|
|
| @!#$ kommentatorer |
|
|
Er der andre som bare får spat ligesom mig af de der kur kommentatorer på dr1 idag kan bare ikke døje dem...  man kan jo næsten ikke høre musikken på grund af deres plapren  Synes virkelig at det ødelægger meget  kan godt være at jeg har en kort lunte 
Dalia Gamal Er du en lille kat?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghnjmk,l |
|
|
Jeg havde det på præcis samme måde. jeg sad bare: Hold nu kæft, vi kan jo godt selv se hvad den laver, men det ville være rart hvis man ku høre den musik de red til x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjrygh |
| Forfatter:  |
xLaaalaaah |
| Dato:  |
25-11-2007 17:17 |
|
præcis.. fuk'c det var irriterende..
»Hedda & Marco « Minøh små juløhnisser Oliver &&' Tim.. -I vil altid være i mit hjerte <3 nu' det jul igæn, og nu' det jul igæn, og julæn varer helt til påååååskøøh!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (sindri) |
25-11-2007 17:24 |
|
ja, det var ret trælse. men det var ik sådan at jeg ligefrem synes de ødelagde alt 
» Emma - og stjernen birger * <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
nøj, de var irriterende.
"ja, så skal vi holde øje med bagbenene her"
Ja flot kegle, de har du sagt mindst 3 gange nu og vi har hørt det og jeg tror efterhånden den ER feset ind.
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
det snakkede aaalt for meget 
*PunkkariPonien[L] *Nightwish 2oo7 [L]
Louise Frandsen & PunkerPonyen
Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg så det ikke selv, men jeg synes det er fint at de kommentatore er der, så sådan en som mig og andre der ikke har særlig meget forstand på dressur også kan følge med i de svære dressurøvelser. Så for mig er det fint nok. At kommentatoren så har en uheldig stemme, kan man jo ikke rigtig gøre noget ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Ja, jeg synes altså også at det er irriterende. De fortalte mindst hundrede gange hvad det nu var en travers var. "Vi har faktisk forstået det!" Jeg er også en af dem, der gerne vil høre musikken de rider til, så giver det på en måde lidt mere mening. 
Emma - med super george + Hook + 22.11.07 elsket & savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
25-11-2007 18:11 |
|
altsååå jeg havde faktisk ikke noget imod kommentatorerne. Jeg synes de var meget hyggelige 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
25-11-2007 18:33 |
|
Jeg gad godt høre musikken , men de var træls , men de ødelagde ikke alt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommentator. |
|
|
Jeg synes det var fint - regner I med, at folk, der ikke har med heste at gøre normalt, gider sidde og se programmet, hvis hesten bare "vader rundt i ring"?  De vil jo kun få noget ud af det, hvis kommentatorerne er der, og det er jo lærerigt nok. Så jeg synes, de var hyggelige. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Josefine S |
25-11-2007 21:08 |
|
ditte: jeg tror alligevel ikke folk som ikke har den mindste forbindelse ville se det. ellers syndes jeg det er fint nok hvis det er smaa simple kommentare, og ikke saadan nogle som i naevner, hvor de siger det igen og igen..
Josefine med Sukema .. som er til salg :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Jeg synes faktisk det var meget rart. Tror kun jeg tænkte "hold nu kæft" èn gang.. Jeg lærte faktisk noget nyt hvilket jeg da ikke kan havde noget imod..
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Ja, altså de snakkede en del, men satdigvæk er jeg enig med Patricia. Dem der ikke ved meget om dressur kommer ikke langt ellers 
Sofie & Cappuccino - den ene er mere klumpet end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sveske |
|
|
hende der kommenterede springning med Charlotte Lund igår var endnu værre. hun sad hele tiden: uha åhh Hhh.
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn
Vi samler røde rosetter næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommentator. |
|
|
Josefine S: Det tror jeg nu, der er.  Personligt kan jeg godt finde på at sidde og se motorcross og andre sportsdicipliner, selvom jeg ikke kender noget til dem i forvejen/virkeligheden. Og der hjælper det meget, hvis der er kommentatorer på, for ellers forstår jeg da intet af det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdfghjvkbn |
|
|
Hvad med at sende dem en mail med råd om at lade være næste gang?  Det får I meget mere ud af.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa! |
|
|
godt at jeg ikke er den eneste som har det sådan 
Dalia Gamal Er du en lille kat?
|