|
|
| Tårene triller ned. |
|
|
.. Ja, det gør de altså. Jeg har lige siddet og set en video om hvordan de afliver pelsdyrene i Kina.  Nej, nej, nej. Det er simpelhent forfærdeligt.
At de ikke engang afliver dyrene på en ordenlig måde, der er det allerede over grænsen.
Jeg synes at det er så umenneskeligt at nogen kan finde på dét.
Hvis jeg var stor og stærk nok, og havde magt over hele verden, så havde jeg dræbt dem der gjorde det på samme måde.
Jeg kan ikke sige andet end at jeg sidder og tuder. Jeg så ikke den hele, da jeg simpelhen ikke kan klare det.
ADVARSEL: IKKE FOR SARTE SJÆLE!
www.petatv.com/tvpopup/ video.asp?video=fur_farm&Player=wm
Emma - med hvide super george
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pingvin |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
03-11-2007 13:53 |
|
nejnejnej! kunne slet ik se den færdig. sidder os bare med tåre i øjnene over den!  tænk folk kan være så respektløse og gøre det på den måde? fatter det VIRKELIG ik.
.pernillø  fortæl mig hvad jeg skal fortælle .. for jeg ved det ik? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgfjhfgjfhj |
Kirstine-BB |
03-11-2007 14:15 |
|
LEDE SVIN MAN. De kan da bare ikke tillade sig at skære i dyret mens det er levende. @!#$ jeg kunne smadre dem. 
kirstine bøndergaard (; - med det bedste sørøvergrin..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *overskrift* |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
03-11-2007 14:22 |
|
jeg så heller ikke den hele. Det er jo forfærdeligt, jeg slukkede/stoppede da de begyndte at skære i dyret mens den var levende
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! S'erne styre!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja, ikke noget nyt |
|
|
Har set den før ... Sådan er virkeligheden bare for os pengegriske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalulalej |
Rosie tøsen |
03-11-2007 15:31 |
|
AAARG! jeg kunne slet ikke se den færdig. Det er bare forfærdeligt! Sidder bare og tuder!! 
Og nu rider jeg så på Rosie. Hun er bare så skøn, elsker den pony<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123464656 |
Josefine S |
03-11-2007 16:32 |
|
ej, nej nej nej nej . altsaa hvis de skal draebe dem, og de ikke vil bruge en sproejte eller noget er der skuda 1000 andre bedre maader at goere det paa. ej nej nej nej nej. kan ikke fatte det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej nej... |
CJessen (StarBoy) |
03-11-2007 16:37 |
|
Så seriøst kun 2 sek. kunne bare mærke at hvis jeg så mere så ville jeg få mareridt om det  FØJ hvor er de klamt og så så megt dyeplageri 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Zinfandel |
|
|
Jeg så 4 sek eller sådan noget :/ skulle ikke se mere. Kan ikke forstå, hvordan nogle kan få sig selv til det? Jeg kunne ikke gøre, selv om jeg fik 1 million..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Først - hvor fanden ser du at det er i Kina?  Desuden er det 3. gang at den film er kommet op, & jeg husker tydeligt at det var den Johanne sad og gritne over 
Syntes ikke at den er så skrækkelig mere 
» Sascha & Nathalie <3 ridning er ikke bare en sport - men en livsstil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (sindri) |
03-11-2007 18:37 |
|
.. ' åh da jeg så den søde hund eller hvad det nu er i starten kunne jeg bare ikke lade være med at lukke kan bare ikke se sådan noget, det er så synd er der underskrifter på jubii?
.. emma borum .. nutid, datid, øltid og foraltid (x
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
03-11-2007 18:39 |
|
Hvis jeg var stor og stærk nok, og havde magt over hele verden, så havde jeg dræbt dem der gjorde det på samme måde. Hvor er du dobbeltmoralsk... Men ja, stakkels dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forfærdeligt |
|
|
Jeg kan se at jeg ikke er den eneste, der ikke så den hele. Jeg synes simpelhen at det er så skræmmende. Sascha (Nathalie) - Der står at det er kinesisk.  Jeg tror at jeg synes at den er skræmmende, lige meget hvor mange gange jeg ser den. Miss chanel - Det er jo ikke ment på sådan en måde, men jeg mener bare at jeg ikke kan klare dem der gør sådan noget. Og ville gøre alt for at få det stoppet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fg,klu |
Sarah (Rista) |
03-11-2007 19:21 |
|
føj for stakkels dyr da !  fu*king røvhuls mennesker ! jeg hader dem af hele mit hvide face .! og jeg så kun 2/3 minutter af den  *vrææææl*
Sarah Krog .
