|
|
| Hvor mange? |
| Forfatter:  |
Emma-Marie ♥Froeja♥ |
| Dato:  |
05-12-2007 10:51 |
|
Heeej alle sammen!!! Jeg har gået og spekuleret hvor mange her på hn der har egen hest og er 11 år.  fordi at jeg er 11 og har egen hest sååh...  M.V.H Emma-Marie <333333333333333333 Glædelig jul.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewoåewåos |
|
|
Nu er jeg ikke 11 år. Men da jeg var 11 år, havde jeg min egen hest 
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
jeg er 13 og har aldrig set skyggen af min egen hest
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
05-12-2007 12:59 |
|
jeg fik egen hest, da jeg var 10 ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
06-12-2007 09:58 |
|
Da jeg var 11 år havde jeg en pony. Nu er jeg 16 år 
Hilsen Helene Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aswdfgthjyukil |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
06-12-2007 12:14 |
|
Jeg fik Rista da jeg var 11 ..? Why? <3
SarahKrog? - med vidunderdyret Rista
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| `1234567890- |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
06-12-2007 12:54 |
|
jeg fik min pony da jeg var 11  men han skal faktisk afsted til sine nye ejere, idag 
Josefine med Sukema .. snart uden sukema :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
LineOg ♥Plet♥ |
| Dato:  |
06-12-2007 12:57 |
|
Jeg var 11½ da jeg fik min pony ^^ - Nu er jeg 13 
Line & Plet *At ride plettet pony x)*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Båuii <3 |
|
|
Havde to ponyer selv, og min mor havde også to .. Altså da jeg var eleve, hvorfor ?
M.V.H.. Sisse + Bowie + Vil altid elske dig, min egen ♥ Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næ, faktisk ikke. |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
06-12-2007 14:54 |
|
jeg har aldrig haft hest. heller ikek som elveårig.
jule kram, mette schønning. savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
06-12-2007 15:21 |
|
jeg har ingen hest & er 14 år 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xggfjsdr<sdf |
|
|
gjeg var 10 da jeg fik kashmir, nu er jeg 13:O)
:MVH: ..Josephine.. Kashmir, Format og Darling 1000% dressurrytter ;O)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weee |
| Forfatter:  |
Capri1234 |
| Dato:  |
06-12-2007 15:27 |
|
jeg var 8 år da jeg fik min dejlige pony er 14 i dag... Mvh Maiken god jul!! 
Capri hvad skulle jeg gøre uden dig!?<33 Tokio Hotel Fur immer!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Liind »Desteny Sunshine« |
| Dato:  |
06-12-2007 18:51 |
|
Da jeg var 11år fik jeg min egen "låne" pony, som faktisk stort set var min egen.. Det var virkelig skønt, desværre kunne den ikke mere da jeg var 12år, så der fik jeg min første rigtige pony. Idag er jeg 13år .  Glædelig jul & Godt nytår! 
Liind? <3 Desteny Sunshiine. Pinto men skjuler det godt. Tysse? Du er savnet )':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var allerede aftalt |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
07-12-2007 20:35 |
|
at je skulle arve min storsøsters shetlænder før jeg blev født så jaaah jeg har vel altid haft hest 
HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor! Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder, HaKuNaMaTaTa Lady og Nana i er mine krikkedyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Ja, jeg fik hest, da jeg var 11..
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Jeg var 9 / 10 da jeg fik mig egen hest. Jeg solgte min hest ene hest igen da jeg var 10 eller 11 .
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Tror bare jeg havde part da jeg var 11, fik min egen da jeg var 13 (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
09-12-2007 18:15 |
|
jeg er 13 og har ikke min egen hest
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egen hest.. |
|
|
Jeg var 5 år da jeg fik min egen pony mus Lisa, og 9 år da jeg fik min egen heste basse Zobell.. Så ja havde heste da jeg var 11 år.. Er 15 år den dag idag 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| randy<3 |
|
|
jeg er snart 14 og har stadig ikke min egen hest/pony men har passet mange forskellige;D skal måske have en i konfirmations gave til juni -Håber jeg i hverfald:D
Ditte&Randy<3 evigt Vil altid savner dig Randy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|