|
|
| Coca cola reklame - sangen ? :P |
|
|
Heej  Er der nogen der ved hva den sang hedder, som er med i den nye Coca Cola julereklame ?  Kan simpelthen ikk finde ud af det xD hihi ...
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
24-11-2007 11:27 |
|
ved ik lige om jeg har hørt den? men søg på youtube? d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille L |
|
|
Det har jeg prøvet men den er der ikke xD hehe ...
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tituiuty |
| Forfatter:  |
Vanessa Hudgens ♥Zac Efronϖ |
| Dato:  |
24-11-2007 13:10 |
|
Den der med de mange store coca cola lastbiler, årgh hvis det er den, så er det min yndlings heh ! Men ved ikke hvad den hedder ?
~*~*~*~*~*~*~*~ |Zac(You)MeansEverythingToMe)| |Zacci(My)LittleSweetheartHowMuchCan[I]LoveYou| ...ZacEfron... Jeg er[!!]den jeg er ?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjhjhjnjbnmmnmnb |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
24-11-2007 13:16 |
|
jeg har lige set den. er det ik sådan en lidt gammeldags dame der synger den? og så til allersidst så køre der sådan nogle lastbiler. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille L : |
|
|
Altså det er hvor julemanden kommer og giver en cola til en lille brunhåret pige og så synger de noget med "smile" (engelsk self.) Det kunne godt lyde lidt som amy winehouse :S men når man søger på hende er der ingen sange der lyder ligesom den sang  Men sys den lyder lidt sød (sangen) hehe.. SLET INGEN DER KAN HJÆLPE ??? 
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hihihih |
|
|
blondine milh : Haha xD okaay 
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hehehe |
|
|
er det ikke bare den der Paul Williams "You give a little love"?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
prøv at kigge på Coca Cola's hjemmeside, der ligger nemlig også musik, så måske kan du finde den der :]
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgdfgdfgdgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
24-11-2007 18:32 |
|
Rikke: hm. den aller nyeste reklame er det vidst mere sådan en gammeldags kvinde som synger xD eller ihvertfald sangen/stemmen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
det ER den hvor hun først er ung og så gammel. havde bare fundet videoen kun med melodi. men det er i hvert fald den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Det er ikke nogen af dem der  MILH : det er nok rigtigt men ka ik huske hva sangen hedder, og kan slet ik finde reklamen nogen som helst steder 
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Mathilde: har også fundet den med alle mulige andre sange. Bare ikke den originale de viser i fjernsynet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
ingen idé hehe 
"Pas PÅ! - jeg spiser dig til Frokost! Tidligere: Nanna Bananna »The Wild Child« Endnu tidligere: Hot-Chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Coca cola sangen |
|
|
Jeg har den 
© Marko & Evald © ©©©© >> Der er kun eét svar på nederlag, og det er sejr! << .. Hun sagde sin mening og .. Ruller væk igen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
M.V.H Line og Ascot »Line og Ascot« » Ascot kan og vil « <'33 - Line Vennekilde (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdgdgdgdgdd |
|
|
nousy : neej der er jo ik nogen sang 
Mathilde Fryba Uden Sascha Columbine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tralala.. |
|
|
MILH : neeej det er ik den sang 
Det er sådan en kraftig sort-kvinde (som man jo ska sige hehe ) stemme som kun lige er der til sidst i reklamen.. hvor de synger noget med : "your smile is .." blablabla.. hehe .. ååhh hvorfor er den ik på nettet 
Mathilde Fryba Uden Sascha Columbine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.. |
|
|
MILH : neeej det er ik den sang 
Det er sådan en kraftig sort-kvinde (som man jo ska sige hehe ) stemme som kun lige er der til sidst i reklamen.. hvor de synger noget med : "your smile is .." blablabla.. hehe .. ååhh hvorfor er den ik på nettet 
Mathilde Fryba Uden Sascha Columbine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blablabla coca cola xD |
|
|
MILH : jaaa typisk xD hehe...
Mathilde Fryba Uden Sascha Columbine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
| Forfatter:  |
heste-piiiin |
| Dato:  |
28-11-2007 17:42 |
|
er det den der: for de store for de små, den som flasken peger på.. for de... kan ikke huske mere heh. men er det den?
Skrev Line Og smuttede hurtigt igen! Søger fritidsjob! Klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
heste-piiin: Nej det er ikke den  Ved godt hvilken reklame det er, men ved desværre ikke hvad sangen hedder  Jeg synes nemlig også det lyder som Amy Winehouse 
Carina med Omira - Og Olivia ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
| Forfatter:  |
heste-piiiin |
| Dato:  |
28-11-2007 17:53 |
|
Skrev Line Og smuttede hurtigt igen! Søger fritidsjob! Klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Jeg vil også vildt gerne vide hvad den sang hedder. (& sorry at jeg hiver indlægget op igen) men jeg MÅ eje den sang. De synger : "The gratest gift is in your smile" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Coca cola sangen.. |
|
|
Jeg ved godt, hvad for en sang I mener. Jeg har også bare prøvet at søge på alle sider, for at finde den. Men det kan jeg simpelhent ikke. Den er ellers så sød!  Jeg skal skrive, hvis jeg finder den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Eva *Aslan* |
| Dato:  |
21-12-2007 16:12 |
|
M.V.H evA med sin Aslan ...One girl will fight to find the HERO within!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Ja det kunne jeg så godt have svaret jer på hvis jeg havde kigget noget før :p troede i mente "for de store for de små"- haha.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (birger) |
| Dato:  |
22-12-2007 16:46 |
|
Ja, det lyder herre meget som Amy Winehouse d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Eva *Aslan* |
| Dato:  |
22-12-2007 19:31 |
|
Du er velkommen! hvis du kigger end i teksten kan du se hvem der synger 
M.V.H evA med sin Aslan ...One girl will fight to find the HERO within!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Anna (Springtime) |
| Dato:  |
22-12-2007 21:36 |
|
Hehe.. Det er Amy Winehouse der synger den 100 % sikker.. eller 99% i hvert fald 
Skrev : Anna Krab "Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..." -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Inde på de der youtube kommentarer står der ellers noget med en Angela McCluskey eller noget i den art
Sofie & Cappuccino - Den ene mere klodset end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
| Forfatter:  |
Trøller |
| Dato:  |
23-12-2007 16:52 |
|
Der står der inde at det er en der hedder Angela McCluskey
Born to be wild 
Hellere civil ulydighed Frem for civil ligegyldighed Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|