- med superponyen Rista (L) *_*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springbomben mulloh.. |
Lone (mulloh) |
03-11-2007 19:25 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sascha (Nathalie) |
|
|
Synes du ikke det er skrækkeligt mere? Uanset hvor mange gange filmen har været vist - så bliver det da ikke mindre skrækkeligt?  Hmm ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kanokanokano: |
|
|
Første gang jeg så den, tudede jeg og havde mareridt. Næste gang jeg så den væmmede jeg mig. Nu siger den mig ikke så meget.
» Sascha & Nathalie <3 ridning er ikke bare en sport - men en livsstil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
|
|
Jeg kan sagtens forstå dem der ikke tør se den. Jeg så seriøst også kun 2 sekunder, og så slukkede jeg.
Og jeg tør ikke tænde den igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c »lalle og chloé« |
03-11-2007 21:47 |
|
har set den 1 gang før og det var nok for mig, jeg kan ikke sætte ord på hvordan jeg føler for det, det er totur dyreplagerig, virkelig grænseoverskridende dyreplageri troede virkelig ikke folk kan synke så lavt, at de over hovedet kan gøre det, hvis det var mig, ville jeg helt seriøst hellere skydes, jeg er imod alt dyreplageri, "gud" skabte jorden så alle måtte være her, hver gang jeg ser en med ægte pels væmmes jeg også, jeg kan bare ikke klare det, det er ja hva den end er, jeg ville aldrig nogen sinde kunne tage noget på som kommer fra et andet levende væsen uden at vide hvordan deres liv er blevet taget jeg undvære lige at se videoen da jeg normalt er en hård katoffel, men det der er et af mine svageste punkter...
Cecilie ♥lalle og chloé♥ †PENNY† Rest In Peace ♥ 1-1 89/10-05 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Saschaa |
|
|
Ja, du kunne måske bare have formuleret dig bedre, så folk som jeg ikke tolkede det du skrev anderledes, end du mente det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når tårene triller ned.. |
|
|
Jeg så den nu igen, halvdelen af det. Og det var forfærdeligt.  Jeg kan ikke beskrive hvor ked af det jeg bliver. Lige nu sidder jeg og er helt våd i hovedet, med tårene tværet ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
03-11-2007 22:33 |
|
..så lad dog vær med at se den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
03-11-2007 22:44 |
|
ja, men fatter ærlig talt ikke, hvis hun ved at hun får det dårligt af at se videoen, hvorfor hun så ser den igen?  det giver da ingen mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaalal |
|
|
Narh, man tror vel man ser noget nyt vær gang, som måske gør det mindre frygteligt.. Ej jeg ved det ikke.. Jeg elsker da at hade Saw filmene, men jeg elsker at se dem alligevel. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Cecilie c - Ja, helt præcist. Der kan bare ikke sættes ord på det. Miss chanel - Det siger jeg jo også til mig selv. Men vil da godt bare lige se lidt mere end 2 sekunder, så jeg forstår det helt, inden jeg skriver alt muligt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HILSEN Mr Armani |
miss chanel |
03-11-2007 22:50 |
|
ahaaa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| tralala |
|
|
De folk der, kender vidst ikke noget til dyrevelfærd. Det første dyr, det var jo stadig levende, efter de havde taget pelsen af den! 
» Michala « © Med Ferrari © {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
04-11-2007 11:21 |
|
har set den to gange. Ikke det hele, men meget af den. Jeg synes det er så forfærdeligt ligemeget hvor mange gange jeg ellers ser den. Jeg fatter ikke hvordan mennesker kan få sig selv til det, men sådan er det nu engang.. Men forfærdeligt er det , ja.
FREDERIKKESADOLIN - med santos ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Liv »Lady Nanna« |
04-11-2007 12:11 |
|
NEIIIJ HVOR ER DE ONDE! kÆFT JEG KU DRÆBE DEM HJEG KU! DEN LILLE SØDE PELSDYR LIGGER BARE OG BLØDER JEG KU KRAFTEDME SLÅ MENNESKERNE IHJEL! hVIS ET DYYR SKAL AFLIVES SÅ GØR DET DA ordenligt!
Jhn Freeaaken er her!<'33 MED super ponyerne Lady og Nana<'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|