|
|
| Holder af >billede< |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
08-11-2007 21:17 |
|
Heej ænder.. Kunne i ikk lige sætte et billed ind af dem som i holder, hund, veninde, hest, whatever? Jeg starter: Min ene hund Amigo/Mulle som er 13 år, ham er jeg nemlig vokset op med, har været sammen med ham i 13 år.. elsker bare den hund.  Jeg holder også er andre, men det var Amigo jeg allerførst skænkede en tanke.. Så er det jeres tur ænder 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
at være fuld med eva:  Eva til venstre. eller bare eva generelt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bianca |
|
|
holder meget af det her billed af bianca  min elskede pony:)
Knus Stina og Bianca <3 Savner Dig Ronaldo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Min gamle pony, Ceres Mørk <3 
Marie nu uden ceres mørk nu med felix =D Tidl. Fjordbollen søger Felix Albæk's fortid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| georgw |
|
|
Alle billeder jeg har af George. Ej specielt et, der er blevet taget som ikke er på computeren endnu. Det elsker jeg! 
Emma - med hvide super george
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c »lalle og chloé« |
09-11-2007 23:13 |
|
der er så mange jeg ikke ville kunne undvære i min hverdag <3
Cecilie ♥lalle og chloé♥ †PENNY† Rest In Peace ♥ 1-1 89/10-05 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min elskede hund |
|
|
Min fantatiske hund Hun er virkelig så ubeskrivelig. Jeg elsker hende ! 
Sofie & Cappuccino - Sammen kan vi klare alt! ilu <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralallala.. |
|
|
-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse. NannaHildgaardLarsen *Team Midgaard*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (sindri) |
10-11-2007 10:10 |
|
jeg holder rigtigt meget af de heste jeg rider på <3 men øhm, det her billede af vedja kan jeg godt lide, fordi de minder mig om så meget  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlie :) |
Trine a ♥Charlie-boy♥ |
10-11-2007 10:23 |
|
Jeg elsker også mange ting, selfølgelig min familie. Men udover det elsker jeg min halvpart Charlie, ham kan man bare ikke få nok af, han er nemlig bare for SKØNNN..  Mvh. Trine ps: kunne ikke lige få billed ind. 
CCCHHHAAARRRLLLIIIEEE... Jeg elsker bare min pony..X:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meee... |
|
|
Jeg ikke bare holder af, men elsker iLLest:  Daniel Bergholdt, jeg vil give ALT for du blir min igen!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Josefine S |
11-11-2007 00:41 |
|
 Min bedste ven, min verden, min alting <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Ofelia , som jeg elskede. Som var ALT for mig. Skat , kom tilbage ´. Jeg savner dig skat. R.I.P Felii min skat. 
LAURA'OG'STRAUSS:). Felii mus' hvil i fred. Jeg elskede diig såå inderligt. Jeg savner diig såå meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Holder rigtig meget af de to her  
Lulu&Bobo ,, Louise Frandsen ,, & PunkerPonyen
,, Hále Bob ,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
Jeg holder bl.a. af denne gut:  
"Every day create your history Every page you turn you're writing your legacy Every hero dreams of chivalry Every child should sing together in harmony" HIStory ♥ Michael Jackson ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Liind »Desteny Sunshine« |
11-11-2007 14:11 |
|
Jeg holder så uendeligt meget af min dejlige hund Chappi, han er der bare altid!  Er vi ikke søde ?  Tyksak Elsker diiig <3 Kunne ikke lige finde andre billeder, af mine dyr & Veninder min jeg elsker: Min hyp Desteny sunshine sååååå Uendelig højt ! Og så savner jeg Tyson sååå meget! jeg kan serisøt heller ikke undvære min lille grine'bidder veninde Lisbeth, hun har seriøst bare støttet mig i A L T ! Da, jeg belv sparket af en hest, var hun der med det samme til at hjælpe mig med at komme oven på igen, da jeg var helt nede!
Liind? <3 Desteny Sunshiine. Pinto men skjuler det godt. Tysse? Du er savnet )':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Bare Skinke |
13-11-2007 22:07 |
|
desværre holder ikke af nogle udover mig selv. andre mennesker/væsner lugter, vil ikke lægge et billede ind af mig selv da i sikkert syntes jeg er lækker og prøver at stjæle mig fra mig selv.
SKINKE. aner ikke hvad jeg skal skrive.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wtwtwtwt |
|
|
Jeg holder af rigtig mange, men så ville de blive et pretty stort billede indlæg, så må nøjes med 2;  Kimmie, bedsteveninde  Mia Svane, 2. bedste Så er der self. ponyen, min familie + en masse andre mennesker.
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihfbrkjbwrkjgbekjr |
|
|
Vælger lige at ligge 4 ind (: Min bedsteveninde Josephine.  Min huuund.  Min gamle stævnepony (har hende stadig)  Min nuværende stævnepony. 
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den bedste person i mit liv |
|
|
Den første jeg tænkte på da jeg så dette indlæg var min vidunderlige veninde Lunde :') Hun betyder rigtig meget for mig, hun er der altid for mig og nu her har hun hjulpet mig igennem det store problem med Sascha :') Lige et billede af mig og Lunde : 
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holder af |
|
|
Auch, der er jo mange... - Lige pt. meget min mor, for selvom hun har meget at se til selv, så hjælper hun mig og lader mig flytte hjem igen. (Okay, hun har også tigget bare LIDT om det ) - Holder af mine tre søskende, selvom de kan være en pain in the a... <3 - Holder af min dejlige Lady hund som jeg skal hjem til igen! - Holder af alle mine for mange marsersvin, de er nogle særligt på hver deres måde! - Mine venner og veninder, fordi de er der  Ja, der er for mange til at pege en ud...
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
16-11-2007 14:42 |
|
godt indlæg  det første jeg tænkte på, var min bedste veninde isabella. vi snakker ikke sammen for tiden, og jeg ved ikke, om vi nogensinde får det samme forhold til hinanden igen:  lige efter den tanke, kom louise (dilli) op i mit hoved. hun har støttet mig igennem ALT, siden vi lærte hinanden at kende:  dernæst kom jeg i tanke om min søster <3 min elskede søster! hun er noget helt specielt for mig, og vi kan snakke om alting. min dejlige storesøster, rikke (til højre), og jeg (til venstre):  og så hører min gamle halvpart, faust, også til samlingen. Gud hvor jeg dog savner den gamle gut! og selvølgelig min bedste ven, mikkel, min familie, mine andre venner, og især:  min dejlige klasse igennem 10 år! her i 7. klasse til konfirmation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbb |
|
|
Jeg holder utrolig meget af Lori, som blev aflivet i maj.. jeg tænker på hende hver dag! hun var min soulmate, min bedste veninde, hun var alt for mig.. jeg savner hende rigtig meget.. sov sødt skat!  Jeg holder også meget at Marcie, som blev aflivet præcis to måneder efter Lori. selvom vi ikk fik så lang tid sammen, nåede vi begge at holde meget af hinanden.. jeg savner hende..  Så holder jeg også af Stella, hende fik jeg efter Marcie.. jeg har haft hende i godt 3-4 måneder nu, og vi er begyndt at udvikle en form for venskab..  Og så holder jeg rigtig meget af Min hund, som af sikkerhed for min far ikke kan vise billeder af.. Plus holder jeg selvfølgelig af min familie..
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|