Go'davs og heyson
Jæs, altså..
Jeg sad lige heridag og kiggede nogle billeder igennem, så blev det til jeg sad og redigerede lidt i dem, og jeg vil gerne lige vise jer resultatet

^london

^hyde park i london

^moaaar

^den psykopatiske massemorder

^jeg E L S K E R det billed, mine fødder

^jeg hader gamle mennesker uden rynker

^ja jeg er

^fordi den lille pige ikke må gå til ridnig/få sin egen hest

^jeg undskylder den pinke farve, men jeg rodede SÅ lang tid, og ligemeget hvilken grålig/sort/hvid farve jeg valgte kunne man ikke se det hele, jeg blev sur på billedet og straffede det med den pinke farve.

^kan ikke huske hvad sådan en hedder

^får spas når folk siger det

^Fonas øje

^kan ikke huske om i har set det her før, men så ser i det bare igen ihvertfald

^har i set det før?
Nå men det var dem, i må meget gerne komme med noget konstruktiv kritik til hvad jeg kan gøre bedre (:
OPDATERING SKOLE: Ja, nu er det simpelthen besluttet at jeg KUN må lave lektier en time hver dag, men der skal jeg også kun lave lektier, hvis jeg laver lektier uden for den time for jeg trukket i mine lommepenge, og hvad jeg ikke når på den time er bare synd. Lærerne er også indforstået med denne ordning og den er lavet fordi efter jeg er kommet op i 8, har jeg lavet lektier 1-3 timer hverdag. Jeg har aldrig kunnet holde fri, for så har jeg tænkt på jeg ikke kunne nå mine lektier osv. Jeg har været rigtig rigtig stresset og det har klart kunne mærkes på mit humør også. Men denne ordning startede igår, så nu er min uge planlagt ned til hver halve time! Ellers går det ok i skolen. 'Vi har lige fået karakterer, jeg begyndte at storgræde da jeg så dem, de var ikke gode nok, og det er også en af grundene til mit skema, jeg er først tilfreds med mig selv når jeg får 12 og har stresset mig selv op. Men ja, det går jo fint, har fået brokket mine fysik karakter op, men han fik eddermama også hele armen.
PART:
ja mig og fiona fandt jo part, og vi har været rigtig rigtig glade for det, men vi synes egentlig ikke de behandler dem pænt, så nu er vi total lost, aner ikke hvad vi vil, om vi skal stopppe eller ej, og hvad vi i det hele taget vil med vores ridning.
Nå, men det var det hele, hejhej