Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Lesley er klubmester
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 20:52

Heeej...

I september blev Anna og Lesley (min gamle pony) klubmestre i dressur i Hundested Sportsrideklub

Den samme weekend fik hun overrakt tæppe + pokal for at vinde klubbens championatsliste (top 5) som mest vindende rytter.

Det samme gjorde hun på den hest som er opstaldet hos dem som hun rider, så hun fik kradset alle 4 tæpper sammen den weekend, som 2 x klubmester (pony og hest) og 2 x top 5 vinder (pony og hest)

Igår kunne vi så endelig få min mail til at modtage billederne de tog - desværre kun to af dem. Måske ikke de bedste billeder, men det var skønt at få dem alligevel.


I får lige en kigger


Lesley og Anna får overrakt tæppe, medalje, pokaler, rosetter etc. for klubmesterskabet. Trætte Lesley


Annas samlede præmierhøst den weekend. Blær blær


Det går bare så godt med dem. Sidst de var til stævne blev de nummer 3 i PRI og fik første kval. til B-pony. Dagen efter var de 1 point for at få anden kval. Argh, surt. Og i weekenden skal de starte sjællandsmesterskab.

Årh, hvor jeg savner den pony..


Drt var lige lidt herfra. Fortsat god aften.


Ida - Nu uden Bæklunds Lesley

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 09:07

Ih, det er jo den rideklub jeg lærte at ride på! (:


Hold fast med præmier - det er sgu flot klaret!!



Sandra & Tímon
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 09:13

Lesley er bare så smuk. Og hold da op nogen præmier :)


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:26

Hun er bare lækekr


Og hold da op nogle præmier at få med sig hjem :O

Giv mig :D


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 ootrortort.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 14:38

det var da flot redet! :D



»Thea & Ussie «

Se hende her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 18:18

ej hvor fedt ;D tillykke til hende :D


rigtig smuk pony =D


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider