Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Coca cola reklame - sangen ? :P
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 11:20

Heej :D


Er der nogen der ved hva den sang hedder, som er med i den nye Coca Cola julereklame ? :)


Kan simpelthen ikk finde ud af det xD hihi ...





Mathilde FC
&
Sascha Columbine

† Lady Michel †
*19-01-91 24-02-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 11:27

ved ik lige om jeg har hørt den?

men søg på youtube? d;


» PERNILLØ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille L
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 11:29

Det har jeg prøvet :) men den er der ikke xD hehe ...



Mathilde FC
&
Sascha Columbine

† Lady Michel †
*19-01-91 24-02-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 tituiuty
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:10

Den der med de mange store coca cola lastbiler, årgh hvis det er den, så er det min yndlings heh !


Men ved ikke hvad den hedder ?




~*~*~*~*~*~*~*~



|Zac(You)MeansEverythingToMe)|


|Zacci(My)LittleSweetheartHowMuchCan[I]LoveYou|


...ZacEfron...




Jeg er[!!]den jeg er ?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjhjhjnjbnmmnmnb
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:16

jeg har lige set den.

er det ik sådan en lidt gammeldags dame der synger den?

og så til allersidst så køre der sådan nogle lastbiler. xD


» PERNILLØ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille L :
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:21

Altså det er hvor julemanden kommer og giver en cola til en lille brunhåret pige og så synger de noget med "smile" (engelsk self.)


Det kunne godt lyde lidt som amy winehouse :S men når man søger på hende er der ingen sange der lyder ligesom den sang :(


Men sys den lyder lidt sød (sangen) hehe..



SLET INGEN DER KAN HJÆLPE ???



Mathilde FC
&
Sascha Columbine

† Lady Michel †
*19-01-91 24-02-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:22

er det hende der er ung i starten og gammel til sidst?



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:24

det tager jeg i mig igen d:

for der synger de slet ikke xD



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihih
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:29

blondine milh : Haha xD okaay :P



Mathilde FC
&
Sascha Columbine

† Lady Michel †
*19-01-91 24-02-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 <hehehe
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 13:32

er det ikke bare den der Paul Williams "You give a little love"?



..Karen =)


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 16:07

prøv at kigge på Coca Cola's hjemmeside, der ligger nemlig også musik, så måske kan du finde den der :]


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 ggg
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 17:53
0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgdfgdgdfg
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 18:32

Rikke: hm. den aller nyeste reklame er det vidst mere sådan en gammeldags kvinde som synger xD eller ihvertfald sangen/stemmen.


» PERNILLØ

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 23:01

det ER den hvor hun først er ung og så gammel.

havde bare fundet videoen kun med melodi.

men det er i hvert fald den.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 11:40

Det er ikke nogen af dem der :(


MILH : det er nok rigtigt :P men ka ik huske hva sangen hedder, og kan slet ik finde reklamen nogen som helst steder :(



Mathilde FC
&
Sascha Columbine

† Lady Michel †
*19-01-91 24-02-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 13:00

Mathilde: har også fundet den med alle mulige andre sange. Bare ikke den originale de viser i fjernsynet.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 18:32

ingen idé hehe :(


"Pas PÅ!

- jeg spiser dig til Frokost!

Tidligere: Nanna Bananna »The Wild Child«

Endnu tidligere: Hot-Chili


0
0
Svar på denne tråd
 
 Coca cola sangen
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 10:37

Jeg har den






© Marko & Evald ©

©©©©
>> Der er kun eét svar på nederlag, og det er sejr! <<

.. Hun sagde sin mening og .. Ruller væk igen ..





0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 20:07

M.V.H

Line og Ascot


»Line og Ascot«

» Ascot kan og vil «

<'33


- Line Vennekilde (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 gdgdgdgdgdd
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 14:37

nousy : neej der er jo ik nogen sang :P



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 14:50

jeg kan ikke huske hvordan sangen lyder.


men er det denne? -> youtube.com/watch?v=7a5sQWqfIFY



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 15:18

MILH : neeej det er ik den sang :(

Det er sådan en kraftig sort-kvinde (som man jo ska sige hehe :) ) stemme som kun lige er der til sidst i reklamen.. hvor de synger noget med :


"your smile is .." blablabla.. hehe .. ååhh hvorfor er den ik på nettet :P



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 15:19

MILH : neeej det er ik den sang :(

Det er sådan en kraftig sort-kvinde (som man jo ska sige hehe :) ) stemme som kun lige er der til sidst i reklamen.. hvor de synger noget med :


"your smile is .." blablabla.. hehe .. ååhh hvorfor er den ik på nettet :P



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 15:24

Mathilde: ihj hvor træls altså.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 blablabla coca cola xD
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 17:03

MILH : jaaa typisk xD hehe...



Mathilde Fryba
Uden
Sascha Columbine

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 17:42

er det den der:


for de store for de små, den som flasken peger på.. for de...


kan ikke huske mere heh. men er det den?


Skrev Line

Og smuttede hurtigt igen!

Søger fritidsjob!

Klik her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeej
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 17:46


heste-piiin: Nej det er ikke den :)


Ved godt hvilken reklame det er, men ved desværre ikke hvad sangen hedder :(


Jeg synes nemlig også det lyder som Amy Winehouse :)





Carina med Omira

- Og Olivia


0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 17:53

når okay. :/ surt


Skrev Line

Og smuttede hurtigt igen!

Søger fritidsjob!

Klik her

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 15:23

Jeg vil også vildt gerne vide hvad den sang hedder. (& sorry at jeg hiver indlægget op igen) men jeg MÅ eje den sang.


De synger : "The gratest gift is in your smile" :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Coca cola sangen..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 15:48

Jeg ved godt, hvad for en sang I mener. Jeg har også bare prøvet at søge på alle sider, for at finde den. Men det kan jeg simpelhent ikke. Den er ellers så sød! :)

Jeg skal skrive, hvis jeg finder den.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 16:12


M.V.H

evA med sin Aslan

...One girl will fight to find the HERO within!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 19:21

Jeg tror det er med Amy Winehouse. :D Det lyder som hende :D


» Sascha & Nathalie <3

~ i prefer real horse power ~

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 22:32

Eva: vores redningspige



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 22:41

Ja det kunne jeg så godt have svaret jer på hvis jeg havde kigget noget før :p troede i mente "for de store for de små"- haha.



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 16:46

Ja, det lyder herre meget som Amy Winehouse d;


» EMMABORUM

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 19:31

Du er velkommen!
hvis du kigger end i teksten kan du se hvem der synger :D



M.V.H

evA med sin Aslan

...One girl will fight to find the HERO within!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 21:36

Hehe.. Det er Amy Winehouse der synger den ;) 100 % sikker.. eller 99% i hvert fald :)



Skrev : Anna Krab


"Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..."

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 15:41

Inde på de der youtube kommentarer står der ellers noget med en Angela McCluskey eller noget i den art



Sofie & Cappuccino
- Den ene mere klodset end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 16:52

Der står der inde at det er en der hedder Angela McCluskey


:-* Born to be wild :-*

Hellere civil ulydighed

Frem for civil ligegyldighed


Trøller

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider