Ville lige give jer en lille opdatering herfra 
Som nogle måske husker, red jeg en tinker hoppe op til Roskilde dyrskue. Juventa
For at gøre en lang historie kort, så købte min mor Juventa nogle mdr. efter for at sælge hende videre og finde et rigtig godt og kærligt hjem til hende.
I lørdags tog vi turen over til Esbjerg, for at aflevere hende. Har en meget god fornemmelse i maven, for det er et dejligt sted, og de virker utrolig søde dem som har købt hende 
Det er lidt underligt, at vide at hun er helt derovre, men er sikker på hun for det godt.
Lige et billede af hende:

--
I går var Carina så til stævne på Boy. Pludselig kom der en hen og spurgte min mor om det ikke var Boy. Jo det var det så. Og det viste sig så at det var en jeg har skrevet sammen med på hn, fordi hun havde en NF hingst Bavian(som er aflivet nu), og hun var sikker på at han var far til Boy.
Har for mange år siden, prøvet at finde ud af hvem Boy var efter, men sporet stoppede da han ikke havde noget brændemærke.
Men hun er helt sikker på, at Boy er efter Bavian
Han ligner og alt hvad Boy gør, er præcis som Bavians afkom. Uhh det bare så dejligt at vide hvem Boy er efter 
Lige et billede af Boy: