|
|
| Udtryk I bruger meget?? |
|
|
Heeej alle sammen. Jeg er ved at samle en liste med udtryk som unge i Danmark bruger i dag, så hvis du har et eller flere specielle udtryk som dig og dine venner bruger må du meget gerne skrive dem her inkl. en betydning af dem  Knus Bella
§Bella§
Meed den dejlige Golden. What am I going to do without you in my life ? I couldn't live without you my dear Golden !
camare.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En del |
|
|
Suuuper Godt pul dig, mange gange flere steder  Jamen øh Ja det godt du hej Heeej med dig (haaarj mæ daaah) jaja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdgfgrhr |
|
|
Yay Aij hallå din røv og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske fler xD
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
» oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghj |
|
|
Skal du ha' en medalje & et håndtryk? Tør øjnene & ta' kiks på vejen ud  WTF OMG P*kkemand bob og mange andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Ehm? Øh? Helt sikkert! Dude Kom frisk Ej hvor er du kedelig @!#$ jeg er træt Åge ( Nok mest til min Kat, som enlig hedder Simba xD ) Kan ik komme i tanke om flere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
sidste gang jeg skrev sådan et indlæg her, blev mine svar slettet fordi jeg havde for grimt sprogbrug :b, men prøver nu igen
du' pres spasser jeg får spat af dig hold da op vaaar @!#$ @!#$ fionaaa aj, nu går det i kage jamen hvor er du dygtig aaah smart eh hvad? er du dum? er det okay nu? la' nu vææææææær, det SÅ pres
og så en masse andet, men undlader at skrive dem da det er meget grimt og jeg gider ikke være bannet igen
- LÆRGØØ nu med part på francesca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| piqjrqowekqw |
|
|
Jo, der er selvfølgelig altid OMG Lol Wtf og resten af de der sammensatte dimser 
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *overskrift* |
| Forfatter:  |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
| Dato:  |
04-11-2007 09:54 |
|
min veninde siger meget: et eller andet mærkeligt
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! S'erne styre!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Du er da en røv med ører. Jeg er sulten. Freaaak.
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hop i havet og dø |
|
|
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Jeg siger: Din odder You're a pain in the ass &&' flere kan jeg ikke huske.. Men min gode veninde siger: Og sådan muligt - i stedet for : Og sådan noget
Sofie & Cappuccino - Sammen kan vi klare alt! ilu <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pingvin |
Pernille L |
04-11-2007 14:48 |
|
Haha LOL Øhh Seriøst Bare lad hver What the @!#$
» pernillø .. FORTÆL MIG HVAD JEG SKAL FORTÆLLE DIG?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hotdog? nej tak |
|
|
Det fandme noget .. NUGA! (det noget dårligt noget) Det noget humbuk .. (også noget dårligt) Whatever Anyways Hovsa Upsidaysi (staves) eller ups.
»†AMANDA KARLSEN†« Elsker min kæreste Jeppe Andersen (L) EPC: 27, 28 & 42 - sommeren 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
04-11-2007 15:18 |
|
flot ja det godt du heeej (siges hurtigt) seriøst? nasty ej ey negativ tragisk basse magter jeg ikke - sikkert mere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalla |
Kirstine-BB |
04-11-2007 16:01 |
|
Puhaaa! Nå! Det lyder da ikke rart! Sørme! & flere.
kirstine bøndergaard (; - med det bedste sørøvergrin..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
f.ck spasser nar seriøst nasty
Odin nu med Destiny Black Beauty (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
04-11-2007 16:25 |
|
tjaae det kunne du lide at vide odder det mit ord f.ck dig åh, lad dog vær ej, tag dig dog sammen rend og hop hephey det der er dit, er også mit ej okay spasser ko l.rt kom igen menneske for satan da (udtales: for sadan daw)
Sagde Schønse. Kasper Schmeichel & Mikkel Andersen. - Hvorfor bor man ikke i England med dem? ;s Bummer <33 - familien schuringa <3 glæder mig til at se jer igen. savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køfvnæv |
|
|
Ja her kommer mine super seje udtryk : Yes Det godt Knold Hej du Rart @!#$ Undskyld udtrykket (når jeg siger noget ikke så pænt ) @!#$ os kom så, nosser jo tark Du overlever nok yes sir hva så lejemorder?
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere! -And there is nothing wrong with me this is Iám supposed to be.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla |
Marthine og Charlie |
04-11-2007 18:09 |
|
-Du skulle skydes 2 gange i maven, og mens du ligger og forbløder, skulle du slås i øjet med en nihalet læderpisk -Ey ? -Yey -Ej tis -aige (istedet for ikke) -kum sudan (kom så :b) -f*ck osv.
Lukas, Charlie & Candie <3 Molger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Muzze 1 |
04-11-2007 18:14 |
|
sorteret lidt i .. Men hvad jeg og min omgangskred mest bruger er : - Fu´k
- Eeey
- Nåååååj ( Nej )
- Øhh ?
- jajaaa
- Damn
- Hey Du ( Hvis man skal sige noget til en)
- Klart klamme
- Fu´k nu aaaf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum. |
marlenej |
04-11-2007 18:17 |
|
ja det godt du. jeg kan selvfølgelig ikke huske nogen lige nu :')
› marlene jensen it's my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (sindri) |
04-11-2007 18:17 |
|
seriøst xD heletiden! og "hallo" inden jeg siger en sætning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flex & Checar |
L-F |
04-11-2007 18:22 |
|
- topnizzle - ey søjde'ven - kanonzii'babe - det' helt 100 - er det ikk redii? - ku du ikk klare modvinden? og så siger jeg altid suuuper når jeg snakker i telefon ;S @!#$ vane ! & mojn tyksi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udtrykket |
|
|
Sure fiskerøv får jeg fyret af omkring 37 gange på en dag. Bøsti, som betyder bandit er også meget brugt her
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben JHN'S farligste bruger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej :'D |
|
|
har nogen underlige nogen  Feeew! (siges engelsk) eyh altså! Wazzup? Hvaaai? wouw!(siges meget hurtigt ) Fur saaatan da! Din nød! har du mad med? nøøj! maayn! nej sgu! jeg er sulten.. din bæ! du føler dig lidt dunkel? nøøøj! Wazzdooown! HA! hvad sker der? av min mavse!(og så får jeg mega grineflip!) hooouvkay! osv.
» Tazz « olietønden Benny! .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qqq |
|
|
skriver dem, jeg kan komme i tanke om.. - ej - hallo - seriøst - jaja det godt med dig - @!#$ dig - og hva så? - lad nu vær man og maaange flere xD
Emma - med hvide super george
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
04-11-2007 20:37 |
|
Hej dig  Kreativt :b Kan ikke lige komme på flere 
» ANNE.. - Hellere lugte af hest end af hash!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
"Every day create your history Every page you turn you're writing your legacy Every hero dreams of chivalry Every child should sing together in harmony" HIStory ♥ Michael Jackson ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pingvin |
Pernille L |
04-11-2007 20:39 |
|
Når ja, jeg siger også tit "superrr" 
» pernillø .. FORTÆL MIG HVAD JEG SKAL FORTÆLLE DIG?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Ej Hallo Ej, tag dig lige sammen Styr dig Er du syg i hovedet eller sådan? Folks navne Hest HAHAHAHA Seriøst Ej, Valde, må jeg ikke nok? (nej) Så er vi bare uvenner, og så må du ikke komme med til min fødselsdag! Hvor du dum Må jeg ikke give dig en lammer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Gu vil jeg røv ...(et eller andet)
Laura & Strauss. Ofelia miin skat , jeg elsker og savner diig . Hvil i fred <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej :'D |
|
|
- jeg glemte mit mest brugte! eyh for sulan! - eller sulme nej 
» Tazz « olietønden Benny! .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charmi Mit ALT |
|
|
når nogen siger noget som jeg ved ikke passer siger jeg : Yeah right og jeg er sanger, og grise kan flyve ?
Taacha & Tjaarmi N a t a c h a S t a m p e - med dyret ♥Charmi♥ - og stedet ♥SAM♥ www.sanderumrideklub.dk - totalt GU !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
LineOg ♥Plet♥ |
13-11-2007 18:21 |
|
Tjaa nogle meget besynderlige nogle jeg har, men altså  Din Briost Din opstopper/indstopper næse. Kageman, man, man, kageman. (Hurtigt i en sætning) Ja'er det godt du! Ellers siger jeg ikke så meget af specille ord xD
Line & Plet *At ride plettet pony x)*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gbbb |
RikkeEvigGlad |
13-11-2007 19:42 |
|
Knolde sparker Halløjsa Hovsa Tsk Skal jeg gi' dig et beat? Ejj din kagekone! Gås Hold op din hat Nuga øhhh Det ved jeg ikke ikke også (ekå)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Jeg siger også: Du er en weirdo 
Sofie & Cappuccino - Sammen kan vi klare alt! ilu <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
xCilie ♥Kurt♥ |
13-11-2007 20:51 |
|
Orh, den liste er lang xD F'uck Helt sikkert homie. Ja, det ville min mor også have sagt (rimelig upraktisk hvis jeg nu står og snakker med min mor xD) I min r'øv. Tiiis! P'is os' Homor'øv Gayass - Osv. 8D
C I L I E - J e g e l s k e r K u r t ! L i f e s u c k s :| D o n ' t e v e r t r u st y o u r f r i e n d s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|