Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Farvel Sascha - mindebilleder :'(
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 14:07

Så kom dagen hvor Sascha skulle hjem ...


Jeg har haft hende i 2 år og 27 dage før det red jeg hende i 1½ år hvor hun var lånt ud til rideskolen af Ruth Berg - som ejer Sascha :)


Jeg startede med at springe hende, vi startede en masse stævner, bl.a. Søhøjlands cuppen hvor vi endte som nr. 5 blandt lidt over 30 equipager

Her er et billede fra præmieoverrækkelsen :



Efter SH cuppen 2005 fik vi virkelig smag for det med stævner, og startede rigtig mange stævner. Vi nåede optil LB hvor vi sprang omkring LA-(MB) baner til træning.


Da hun jo er en gammel dame (18 på overstående billede) begyndte det at blive for hende med alt det spring og til sidst gad hun ikke mere.


Det fik os til at tage hul på dressuren hvilket hun virkelig blev dygtig til !!!

Det højeste vi nåede at starte sammen blev LA3 hvor vi vandt klassen (det var en procent klasse til elevstævne blandt privatrytterne)


Lige et lille billede derfra:



Vi oplevede rigtig mange ting sammen på de år...


Vi startede også lidt terrænspringning i rideklubben, her er lidt billeder fra træning:




Derudover har vi lavet mange andre ting sammen .


Jeg kunne bl.a. springe hende på terrænspringene i grime og trækketov (første gang jeg sprang vognen var i grime&trækketov)



undskyld de mange billeder... Men .. der samler sig jo manger minder på nogle år ;)


Idag kl. 07.45 kørte lastbilen så afsted med Sascha mod Nordsjælland Hun gik lige op i lastbilen og det hele gik bare så hurtigt - nåede slet ikke at sige 100% farvel, pludselig var der bare lukket og så var hun væk


Da jeg er færdig med mine ponyår til nytår, og jeg jo er for stor til den lille prinsesse og skal til at ride Gizmo, besluttede jeg at det skulle være nu..


Det bliver Maria (datter til Ruth Berg) der skal sørge for hende nu :) Og jeg er sikker på hun får det rigtig rigtig godt, Maria har haft Sascha siden Sascha var 9-10 år (hun er 20 år nu)


Jeg kommer VIRKELIG til at savne den skøre pony, men jeg ved det er den rigtige beslutning , nu skal jeg bare ha tid til at være ked af det og komme over det :) så blir det hele godt igen !


Jeg må heldigvis komme og besøge Sascha - og det har jeg helt bestemt tænk mig at gøre


Undskyld det blev så langt .. Men nu ligger jeg bare herhjemme og er ked af det




Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 14:11

Hvad springer I over her?


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 gkdgdgkdlgd
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 14:13

Chela : Vi springer en vandgrav - man kan ik se det pga. alt græsset :P


Men den er ca 1 m. bred ;)



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 georgee
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 14:18

Seriøst jeg kunne heller ikke se hvad det var i sprang over på det der billede. ;D

Sådan noget er aldrig sjovt, men du kan da trøste dig med at du må besøge hende.

Hvor er hun bare fantastisk smuk.
I passede virkeligt sammen.


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 14:22

Emma : jaa det kan jeg Men der er bare langt til Nordsjælland her fra Århus :(

Så det bliver nok først i sommerferien jeg kan kommer derover:(


Men ja .. hun får det jo forhåbentlig super godt



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 14:28

Nå ja, okay der er et stykke vej.

Men at du overhovedet kan få lov til at se hende igen, som du ikke kunne hvis hun var aflivet det kan du trøste dig med.
Igen hun er bare fantastisk smuk :)


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 14:32

Emma : Jaaa det er jeg også virkelig glad for !! og tusind tak (på Saschas vejne) hun er virkelig smuk ja



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 17:06

hun er godt nok smuk!

ærgerligt, men hvis hun har det godt, så er det jo super ;)



FrederikkeSadolin

- med fantastiske santos

mirla du vil altid være i mit hjerte .‹


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 18:15

uh det er så træls.

sascha kommer til at mangle i stalden!

men vi har jo snakket om det i flere timer idag søde, og du ved jo, at du bare skal skrive, hvis du får lyst til at snakke igen.


det bliver sikkert rigtig godt med dig og gizmo!



Mia svane

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 18:25

ej øv


i var altså virkelig fine sammen (y)


og hun er meget smuk ;D


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 18:30

Mia :


Tusind tak Det var rigtig rart at snakke med dig :)



oo2-Pirat: Jaa rigtig meget øv :( og taak !!



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala..
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 21:43

Åhh den skønne (og skøre) pony vil skq aldrig glemme den Håber hun får det godt Du har i hvert fald gjort så hun får en god køretud og hun har haft det godt søde


Pernille
med
Pamelius H

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghjklkjhgfdsd
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 21:53


Hmm... Vi har jo snakket :)

Men gode billeder, Tilde :) Mig der har taget det med vandgraven? Mindes at have været IRL...


Ved du hvad, vi hugger Sanne & Claus' bil for en weekend og så kører jeg :)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 h...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 22:09

hun ser virkelig fantastisk ud og i ligned et rigtig godt team . det er træls den blev kørt så lang og fra Århus (kommer os der fra) så tager det to timer med tog /: .. rigtig gode billeder .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 14:36

Pernille : jaaa hun havde en rigtig go køretur derover, har lige skrevet lidt over sms med Maria og det går super godt med hende så det var deeejligt at høre :D



Malle : ÅH JA!!! Årh det ku være SÅ hyggeligt :D Jeg må gerne komme og besøge derovre, så det er bare rigtig fedt ! DET må vi gøre xD hihi ... Malle & Tilde på tur xD haha xD


lisbeih ♥Hesten betyder næsten : Taaak der er rigtig laangt til Nord Sjælland :( Men må derover i sommerferien eller.. nej nok en weekend eller ferie inden kan ik vente så længe :S



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertgyhujksdfghj
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 14:21



Tilde:

Haha... Ja :)

Så har vi også GPS til at finde vej, for vores stedsans er da vist ikke helt okay... ;)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider