Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Helsinge C-stævne
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:39

Heej (:


Nogle som kommer og starter på Helsinge d. 8 + 9 december?


Skal selv ride en LB lørdag på Amadeus (: Vi står ikke på stratlosterne, men vi har eftertilmeldt (:


Hvis nogle kommer og kigger på, må de meget gerne tage billeder af os :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 15:10

Nej. Jeg kommer ikke, men held og lykke da :)


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helsinge C-stævne
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 15:13

taaak :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er så sej
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 15:24

jajaa' jeg skal starte LA og MB begge dage :P


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3
- &' Stjernen Egely's Prins Abdullah (: <33
HG - Arto - HP
SUPER SPRINGHEST SÆLGES!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 17:35

Kunne være jeg skulle losse mig der ud(:



Og kigge (:

Men smukke kan du ikek lige skrive når du ved hvornår i skal starte, skal til fødselsdag kl 3 nemlig (:



>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 19:34

mathilde og lucky lady, som du nok kender, starter LB LA søndag. Måske Annika og Feline også, det ved jeg ikke.

Jeg skal også med (uden hest), men måske skal jeg over og prøve hest i stedet.. så nu må vi se :)


freja & amina

til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007

søger hest. 165-170. 5-7 år - meget pony-udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 19:37

Neej, skal jeg ikke xD


Catrine spurgte mig godt lige om jeg ikke skulle med ud og kigge, men kan desværre ikke Ville ellers smadder gerne se jer!!



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 19:41

Nej, ville ellers gerne - der er bare det at jeg er flyttet til fyn xD


M.V.H.. Sisse

+ Bowie +

Vil altid elske dig, min egen ♥

Den halve parade er den alle taler om,

Men ingen hved hvad er ..

..
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:25

Freja: der er ikke LB lørdag :D


Og i andre, så må i bare se os en anden gang :b det går nok :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:36

skrev også søndag? ;b

men altså jeg ved ikke om det er det hun skal starte - hun skal starte søndag og hun plejer at ride LB LA så det vil jeg da gå ud fra hun skal.


freja & amina

til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007

søger hest. 165-170. 5-7 år - meget pony-udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:54

Ups xD Jeg mente Søndag xD

Der er LA, LA søndag + højere , og LB LA + højere, om lørdagen :D

DU du ikke hun skal starte 2 x LA? (:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:57

sikkert ..


freja & amina

til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007

søger hest. 165-170. 5-7 år - meget pony-udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider