Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ny video og billeder af bøllen Santana!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 21:49

Hey!

Jeg har idag været ude hos Santana, og tog derud tidligt, så da jeg kom var hestene ikke lukket ud pga det dårlige vejr, men blev lukket ud lidt efter jeg kom. ;D
Santana blev helt vild fordi han blev efterladt helt alene med mig i stalden, da de andre kom på folk, det bette pus. :D

Jeg orkede simpelthen ikke at ride idag, pga det dumme vejr, så jeg longerede istedet for, så han alligevel fik lidt motion. ;)

Men nu til billederne:


^ Vi starter med at ligge ud med at Bølle-Santana rækker tunge til jer alle sammen. ;D


^ Også dum kan Santana så se ud. ;D


^ Santana synes kameraet var meget spændende. ;D


^ Se dum ud for en femmer, nej stop stop, jeg er ikke milionær. ;D


Og som sagt var der også en video med bøllen, som i kan se her.
Undskyld min stemme, gad bare ikke fjerne lyden. xD

Og så må i meget gerne komme med en masse kommentar, så bliver Bølle-Santana og jeg glade. ;D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes af amatør Fotograf
Se mere på hjemmesiden under priser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijhbgf
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 22:07

han er bare SÅ sød : D


det helvildt =D



»oo2-Pirat »Lulu

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play


0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 22:08

Ej, hvor er den hest dog bare dejlig(:


Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdlsfkædkfæ
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 22:50


Det var heldigt at den ikke rullede sig (:

Men man kan altid se at en hest overvejer at rulle sig, hvis den står og skraber på jorden (:

Bare til en oplysning ..


Men rigtig dejlig hest :b




Stine Rosendahl.

' søger ny pony.


.. det er umuligt at undvære

sin ridning <3.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ZInfandel
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 10:29

Han ser rigtig kær ud :)



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 11:06

Han er bare så kær, at se på.

Det var heldigt at han ikke rullede sig ;D


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgfdgdgd
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 14:04

ahahah hvorfor rullede den sig ikke haha : D "nejnejnej"


han er så sød




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 erftghy7ju8i9o
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 16:08

jeg sad med store øjne, og tænkte "neeej", da den skulle til at rulle sig. hæhæ :D godt den ikke gjorde det.

Den ser rigtig sød ud. gode billeder :)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 17:22

hahahah =o)

den er bare rigtig' sød at se på ;o) - elsker dine billeder!



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 20:58

oo2-Pirat: Tak. ;D

Emzelemselamseben: Tak, det synes jeg også han er. :D

Stine R: Ved godt man kan se når de skal til at rulle sig, men tænkte ikke rigtig over det der, troede faktisk bare han legede med vandet først. ;)
Og tak. :)

Emilie (Zinfandel): Tak. :D

emma (flossy): Tak, synes jeg også. :D
Og ja, det var rigtigt heldigt. ;)

Josefine Andersen: Fordi så ville hans dækken når ikke se så godt ud bagefter, og du må ikke mobbe mig. :D
Og tak. ;D

Cocktail:
Hahah, jeg fik også travlt da jeg opdagede at han skulle til at rulle sig. :D
Tak, men billederne kunne nu være bedre, havde ikke mit gode kamera med. ;)

Frederikke og Santos (L): Taaak. ;D Men som sagt billederne kunne nu være bedre. ;)




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes af amatør Fotograf
Se mere på hjemmesiden under priser.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider