Hej ænder.
Lige to spørgsmål:
Jeg fylder 18 i december, der kommer ikke gæster, da vi som de fleste andre holder en stor fest i stedet. Min søster går på efterskole og har derfor ikke mulighed for at være hjemme og fejre dagen med mig. Mine forældre har foreslået at vi henter hende om aftenen og tager ud at spise. Det kunne helt sikkert være super hyggeligt, men jeg kan slet ikke komme i tanke om nogen restaurant. Vi bor i Haslev på sjælland og min søster går på skole i Sorø, derfor ville Sorø være et oplagt valg. København ville også være en mulighed, men kender ingen steder i disse områder. Jeg spiser ikke særlig meget kød, derfor kunne et sted med fx. vegetarmad være super. Så hvis du kender et sted skal du være mere end velkommen til at skrive 
Så sad jeg her tidligere og kiggede på billeder fra når jeg og vennerne er i byen, og så så at jeg og en veninde er de eneste der får røde øjne på disse billeder. Vi bruger begge kontaktlinser, og så blev jeg nysgerrig. Giver kontaktlinser røde øjne på billeder eller er det et rent tilfælde?
På forhånd tak og fortsat god dag