Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Teori billeder :-D
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 19:35

Heej


Vi er ved at lave en hjemmeside til eleverne på HORK da der er en hel del der godt kunne tænke sig at læse noget mere om pasning og pleje af heste, jeg har så fået til opgave at lave siden har været nede og låne en masse børnebøger om ridning på biblioteket, men jeg må jo ikke rigtig bare tage billederne på nettet og bøgerne.


Har selv tænkt at tage nogle billeder selv men alt kan jeg jo ikke tage, så nogen der har et billed af et aftegn, en hestesko, springning, dressur, western simpelthen alt..


Der vil blive skrevet hvem der ejer billederne.


Tusind tak på forhånd!


Nina & El Nino
Min helt egen spring stjerne
HG
0
0
Svar på denne tråd
 
 Teori billeder :-D
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 19:56

^ aftegn

^ dressur



og har mange, mange flere.

kig paa min hjemmeside www.freewebs.com/jsondergaard

og skriv lige en privat besked hvis du bruger dem,

og jeg vil ogsaa gaerne se hjemme siden naar den er faerdig :D



Josefine uden Sukema

.. med ravel som imidlertidigt part?

www.freewebs.com/jsondergaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 20:29

Tusind tak de er rigtig gode..!


Nina & El Nino
Min helt egen spring stjerne
HG
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 22:08

du må geren låne et par bileldet af mig og femse. desværre kun hyggebilelder ''



du tager bare fra præsentationen


Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 11:49

^Longering.


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 fkefoeflel
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 13:46

Du må gerne tage billeder fra præs. :)


Ida - Nu uden Bæklunds Lesley

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 15:15

bag tag på HG søg under thilde ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:42

» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 16:47

Tusind tak :-) skal gerne bruge nogle flere


Nina & El Nino
Min helt egen spring stjerne
HG
0
0
Svar på denne tråd
 
 sfhmhhghnggn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:39

HG - søg under Rista ,, hvis du kan bruge nogen til noget aftegn evt? :)




SarahKrog?
- med vidunderdyret Rista


0
0
Svar på denne tråd
 
 hhh
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 21:48

Du må gerne bruge nogle af mine, du kan bare tag her :)


hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=50034




Anni & Delle<3

Der er fuldt fart på dem!!






0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 10:28

bare tag fra min præ... hvis du kan bruge noget af det


*~*~*~HVIS DU VIL HAVE EN RIGTIG HEST ER FULDBLOD~*~*~*
BEDST!!!!

FLYIN DANE DU ER MIT ET OG ALT!!;D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 10:33




du kan bare bruge dem du har lydt til fra min præs.



- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider