Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Julegave kiggere?
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:37

Hejj alle hestetosser.


omg sad lige henne i skolen og snakkede med mine venner og veninder og hold da op hvor er der mange af dem som kigger deres julegaver før de får dem.


Er det bare mig eller syntes i heller ikke det er spændende med julegaver man ved hvad er??


Tro ikke at jeg ikke er nysgerrig for det er jeg bestemt hehe men syntes bare det er lidt nedern at vide alligevel xD


..er det bare mig som er underlig & antijulegavekigger?



sagde;

RIKKE & DONNI
Sulomates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:41

hehe, :-) jeg ved heller ikk engang hvor mine julegaver står :P og ville heller ikk syntes det var specielt sjovt at kigge i dem allesammen inden ;D


» emma d;

- og stjerneponyen birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:46

emma-bb (birger) - Ved du ikke hvor de står?!

omg det har jeg fundet ud af for længst tænk nu hvis de blv stjålet ;D..


Men kigge i dem nix delig med lidt enighed xD



sagde;

RIKKE & DONNI
Sulomates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 huhuhhkjhkjhkj
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:46

jeg aner ikke hvor de står henne. men hvis jeg vidste, at min mor sagde at jeg ikke måtte kigge i det skab, f.eks. så ville jeg ikke kunne lade hver med at kigge lidt, selvom de sikkert var pakket ind ;D - men det er ikke sjovt hvis man ved hvad det er nej. sjovere at der er lidt spæning, hæhæ, men jeg er nok lidt for nysgerrig .


» perniℓℓe

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 16:57

jeg gør ik =)


men min mor gjorde/gør i stor stil





»The Pirate »Lulu

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa!
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:03

hmm jeg kan for det meste regne ud hvaf jeg får og møder nok min kommende gave på lørdag hehe


(en hest)


Dalia Gamal
Er du en lille kat?


0
0
Svar på denne tråd
 
 12345789
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:13

jeg tror virkelig ikke min mor har koebt dem endnu.


Josefine uden Sukema

.. med ravel som imidlertidigt part?

www.freewebs.com/jsondergaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 ofoseååwrao
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 19:59

De har ikke købt endnu xD

Men ved godt jeg får en iPod classic


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 mulloh..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 20:06

Nej jeg kigger ikke, men gætter næsten altid hvad de gir'




Lone & Springbomben Camilla

[L] min lille punkerhest [L]


» RIDEKLUBBEN BIRKEN


-> Catago_forbensgamacher_sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 20:09

Øh, julegave kigger.. Du tænker ikke på mig :D Jeg kigger hvert år :D Som du selv sagde: "Tænk hvis de bliver stjålet?"



Sofie & Cappuccino

- den ene er mere klumpet end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 20:57

nææ , hvorfor skulle jeg dog det, jeg får det jo før eller siden :P ?



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:58

Har allerede fået en af mine gaver


Men de andre gave ligger, indpakkede, inde i stuen i et hjørne. Kigger ikke på kortene (hvem de er til), men kigger da Er pissenysgerrig



I medgang, og modgang
Der vil vi følge jer
For evig, og altid
Der vil vi elske jer


Forza Brøndby


<3 PUK <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 14:19

nejnejnej det var det sidste jeg ville gøre! det ødelægger jo fuldstændigt det hele!

har på en måde kun gjort det en gang. lå i min seng og skulle sove, men kunne ikke falde i søvn og sp hørte jeg min mor og lil'brow snakke om hvad de skulle gi' mig i julegave... fortrød det SÅ meget!


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 14:25

Nej, jeg kigger ikke i mine julegaver, så bliver spændingen jo ødelagt! Fiona, jeg har prøvet noget af det samme:


Der var kommet sådan en mail på min mor og fars computer. Jeg "kom så til" at åbne mailen. Der stod noget med "Ridetur på islændere i Julen" Dum som jeg er, spørg jeg så min mor hvad det er.. Ja, det skulle så have været min julegave. Men den spolerede jeg ligesom selv. Jeg ærger mig stadig!


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhh
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 17:58

Sofie xD - Julegave kigger hehe har du så luret hvad du får i år? ;D


hahah ej jeg kigger ikke hvad der er i men jeg holder godt øje med hvor de er for tænk hvis de nu blev 'stjålet' xD



sagde;

RIKKE & DONNI
Sulomates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 MÅ bar kigge
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 22:53

kan altså ikk gøre for det gør det hvert år.. leder efter gaver, mærker på dem, kigger på min mors kvitteringer og juleaften, når vi danser om juletræet så er øjnene et sted: på gaverne!


MÅ BAR KIGGE! BAR ET liiilllee KIG!


det er en sygdom!


Heidi
og
Landtine

-søg og du skal finde-

jeg har fundet <3

Elsker dig
0
0
Svar på denne tråd
 
 123juuul
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 23:11

det gider jeg ikke. for får sikkert ikke ret meget af det jeg ønsker mig. men ved da hvor de står henne...


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

Nu med Sambuca

MORRISON HOTEL

THE DOORS

vi knekker deg til sist

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 08:22

RikkeEvigGlad - Nej, desværre ;D De er ikke blevet købt endnu, og min mutter siger at jeg lige skal prøve såå..



Sofie & Cappuccino

- den ene er mere klumpet end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 11:35

emma: ej hvor neder :/ dit er så bare meget værre end mit... med mig var det en bratz-dukke :D


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 13:59

Nej, jeg kigger ikke, så synes jeg ikke der er noget ved det. Men jeg får for det meste noget/meget af det jeg ønsker mig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 14:51

hvad fanden laver jeg egentlig her?


SKINKE.

aner ikke hvad jeg skal skrive.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  15-12-2007 17:49

Næh - men ved nu alligevel ret ofte hvad jeg får af mutti


Til min fødselsdag i oktober fik jeg noget af en Pikeur støvnejakke (resten betalte jeg selvfølgelig selv xD Altså, fik ikke bare et ærme eller sådan, haha )


Og her til jul skulle jeg så meget gerne ha' en par Cavallo støvler De skal bare liiige lette rumpen og få dem afsted inde fra cavallo.



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider