|
|
| Haha... |
| Forfatter:  |
g-i-s-e-l-a ♥Gisela♥ |
| Dato:  |
05-12-2007 18:05 |
|
Heejj, Alle !! Kunne Egentlig Godt Tænke Miig At Vide Noget Mere Om Jer.. Her er Nogle Spørgsmål: Hva Hedder Du ? Din Alder ? Højde ? Vægt ? (Behøver ik svare) Hår farve ? Er det farvet ? Hvor lang Tid Har du redet ? Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Y-Hest/Pony's Farve ? Y-Sanger/Band ? Har Du et billed ? (:
Knuzzer Fra Sofie ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| memememme |
emma-bb (sindri) |
05-12-2007 18:14 |
|
Hva Hedder Du ? emma (: Din Alder ? snart tolv Højde ? 155 cm tror jeg  Vægt ? (Behøver ik svare) aner det ik d: Hår farve ? brun Er det farvet ? nej Hvor lang Tid Har du redet ? 4 år tror jeg Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nej d; Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) ja, mascara Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) næh, ik en jeg bruger (; Y-Hest/Pony's Farve ? den jeg rider på? lysebrun<3 Y-Sanger/Band ? øh ;b der er mange gode Har Du et billed ? (: jesp, (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tytryrtyrt |
Vanessa Hudgens ♥Zac Efronϖ |
05-12-2007 18:15 |
|
Hva Hedder Du ? Malene Din Alder ? 13 Højde ? Aner det ik' ? Vægt ? (Behøver ik svare) Så lader jeg være d; Hår farve ? Rød blond tror jeg det hedder ? Er det farvet ? Nej ! Hvor lang Tid Har du redet ? Rider kun hyggeture på min Bedste venindes halvpart Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Min Venindes halvpart er en fjordbolle Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Neej Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) ?? Y-Hest/Pony's Farve ? Sort, Brun, fjordbolle farve.. og broget Y-Sanger/Band ? Vanessa Hudgens (mit idol) Hendes album "V" Og self. Zac Efron <3<3<3 ! Har Du et billed ? (: Af hvad ?? ??
~*~*~*~*~*~*~*~ |Zac(You)MeansEverythingToMe)| |Zacci(My)LittleSweetheartHowMuchCan[I]LoveYou| ...ZacEfron... Jeg er[!!]den jeg er ?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeejj |
g-i-s-e-l-a ♥Gisela♥ |
05-12-2007 18:20 |
|
Vanessa/Malene, Af Diig Selv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Keder?xD |
Kiksen |
05-12-2007 18:27 |
|
Hva Hedder Du ? Idaa. Din Alder ? 13. Højde ? ca. 161. Vægt ? (Behøver ik svare) Ehm? 50? Aner ikk ;b Hår farve ? Mørk'brun. Er det farvet ? Nope. Hvor lang Tid Har du redet ? Rider ikke mer, men havde redet i ? et pænt stykke tid. (: Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Eyeliner? :b Mascara. Engang i mellem.. Har du en hjemmeside ? Nej. (Hvad hedder den) Y-Hest/Pony's Farve ? Palomino & Sort! =D=D=D Y-Sanger/Band ? Det ved jeg ikk lige. Har Du et billed ? (: Nææ (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Hva Hedder Du ? Rikke Din Alder ? 16 Højde ? 180 cm Vægt ? (Behøver ik svare) 60 kg. Hår farve ? Mørkebrunt Er det farvet ? Nej Hvor lang Tid Har du redet ? 7 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Ja, en DV Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Ja. pudder, øjenskygge og mascara Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nej Y-Hest/Pony's Farve ? Ingen bestemt Y-Sanger/Band ? Forskelligt Har Du et billed ? (: Tjek præs.
Mvh. Rikke snart uden Escape Dance Hoppeføl e. Godsend Du Reverdy sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
signe (victoria og black) |
05-12-2007 20:18 |
|
Hva Hedder Du ? signe :b Din Alder ? 13. Højde ? 163. Vægt ? (Behøver ik svare)ehehe  Hår farve ? sort. Er det farvet ? ja q; Hvor lang Tid Har du redet ? 4-6 år i guess ? Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Ja, knabstrupper & hollandsk sportspony  Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Ja. Eyeliner, mascara & noglegange øjenskygge. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nej, ikke lige nu ;b Y-Hest/Pony's Farve ? ved ikke. Y-Sanger/Band ? høre både green day, tokio hotel, mcr & 30stm  Har Du et billed ? njah ikke lige nu.
» Signe Holm . Victoria & Black Power Zenia du vil aldrig blive glemt :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
Hva Hedder Du ? Mathilde Din Alder ? 16 - 7. januar 1991 Højde ? 173cm. imod himlen  Vægt ? (Behøver ik svare) min vægt er fin  Hår farve ? mørkebrun Er det farvet ? Neeej !!! Hvor lang Tid Har du redet ? 11 år  Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Neej desværre ikk, men når jeg er færdig med genoptræning efter operation ska jeg ride en fuldblods springhest  Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Jep, foundation, mascara, nogen gange streg, nogen gange øjenskygge - kommer an på om jeg ska andet end i skole.. Ka bedst li folk med naturlig makeup hehe... Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Neej det har jeg ik Y-Hest/Pony's Farve ? Mørk skimmel  Y-Sanger/Band ? Ehm... Sys Timberland har været med i en masse godt ! Men lige nu er jeg HELT vild med "Hva nu hvis" da den minder mig om min gamle pony som jeg mistede 27. nov. 2007  Har Du et billed ? (:
Mathilde Fryba » uden Sascha Columbine $: du betød alt .. » Gizmo - sammen kan vi alt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Hva Hedder Du ? Lulu Din Alder ? 16 Højde ? 170 ca Vægt ? (Behøver ik svare)? Hår farve ?brun,blå,grøn,sort,blond Er det farvet ?ja (nej mit håt er normalt grønt&Blåt ) Hvor lang Tid Har du redet ? 10-11 år men er faktisk stoppet Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race )har en pony Bruger Du makeup ? (Hvad for noget)ja , mascare, øjenskygge (brun,sort,sølv,) eyeliner -sort Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den)næ Y-Hest/Pony's Farve ? kan ikke nævne en der gjorde noget bedre end en anden  Y-Sanger/Band ? band - Nightwish / sanger - Rebecca Lavelle & Angela Gossow Har Du et billed ? (: af mig selv eller ? men ja masser
*PunkkariPonien[L] *Nightwish 2oo7 [L]
Louise Frandsen & PunkerPonyen
Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfg |
Pernille L |
05-12-2007 20:37 |
|
Hva Hedder Du ? Pernille Din Alder ? 13 år Højde ? 165 ca. Vægt ? (Behøver ik svare) ved ik Hår farve ? brunt Er det farvet ? nej Hvor lang Tid Har du redet ? rider ikke mere. men omkring 2 år, tror jeg det var? Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nej (: rider ikke Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) mascara, eyeliner, puder, øjnskygge, lipgloss. men ik så meget af det (; Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej Y-Hest/Pony's Farve ? har ik nogen Y-Sanger/Band ? der er så mange! d: Har Du et billed ? (: af hvem?
» mvhpernille - Nu som fodboldspiller q: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Hva Hedder Du ? -Emilie Din Alder ? -16 Højde ? -162 Vægt ? (Behøver ik svare) -55 Hår farve ? -Blond Er det farvet ? -Både og.. Jeg er naturlig blond, men det har været farvet mørkt, så nu er det afbleget Hvor lang Tid Har du redet ? -9 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) -Jep, 2 påwniis. En DSP og en Welsh sec. D Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) -Ja, Foundation, concealer, pudder, mascara, eyeliner Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) -Nej Y-Hest/Pony's Farve ? -Rød  Y-Sanger/Band ? -Ved ikke Har Du et billed ? (: 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
Hva Hedder Du ? Emmelie Din Alder ? 13 Højde ? 163 Vægt ? (Behøver ik svare) 40 Hår farve ? Blond Er det farvet ? nej Hvor lang Tid Har du redet ? 6 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Nej desværre, men en halvpart:) Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) En smule mascara Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej Y-Hest/Pony's Farve ? Kaffe med fløde farvet:) Y-Sanger/Band ? Svinger voldsomt Har Du et billed ? (:
:) Emmelie (: Drømmen om en hest lever<3 Men Max du elsket hverdag selvom den ikke er min
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
06-12-2007 09:57 |
|
Hva Hedder Du ? Helene Din Alder ? 16 år. Højde ? 162 cm. Vægt ? (Behøver ik svare) 50 kg. Hår farve ? Er det farvet ? nej. Hvor lang Tid Har du redet ? 9½ år. Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Nej desværre. Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Nej! Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nej. Y-Hest/Pony's Farve ? - Y-Sanger/Band ? mange... Har Du et billed ? Ja.
Hilsen Helene Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
LineOg ♥Plet♥ |
06-12-2007 12:32 |
|
Hva Hedder Du ? Line Din Alder ? 13 Højde ? 1.73 ca. Vægt ? (Behøver ik svare) Neeej! Jomfru :p Hår farve ? Blonde, med rødligt skær Er det farvet ? Nope (: Har været ^^; Hvor lang Tid Har du redet ? Siden jeg var helt lille (: Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Jepper (: Tinker/pony blanding Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Nope, kun til særlige stunder Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nope, men har haft utallige 
Y-Hest/Pony's Farve ? Hm.. Palomino, dun eller broget (: Y-Sanger/Band ? Forskelligt d; Har Du et billed ? Ja men ikke her (:
Line & Plet *At ride plettet pony x)*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfgm.j |
Sarah (Rista) |
06-12-2007 13:29 |
|
Hva Hedder Du ? Sarah Din Alder ? 12 år Højde ? 170 ? Vægt ? (Behøver ik svare) ca. 45 ? Hår farve ? lyst Er det farvet ? nope Hvor lang Tid Har du redet ? siden jeg var 5/6 år? Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Rista - Appaloosa Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Ja ,, streg, øjenskygge, foundation, pudder. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nøø Y-Hest/Pony's Farve ? brun ,, småspættet Y-Sanger/Band ? ? Har Du et billed ? nope ,, ikke på den der 
SarahKrog? - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Hva Hedder Du ? Jeg hedder Emma Din Alder ? Bliver snart 13 Højde ? 160 cm. Vægt ? (Behøver ik svare) Aner det ikke Hår farve ? Brun nuance Er det farvet ? Kun striber Hvor lang Tid Har du redet ? Har ikke helt tal, men over 6 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Nej, part på Flossy Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Som regel mascara Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nøh Y-Hest/Pony's Farve ? Ikke nogen bestemt Y-Sanger/Band ? Nelly Furtado, Avril Lavigne, Dido, Katie Melua Har Du et billed ? (: Af mig? Ja, på præs
EMMA&FLOSSY - nu uden george og hook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
genial overskrift  Hva Hedder Du ? Camilla Din Alder ? femten Højde ? 164 - lille xD Vægt ? (Behøver ik svare) ejer ingen vægt? Hår farve ? blond Er det farvet ? Hvor lang Tid Har du redet ? 7-8 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nej Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) ja - pudder, øjenskygge, mascara, nogle gange eyeliner. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej Y-Hest/Pony's Farve ? don't know Y-Sanger/Band ? don't know Har Du et billed ? på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
06-12-2007 16:10 |
|
Hva Hedder Du? - Fiona Din Alder ? - 14 Højde ? - 178 cm. Vægt ? (Behøver ik svare) - 56 kg. Hår farve ? - mørk blond Er det farvet ? - nej Hvor lang Tid Har du redet ? - 3½ år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) - nej halvpart, DV Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) - ja, mascara og læbepomade Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) - ja, men jeg glemmer altid jeg har den - www.bricksite.com/fionabona Y-Hest/Pony's Farve ? - har ingen speciel Y-Sanger/Band ? - mange Har Du et billed ? 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kylling. |
|
|
Hva Hedder Du ? lisbeth d: Din Alder ? 12 Højde ? 161 Vægt ? (Behøver ik svare)  Hår farve ? brun Er det farvet ? nej . d: Hvor lang Tid Har du redet ? hm. d: nogle år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nej part x) , blanding Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) ¨niksen o.o Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) ja. horsexpres.tk o.o Y-Hest/Pony's Farve ? ... Y-Sanger/Band ? forskelligt finsh billede :  kiksede ^^,
PersillexLisbeth pony jeg mødte og faldt for den er jordens bedste og jeg elsker den. love love love Love make peace!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fcbvnbn |
cecilie c »lalle og chloé« |
06-12-2007 16:32 |
|
Hva Hedder Du ? Cecilie Din Alder ? 13 14 om to måneder Højde ? tror det var de 170 vidst Vægt ? (Behøver ik svare) 54,5 og nej jeg er vandmand  Hår farve ? brunt sort rødt og hvidt Er det farvet ? ja det hvide sorte og røde er Hvor lang Tid Har du redet ? 405 år + - Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nope men rider to DV'er Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) jep macara eyeliner musé pudder of nogle gange øjnskygge Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) WWW.nope.dk Y-Hest/Pony's Farve ? kan godt lide sort, men det er nu ligemeget Y-Sanger/Band ? der er mange likin park mcr 30stm mcfly og THE OFFSPRINGS !!! Har Du et billed ? (: ja somewere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hva Hedder Du ? Sofie Din Alder ? 17 Højde ? 168 Vægt ? (Behøver ik svare) 57 Hår farve ? Rødblond Er det farvet ? Nej Hvor lang Tid Har du redet ? 9 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Nej Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Mascara, streg og øjenskygge Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nej Y-Hest/Pony's Farve ? Skimmel/plettet. Y-Sanger/Band ? ? Har Du et billed ? (: Af?
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
06-12-2007 20:30 |
|
Hva Hedder Du ? mette schønning Din Alder ? femten Højde ? 171 Vægt ? (Behøver ik svare) 63 tror jeg.. Hår farve ? blond Er det farvet ? næppe Hvor lang Tid Har du redet ? rider ikke til hverdag.. men i fire år? tror jeg.. Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nej. Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) normalt. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nop. Y-Hest/Pony's Farve ? musegrå Y-Sanger/Band ? hm.. der er mange. Har Du et billed ? ikk her..
jule kram, mette schønning. savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
Capri1234 |
06-12-2007 21:09 |
|
hej:D Hva Hedder Du ? Maiken Din Alder ? 14 Højde ? 173 Vægt ? (Behøver ik svare) ved ikke:p Hår farve ? blond Er det farvet ? nej Hvor lang Tid Har du redet ? 8 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) welch cob<333 Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) mascara og eyeliner Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej Y-Hest/Pony's Farve ? Skimmel Y-Sanger/Band ? Tokio Hotel<33 Har Du et billed ? niksen god jul 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarsvar |
|
|
Hva Hedder Du ? Ann-Sofie Din Alder ? 16 år Højde ? 163 cm . (hmf!) Hår farve ? Brunette Er det farvet ? Striber; lyse, mørke. Hvor lang Tid Har du redet ? 4 år Har du din egen Hest/Pony ? Nej, har ikke brug for at binde mig til et dyr, lige nu i mine gymnasie år. Bruger Du makeup ? Sort mascara, lipgloss, nogle gange øjenskygge og rouge. Har du en hjemmeside ? http://goodtimes.hestesider.dk/ Y-Hest/Pony's Farve ? Hvid, der er et eller andet over dem. Y-Sanger/Band ? Ahh .. Oomph, Eltohn John, og mange andre (har en bred smag) Har Du et billed ? (: (Dårlig kvalitet, taget med webcam i et dårligt sekund.. ) 
