|
|
| Julegave kiggere? |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
12-12-2007 16:37 |
|
Hejj alle hestetosser. omg sad lige henne i skolen og snakkede med mine venner og veninder og hold da op hvor er der mange af dem som kigger deres julegaver før de får dem. Er det bare mig eller syntes i heller ikke det er spændende med julegaver man ved hvad er?? Tro ikke at jeg ikke er nysgerrig for det er jeg bestemt hehe men syntes bare det er lidt nedern at vide alligevel xD ..er det bare mig som er underlig & antijulegavekigger? 
sagde; RIKKE & DONNI Sulomates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
12-12-2007 16:41 |
|
» emma d; - og stjerneponyen birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
12-12-2007 16:46 |
|
emma-bb (birger) - Ved du ikke hvor de står?! omg det har jeg fundet ud af for længst tænk nu hvis de blv stjålet .. Men kigge i dem nix delig med lidt enighed xD
sagde; RIKKE & DONNI Sulomates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huhuhhkjhkjhkj |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
12-12-2007 16:46 |
|
jeg aner ikke hvor de står henne. men hvis jeg vidste, at min mor sagde at jeg ikke måtte kigge i det skab, f.eks. så ville jeg ikke kunne lade hver med at kigge lidt, selvom de sikkert var pakket ind - men det er ikke sjovt hvis man ved hvad det er nej. sjovere at der er lidt spæning, hæhæ, men jeg er nok lidt for nysgerrig .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
jeg gør ik =) men min mor gjorde/gør i stor stil 
»The Pirate »Lulu ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa! |
|
|
hmm jeg kan for det meste regne ud hvaf jeg får og møder nok min kommende gave på lørdag hehe  (en hest)
Dalia Gamal Er du en lille kat?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345789 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
12-12-2007 17:13 |
|
jeg tror virkelig ikke min mor har koebt dem endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ofoseååwrao |
|
|
De har ikke købt endnu xD Men ved godt jeg får en iPod classic 
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh.. |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
12-12-2007 20:06 |
|
Nej jeg kigger ikke, men gætter næsten altid hvad de gir' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
12-12-2007 20:57 |
|
nææ , hvorfor skulle jeg dog det, jeg får det jo før eller siden ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
12-12-2007 21:58 |
|
Har allerede fået en af mine gaver  Men de andre gave ligger, indpakkede, inde i stuen i et hjørne. Kigger ikke på kortene (hvem de er til), men kigger da Er pissenysgerrig 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby <3 PUK <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
13-12-2007 14:19 |
|
nejnejnej det var det sidste jeg ville gøre! det ødelægger jo fuldstændigt det hele! har på en måde kun gjort det en gang. lå i min seng og skulle sove, men kunne ikke falde i søvn og sp hørte jeg min mor og lil'brow snakke om hvad de skulle gi' mig i julegave... fortrød det SÅ meget!
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Nej, jeg kigger ikke i mine julegaver, så bliver spændingen jo ødelagt! Fiona, jeg har prøvet noget af det samme: Der var kommet sådan en mail på min mor og fars computer. Jeg "kom så til" at åbne mailen. Der stod noget med "Ridetur på islændere i Julen" Dum som jeg er, spørg jeg så min mor hvad det er.. Ja, det skulle så have været min julegave. Men den spolerede jeg ligesom selv. Jeg ærger mig stadig!
Emma & Flossy - George, i miss you. 22.11.07 .. RIP Hook!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
13-12-2007 17:58 |
|
Sofie xD - Julegave kigger hehe har du så luret hvad du får i år?  hahah ej jeg kigger ikke hvad der er i men jeg holder godt øje med hvor de er for tænk hvis de nu blev 'stjålet' xD
sagde; RIKKE & DONNI Sulomates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MÅ bar kigge |
|
|
kan altså ikk gøre for det gør det hvert år.. leder efter gaver, mærker på dem, kigger på min mors kvitteringer og juleaften, når vi danser om juletræet så er øjnene et sted: på gaverne! MÅ BAR KIGGE! BAR ET liiilllee KIG! det er en sygdom! 
Heidi og Landtine
-søg og du skal finde-
jeg har fundet <3
Elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123juuul |
|
|
det gider jeg ikke. for får sikkert ikke ret meget af det jeg ønsker mig. men ved da hvor de står henne...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
MORRISON HOTEL THE DOORS vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
RikkeEvigGlad - Nej, desværre De er ikke blevet købt endnu, og min mutter siger at jeg lige skal prøve såå.. 
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-12-2007 11:35 |
|
emma: ej hvor neder :/ dit er så bare meget værre end mit... med mig var det en bratz-dukke 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej, jeg kigger ikke, så synes jeg ikke der er noget ved det. Men jeg får for det meste noget/meget af det jeg ønsker mig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
| Forfatter:  |
Bare Skinke |
| Dato:  |
15-12-2007 14:51 |
|
hvad fanden laver jeg egentlig her?
SKINKE. aner ikke hvad jeg skal skrive.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Næh - men ved nu alligevel ret ofte hvad jeg får af mutti  Til min fødselsdag i oktober fik jeg noget af en Pikeur støvnejakke (resten betalte jeg selvfølgelig selv xD Altså, fik ikke bare et ærme eller sådan, haha ) Og her til jul skulle jeg så meget gerne ha' en par Cavallo støvler De skal bare liiige lette rumpen og få dem afsted inde fra cavallo.
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|