Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Profil på HG? Hjælp..
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 10:43

Jeg er ved at lave en profil på HG..

For at aktivere skal jeg sende en sms.. Der står så at min profil vil være gældende i 1 år.. Hvis jeg så aktivere den idag, vil den så være gældende til den 9/12-2008?


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 11:04

Jæs..



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdsfdsf
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 11:05

jeps ..


» ρєяηιℓℓє ℓ «

nu som fodboldspiller :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zobell
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 11:08

Danke Schön


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Padkær ♥Savner dig Oak♥
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 15:39

ja


Knuss Padkær

Så rejste Oak

Vil savne dig for evig og altid Oak <33

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider