Så kom dagen hvor Sascha skulle hjem ...
Jeg har haft hende i 2 år og 27 dage før det red jeg hende i 1½ år hvor hun var lånt ud til rideskolen af Ruth Berg - som ejer Sascha 
Jeg startede med at springe hende, vi startede en masse stævner, bl.a. Søhøjlands cuppen hvor vi endte som nr. 5 blandt lidt over 30 equipager
Her er et billede fra præmieoverrækkelsen :

Efter SH cuppen 2005 fik vi virkelig smag for det med stævner, og startede rigtig mange stævner. Vi nåede optil LB hvor vi sprang omkring LA-(MB) baner til træning.
Da hun jo er en gammel dame (18 på overstående billede) begyndte det at blive for hende med alt det spring og til sidst gad hun ikke mere.
Det fik os til at tage hul på dressuren hvilket hun virkelig blev dygtig til !!!
Det højeste vi nåede at starte sammen blev LA3 hvor vi vandt klassen (det var en procent klasse til elevstævne blandt privatrytterne)
Lige et lille billede derfra:

Vi oplevede rigtig mange ting sammen på de år...
Vi startede også lidt terrænspringning i rideklubben, her er lidt billeder fra træning:

Derudover har vi lavet mange andre ting sammen .
Jeg kunne bl.a. springe hende på terrænspringene i grime og trækketov (første gang jeg sprang vognen var i grime&trækketov)

undskyld de mange billeder... Men .. der samler sig jo manger minder på nogle år 
Idag kl. 07.45 kørte lastbilen så afsted med Sascha mod Nordsjælland
Hun gik lige op i lastbilen og det hele gik bare så hurtigt - nåede slet ikke at sige 100% farvel, pludselig var der bare lukket og så var hun væk

Da jeg er færdig med mine ponyår til nytår, og jeg jo er for stor til den lille prinsesse og skal til at ride Gizmo, besluttede jeg at det skulle være nu..
Det bliver Maria (datter til Ruth Berg) der skal sørge for hende nu
Og jeg er sikker på hun får det rigtig rigtig godt, Maria har haft Sascha siden Sascha var 9-10 år (hun er 20 år nu)
Jeg kommer VIRKELIG til at savne den skøre pony, men jeg ved det er den rigtige beslutning , nu skal jeg bare ha tid til at være ked af det og komme over det
så blir det hele godt igen !
Jeg må heldigvis komme og besøge Sascha - og det har jeg helt bestemt tænk mig at gøre 
Undskyld det blev så langt .. Men nu ligger jeg bare herhjemme og er ked af det