Ann-Sofie smed lige en hilsen og gik ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Hva Hedder Du ? Isabella Din Alder ? Bliver 15 om ti dage Højde ? ca. 1,60 Vægt ? (Behøver ik svare) 48 kg Hår farve ? Blondt Er det farvet ? Ja, men det er min rigtige hårfarve, det er kun fordi jeg har haft farvet det mørkebrunt og nu er det så farvet "normalt" igen. Hvor lang Tid Har du redet ? 8½ år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nej part. Blanding af Haflinger og islænder. Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Ja, Mascara, eye-liner og Foundation. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej Y-Hest/Pony's Farve ? lyse brun Y-Sanger/Band ? ?? Har Du et billed ? (: ja men gider ikke lige lægge det ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| azasgdsg |
|
|
Hva Hedder Du ? -Kristina Din Alder ? -16 Højde ? -154 Vægt ? (Behøver ik svare) - ?? Hår farve ? -Blond Er det farvet ? -Niks Hvor lang Tid Har du redet ? - siden jeg var 9 Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) - Ja 2 stk Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) - Ja, en hel masse ;b Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) - jaa Y-Hest/Pony's Farve ? - Rød&Sort Y-Sanger/Band ? -?? Har Du et billed ? 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
07-12-2007 22:09 |
|
Hva Hedder Du ? Frederikke. Din Alder ? 13 år Højde ? 155 Vægt ? (Behøver ik svare) ved jeg ikke (:
Hår farve ? blanding imellem blond og brun Er det farvet ? nej, må ikke få det farvet /: Hvor lang Tid Har du redet ? 8 år. Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) ja, jeg har en pony, som er en new forrest bl. Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) ja. mascara, eyeliner, øjenskygge og dækstift. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) www.bricksite.com/santos Y-Hest/Pony's Farve ? palomino & rød <3 Y-Sanger/Band ? ææææh.. Har Du et billed ? (: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
Josefine S |
07-12-2007 22:41 |
|
Hva Hedder Du ? Josefine Din Alder ? 14, men 15 om en maaned. Højde ? 166 ca. Vægt ? (Behøver ik svare) ca. 54 Hår farve ? leverpostej Er det farvet ? jeps, roede striber, ellers en masse gamle farver fra gamle farvninger. Hvor lang Tid Har du redet ? snart 6 aar Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) jeps, en lille pony. eller det vil sige snart ikke fordi han er paa proeve hos en lille pige nu. han er welsch blanding. Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) ja, mascara og eyeliner .. kun nogle gange. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) jeps, har lige lavet den naesten. www.freewebs.com/jsondergaard Y-Hest/Pony's Farve ? roedbrund eller skimmel. Y-Sanger/Band ? maroon 5, the fray, mcfly, nickelback. Har Du et billed ? ja, men gider ikke ligge det ind. kig paa min hjemmside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttt |
Camilla Christensen »Lady« |
08-12-2007 11:18 |
|
Hva Hedder Du ? Camilla Din Alder ? 13 Højde ? 166 Vægt ? (Behøver ik svare) Hår farve ? lyst Er det farvet ? ja Hvor lang Tid Har du redet ? 10 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Ja, pony, hollandsksportspony Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Jaaa!! alt! haha Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej Y-Hest/Pony's Farve ? Skimmel/brun/sort.. Y-Sanger/Band ? .. mange Har Du et billed ? (: næææ
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Nye billeder!! <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil være med! :-) |
|
|
Hva Hedder Du ? Klara Din Alder ? 12 Højde ? 148 (er ret lav)  Vægt ? (Behøver ik svare) 37 tror jeg!  Hår farve ? Brunt! Er det farvet ? Nej! Hvor lang Tid Har du redet ? 3 år,,  Men er lige holdt op pga. blev bange for min hest da han sparkede mig! www.heste-nettet.dk/forum/3/291996/ 291996/ Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) nej..  Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Nej Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej  Y-Hest/Pony's Farve ? Skimmel (det var harald) :') også sort! Y-Sanger/Band ? ååh.. der er mange!  Har Du et billed ? (: nej! Min computer er lidt mærkelig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Hva Hedder Du ? Cecilie Din Alder ? 14 Højde ? 167, tror jeg ? Vægt ? (Behøver ik svare) Ved jeg ikke Hår farve ? Lyst Er det farvet ? Nej Hvor lang Tid Har du redet ? 11 år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Ja, en pony som er en, pony blanding Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Ja, mascara, eyeliner og øjenskygge Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nej Y-Hest/Pony's Farve ? Skimmel og rød Har Du et billed ? Af hvad ?
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva Hedder Du ? |
|
|
Hva Hedder Du ? Anne sofie Din Alder ? 16 år Højde ? 168 Vægt ? (Behøver ik svare) 53 Hår farve ? brun.. tror jeg.. Er det farvet ? ja, det tror jeg.. det er lidt rødligt. men det er skyllefarve der aldrig er gået ud. Hvor lang Tid Har du redet ? 9 år?? ingen anelse. Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) passer en new forest pony Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) nogle gange foundation fra Cliniqe (hvordan staves det?), en pudder fra originens, og en mascara fra elizabeht arden. (hvem sagde mærkedyr??) Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) nej d: Y-Hest/Pony's Farve ? hvad? Y-Sanger/Band ? ved jeg ikke. har ikke noget. Har Du et billed ? (: Nej Men Jeg Ved Det Er Mega Træls At Læse Når Hvert Bogstav starter med stort, og fandt lige ud af det tager en krig at skrive sådan..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalalala |
Liind »Desteny Sunshine« |
08-12-2007 19:08 |
|
Her er Nogle Spørgsmål: Okay. Hva Hedder Du ? Natalie.. Din Alder ? 13år Højde ? Omkring 164cm Vægt ? (Behøver ik svare) er sku ligeglad men 42kg. Hår farve ? mørke blond. Er det farvet ? nEJ Hvor lang Tid Har du redet ? 9½år Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Ja, en super dejlig pinto -uden pletter ! Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Ja, det gør jeg! Mascarra,øjenskygge, rouge, faundation, pudder, lipgloss & Nogle gange eyeliner. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den)Desværre nej. Y-Hest/Pony's Farve ? "cola"farvet. men kan rigtig godt lide skimmler. Y-Sanger/Band ? har ikke noget, men har en yndlingssang. Alex feat nk&jay - Hvad nu hvis? Har Du et billed ? (: Ja, men gider ikke til at sætte det ind. Dovenskaben længe leve!! 
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hva Hedder Du ? Regitze Din Alder ? 14 somre Højde ? 178 cm. Vægt ? (Behøver ik svare) 50 kilo Hår farve ? Lyst Er det farvet ? Neej Hvor lang Tid Har du redet ? 5 år.. Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Jeps,. Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Nope, kun til fester og andet fint . Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nej, desværre.. Y-Hest/Pony's Farve ? Rød ! Den flotteste farve.. Y-Sanger/Band ? Hmm. Veto og mange andre Har Du et billed? En anden gang ;p Hilsen Regitze
Hest købes eller kat 1 pony lånes.. Karoline & Desie & Fernando De bedste heste! + de to små.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar på spørgsmål. |
|
|
Hva Hedder Du ? Christina. Din Alder ? 18 om en uge.  Højde ? 175 cm. Vægt ? (Behøver ik svare) - Hår farve ? Lysebrun. Er det farvet ? Nej. Hvor lang Tid Har du redet ? 12 år. Har du din egen Hest/Pony ? (Hvilken race ) Jeg har begge dele. 1 Araber/1 Frederiksborg. Bruger Du makeup ? (Hvad for noget) Ja, jeg bruger foundation, pudder, solpudder, mascara, og til fest også øjenskygge og eyeliner. Har du en hjemmeside ? (Hvad hedder den) Nej.
Y-Hest/Pony's Farve ? Palomino. Y-Sanger/Band ? Forskelligt. Har Du et billed ? (:  Billedet er taget i sommers.
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|