Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 En ny leg - skriv mens du tænker :D
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:29

Hej derude!

Jeg fandt lige på en ny form for leg ;-D


Du skal skrive det første ord, der falder dig ind, når du ser navnet på personen over dig!


Det kan f.eks. være, at en der hedder Kamilla har skrevet over mig, og så skal jeg skrive præcis det ord, der falder mig ind - sjov/kvik/køn osv. Lige det ord, du synes passer på personen.


Enjoy ;-D







Z L N D I E

Your dreams are china in your hand


0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:30

brunhåret


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:32

B i t c h ;D ikke for at være ond, bare det jeg tænkte ;D



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheeh
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:35

BananBrød: Fjollet!





Z L N D I E

Your dreams are china in your hand


0
0
Svar på denne tråd
 
 georege
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:37

køn


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:40

Sød ;b


(sjovt som det første jeg tænker ændrer sig en del ;D)



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 BananBrød:
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:48

Kalahakugler ;D


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:52

Freak ;D



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:53

skør ;D


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 BananBrød:
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:54

Indigo <3


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:58

Sascha: Georg Jensens kundeservice ;D Nok fordi jeg lige har ringet til dem ;b



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 gereee
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:02

bananbrød: telefon b:


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:03

emma (flossy): Candyflush - pga dit navn. : }


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Patricia.
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:30

Cookie..

Ved ikke lige hvorfor men det var det :D


Hilsen Regitze




Hest købes eller kat 1 pony lånes..

Karoline & Desie & Fernando

De bedste heste!

+ de to små.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:34

regitze: det første ord, som faldt mig ond var "sej"


Mia svane

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:36

En person jeg kender, som også hedder Mia (sjovt nok! )


Sanne91


Palominoer styrer! =)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sanne91:E
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:46

At jeg ikke lige ved hvad jeg tænker om dig :D


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 18:50

langhåret-lyshåret ;D


» Emma Borum (:

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 utfytirdkhtgdfk
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 18:51

Emma: Birgitte, æhh xD



Sissel aka Tiss
Nu uden kartoffelkrikken.

Men med dressur dyret Jackie <3

Min msn





0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 18:52

tænker bare "tis" . haha d; ej, pga. det der "tiss"


» Emma Borum (:

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 18:55

Tænker altså også lidt @!#$-agtig eller lillepige agtig.. <3




{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L}
Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 18:56

ved ik hvad jeg tænker om dig. men kan du ik lige skrive det der "@!#$" med mellemrum mellem, så jeg kan se hvad der står?


» Emma Borum (:

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:27

Sjov, men seriøs(;



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxx
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:40

tænkte over hvordan man udtaler Rhapsody .. :)


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ceres Mørk
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:42

Tine kk: crap d: haha xD



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:44

Marie: Øl ;D



» Tazz «

glædelig jul (;

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:49

Sej



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 mulloh.
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:54

tidl. ceres :QQ



Lone & Springbomben Camilla

[L] like that' buddys B) [L]


» RIDEKLUBBEN BIRKEN


-> Catago_forbensgamacher_sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:57

Lone (mulloh) = Kakao - ved ikk hvorfor hhee;D



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 19:57
hjælpsom

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 tyujkl
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:04

pyrus :)




SarahKrog?
- med vidunderdyret Rista


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:09

fornuftig :)


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:09

sød d:


» Emma Borum (:

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:10

Birgis!



» Tazz «

glædelig jul (;

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:10

klog ;D


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 xxx
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:12

tænker på at jeg har været ved at købe boney M engang :)


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 rollo har fåt kärste på b
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:13

ok


» Emma Borum (:

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okayokay
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:14

det må have været mange år siden så (:

jeg tænker på:


meget ambitiøs


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 0åidåawdåkoewa
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:14

En med glat lyst hår (Kendte engang en der havde det, som hed Tine xD)




KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:16

en der har en nordbagge :-) (ikke ondt ment)


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:17
mistænksom

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:28

hyper :)


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:29

sej (ingen anelse hvorfor :P)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:30
vi chiller for sygt

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:42

Skør & sjov



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:53

flink og moden


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:59

Blå



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 sjovt..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 20:59

Line F Kristiansen »Rhapsody : Rudolph med den røde tud Pga. dette navn Rhapsody .. (:


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:01

springrytter ;)


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 okiuhhb
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:01

jul/spasmager xD



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:02

hehe mørkt hår og altid glad ;)


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfosdåøsfe
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:05

En lille sød pige.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 :):):):):)
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:10

bomme til ridebanen :)




SarahKrog?
- med vidunderdyret Rista


0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:27

Dygtig pige


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:27
fredyldt

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:28

Vild


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<2
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:32

tosset ;D


» Signe Holm .

Victoria & Black Power

Zenia du vil aldrig blive glemt :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:34

Lav flot pige


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:44

Dygtig i skolen, rolig pige :)


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:47

Emilie dygtig vil jeg ikke sige men rolig er rigtigt..





Emilie: jeg tænker tynd pige ved dig


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 22:49

klog


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 22:50

Fjollet =) på den gode måde



M.V.H

evA med sin Aslan

...One girl will fight to find the HERO within!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 23:02

Eva: Beva



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 23:07

glad


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 bbbmmhmhm
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 00:03

lektier


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.

Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det.


KAT. | PONY TIL SALG!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallaalal
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 00:17

appelsin


Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 08:45

død klovn


» emma borum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:33

Firhøjs Boney-M Emilie: Haha(;


emma-bb (birger): Frisk pige, men til tider doven!



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:33

stikkelsbær :P


» EmmaBorum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdsfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 19:39

brunhåret xb


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:37

Pernille L: Modefreak.

0
0
Svar på denne tråd
 
 yeyeryeryeryh
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:41

Rigtig sød og sjov, dejlig at være sammen med (MIn bedste veninde hedder også Line)



~*~*~*~*~*~*~*~



|Zac(You)MeansEverythingToMe)|


|Zacci(My)LittleSweetheartHowMuchCan[I]LoveYou|


...ZacEfron...




Jeg er[!!]den jeg er ?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:45

total skudt i zac :P


» EmmaBorum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:46

Tv-kigger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tyrtyrtyty
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:48

en kop? ;D


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalaalalala
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:51

Det samme som Line kopp: rigtig modefreak

(det er hvad jeg tænker om Pernille L)



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:51

Pernille L: Hvordan skulle den forståes?


Dit ord - lalleglad?

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgbgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:52

Kopp - Kop? ;D


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:53

Pernille L: Ja, så langt har jeg tænkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 20:55

hvad så?


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:13

Pernille L: Ingenting.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:25

Neutral..



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:28
Glad

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 sssfdsdfsdsdf
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 21:31

flippet


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 11:09

mig (hedder selv Pernille)


Sorteper og Sebastian <3

i kan ikke beskrives med ord!

og også dig Trunte, min lille shetter


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 11:10

mig - eller en fra min paralelklasse som hedder pernille :D


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalaal
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 11:17

Pernille L: Tænkte bare Year!





L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskriolsa
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 11:19

raps (på grund af dit navn)


Sorteper og Sebastian <3

i kan ikke beskrives med ord!

og også dig Trunte, min lille shetter


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfvgbhyjuikolp
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 12:48

barnlig. (haha. i må ikke tage det for personligt, jeg tror måske bare det er din signatur der udstråler barnlighed for mig)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 14:00

DRUK ;) haha




Pas på!

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 bhjbjbjfdgdg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 14:01

fjollet :D


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 15:17

Sindsyg


Ved ikke hvorfor xD



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 15:33

hmm mus pga navnet xD


» Signe Holm .

Victoria & Black Power

Zenia du vil aldrig blive glemt :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 15:36

emo




- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 15:45

emo ? =D
haha. har da egentlig aldrig skrevet jeg var emo har jeg ? =D


fiona: GRAFITTI xD


» Signe Holm .

Victoria & Black Power

Zenia du vil aldrig blive glemt :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfghfgfhhf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 15:49

prinsesse =D


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 17:20

:D


fodboldtrøje xD


» Signe Holm .

Victoria & Black Power

Zenia du vil aldrig blive glemt :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viola<3
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 17:24

Grønne øjne? ;D lol



_ Line . ||
Evt. Med Viola & Dixi.
«3
Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ccc
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 17:26

fodbold spiller ;D



sagde;

RIKKE & DONNI
Sulomates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 17:29

En fra min klasse som også hedder Rikke :b


Btw. så har du lavet en fejl i din signatur (x der står sulomates ;b gætter på du mener soulmates ;)



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:03

Fjollet=?



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 uyljjlljj
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:18

Mærkelig xD






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:20

Kærlighedsgud



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:21

solbriller - mener det er dig som har solbriller på, på et billede d:


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:29

Kedelig.

undskyld.. tag det ikke personligt hehe . men kender en der hedder Pernille og hunb er nok den mest nederen person jeg kender! ;) haha


men ved jo du er sød ;) !!




Pas på!

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 olikjuyhtgrfed
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:34

Jeg ved det ikke har noget med persnoligheden at gøre, men tænker p sliiik!!!


»Hedda & Marco «

Minøh små juløhnisser

Oliver &&' Tim..

-I vil altid være i mit hjerte <3

nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgfgdfg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:38

lillsøster? aner ikke hvorfor


» pernille

Som fodboldpige :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:44

fjollet


Sorteper og Sebastian <3

i kan ikke beskrives med ord!

og også dig Trunte, min lille shetter


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:45

lillesøster* mente jeg 8D


» skrev pernille «

.. uden ridning, men som fodboldspiller :')

Glædelig jul & godt nytår folkens!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Imens ...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:53

Pernille L: Lille, alstå i højden


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:53

Søøøøøøød ;D hehe




Pas på!

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 18:57

positiv


Sorteper og Sebastian <3

i kan ikke beskrives med ord!

og også dig Trunte, min lille shetter


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:18
Lalleglad

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 mulloh..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:45

Hippie ?!



Lone & Springbomben Camilla

[L] like that' buddys B) [L]


» RIDEKLUBBEN BIRKEN


-> Catago_forbensgamacher_sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:48

hjælpsom? :D


» skrev pernille «

.. uden ridning, men som fodboldspiller :')

Glædelig jul & godt nytår folkens!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:49

sød


Sorteper og Sebastian <3

i kan ikke beskrives med ord!

og også dig Trunte, min lille shetter


0
0
Svar på denne tråd
 
 okfgnjfdhg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:51

lalleglad ? xD



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:51
hyper

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:52

12-13 årige tøser..



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjghfds
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 19:57

voksen


Nanna

Nu med Zadeek<3
Zadeek søger part - skriv en pb!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:00

sjov? ;D


» skrev pernille «

.. uden ridning, men som fodboldspiller :')

Glædelig jul & godt nytår folkens!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kumjynhtbgrvcdf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:00

sidsles tjotalt gangstar storesøster (hun kører den sygeste flipper stil for hårdt)


»Hedda & Marco «

Minøh små juløhnisser

Oliver &&' Tim..

-I vil altid være i mit hjerte <3

nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 kmujnyhtbgrv
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:01

nej nej nej.. jeg skrev til nanna! sidsel tjotalt gangstar storesøster hedder NANNA!! XD


»Hedda & Marco «

Minøh små juløhnisser

Oliver &&' Tim..

-I vil altid være i mit hjerte <3

nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:23

laura SJ Populær


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:27

Flensburg i Tyskland :P


» EMMA & BIRGER


0
0
Svar på denne tråd
 
 glædelig jul
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:27

Jul !'


8305 Samsø

Maiken Rasmussen

little Dreams & Pegasus

^ Hvad skulle jeg dog gøre uden jer ^

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjhghjgj
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:28

min trøje som er grå & sort stribet! xD haha


» skrev pernille «

.. uden ridning, men som fodboldspiller :')

Glædelig jul & godt nytår folkens!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:30

en der spiller fodbold xD


Mit Navn er Ane ;)


Bento

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:43

den der hund der hedder Benno =D



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalal
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:50

En meget Fin & posetiv person.



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:51

P!NK, pga det der L!NE :P


» EMMA & BIRGER


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdfgfg
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:54

papfarspige (mærket) xD aner ikke hvorfor.. haha


» skrev pernille «

.. uden ridning, men som fodboldspiller :')

Glædelig jul & godt nytår folkens!

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:55

fodbold xD



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 llalalalla
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:10

saddelin


Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:13

Sanger..


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:14

En speciel tøs, med sin egen stil



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:17

Line F Kristiansen »Rhapsody: mega flot pige kom bare..



