Hej 
Ja altså, på vores rideskole er der sådan en sti, som man skal skridte ned ad, som fører til skoven. Nu er det sådan, at Super Star har fået en idé om, at han bare ikke gider ned ad den sti.
I starten går de fint nok, men så ligepludselig begynder han at vende om, ligge an til at stejle, bakke, gå ind i stødhegnet, osv. Han gør det primært hvis jeg rider alene, - men har oså oplevet at han gør det, hvis jeg har redet sammen med en veninde el.lign.
Det er bare så p!sse irriterende, fordi jeg aner simpelthen ikke hvorfor han er begyndt på det? Før i tiden, (i sommers) var der virkelig ingen problemer med at ride ham i skoven, - hverken alene, eller sammen med andre. Han var bare den dejligste skovturshest, virkelig.
I starten begyndte han bare at vende sådan om, stille og roligt .. der skulle man bare trykke lidt til ham, så gik han fremad igen. Men jeg føler ligesom at det bliver værre og værre for hver gang? I starten kunne jeg jo sagtens få ham til at gå fremad igen, - men nu er det næsten umuligt
Jeg har også fået at vide (ved self. ikke om det passer) at når han gør det med hans halvpart, så rider hun oftes bare hjem) Men det er bare blevet SÅ meget værre, og når han bare står ude på vejen og spasser ud, så give rjeg nærmest op - så de sidste par gange har jeg bare hoppet af ham, og så trukket ham ind i skoven, hvorefter jeg satte mig op på ham igen. Det mærkelige er jo bare, at ligeså snart vi har redet forbi stien er der iiingen problemer
så vender han ikke om mere, og så er han bare super dejlig.
- Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg har ingen ideér til hvad jeg kan gøre? Har også prøvet at tage pisk med, og så give ham et klap i røven når han begynder at vende om, men han skider ærlig talt på det - han er p!sse ligeglad.
- Er der nogle af jer der har prøvet noget lignene, eller har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre? 
På forhånd tak!