Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder af Fisken & Mons
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 20:15

Hejsa ænder


I dag var en stor dag for min fisk, Ronaldino. Hans bowle blev totalt renoveret, gulvene ny farve og der kom nyt inventar


^Inden bowlens make-over


^Pink og lilla sten


^Og en fisk med kulturchok! Tror han hader mig dybt og inderligt efter dette.


Og så til Mons

Anne var så flink at tage nogle fine billeder af os, og dem skal I da ikke snydes for at se






^Desværre lidt sløret:/


Kommenter meget gerne



Maja

* På springeren, Moonlight *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desirée <3'
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 20:44

Ej et sejt akvarium (Eller hvad det nu lige var :p) din fisk har fået!


Og wauw en flot prulle :)




Hest købes eller kat 1 pony lånes..

Karoline & Desie & Fernando

De bedste heste!

+ de to små.

0
0
Svar på denne tråd
 
 7657876
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 21:15

Det jo Den Udødelige Fisk ;D


Det ser mega fedt ud med de nye farver, men kan egenlig godt forstå hvis den blev en smule rundforvirret :P

Skøøøne Mons :D Vildt gode billeder. Du rider ham altså bare bedst !


± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jthjrthr
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 21:36

Regitze ♥Desirée♥: Mange taak


Amalie: Haha, ja den lille fisk fylder jo snart et halvt årti Og mange taak<3



Maja

* På springeren, Moonlight *

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn..
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 21:45

Sød fisk og pony.. ;)



Strandbynitten..

Bardi + Sefja = Barfja


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 22:01

Ih, hvor er hende Anne-pande bare go', hva'?


Det var da det mindste jeg kunne gøre efter jeg så mange gange har sat dig til både at tage billeder og filme


Men husk nu at huske mig på at tage billeder til stævnet - eller en anden gang hvor du rider udenfor, for så bliver de altså 10X bedre. Det ridehus er altså bare ikke optimalt at tage billeder i




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


BM herre volley elite - nu med fanklub :) Yeah, så snupper vi titlerne i år!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hdfhdf
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 22:37

KriisTiine »Bardi oq Sefja«: Mange tak


AnnePande: Jeg skal nok hive fat i dig når vejret er godt, og ilm! Jeg er også ved at være træt af vinteren. Os "fotografer" burde gå i hi, og først komme ud til foråret, når det var værd at tage billeder



Maja

* På springeren, Moonlight *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 10:25

Hvor er I fine!!


Super gode billeder af Mons og dig. Ihhh hvor jeg glæder mig til at komme hjem til jer allesammen... - om 16 dage


Og den fisk er da for cool! Damn den må jeg møde en dag :P




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 gdrgdg
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 11:04

Karen: Taak Karen! Vi glæder os også til at se dig igen

Og du skal da være så velkommen til at møde Hr. Ronaldino en dag, han har desværre bare en travl hverdag her op til jul (Gaver og det hele )



Maja

* På springeren, Moonlight *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider