Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 TILRIDNING! & HYGGE bill. A HINGSTEN
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:32

heeejsa ænder.

ja sorry det 2 indlæg på 1 time

men der udehvor svesken er kommet ud er jeg ved at hjælpe Ann Leismann med at tilride en hest. Ikk fordi ann ikk selv kan. hun er en voll godt dressurrytter. tror mange a jer kender hende. hun har undervist på Hiri (hinderrup rideklub) hesten jeg hjælper med hedder Kaldalgaards Bastian. Han er fjolle og blir 4 i januar :)

FJOLLE BILLEDER:

aller føreste gang med rytter ;)

fåer taget reflexer a :D

med reflexerne og får spendt gjord.

får sadel på.

strigler.

vis nogle skulle være i tvivl om navnet?


selwyn

;D

tjek han's mund 8D


smid gerne en kommentar ? :P


GOD JUL ÆNDER


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.


1 PONY TILSALG!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:36

nurh, den er rigtig sød' den du er ved at tilride ;D og selwyn er også bare såsåså smuk tror den i er ved at tilride (bastian) ville være flot med strit man ;D ..


» emmaborum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:39

Hvor er Bastian bare nuttet. :) Og du ved jo at jeg synes, at Selwyn er SÅSÅSÅ lækker!


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 okiuhhub
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:42

nuurh hvor de søde : D



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 okiuhhub
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:42

nuurh hvor de søde : D



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 GDFGHDFH
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 22:01

taak alle sammen.


Emma(flossy) ja hehe ;D


bastian er os blevet klippet og har fået strit man ;D


GOD JUL ÆNDER


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.


1 PONY TILSALG!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfsdfd
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 22:02

hvor er de dejlige, BEGGE to


» pernille (:

nu som fodboldspiller . <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 skjfgkjsfdlkjhaeg
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 08:00

Hvor er de dejlige<3


Er det ikke op ved Ann ? xD



:) Emmelie (:


Drømmen om en hest lever<3

Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 16:30

det er jo min gamle ridelærer. hold da fast hvopr har vi redet mange heste til i den sadel :b


regner med at komme derop inden længe med begge mine ponyer :)







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 eterteryer
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 18:26

Emmelie: jo ann lesimann. ;D


Pirat-Lunde: okay. lyder super hygge ;)

ja den sadel er vist lidt gammel :D



GOD JUL ÆNDER


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.


1 PONY TILSALG!

0
0
Svar på denne tråd
 
 xD xD xD
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 21:26

Hovsa glemte lige at læse teksten:P

Glæder mig til at se dem i virkeligheden:)



:) Emmelie (:


Drømmen om en hest lever<3

Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min


0
0
Svar på denne tråd
 
 fhnfhgf
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 22:12

hehe. kommer du da ud til Ann? ;D


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.

Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det.


KAT. | PONY TIL SALG!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:54

Jeps:) Vi kommer mig og to af mine veninder i juleferien:P



:) Emmelie (:


Drømmen om en hest lever<3

Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min


0
0
Svar på denne tråd
 
 ssgedgerg
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 22:15

EJ! det bliver skide hygge ;D


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.

Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det.


KAT. | PONY TIL SALG!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalalaalalal
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:29

Hej igen :)


Jeg kommer derop den 26-28 december :)

Tager mine ponyer med hvis der er plads, men ringede lige til ann, hun sagde at der var helt fyldt op, men jeg kan få dem med hvis hun får solgt nogle af ponyerne deroppe :)

ellers sagde hun der var masser af heste jeg kunne ride på :b og så skal jeg selvfølgelig ride på marco, min lille ynglinghest :D <33

er du deroppe de dage?







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdefrtghy7u
Forfatter: 
Dato:  16-12-2007 20:38

iiih, en nuttet fjordhest ;D Den ser godt nok nem ud. :)

Og også en smuk Selwyn. Flotte aftegn i hovedet. (:


Held og lykke med tilridningen :D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 rwerwrwr
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 14:57

Pirat-Lunde: regner med at komme der op ;) nej hun har desvære ik plads ( men der er en masse der har skrevet på fjolle idag og igår kunne være han røg væk JO og feix og pippi ved ikk om de er solgt. der er nogle der har kiqqet på dem ;)


Cocktail: taak ;D


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.

Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det.


KAT. | PONY TIL SALG!



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalalala..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 16:15

okaay, felix og pippi skulle rigtig have været hjemme og stå ved mig :b


men ann sagde igår at hun måske bare smed fjollen ud i løsdriften med pippi og felix ;)







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 y45uyrtuj
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 19:53

okaj har ikk lige snakket med hende idag ;)


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
Vi samler røde rosetter næste år.

Nu med Kaldalgaard's Bastian.

Elsk mig når jeg mindst fortjerner det, for da har jeg mest brug for det.


KAT. | PONY TIL SALG!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider