|
|
| Nu er det blevet min tur :) |
|
|
Eyy Ducks  Nu er det endelig blevet min tur til at komme til frisøren Men, men men - Hvilken frisure skal jeg have?  Hjælp mig lige engang.. Ik? Så bliver jeg glad.. Et par billeder så i kan se hvordan det ser ud nu:   ^^Sorry kvaliteten Glæder mig til at høre alle jeres gode idéer 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj,, |
|
|
Arh, come on ænder.. Er der slet ikke nogen som har nogle idéer? 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Måske en lille tone mørkere.. Eller så lidt lyse striber. Kan ikke helt beslutte mig :b Og så nogle etager til at løfte det lidt. 
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er det blevet min tur :) |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
11-12-2007 20:12 |
|
jeg er ikke saa god med frissure're, men noget det vil pifte det lidt op og give det lidt mere volume. lidt kortere skraat pandehaar og ellers maaske nogle moerke brune striber eller noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Kia med Gabriel: Ihh, endelig en hjælpsom hn'er Har også selv lidt overvejet lidt mørkere, men ved ikke om det vil være pænt? 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopsie |
|
|
Bare én tone mørkere ville være pænt, tror jeg. Det ville give lidt mere ramme til dit ansigt, uden at det er for meget. Og har den varme undertoner, ja.. Så vil dit ansigt også komme til at se lidt mere "varmt" ud 
Kia med Gabriel at the end of the road, you'll find what you've been longing for I know 'cause my feet have the scars to show
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Josefine S: Hehe ja min pandehår er blevet lidt langt Må hellere lade frisøren klare pandehåret denne gang, jeg slap ikke så heldigt fra det da jeg prøvede selv  Kia med Gabriel: Ja det kunne være jeg sku overveje det så  Andre? 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhjfghfgjh |
|
|
Som Kia skrev; måske farve det lidt mørkere? Tror det ville være rigtig kønt til dig. 
• TRINE • - snart uden min dejlige Titan :'( Så er det juuul! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Jeg tror at det vil være utrolig kønt til dig med mørkebrunt/chokoladebrunt hår  Og så lidt flere etager, og pandehåret lidt kortere.
Emma & Flossy - George, i miss you. 22.11.07 .. RIP Hook!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
12-12-2007 10:03 |
|
tror ogs det ville være flot til dig med lidt mørkere hår og skråt pandehår 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijyuh |
|
|
lidt mørkere og etager =)
»The Pirate »Lulu ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Lidt mørkere og etager bliver det I hvert fald etager og kortere pandehår  Wee, glæder mig - det er imorgen(torsdag) 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
12-12-2007 17:04 |
|
syntes det ville være pænt hvis det gik lige til skuldrene. altså ikke sådan kort, på den måde. sådan så det gik til lidt over skuldrende, så det stadig rørte dem eller hvad man siger xD og ellers bare etager, og så tror jeg det ville være rigtig pænt til dig med chokoladebrunthår. 
» pernille (: nu som fodboldspiller . <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Pernille L: Tak for dit svar - Tror også det ender med etager og lidt mørkere hår 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgfggf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
12-12-2007 17:40 |
|
ja, tror det vil blive rigtig pænt  - husk at opret et indlæg, når det er klippet hehe
» pernille (: nu som fodboldspiller . <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Hehe ja det skal jeg nok 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakrids? |
| Forfatter:  |
LÚL xD |
| Dato:  |
12-12-2007 19:35 |
|
farv det sort, og lav en masse etager. (:
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
LÚL xD: Haha nej det skal ikke være sort - har prøvet og det var ingen succes 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Resultat.. |
|
|
Sådan kom garnet så til at se ud På torsdag skal jeg ind og enten at have det farvet eller have lavet mørke striber i    Er selv ret så glad for det 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|