|
|
| Min nye Hest :'D <3 |
|
|
Hey Ænder. Nu kan jeg ikke holde det skjult længere. Jeg har haft snakket meget med en kendt rytter som i nok alle kender, Andreas Helgstrand, og nu er handlen endelig gået iorden  Jeg er simpelthen så lykkelig! Hvem skulle have troet det? Hun er simpelthen så skøn! Og har store planer om at vi nok skal nå langt inden for dressuren. Hva synes i om min nye hest?      ^ Er hun lækker eller hva?  Nå ja, hendes navn er Blue Hors Matiné ... Nå, må jeg så høre hva i synes?  (Ps. Joke)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw.. |
|
|
Det må jeg gi dig - hun er skøn  Må jeg ikke få en tur en dag ?? 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha |
|
|
Hahahaha!!! Hvor er det genialt 
Vinterdækken str. 135 cm sælges. Vind- og vandtæt, åndbart, 300 g for. Brugt én sæson. Nyvasket og imprægneret. JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
12-12-2007 13:28 |
|
Omg, hold da op hvor er hun smuk! Tillykke.. lækker lækker lækker
sagde; RIKKE & DONNI Sulomates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
gud hun er smuk - og forsatan du rider hende godt  *FNIS* hvor er det fedt lavet xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Båuii <3 |
|
|
Ejj, du er heldig ! NAM en lækker hest du har fået ! <33
M.V.H.. Sisse + Bowie + Vil altid elske dig, min egen ♥ Den halve parade er den alle taler om, Men ingen ved hvad er .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Der har du jo lige fået verdens smukkeste hest. Du rider den sørme godt.
Fååååck hvor er det fedt lavet. Hvordan gør du? 
Emma & Flossy - George, i miss you. 22.11.07 .. RIP Hook!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hmm, jeg skal da vist ud og se din hest en dag, skal jeg ikke?  Haha, hvor er det genialt smukke!
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sissel |
| Dato:  |
12-12-2007 15:11 |
|
* Team XX / OX - Sissel m. Dagina OX, Shaggy, Pitzner Futura XX og Ozzy * <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sissel |
|
|
Omg, er det ikke tydeligt at se at det er hendes eget hovede der er klippet på? Men stort tillykke Hun er godt nok lækker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| patricia |
| Forfatter:  |
Sissel |
| Dato:  |
12-12-2007 15:37 |
|
jo det er det, fattede det ikke bare lige til at starte med 
* Team XX / OX - Sissel m. Dagina OX, Shaggy, Pitzner Futura XX og Ozzy * <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa! |
|
|
hvad er det for en blomster kasse? (genialt)
Dalia Gamal Er du en lille kat?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
12-12-2007 15:54 |
|
ahahaha, hvor griner  troede lige det var seriøst i starten :b
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhfghgfhfg |
|
|
Wow, ja hun er sat'me ik helt grim...  Hahaa, hvor er det nice lavet! 
• TRINE • - snart uden min dejlige Titan :'( Så er det juuul! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Haha Cille - Så behøver jeg ikke købe en hest til dig alligevel, nu har du jo ordnet det helt selv 
Hvor er det bare genialt fundet på.. Din skøre skid altså 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| lakrids? |
| Forfatter:  |
LÚL xD |
| Dato:  |
12-12-2007 19:31 |
|
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Jeg har bare sådan en god humor Hahahaa! Ja hun er bare hammer smuk ikke? *lol* .. Og mit hovedet er da helt normal størrelse  Sascha: Jaaa, han går stadig herhjemme til hyggebrug, og så får Andreas lov til at låne ham ret tit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mullohll |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
12-12-2007 20:15 |
|
Jeg må sige at hvis du har råd til den hest kan du vidst også få en plastic operation med hovedet xD Du er nok en rigtig rampe-lys-elsker hva'? HaHA HA HA genial 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijhuyg |
|
|
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Blue Horse Martiné.(: |
|
|
Den har jeg set mange gange d; .den har bare sådan en flot udstråling og er mega pæn(: troede ikke andreas ville sægle den. men nu har han jo også den sorte. <3 men hvor må det være en kanon dejlig hest at eje, hvad har i lige givet for ham? ö
.. maiken pedersen? (; M. DE SEJESTE HESTE <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maiken: |
| Forfatter:  |
ChaaLLee |
| Dato:  |
12-12-2007 21:39 |
|
Jo rimeligt tydeligt det er en joke, ikk? 
Rigtig sport er travsport! ♥ Mulle og Frida, R.I.P ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
12-12-2007 21:42 |
|
jamen, cecilie =D held og lykke med hende! 
» emmaborum - Og skønheden Birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
btw kan jeg godt li du allerede har starte stævne på den 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
13-12-2007 13:10 |
|
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift♥ |
|
|
HAHA-- Genialt ... ^- Ganske enkelt genialt, men ønsker dig da held og lykke! 
CHARLOTTE B. - Med MAZURKA ♥ Alt kan lade sig gøre Det umulige er bare mere besværligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalalalalall |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
13-12-2007 21:25 |
|
nøøøj du har for meget tid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhgy |
|
|
Oompa : betyder det hun ik mente det ? 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kujnyhbtgvfd |
| Forfatter:  |
Laura SJ |
| Dato:  |
14-12-2007 10:18 |
|
Woow.. hende må jeg da med ud at prøve engang.. XD Humor i verdensklasse.. lol.. syntes dog du burde tage til læge med det hoved? =) haha'
»Hedda & Marco « Minøh små juløhnisser Oliver &&' Tim.. -I vil altid være i mit hjerte <3 nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|