Jeg er ikke speciel men stille med min egen stil


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkhjjkj
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:20

underlig ;b






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikjmuynhtbgrvf
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:29

Ooh Yiir, danser til månen står op XD Tjotalt populær gangstar.. XD Du' seeej.. min helt nu


Frk. Krid - klåååge XD


»Hedda & Marco «

Minøh små juløhnisser

Oliver &&' Tim..

-I vil altid være i mit hjerte <3

nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:30

Rapsolie xD



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:33

Frederikke, en pige jeg kender xD


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:34

EJ ALTSÅ ;D! Alle synes bare jeg er fjollet :b Hmm, måske er det noget om det :L


Bella: JHN-træf =D <3



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 LLL
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:36

rar og positiv




Pas på!

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 21:48

Nanzen: Jolly?


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 www
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 22:06

Bella: Præcis ;) hehe




Pas på!

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 22:26

Padkær: Mente faktisk ikk speciel tøs med egen stil til dig, var bare lidt langsom mente at det var til oompa.


Nanzen: Dansemus.



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfghjkldfghjkl
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 22:30




Line F Kristiansen »Rhapsody



Jeg tænker: Rapsmark




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Well...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 22:32

Søanemone xD


Maiken

Nu uden halvpart!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkk
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 22:53

mosters søster xD LOL




Pas på!

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 17:53

Fjollet ;D



sagde;

RIKKE & DONNI
Sulomates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 18:03

zulo mates ;D


» EMMA & BIRGER


0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 18:53

rigtig god veninde.



» Signe Holm .

Victoria & Black Power

Zenia du vil aldrig blive glemt :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 19:46

Sød d:



Sofie & Cappuccino

- den ene er mere klumpet end den anden x)


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 19:49

Glad smiley. d;





L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralulala
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 19:51

God humor



Sofie & Cappuccino

- den ene er mere klumpet end den anden x)


0
0
Svar på denne tråd
 
 shshshsh
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 19:54

Jlog?



HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD

HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor!

Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder,

HaKuNaMaTaTa

Lady og Nana i er mine krikkedyr



0
0
Svar på denne tråd
 
 fghjdfghjkiolpæ
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 21:23


Liv »Lady Nanna«



Jeg tænker: Gode gamle disney-film (ikke det animerede @!#$...)



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 21:46

Numsefisken: Penneven x)


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghjghjghjghjghj
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 21:49

sådan en bluse fra h&m med hjerter på? xD ;D


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxx
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 21:51

Fodbold :D


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 gttt
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 21:57

Hm? kom til at tænke på saltdej & krabber ;D



sagde;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 22:09

marie håne.. :D


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 ttt
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 22:13

Pia K xD




Pas på!

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghhjhghhhgdjdhghgdhggh
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 22:14

padde. hvis der er noget som hedder det? :D de der skildpadder - padder


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 bgfhgfhgfjgh
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 22:22

Pernille: virker rigtig flink :)


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(



:D Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  17-12-2007 22:28

drini: en vindrue? x)


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 16:59

Nu mådu altså ikke tage det som en fornærmelse eller noget, men det første ord der faldt mig ind var en fjordhest


Hilsen Regitze




Hest købes eller kat 1 pony lånes..

Karoline & Desie & Fernando

De bedste heste!

+ de to små.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 19:13

briller.. :P


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 20:19

Padkær: Savner Oak så forfærdeligt. (Ikke ondt ment, men det er fordi at det står alle steder.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 20:25

emma (flossy) står der alle steder at jeg er forfærdelig??


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 20:41

Oak = Kloak =D undskyld, det var ikke ondt ment, men tænker jeg bare altid på , fordi det rimer xD undskyld hvis du føler dig støddet.



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadolin
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 21:53

elegant, men alligevel flabet;P



*** Så var det så lige at Rikkea ***
var pist væk igen'igen !


*savner prins og max ubeskriveligt meget ! *

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 21:54

Rikke: Pippi langstrømpe? x)


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:01

bella: god rytter,


» Signe Holm .

Victoria & Black Power

Zenia du vil aldrig blive glemt :'/

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjhljh
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:01

Bella: en blomst :D


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(



:D Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:10

meget juleglad :P



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 jgfshbgjfhgjl
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:11



Tænker på en venindes hest Rosini og på Aladins kæreste Yasmin :)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:11

drini: En der rider i min klub, og kulde Hehe (:


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjkhjkkj
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:20

fjumz: fjordbolle :P


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(



:D Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalal
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:24

Drini: Haha meget sjovt, når jeg ikke kan lide fjordboller Hehe..

Nyt ord til dig: Ballet pige.. Ejj kun fordi jeg hørte det i flimmeren der kører bag mig, og da jeg så så dit navn nu var det altså lige det der slog mig Haha..


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 rrr
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:26

Fjumz: Lyder lidt fjollet? :D:D tror ikke jeg har set så mange ridebilleder? :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjkhjk
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:34

Bella: en jeg kender, der hedder isabella...


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(



:D Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 22:39

Bella: Nej har du ikke.. Fordi min hest har stået halt siden juni måned, og begyndte først at være her på Jhn hver dag i juli-august måned Derfor .. Hehe.. Kig evt. på min præsentation for lidt ridebilleder


drini: Når står du jo op over mig igen, og nu tænker jeg på sommer og varme Dooh hvor kan min tanker dig ændre sig..


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jklkjlh
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 23:15

Fjumz: Haha, ja det er da noget lidt andet end det du startede med at skrive... :P

Fjordbolle passer bare super godt til navnet fjumz, synes jeg... De starter jo også begge to med 'fj...', så det er jo næsten det samme ord :P Eller noget Heeh.


Nåh, prøver lige igen. Jeg tænker på: ...cobra-slange (når jeg læser 'Zobell' )


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(



:D Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 23:25

hulemand ( )


Peace

Lånepony søges, SKRIV!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalaal
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 14:41

Oompa: En pige der tager tingene som de kommer


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralulala
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 15:10

Personlig xD Overhovedet ikke ment ondt!



Sofie & Cappuccino

- den ene er mere klumpet end den anden x)



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 15:22

Sofie: Sej : D



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hurlumhejsa
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 17:07

bananbrød: jhn freak.

- spørg mig ikke hvor det kommer fra, men jeg synes bare at de indlæg jeg læser, dem er du også inde og svare på? sorry.. det var ikke ondt ment.


jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 17:15

kam



sagde;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 17:25

Tænkte på en rødhåret pige? (;



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 19:37

altid styr på tingene :P


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 dcfrgthyjui
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:35

en svamp :P


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 laaa
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:38

Cocktail: Jeg tænker "nå" , og jeg ved ikke hvorfor




>'Kirstine Bøndergaard'<

- Med den fantastiske Spegill

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghfghfgfh
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:39

yougurt (staves?)


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:39

L? haha ;D



» Tazz «

glædelig jul (;

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:41

fodboldpige xD



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 ghbnjmk
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:46

hashahahah. tænker du "nå"? det var en sær ting at tænke :P


Frederikke: kommer til at tænke på spillet "hvem er hvem" hæhæ. der er vistnok en der hedder frederikke ?


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 gjghjjg
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:47

frederikke: lille :P


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(



:D Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhkhjkjhkjh
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:51

drini: tænker på din nye (ik så nye mere) grønne mønstervæg med blomster =D er det ikke dig med den?


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 hkkjgkjkh
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 21:54

Pernille: fodbold :D


Joh, det er min væg ;D


тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(



:D Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalallla
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 22:06

En der tit for grineflip



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 22:08

det periodiske system xD okay, jeg har no idea hvorfor :0



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 LAlalala
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 22:14

Frederikke og Santos (L): Min underviser i spring.. Fordi hun også hedder Sadolin til efternavn


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 22:19

blitzkrieg?


/ LÚL
Jeg kan alt
- jeg er bare ik' så skide go' til det?
0
0
Svar på denne tråd
 
 jhjhhjhkjhj
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 14:53

klovn ;D (ik at du er det, men din signatur i farverne osv d;)


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 esrhdjrklk.oih
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 14:55

Røvklamme dyrelæge !






