|
|
| TILRIDNING! & HYGGE bill. A HINGSTEN |
|
|
heeejsa ænder. ja sorry det 2 indlæg på 1 time men der udehvor svesken er kommet ud er jeg ved at hjælpe Ann Leismann med at tilride en hest. Ikk fordi ann ikk selv kan. hun er en voll godt dressurrytter. tror mange a jer kender hende. hun har undervist på Hiri (hinderrup rideklub) hesten jeg hjælper med hedder Kaldalgaards Bastian. Han er fjolle og blir 4 i januar  FJOLLE BILLEDER:  aller føreste gang med rytter   fåer taget reflexer a   med reflexerne og får spendt gjord.  får sadel på.  strigler.  vis nogle skulle være i tvivl om navnet?   selwyn   ;D  tjek han's mund 8D smid gerne en kommentar ? 
GOD JUL ÆNDER Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. 1 PONY TILSALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
12-12-2007 21:36 |
|
» emmaborum - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Hvor er Bastian bare nuttet. Og du ved jo at jeg synes, at Selwyn er SÅSÅSÅ lækker!
Emma & Flossy - George, i miss you. 22.11.07 .. RIP Hook!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okiuhhub |
|
|
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okiuhhub |
|
|
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GDFGHDFH |
|
|
taak alle sammen. Emma(flossy) ja hehe  bastian er os blevet klippet og har fået strit man 
GOD JUL ÆNDER Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. 1 PONY TILSALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsdfd |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
12-12-2007 22:02 |
|
hvor er de dejlige, BEGGE to 
» pernille (: nu som fodboldspiller . <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skjfgkjsfdlkjhaeg |
|
|
Hvor er de dejlige<3 Er det ikke op ved Ann ? xD
:) Emmelie (: Drømmen om en hest lever<3 Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
13-12-2007 16:30 |
|
det er jo min gamle ridelærer. hold da fast hvopr har vi redet mange heste til i den sadel :b regner med at komme derop inden længe med begge mine ponyer 
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eterteryer |
|
|
Emmelie: jo ann lesimann.  Pirat-Lunde: okay. lyder super hygge  ja den sadel er vist lidt gammel 
GOD JUL ÆNDER Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. 1 PONY TILSALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xD xD xD |
|
|
Hovsa glemte lige at læse teksten:P Glæder mig til at se dem i virkeligheden:)
:) Emmelie (: Drømmen om en hest lever<3 Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhnfhgf |
|
|
hehe. kommer du da ud til Ann? 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det. KAT. | PONY TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
Jeps:) Vi kommer mig og to af mine veninder i juleferien:P
:) Emmelie (: Drømmen om en hest lever<3 Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ssgedgerg |
|
|
EJ! det bliver skide hygge 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det. KAT. | PONY TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalaalalal |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
16-12-2007 20:29 |
|
Hej igen  Jeg kommer derop den 26-28 december  Tager mine ponyer med hvis der er plads, men ringede lige til ann, hun sagde at der var helt fyldt op, men jeg kan få dem med hvis hun får solgt nogle af ponyerne deroppe  ellers sagde hun der var masser af heste jeg kunne ride på :b og så skal jeg selvfølgelig ride på marco, min lille ynglinghest <33 er du deroppe de dage?
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdefrtghy7u |
|
|
iiih, en nuttet fjordhest Den ser godt nok nem ud.  Og også en smuk Selwyn. Flotte aftegn i hovedet. (: Held og lykke med tilridningen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rwerwrwr |
|
|
Pirat-Lunde: regner med at komme der op nej hun har desvære ik plads ( men der er en masse der har skrevet på fjolle idag og igår kunne være han røg væk JO og feix og pippi ved ikk om de er solgt. der er nogle der har kiqqet på dem  Cocktail: taak 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det. KAT. | PONY TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalala.. |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
18-12-2007 16:15 |
|
okaay, felix og pippi skulle rigtig have været hjemme og stå ved mig :b men ann sagde igår at hun måske bare smed fjollen ud i løsdriften med pippi og felix 
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| y45uyrtuj |
|
|
okaj har ikk lige snakket med hende idag 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. Vi samler røde rosetter næste år. Nu med Kaldalgaard's Bastian. Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det. KAT. | PONY TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|