Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Tough year.
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 17:08

Som nogle af jer nok ved, så døde en af mine klassekammerater her i fredags. Jeg kendte ham ikke ret godt, og brød mig egentlig heller ikke om ham. Men ikke desto mindre, er jeg skide ked af det, og synes det er meget mærkeligt at tænke på at han er væk.

Foruden hans død, døde min mors tante (min reserve mormor, da min egen døde i '97) i februar, eller januar. Hendes mand var så efterladt, og her august, faldt han så på badeværelset og fik en hjerneblødning. Den 3. september døde han så. Jeg var ikke med til hans begravelse, da jeg skulle til stævne og være stævnemedhjælper den dag. Og jeg havde heller ikke lyst, for jeg ville bare side og tudbrøle.

Oven i 3 dødsfald, har jeg haft et rigtig hårdt år fordi min 'bedste' veninde og jeg, har haft en del problemer. Vi har været uadskillige i 10 år, og nu er hun begyndt at glemme mig. Jeg er så småt kommet over hende, men det går mig stadig på. Min ridelærer, og min veninde, har det rigtig svært for tiden, og det er også noget der påvirker mig, så det er også en af grundene til at dette år, har været rigtig hårdt.

Jeg har flere gange været ude på kanten og stå, og bare tænkt "jeg vil væk!", men hver gang, har min ridelærer altid været der for mig. Mit liv har været meget op og ned, og det har påvirket min selvtillid og min tro-på-andre-evne.

Undskyld, jeg måtte bare lige ud med det.

Forventer ikke at nogle svarer.

Cilie

- Pigen der elskede Kurt ( L )

& Robbie Williams

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 17:12

Ja, det kan jeg faktisk godt se er et bogstaveligt hårdt år!

Og mig som brokker mig. jeg har værken dødsfald i min familie eller noget.

Men nu kører det også godt for mig, selvom jeg igår havde et stort skænderi over ingenting med min mor. s:

Selv er jeg mega glad, for er lige blevet ringet op af mit nye arbejde - at jeg har fået jobbet.

det er altid noget at din klassekammersjuk ikke var en af dine nære venner, sådan kan man jo altid se på det.

Du skal nok klare det, fat mod. :)

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 17:14

det sidste du skrev med tro-på-andre-evne, kender jeg alt for godt selv..

har virkelig medlidenhed med dig, og håber at det nye år kommer til at gå bedre for dig :-)

Emilie

Rider Aldrig uden Boney-M <3

0
0
Svar på denne tråd

woopwoop
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 17:17

Din stakkel - kan godt forstå dig og føler med dig! Det kan bestemt ikke være rart at miste mennesker der er tæt på en - om det så er ved døden, eller som din bedste veninde der nærmest glemmer dig.

Find nogle rigtige positive ting at fokusere på - hestene, måske din familie eller andre ting, det plejer at hjælpe for mig.

Tiden læger alle sår, selvom det aldrig ser sådan ud når man står i situationen.

Mange trøstekram herfra!

Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 17:34

Tak for jeres medfølelse

Man føler bare at alt og alle er imod en. Jeg har dog efter hånden lært at fokusere på de positive ting i mit liv, som stort set kun er min elskede Kurt (som ikke en gang er min egen pony og heller ikke part). Men bare at se hende, kan vende min dag fra et helvede til rigtig god.

Cilie

- Pigen der elskede Kurt ( L )

& Robbie Williams

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 17:38

Stakkels dig. Jeg går også og brokker mig over "ingenting" så.
Det må være rigtig hårdt, den største medfølelse fra mig. :/

Emma
- med hvide super george

0
0
Svar på denne tråd

nightwish
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 18:25

øv

kan godt forstå hvis du har det hårdt :L

Lulu&Bobo

,, Louise Frandsen ,,

& PunkerPonyen

,, Hále Bob ,,

0
0
Svar på denne tråd

Pyyh ha..
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 12:14

Jeg melder mig gerne her..

Min farfar døde i år, selv om jeg ikke har været den største familie person så var det hårdt, hårdt at se min far græde, men endnu værre da jeg så min faster som er hjerneskadet kysse ham farvel på panden og ikke helt forstå at hun aldrig skulle se ham igen.. Det var hårdt..

Min ryg blev skadet sidste år så i år kom jeg af med hesten, kommer nok aldrig til at ride fast igen..

Måtte komme af med min elskede hund, han kunne ikk klare at være alene hjemme efter jeg flyttede og syntes det var synd til sidst.. Heldigvis har han fået det perfekte hjem.. Savner ham dog..

Mistede min elskede kæreste, han forlod mig for en anden.. Daniel skat, jeg elsker dig sgu stadig!!

Mine forældre gik fra hinanden, det var dog på tide da min far er voldelig og har banket både min mor og jeg.. Men han jagter både min mor og jeg som er gået under jorden (ordre fra politiet)

Endnu værre er det at jeg ikke længere kan sammen med min mor, så har egentlig afskrevet hele min familie..

Jeg kørte også galt i år, smadrede min elskede bil og forværrende min rygskade.. R.I.P til min lille MX3'er.. NO SPONSORS!!

Og så er jeg ellers flyttet til en fremmed by, veninden har forladt mig og har muligvis ikk råd til at sidde i denne lejlighed, har heller ikk råd til at flytte..

Så nu må vi se hva resten af året byder på..

Håber 2008 bringer mere lykke end ulykke..

Men derud over kan jeg glæde mig over:

Har fået mange nye venner i 2008..

Dennis, Danny, Jonny, Johnni, Guldfuglen, Vincent, Lasse, Jørgen, Breiner, Sloth, Kåre, Morten, Tommy, Jesper, Eros, Alex, Henning, Joakim, Johnny, Bo, Flabet og Mia..

Uden jer bil-tosser at hænge ud sammen med til diverse træf ville det da være for kedeligt!!

Har oplevet af være kendt til diverse bil-messer.. Og det vil hænge ved..

Jeg oplevede at lære kendte mennesker at kende, igen Daniel jeg savner dig..

Jeg blev mere selvstændig, mere voksen..

Har fået drømmejobbet!!

Så tak for år 2007...!

Vi ses i 2008!!

Model for Jonny Pedersens Mazda MX-3 GTR!

Co-driver i Dennis Bøg's Toyota Supra Black RZ 6 Speed Manual!

www.Supraimport.DK

www.Mazda-Style.DK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider