|
|
| Hvilken sport går du til? |
| Forfatter:  |
Kirsten Laursen |
| Dato:  |
02-11-2007 15:28 |
|
Heej Ænder.:) Kunne godt tænke mig at høre om i går til andet sport udover hestene? Eller bare løber en tur en gang imelllem.? Udover at ride 6 gange om ugen, så går jeg til arobic 2 gange om ugen + løber når jeg føler mig aktiv.  Jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Wow, du må da have travlt. Lige for tiden rider jeg ikke, da ponyen har en skade i ryggen. Men ellers løber jeg et par gange om ugen. Hvis jeg har travlt i en periode, bliver det kun til én gang om ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
jeg går til igenting andet Har slet ikke tid, min tid går med venner og lektier, og så for jeg presset ridningen ind, og det er rigtig svært at få tid til alt, så skal ikke gå til mere lige foreløbig
HEDVIGLÆRGØØØØ hende den evigglade
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg spiller håndbold. Ikke fordi jeg er god til det, men fordi jeg synes det er mega sjovt..
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
02-11-2007 15:56 |
|
jeg er håndboldspiller. men efter strenge ordre fra lægen må jeg holde pause i dette år. hold kæft jeg savner det! ellers danser jeg to gange om ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Cykler stort set alle steder hen, praktisk måde at få motion på  Andet laver jeg ikke, da jeg ikke har tid og er ekstremt dårlig til alt hvad der indbefatter bolde, ketchere og løbning 
Mvh. Rikke snart uden Escape Dance Hoppeføl e. Godsend Du Reverdy sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er doven |
|
|
Går med min hund. Løber lidt engang i mellem .. Nå ja, også det tvungne i skolen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lallalalala |
Avana |
02-11-2007 16:05 |
|
Astrid! DET ER SNART JUL. juhuu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pingvin |
Pernille L |
02-11-2007 16:43 |
|
jeg går til fodbold.  løber også lidt engang imellem ..
.pernillø  fortæl mig hvad jeg skal fortælle .. fordi jeg ved det ik? xB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gtgghggg |
RikkeEvigGlad |
02-11-2007 17:57 |
|
Jeg spiller håndbold 3 gange om ugen inkl. kampene også er der jo hesten, skolen og vennerne pyha det er ikke altid nemt at få det hele til at passe sammen men jeg skal helt lave noget hele tiden :I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Rider cirka 3 gange om ugen Går til Agility med hunden 1 gang om ugen Cykler til alt Og så er jeg meget udenfor, og spiller rundbold i skolen 
Emma - med hvide super george
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springbomben mulloh.. |
Lone (mulloh) |
02-11-2007 18:38 |
|
Rider ca. 6 dage om ugen. Cykler ca. 7 dage om ugen :Q Løber Spiller fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhjhjhjjhjhjhjjhmnbmn |
Kiksen |
02-11-2007 18:50 |
|
Går til fodbold og håndbold, og nogle gange løber. xD
De aller kærligste hilsner Kiksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ´Zinfandel |
|
|
Jeg går til spring gymnastik Har jeg gjort hver år siden jeg var 1 år Så jeg har gået til det i 12 år og jeg er 13 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *overskrift* |
Pernille ♥sorte og basse♥ |
02-11-2007 19:12 |
|
Jeg rider 3 gange om, danser 1 gang om ugen og går til teater/drama en gang om ugen
Sorteper og Sebastian <3 i kan ikke beskrives med ord! S'erne styre!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg rider normalt 4-5 gange om ugen, cykler mindst ca 6 km 5 gange om ugen (skole) + det løse, Arbejder 8 timer om ugen (butik = stående), løber somme tider en tur - men mest om sommeren, kan ikke rigtig ta' mig sammen til det i det her vejr. Og med lektier (og nej, ikke venner, det er der ikke tid til ) så ER der bare ikke mere tid.
... Støjer & Epirus • I am not afraid to keep on living • • I am not afraid to walk this world alone •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ytodlrtlt7u |
Sarah (Rista) |
02-11-2007 19:32 |
|
Springgumnastik (L) ! - kæft hvor jeg elsker det .? <3
Sarah Krog .
- med superponyen Rista (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sport. |
|
|
Har idræt i skolen, rider normalt 2-3 gange om ugen (med 10 km. cykling hver vej til/fra hesten altså 20 km i alt pr. gang), er reklamebud og får derfor også meget motion af dette to gange om ugen. Men direkte sport i klub - næh. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Josefine S |
02-11-2007 21:13 |
|
jeg rider hver dag. streetdans en gang om ugen. cheerleading et par gange om ugen. og cykler alle steder hen. tager ikke gymnastik i skolen det her semester, men skal til det naeste semester (aefter jul)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oidnvinvdi |
Nanna (Sina) |
02-11-2007 21:20 |
|
De sidste år har jeg lavet rigtig meget gymnastik, på konkurrence plan Op til 4 gange i ugen. I år er jeg så helt stoppet med det, da jeg simpelthen ikke havde tid mere.
Sina, Sunshine & Prins ... Mine GULD ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DHHHDS |
|
|
Jeg går til lagen-gymnastik  Ellers har det været på snakken at begynde til strip. (Altså ikke fordi jeg vil være stripper, men fordi det er med til at gøre ens krop dejlig smidig, og man får trænet sine muskler godt.) Tjae, hvis jeg kunne gik jeg til så meget. Det er lige det, at få sig taget sammen! Vil bl.a. gerne gå til Djembe Afriansk Dans Hiphop Break Dance Funk Dancehall Dance og andre ting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
02-11-2007 21:43 |
|
OMG i laver meget motion  rider 6 gange om ugen. cykler i skole hver dag, cykler på borreby ihvertfald 3 gange om ugen, i gennemsnit. ellers intet  På et tidspunkt løb jeg, men det holdt jeg forholdsvis rimlig hurtigt op med 
» Frederikke & Santos. - never trust an emu, it can cost you your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
ville simpelthen ikke havde tid til det.. er i forvejen mega meget stresset 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ nu med cavasjo ♥ vi er & bliver et par ægte kærlighed' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
03-11-2007 11:28 |
|
Udover... Så går jeg til badminton og Volleyball.. Badminton er ikke kampe endu , det er så træning halvanden time , en gang i ugen. Volley , også ca halvanden time i ugen , så er jeg til kidstræf - en weekend (fredag til søndag) , og Landmesterskab (også en weekend) + kampene i weekenderne nogengange (: Så cykler jeg en halv time hver dag , eller løber 20 minutter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa.. |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
03-11-2007 20:15 |
|
jeg spiller håndbold. - træner to gange om ugen (3½ time hver gang!) (løber lige 5,2 km med holdet først :b) - kamp tre-fire gange om ugen. - løbetræner i fritiden, specielt om morgenen når jeg keder mig :b eeelsker at løbe! (5-12 km) - går til fysioterapeut, så der træner jeg en halv time hver uge. 
Sagde Schønse. Kasper Schmeichel & Mikkel Andersen. - Hvorfor bor man ikke i England med dem? ;s Bummer <33 - familien schuringa <3 glæder mig til at se jer igen. savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vcgdrttfhftr |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
03-11-2007 20:52 |
|
træner med hunden, og spiller badminton d;
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Rider en gang om ugen og danser en gang om ugen. Udover det så går/løber/cykler jeg med min hund + jeg om ikke så længere vil starte til ninjutsu ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
går til boksning 1 gang i ugen.
Der findes to ting som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet er, jeg endda ikke helt sikker. - Albert Einstein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
04-11-2007 14:23 |
|
Schønse ♥bumse lumse♥: Spiller i kampe 3-4 gange om ugen? Aaah Hvilken række spiller i i? Et hold bør skam ikke spille så mange kampe. Der er jo turneringskampe op til to gange om ugen, men ikke 4. Og i spiller vel ikke træningskampe hele tiden? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hotdog? nej tak |
|
|
Jazz Dans 1 time i ugen
»†AMANDA KARLSEN†« Elsker min kæreste Jeppe Andersen (L) EPC: 27, 28 & 42 - sommeren 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
04-11-2007 15:30 |
|
går ikke til nogen sport udover ridning, men cykler utrolig meget.
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
muzze1 - gaaal du er sporty!
- LÆRGØØ nu med part på francesca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum. |
Bettemalz |
04-11-2007 16:10 |
|
jeg spiller håndbold i indendørs sæsonen og fodbold i udendørs sæsonen. nu vil jeg så til og tage mig sammen til og løbe, jeg skal have noget mere motion men nu må vi se hvad det bliver til. jeg cykler også i skole, til håndbold og fodbold, når jeg skal hen til nogen venner der bor tæt på, ellers får jeg mor eller far til og køre mig 
› marlene jensen it's my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Ikke rigtig noget xD cykler en tur en gang imellem, har virkelig ikke over skud til mere.
Marie nu uden ceres mørk nu med felix =D Tidl. Fjordbollen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
jeg cykler og siden sommerferien har jeg overvejet denne her ide om at stå op kl 6 og løbe en lille tur inden jeg tager i skole
» oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|