Hey!
Jeg har idag været ude hos Santana, og tog derud tidligt, så da jeg kom var hestene ikke lukket ud pga det dårlige vejr, men blev lukket ud lidt efter jeg kom. 
Santana blev helt vild fordi han blev efterladt helt alene med mig i stalden, da de andre kom på folk, det bette pus. 
Jeg orkede simpelthen ikke at ride idag, pga det dumme vejr, så jeg longerede istedet for, så han alligevel fik lidt motion. 
Men nu til billederne:

^ Vi starter med at ligge ud med at Bølle-Santana rækker tunge til jer alle sammen. 

^ Også dum kan Santana så se ud. 

^ Santana synes kameraet var meget spændende. 

^ Se dum ud for en femmer, nej stop stop, jeg er ikke milionær. 
Og som sagt var der også en video med bøllen, som i kan se her.
Undskyld min stemme, gad bare ikke fjerne lyden. xD
Og så må i meget gerne komme med en masse kommentar, så bliver Bølle-Santana og jeg glade. 