Jeg melder mig gerne her..
Min farfar døde i år, selv om jeg ikke har været den største familie person så var det hårdt, hårdt at se min far græde, men endnu værre da jeg så min faster som er hjerneskadet kysse ham farvel på panden og ikke helt forstå at hun aldrig skulle se ham igen.. Det var hårdt..
Min ryg blev skadet sidste år så i år kom jeg af med hesten, kommer nok aldrig til at ride fast igen..
Måtte komme af med min elskede hund, han kunne ikk klare at være alene hjemme efter jeg flyttede og syntes det var synd til sidst.. Heldigvis har han fået det perfekte hjem.. Savner ham dog..
Mistede min elskede kæreste, han forlod mig for en anden.. Daniel skat, jeg elsker dig sgu stadig!!
Mine forældre gik fra hinanden, det var dog på tide da min far er voldelig og har banket både min mor og jeg.. Men han jagter både min mor og jeg som er gået under jorden (ordre fra politiet)
Endnu værre er det at jeg ikke længere kan sammen med min mor, så har egentlig afskrevet hele min familie..
Jeg kørte også galt i år, smadrede min elskede bil og forværrende min rygskade.. R.I.P til min lille MX3'er.. NO SPONSORS!!
Og så er jeg ellers flyttet til en fremmed by, veninden har forladt mig og har muligvis ikk råd til at sidde i denne lejlighed, har heller ikk råd til at flytte..
Så nu må vi se hva resten af året byder på..
Håber 2008 bringer mere lykke end ulykke..
Men derud over kan jeg glæde mig over:
Har fået mange nye venner i 2008..
Dennis, Danny, Jonny, Johnni, Guldfuglen, Vincent, Lasse, Jørgen, Breiner, Sloth, Kåre, Morten, Tommy, Jesper, Eros, Alex, Henning, Joakim, Johnny, Bo, Flabet og Mia..
Uden jer bil-tosser at hænge ud sammen med til diverse træf ville det da være for kedeligt!!
Har oplevet af være kendt til diverse bil-messer.. Og det vil hænge ved..
Jeg oplevede at lære kendte mennesker at kende, igen Daniel jeg savner dig..
Jeg blev mere selvstændig, mere voksen..
Har fået drømmejobbet!!
Så tak for år 2007...!
Vi ses i 2008!!