Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Tema til SE w800i - selv lavet :)
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 21:11

Heej ænder.


Nu sidder jeg her og keder mig lidt, også begyndte jeg at lave lidt tema'er, og ville lige dele et af dem med jer (det eneste jeg har lavet på OwnSkin - laver dem normalt i et program jeg har på computeren - som er meget bedre ) men vis i vil, så må i gerne hente det til jeres mobil ;D



og linket: www5.ownskin.com/ theme_detail?t=yw5cQoc8&d=1



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ororortort.
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 21:50

Sødt tema xD

Bruger også tit OS til at lave temaer til min mobil med. :)



»Thea & Ussie «

Se hende her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala..
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 22:12

Hva hedder det program du har på din computer hvor du laver dem ?


uhh... det er fint, jeg har også lavet en milliard skins ;)



Mathilde Fryba

» uden Sascha Columbine $: du betød alt ..


» Gizmo - sammen kan vi alt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 13:56

Mathilde:

Det hedder bare Themes Creator - fandt det på en hjemmeside, men man kan kun lave tema'er til Sony Ericsson's mobiler

Fandt programmet på den her hjemmeside (kan bare ikke huske hvor) http://www.myw810.lasyk.net/




TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdgffd
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 14:26

Det er flot (:

Jeg laver også noglegange temaer inde på ownskin d;



Stine Rosendahl.

' søger ny pony.


.. det er umuligt at undvære

sin ridning <3.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 01:03

Har lavet et selv, med det der SE program, Themes Creator.

Syntes det er rigtig godt, man kan jo selv bestemme hvordan ALT skal se ud. :) Tager lidt tid, men resultatet er klart godt.


www.bf-foto.dk


Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,


Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  11-12-2007 13:06

Belingo: Ja, syndes også det er super godt ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider