Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Min nye Hest :'D <3
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 11:38

Hey Ænder.


Nu kan jeg ikke holde det skjult længere.

Jeg har haft snakket meget med en kendt rytter som i nok alle kender, Andreas Helgstrand, og nu er handlen endelig gået iorden ;D


Jeg er simpelthen så lykkelig! Hvem skulle have troet det?


Hun er simpelthen så skøn! Og har store planer om at vi nok skal nå langt inden for dressuren.


Hva synes i om min nye hest? B-)





^ Er hun lækker eller hva? ;D


Nå ja, hendes navn er Blue Hors Matiné ...


Nå, må jeg så høre hva i synes? ;D ;D


(Ps. Joke)



- Mvh. Cecilie -



Søger Parthest!!
Annonce, klik her

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wauw..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 11:43

Det må jeg gi dig - hun er skøn


Må jeg ikke få en tur en dag ??



Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 12:41

Hahahaha!!!


Hvor er det genialt



Vinterdækken str. 135 cm sælges.

Vind- og vandtæt, åndbart, 300 g for.

Brugt én sæson. Nyvasket og imprægneret.


JHN's dressurrytter for hest 2006


0
0
Svar på denne tråd
 
 ggg
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 13:28

Omg, hold da op hvor er hun smuk!

Tillykke..


lækker lækker lækker



sagde;

RIKKE & DONNI
Sulomates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 13:29

gud hun er smuk - og forsatan du rider hende godt




*FNIS* hvor er det fedt lavet xD



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 14:05

Ejj, du er heldig ! NAM en lækker hest du har fået ! <33


M.V.H.. Sisse
+ Bowie +
Vil altid elske dig, min egen ♥

Den halve parade er den alle taler om,

Men ingen ved hvad er ..
..



0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 14:10

Der har du jo lige fået verdens smukkeste hest.
Du rider den sørme godt.

Fååååck hvor er det fedt lavet. Hvordan gør du? :D


Emma & Flossy
- George, i miss you.

22.11.07 .. RIP Hook!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 15:04

Hmm, jeg skal da vist ud og se din hest en dag, skal jeg ikke?


Haha, hvor er det genialt smukke!



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 15:11

er det en joke eller ?




* Team XX / OX - Sissel m. Dagina OX, Shaggy, Pitzner Futura XX og Ozzy *

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sissel
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 15:30

Omg, er det ikke tydeligt at se at det er hendes eget hovede der er klippet på?



Men stort tillykke ;D Hun er godt nok lækker!


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 patricia
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 15:37

jo det er det, fattede det ikke bare lige til at starte med ;)







* Team XX / OX - Sissel m. Dagina OX, Shaggy, Pitzner Futura XX og Ozzy *

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa!
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 15:40

hvad er det for en blomster kasse?


(genialt)


Dalia Gamal
Er du en lille kat?


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 15:54

ahahaha, hvor griner

troede lige det var seriøst i starten :b


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhfghgfhfg
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:05

Wow, ja hun er sat'me ik helt grim... :D


Hahaa, hvor er det nice lavet!


TRINE

- snart uden min dejlige Titan :'(

Så er det juuul! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:30

Haha Cille - Så behøver jeg ikke købe en hest til dig alligevel, nu har du jo ordnet det helt selv :P

Hvor er det bare genialt fundet på.. Din skøre skid altså


Elsker Min Pruhbasse


<3 Kasino <3


Du Er Den Bedste <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:37

Du skifter da tit hest - sidste år var det Schufro ;)


» Sascha & Nathalie <3

jeg har alt - undtagen grænser!

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min nye Hest :'D <3
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 17:51

ikk lige min smag : )


Sabrina & Feykir
akademisk ridekunst

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 18:15

EJ Cecilie troede lige :b


Haha hvor er den smuk (:


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 19:31

genialitet.


/ LÚL
Jeg kan alt
- jeg er bare ik' så skide go' til det?
0
0
Svar på denne tråd
 
 ***
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 19:39

Jeg har bare sådan en god humor ;D Hahahaa!


Ja hun er bare hammer smuk ikke? *lol* ..


Og mit hovedet er da helt normal størrelse ;D


Sascha:

Jaaa, han går stadig herhjemme til hyggebrug, og så får Andreas lov til at låne ham ret tit ;D




- Mvh. Cecilie -



Søger Parthest!!
Annonce, klik her

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mullohll
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 20:15

Jeg må sige at hvis du har råd til den hest kan du vidst også få en plastic operation med hovedet xD


Du er nok en rigtig rampe-lys-elsker hva'?


HaHA HA HA genial ;D




Lone & Springbomben Camilla

[L] min lille punkerhest [L]


» RIDEKLUBBEN BIRKEN


-> Catago_forbensgamacher_sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijhuyg
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 20:28

HAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAH ;D (y) du er genial ;D



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 20:36

Din fusker, nu troede jeg lige. :(




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes af amatør Fotograf
Se mere på hjemmesiden under priser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Blue Horse Martiné.(:
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 20:39

Den har jeg set mange gange d; .den har bare sådan en flot udstråling og er mega pæn(: troede ikke andreas ville sægle den. men nu har han jo også den sorte. <3 men hvor må det være en kanon dejlig hest at eje, hvad har i lige givet for ham? ö


.. maiken pedersen? (;

M. DE SEJESTE HESTE <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 maiken:
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:39

Jo rimeligt tydeligt det er en joke, ikk? ;)





Charlotte

Rigtig sport er travsport!

KE 05/06

Mulle og Frida, R.I.P


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 21:42

jamen, cecilie =D held og lykke med hende! ;D ;D


» emmaborum

- Og skønheden Birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 08:33

btw kan jeg godt li du allerede har starte stævne på den B-)



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 13:10

Må jeg få part på hende (psst. bare for sjov)


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift♥
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 18:35

HAHA-- Genialt ...

^- Ganske enkelt genialt, men ønsker dig da held og lykke!






CHARLOTTE B.

- Med MAZURKA

Alt kan lade sig gøre

Det umulige er bare mere besværligt...


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 18:58

Hahahahaha . det må jeg nok sige. det ser kanont ud. x)



Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalall
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 21:25

nøøøj du har for meget tid


Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhgy
Forfatter: 
Dato:  13-12-2007 21:32

Oompa : betyder det hun ik mente det ?



»The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd
 
 kujnyhbtgvfd
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 10:18

Woow.. hende må jeg da med ud at prøve engang.. XD

Humor i verdensklasse.. lol.. syntes dog du burde tage til læge med det hoved? =) haha'


»Hedda & Marco «

Minøh små juløhnisser

Oliver &&' Tim..

-I vil altid være i mit hjerte <3

nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider