |
|
zulo mates 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
17-12-2007 18:53 |
|
» Signe Holm . Victoria & Black Power Zenia du vil aldrig blive glemt :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalalalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
17-12-2007 19:49 |
|
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralulala |
|
|
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shshshsh |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
17-12-2007 19:54 |
|
HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor! Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder, HaKuNaMaTaTa Lady og Nana i er mine krikkedyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjdfghjkiolpæ |
|
|
Liv »Lady Nanna« Jeg tænker: Gode gamle disney-film (ikke det animerede @!#$...)
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
17-12-2007 21:46 |
|
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjghjghjghjghj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
17-12-2007 21:49 |
|
sådan en bluse fra h&m med hjerter på? xD 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
17-12-2007 21:51 |
|
Fodbold 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gttt |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
17-12-2007 21:57 |
|
Hm? kom til at tænke på saltdej & krabber 
sagde; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
17-12-2007 22:09 |
|
marie håne.. 
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttt |
|
|
Pas på! jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghhjhghhhgdjdhghgdhggh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
17-12-2007 22:14 |
|
padde. hvis der er noget som hedder det? de der skildpadder - padder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bgfhgfhgfjgh |
|
|
Pernille: virker rigtig flink 
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
:D Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
17-12-2007 22:28 |
|
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nu mådu altså ikke tage det som en fornærmelse eller noget, men det første ord der faldt mig ind var en fjordhest  Hilsen Regitze
Hest købes eller kat 1 pony lånes.. Karoline & Desie & Fernando De bedste heste! + de to små.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
18-12-2007 19:13 |
|
briller.. 
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig.. |
|
|
Padkær: Savner Oak så forfærdeligt. (Ikke ondt ment, men det er fordi at det står alle steder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
18-12-2007 20:25 |
|
emma (flossy) står der alle steder at jeg er forfærdelig??
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
18-12-2007 20:41 |
|
Oak = Kloak =D undskyld, det var ikke ondt ment, men tænker jeg bare altid på , fordi det rimer xD undskyld hvis du føler dig støddet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sadolin |
|
|
elegant, men alligevel flabet;P
*** Så var det så lige at Rikkea *** var pist væk igen'igen ! *savner prins og max ubeskriveligt meget ! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
18-12-2007 21:54 |
|
Rikke: Pippi langstrømpe? x)
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
18-12-2007 22:01 |
|
» Signe Holm . Victoria & Black Power Zenia du vil aldrig blive glemt :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjhljh |
|
|
Bella: en blomst 
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
:D Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
18-12-2007 22:10 |
|
meget juleglad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgfshbgjfhgjl |
|
|
Tænker på en venindes hest Rosini og på Aladins kæreste Yasmin 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
drini: En der rider i min klub, og kulde Hehe (:
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkhjkkj |
|
|
fjumz: fjordbolle 
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
:D Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal |
|
|
Drini: Haha meget sjovt, når jeg ikke kan lide fjordboller Hehe.. Nyt ord til dig: Ballet pige.. Ejj kun fordi jeg hørte det i flimmeren der kører bag mig, og da jeg så så dit navn nu var det altså lige det der slog mig Haha..
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
18-12-2007 22:26 |
|
Fjumz: Lyder lidt fjollet? :D tror ikke jeg har set så mange ridebilleder? 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkhjk |
|
|
Bella: en jeg kender, der hedder isabella...
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
:D Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Bella: Nej har du ikke.. Fordi min hest har stået halt siden juni måned, og begyndte først at være her på Jhn hver dag i juli-august måned Derfor .. Hehe.. Kig evt. på min præsentation for lidt ridebilleder  drini: Når står du jo op over mig igen, og nu tænker jeg på sommer og varme Dooh hvor kan min tanker dig ændre sig..
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
18-12-2007 23:25 |
|
hulemand ( )
Peace Lånepony søges, SKRIV!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalaal |
|
|
Oompa: En pige der tager tingene som de kommer 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralulala |
|
|
Personlig xD Overhovedet ikke ment ondt!
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
19-12-2007 15:22 |
|
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
19-12-2007 17:07 |
|
bananbrød: jhn freak. - spørg mig ikke hvor det kommer fra, men jeg synes bare at de indlæg jeg læser, dem er du også inde og svare på? sorry.. det var ikke ondt ment. 
jule kram, schønse. (- schønse med C!) savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
19-12-2007 17:15 |
|
sagde; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
19-12-2007 17:25 |
|
Tænkte på en rødhåret pige? (;
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
19-12-2007 19:37 |
|
altid styr på tingene 
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| laaa |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
19-12-2007 21:38 |
|
Cocktail: Jeg tænker "nå" , og jeg ved ikke hvorfor 
>'Kirstine Bøndergaard'< - Med den fantastiske Spegill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfghfgfh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
19-12-2007 21:39 |
|
yougurt (staves?) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D |
|
|
L? haha 
» Tazz « glædelig jul (; .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
19-12-2007 21:41 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghbnjmk |
|
|
hashahahah. tænker du "nå"? det var en sær ting at tænke  Frederikke: kommer til at tænke på spillet "hvem er hvem" hæhæ. der er vistnok en der hedder frederikke ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjghjjg |
|
|
frederikke: lille 
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
:D Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhkhjkjhkjh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
19-12-2007 21:51 |
|
drini: tænker på din nye (ik så nye mere) grønne mønstervæg med blomster =D er det ikke dig med den?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hkkjgkjkh |
|
|
Pernille: fodbold  Joh, det er min væg 
• тяιηє • snart uden min dejlige Titan 
:D Jaah,nu'detjuuul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalallla |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
19-12-2007 22:06 |
|
En der tit for grineflip 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
19-12-2007 22:08 |
|
det periodiske system xD okay, jeg har no idea hvorfor :0
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LAlalala |
|
|
Frederikke og Santos (L): Min underviser i spring.. Fordi hun også hedder Sadolin til efternavn 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakrids? |
| Forfatter:  |
LÚL xD |
| Dato:  |
19-12-2007 22:19 |
|
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhjhhjhkjhj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-12-2007 14:53 |
|
klovn (ik at du er det, men din signatur i farverne osv d;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| esrhdjrklk.oih |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
20-12-2007 14:55 |
|
Røvklamme dyrelæge ! 
›SARAH KROG™ - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
20-12-2007 14:57 |
|
Tænker bare "Rista" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-12-2007 15:02 |
|
sarah: er jeg en klam dyrelæge? :] emma: tænker bare PINK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøø |
|
|
PernilleL:super sød! 
Pas på!:* jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
20-12-2007 20:17 |
|
nanzen: BANAN ?! + forelsket i lære
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
20-12-2007 21:11 |
|
En lalleglad unge 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjkljhhlk |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 10:35 |
|
solbriller 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
21-12-2007 10:48 |
|
cool xD + woodybabyh<3
Emma & Birger ¯\(ºo)/¯ 19/7 - 85 / 17/12 - 07 - rip tarzan (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
21-12-2007 16:10 |
|
Bonni en hest jeg en gang red..
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
21-12-2007 19:44 |
|
Pia K. Tag det ikk alvoligt 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbvcnvvb |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 19:48 |
|
Solbriller + trutmund (det er dig med sådan et billede ikke? :])
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
21-12-2007 20:10 |
|
Pernille L: Haha jo det er det vist.. Frk. trutmund  Kan du virkelig godt huske sådan et billede? Hehe(; Pernille L: Superstar..
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakrids? |
| Forfatter:  |
LÚL xD |
| Dato:  |
21-12-2007 20:25 |
|
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gbny5h |
|
|
tabt the game??? hah bare en skør "leg" som vi har igang på skolen hvorfor jeg kom til at tænke på det ved jeg ikke 
Thea Løvgreen Jjips Sorø´s lejemorder And there is nothing wrong with me This is how I am supposed to be Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjgjgjhjh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
21-12-2007 20:55 |
|
Jjips: Brødrende løvehjerte. eller hvad de hedder  Line F: Ja det kan jeg godt huske xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjghkdf |
| Forfatter:  |
helena ♥Helena1996♥ |
| Dato:  |
22-12-2007 13:14 |
|
Den der ikke dømmer på udsendet dømmer ikke sig selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yjehjhjfhjhgj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 13:18 |
|
en som hedder helena fra min parallelklasse 
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
22-12-2007 15:13 |
|
pernille, en lille pige som jeg kender? 8D
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 16:31 |
|
god rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
22-12-2007 19:18 |
|
Emma & Stjerne {I © U} ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sarah23 |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
22-12-2007 19:19 |
|
fru wold ? 
› SARAH KROG™ - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| desværre |
|
|
har jeg en fornemmelse af du minder om en snob sara ? og så virker du skide glad 
Emilie P. glædelig jul
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
miner mig om Rasmus xD haha i har sammen efternavn xD
Pas på!:* jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 19:34 |
|
Forelsket i sin vikar, hæhæh Det tænker jeg om dig ;b
» EMMABORUM - og birger 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaaalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-12-2007 20:26 |
|
emma-bb: En lille julenisse  Heeh..
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbxvbxcvbvb |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 20:27 |
|
solbriller xD stadig 
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-12-2007 20:48 |
|
Pernille L: Jaa første indtryk ændre sig jo ikk rigtig  Pernille L: Når jeg ser dit navn tænker jeg oqs stadig Superstar.. 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgsdfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-12-2007 20:52 |
|
haha superstar!  nåe men ja, tænker på farven lilla + solbriller? 
MVHPERNILLE god jul og godt nytår folkens! =D uden ridning, men med fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| alaalasl |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-12-2007 20:59 |
|
En ballarina 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
22-12-2007 21:15 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalla |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-12-2007 21:18 |
|
Frederikke og Santos: Magi 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Anna (Springtime) |
| Dato:  |
22-12-2007 21:34 |
|
Skrev : Anna Krab "Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..." -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| looo |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-12-2007 22:35 |
|
Når så jeg er en leverpostej, cool?  Anne: Vild galop..
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| alalalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-12-2007 22:42 |
|
Drini: Jul! 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|