SARAH KROG
- med vidunderdyret Rista


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 14:57

Tænker bare "Rista" ;D


» EMMA & BIRGER


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsfsdf
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 15:02

sarah: er jeg en klam dyrelæge? :]

emma: tænker bare PINK ;D


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 øøø
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 20:13

PernilleL:super sød! ;D




Pas på!:*

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 mulloh
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 20:17

nanzen: BANAN ?! ;D + forelsket i lære



Lone & Springbomben Camilla

[L] like that' buddys B) [L]


» RIDEKLUBBEN BIRKEN


-> Catago_forbensgamacher_sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:11

En lalleglad unge



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjkljhhlk
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 10:35

solbriller


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 10:48

cool xD + woodybabyh<3


Emma & Birger
¯\(ºo)/¯

19/7 - 85 / 17/12 - 07 - rip tarzan (L)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakoda Ox.
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 12:51

Emma-bb: Blærerøv.




Mie T. Jacobsen.

Dakoda Ox

&

Risti Ox.

Rigtige ryttere rider Ox arabere!


HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 16:10

Bonni en hest jeg en gang red..


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 19:44

Pia K.

Tag det ikk alvoligt



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 nbvcnvvb
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 19:48

Solbriller + trutmund (det er dig med sådan et billede ikke? :])


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 20:10

Pernille L: Haha jo det er det vist..

Frk. trutmund

Kan du virkelig godt huske sådan et billede? Hehe(;


Pernille L: Superstar..



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 20:25

rammstein xD


/ LÚL
Jeg kan alt
- jeg er bare ik' så skide go' til det?
0
0
Svar på denne tråd
 
 gbny5h
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 20:48

tabt the game???


hah bare en skør "leg" som vi har igang på skolen hvorfor jeg kom til at tænke på det ved jeg ikke



Thea Løvgreen


Jjips
Sorø´s lejemorder

And there is nothing wrong with me This is how I am supposed to be


Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner


0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjgjgjhjh
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 20:55

Jjips: Brødrende løvehjerte. eller hvad de hedder ;D


Line F: Ja det kan jeg godt huske xD


mvhpernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjghkdf
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 13:14

sød


Den der ikke dømmer på udsendet dømmer ikke sig selv

0
0
Svar på denne tråd
 
 yjehjhjfhjhgj
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 13:18

en som hedder helena fra min parallelklasse :)


MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 15:13

pernille, en lille pige som jeg kender? 8D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 16:31

god rytter :-)


» EMMABORUM

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakoda Ox.
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 17:52

Sød pige. :D




Mie T. Jacobsen.

Dakoda Ox

&

Risti Ox.

Rigtige ryttere rider Ox arabere!


HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:18

Kanokanokano's araber(:


Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 sarah23
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:19

fru wold ? ;D





SARAH KROG
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 desværre
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:23

har jeg en fornemmelse af du minder om en snob sara ?
og så virker du skide glad :D


Emilie P.
glædelig jul ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:33

miner mig om Rasmus xD haha i har sammen efternavn xD




Pas på!:*

jeg æder dig til aftensmad =D

tidligere nanna bannana & hot-chili

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:34

Forelsket i sin vikar, hæhæh ;D Det tænker jeg om dig ;b


» EMMABORUM

- og birger 8)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalaaalal
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:26

emma-bb: En lille julenisse

Heeh..



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 vbxvbxcvbvb
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:27

solbriller xD stadig


MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaal
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:48

Pernille L: Jaa første indtryk ændre sig jo ikk rigtig


Pernille L: Når jeg ser dit navn tænker jeg oqs stadig Superstar..




L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgsdfgfg
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:52

haha superstar!

nåe men ja, tænker på farven lilla + solbriller?


MVHPERNILLE

god jul og godt nytår folkens! =D

uden ridning, men med fodbold

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille L:
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:53

Smileyen xb :P


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 alaalasl
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 20:59

En ballarina



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 21:15

Line: Stadig rapsolie xD



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalla
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 21:18

Frederikke og Santos: Magi



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 21:34

Hmm.. Leverpostej!?!



Skrev : Anna Krab


"Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..."

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


0
0
Svar på denne tråd
 
 looo
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 22:35

Når så jeg er en leverpostej, cool?

Anne: Vild galop..



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhkhkhjk
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 22:38

Line: musik



тяιηє

snart uden min dejlige Titan :(


Jaah,nu'detjuuul!

0
0
Svar på denne tråd
 
 alalalal
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 22:42

Drini: Jul!



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider