|
|
| 1. December |
|
|
*PunkkariPonien[L] *Nightwish 2oo7 [L]
Louise Frandsen & PunkerPonyen
Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
01-12-2007 00:20 |
|
Tak i lige måde 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
I lige måde, (: Så er det på med nissehuerne, 
Der findes to ting som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet er, jeg endda ikke helt sikker. - Albert Einstein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
01-12-2007 00:31 |
|
- jo tak. og ilm. det bliver dejligt at vågne op imorgen tidlig, og gå ned for at hente julepyntet i kælder rummet. 
METTESCHØNNING - BUMSELUMSE(L' SAVNER FAMILIEN SCHURINGA!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
01-12-2007 00:42 |
|
Ja jeg skal så tisse tidligt op imorgen (i dag ? ) for at gøre hest klar til at komme på rideskole 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
01-12-2007 07:50 |
|
Ej det indlæg ville jeg have oprettet 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
heste-piiiin |
| Dato:  |
01-12-2007 09:04 |
|
tak i lige måde 
Skrev Line Og smuttede hurtigt igen! Søger fritidsjob! Klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (sindri) |
| Dato:  |
01-12-2007 09:06 |
|
jaaa<3 jul . for alvor  ilm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Sandra : hahhaha jeg glemte også jeg skulle tideligt op og ud til hesten xD Bananbrød : haha  og til i andre , jo tak =D og det bliver hyggeligt at pynte op =D
*PunkkariPonien[L] *Nightwish 2oo7 [L]
Louise Frandsen & PunkerPonyen
Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selwyn & Bastian |
|
|
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn
Vi samler røde rosetter næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
YAAAY!
1 DECEMBER!
22 dage til min fødselsdag
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
01-12-2007 10:55 |
|
YAAA = herre meget slik q: ilm (;
» Pernillø :} - nu som fodboldspiller q: <3 .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
| Forfatter:  |
KriisTiine »Bardi oq Sefja« |
| Dato:  |
01-12-2007 11:04 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurraa! |
| Forfatter:  |
Hopla |
| Dato:  |
01-12-2007 11:07 |
|
ENDELIG JUL! 
©°MOA°© ¤The Winning Team¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. december |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
01-12-2007 12:23 |
|
Weee  - Tak i lige måde 
» ANNE.. - Hellere lugte af hest end af hash!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Jo tak. Jeg skal holde fødselsdag for min mors famillie i dag så der er GAAAVEEER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Muzze 1 |
| Dato:  |
01-12-2007 17:17 |
|
Taak ilm Hvem har fødselsdag om 3 dage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha d: |
|
|
Tak i lige måde  Har alle mon husket at åbne sin julekalender?
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6i7su46ua4 |
| Forfatter:  |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
| Dato:  |
01-12-2007 18:08 |
|
tusinde tak, og i lige måde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
taaak =D ja, hvem kan glemme at åbne julekalender? 
EMMA&FLOSSY - nu uden george og hook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jul jul |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
01-12-2007 19:45 |
|
tak og i lige måde så kan denne komme i brug 
Knuss Padkær Så rejste Oak Vil savne dig for evig og altid Oak <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
01-12-2007 19:53 |
|
mange tak og i lige måde  OM 9 MINUTTER KOMMER DER PYRUS 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
02-12-2007 16:33 |
|
haha er det så nu jeg skal sige GLÆDELIG 2. DECEMBER ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|