|
|
| valg dag d. 13/11 - fri? |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
06-11-2007 15:16 |
|
Heeej ænder. har i også fri på valg dag, d. 13/11 ? - det er vi jo nogle der har.. LUKSUS! (: hvad med jer?
» METTESCHØNNING « - hende der savner bumselumse og familien schuringa.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| la la la lal ala |
|
|
Næ, heldige kamel 
Nanna Hyllested Sejlflodgaard Med to kommende stjerner Romeo's Gabbi & Stald Kiels Krønike
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (sindri) |
06-11-2007 15:28 |
|
nej, arbejder ikke såeh :b men snyd, jeg vil os ha' fri fra skole 
» emma borum - og birger (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
06-11-2007 16:14 |
|
haha, så kan i lære det. smiler. vi har også kun fri fordi der skal holdes valg på min skole, og der må jo så ikke larmes, så derfor :b NIIICE.
» METTESCHØNNING « - hende der savner bumselumse og familien schuringa.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
06-11-2007 16:20 |
|
Øv.. Alle der har fri kidnapper jeg og... øhh.. Putter jer i min skole.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *overskrift* |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
06-11-2007 16:34 |
|
der er da også valg/altså man kan stemme på min skole, men vi for ikke fri for det er vist nok først efter skole tid, og desuden kan man jo stemme i flere dage
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! og også dig Trunte, min lille shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Valgdag. |
|
|
Nej, det er meget værre! Jeg skal først i skole i 6-8 timer, derefter skal klassen vidst ned og lave samfundsfagsprojekt ved stemme-stedet, og til sidst skal vi til valgaften på skolen.  Godnat, siger jeg bare. ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
nej  er ret ligeglad med valget ,, har først stemmeret om 1½ år xD
» oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hehehe |
|
|
Nej, jeg skal ud og lave en undersøgelse i byen med min klasse og nogle andre hold. =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Jeg går på privat skole, så nej. Det er kun komuneskolerne der bliver brugt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
nej har ikke fri. MEN JEG KAN STEMME. bliver 18 dagen inden valget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhhm. |
|
|
Aelle - du er vidst det man kalder SERIØST heldig!! hold da op!! Vi har hellere ikke fri!! - Øhhm'!
Annsofie R.W ©Macho, Dunjah & Julischka© ARW-Photo 'Billeder er minder' Fotografering i midt-vest jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Har desværre ikke fri  Men der bliver også stemt på min skole 
... Støjer & Epirus • I am not afraid to keep on living • • I am not afraid to walk this world alone •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cbvmchbncbn |
|
|
Muzze : og all er SÅ bange for diig ;b niks ... (: Men havde ejg sidste gang ...
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| pingvin |
Pernille L |
06-11-2007 21:08 |
|
ved ik? men min skole bliver brugt? =D
pernille {: Fortæl mig hvad jeg skal fortælle dig. Elsker Mie, min bedsteveninde<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
ved jeg faktisk ikke? men min skole bliver også brugt  mener ikke vi plejer at have fri. Havde vi hver fald ikke ved sidste valg kan jeg da huske 
» Biancahvolbøll « maestro - we are the real champions! Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pingvin |
Pernille L |
06-11-2007 21:14 |
|
vi havde heller ik fri sidste år, ligesom bianca. tror det bliver brugt efter vi får fri? aner det ik
PERNILLE {: Fortæl mig hvad jeg skal fortælle dig. Elsker Mie, min bedsteveninde<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
06-11-2007 22:10 |
|
hæhæhæææææ... folk skal ned i gymnastiksalen på vores skole og pga. det skal gøres klar skal vi have fri i 3 dage niiice
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
07-11-2007 14:37 |
|
Søs : ja sq da , min skole er døden ! Udover mine dejlige venner xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| georege |
|
|
Aelle - Du er det man kalder lidt for heldig, haha. Skal du så stemme, altså vil du gerne? Fionabona - F.CK hvor snyd! 
Emma - med hvide super george
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra fra skole |
|
|
Nej tror jeg ikke jeg har.. ØV .. Gider ikke i skole fra kl. 8-15.30 Og ha fysik i 3 timer.. Det er en @!#$ dag.. Men jeg kan da håbe at min klasse MÅSKE KAN få fri.. Min matematiklærer er på kursus, og syntes min dansklærer snakkede om, at han (som går MEGET op i valget) ville tage fri den dag.. Så MÅSKE Kunne i hvert fald være NICE!
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
07-11-2007 15:14 |
|
emma: ja, hihi det er herrer fedt 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
|
|
min skole bliver vist også brugt til valg, men vi har aldrig fri når der er valg på vores skole.. pænt nedern!
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|