Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Når DU er til stævne+ opbakning. SPØRGS.
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 17:34

Hej Ænder.

Nu har jeg så været til stævne med en veninde, hvilket har været rigtig hyggeligt, men kom til at tænke på, hvordan funker det når I tager til stævner.?

Jeg har lige et par spørgsmål.:

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem?

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)?

3. Har I høje forventninger?

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret?

5. Har I jeres træner med?

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde?

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. )

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af?

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde?

10. Træner I hårdt før stævntet?

11. Får jeres hest/pony fri dagen før?

Håber I vil svare.

** Nikoline **

* & *

. Dressur rytter 4-ever .

0
0
Svar på denne tråd

lalalalal
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 17:41

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Ja det har jeg. For det meste kun min far med :)

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Spring & dressur.

3. Har I høje forventninger? Til min pony ? Ja, da de kan hvaad de skal kunne, så forventer at de gør det godt ;)

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Det var ærgeligt, mere er der ik noget at gøre ved det.

5. Har I jeres træner med? Nej.

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Min far kører, har altid en veninde med og det er rigtig hyggeligt :)

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) LÆsser først på dagen, fletter ovs dagen før.

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? Ik min træner, nej.

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? Elsker stævner, både at vinde eller ej.

10. Træner I hårdt før stævntet? Træner altid hårdt, starte jo stævne hver anden weekend.

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? Dizett gør ik , suze gør :)

© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 17:41

Nu svarer jeg alligevel, selvom jeg kun har part, og derfor kun starter rideskole og klubstævner.

- De bakker mig op, og ja de er med mig.

- Spring og dressur

- Lidt forventninger har man vel altid, men jeg gør "bare" mit bedste.

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret?

- Jeg ved at jeg har gjort hvad jeg kunne.

Min underviser er der altid, da hun arbejder på gården.

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine
forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde?
- Jeg bliver jo ikke kørt, da hesten står opstaldet der.

- Ja, igen vi kører ikke men dagen før så:
Vasker jeg hale

Smører hove ind

Smører sadel og hovedtøj ind
Ordner stævnetøjet
Strigler grundigt

- Ja, eller de kommer lidt før jeg skal starte.

- Ja, jeg synes at det er sjovt og hyggeligt.

- Det kan man vel godt sige, altså jeg øver mit program i dressur, og springer baner i spring.

- Den bliver for det meste ikke redet men den kommer da ud af boksen.

Håber at det var nok :)

0
0
Svar på denne tråd

cathrine
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 17:51

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? jep, begge to (L)

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Military, og dressur/spring om vinteren.

3. Har I høje forventninger? jeg vil ikke sige højre forventninger, men jeg har den forventning til et stævne at hesten og rytteren skal gøre deres bedste.

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? bare jeg selv er tilfreds er det godt. (;

5. Har I jeres træner med? ja, til dressur og springstævner.

6.Hvem kører til stævner? min far - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? ja min far elsker det.

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) jeg pakker alt det jeg skal bruge.

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? ja

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? begge dele.

10. Træner I hårdt før stævntet? nej, jeg træner normalt.

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? nej.

Cathrine (:

www.hyor.dk

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:14

Min mor er for det meste med. nogle gange min far når han har tid :)

Spring og en smule dressur når der er plads i kalenderen :D

ekstremt høje :o

Jeg bliver skuffet. analyserer fejlene ned til mindste detaljde og forsøger derefter at glemme det ;) svært.

sjældent

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde?

Altså generelt bakker mine forædre meget op om ridningen. Men nogen gange synes de at de gerne vil have tid til andet ;) Men de tager med alligevel med :D

Øhm. altså gør hestene klar dagen inden-for det meste. og så skynder jeg mig at pakke inden vi tager afsted :b

Foestår ikke helt spørgsmålet?

Ville selvfølgelig ikke gøre det hvis ikke det var sjovt, men rider for at vinde. Eller nogen gange bare for at få en god fejlfri tur hvis man har været inde i en dårlig periode ;s

hm. De bliver altid trænet så de sveder og bliver redet igennem. Det er ikke anderledes op til stævner.

Det kommer an på hvordan jeg har redet i ugen op til. Nogen gange, men kun hvis det er spring.

Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd

nightwish
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:22

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? nogle gange er de med og de bakker da op , men det er sjældent jeg må + har mulighed for at komme til stævne

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)?begge dele

3. Har I høje forventninger?ja desværre

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret?desværre=jeg bliver skuffet hvis jeg syntes det gik godt, hvis det gik af @!#$ så er jeg bare for sur til at tage mig af placering eller ej :)

5. Har I jeres træner med?ja hvis der er andre fra klubben

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine andreforældreetrænerevenindedandrer det er fedt og gør det med stor glæde?min far hvis han er hjemme ellers finder jeg nogle og folk vil da gerne hjælpe :)

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. )det kommer and på hvad tid jeg skal starte .. men køre i god tid og alle ting er pakket inden hesten er læsset og ellers pakker jeg bil mens andre læsser :)

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af?der er hele tiden en støtte ja :)

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde?jeg elsker at starte og den der atmosfære der er der er bare dejlig .. og jeg elsker at vinde ;) og vil tit gerne gøre noget for at vinde ;)

10. Træner I hårdt før stævntet?ja !

11. Får jeres hest/pony fri dagen før?kommer and på hvilket stævne det er og hvordan hesten var sidste træningstime :)

» oo2 - Pirat ;D

[L] Nightwish 2 0 0 7 [L]

The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:23

De kommer til nogle af stævnerne.. Tja, de vil da gerne have at jeg vinder :-P

Spring

Lidt forskelligt, kommer an på hvordan den er gående..

Hvis det er fordi vi lige snitter en bom og den falder ned, ærger jeg mig rimelig meget, men hvis det er fordi jeg har redet dårligt, bliver jeg bare negativ på mig selv.

Som regel.

Min træner og min far. De synes som regel det er meget hyggeligt :-)

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr

dagen før osv. )

Ordner hesten dagen før (hvid hest :-O). Og læsser traileren og sådan lige inden vi kører.

Forskelligt.

For at vinde ;-)

Træner normalt.

Nej.

Mvh. Rikke

snart uden Escape Dance

Hoppeføl e. Godsend Du Reverdy sælges

0
0
Svar på denne tråd

gjvhjkbhgkh
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:25

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? starter kun i kluppen så de behøves ikke

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? begge dele

3. Har I høje forventninger? nope

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? bare ærvelig, kom igen en anden gang

5. Har I jeres træner med? nej

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? starter kun i kluppen så rider der ned

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) gør hesten klar

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? ja en veninde er der atid

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? for sjov

10. Træner I hårdt før stævntet? nej

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? lidt

Cecilie

lalle og chloé

PENNY

Rest In Peace

1-1 89/10-05

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:25

-ja jeg har fuld opbakning, specielt det sidste halve år har været til stævner flere gange om måneden.

begge to er som regel med, min far kører traileren og min mor hjælper med alt det praktiske.

- som regel dressur (LA1+2+3+4) men en sjælden gang også spring (LC+LB)

-Nej, ponyen er ung og dressur er jo en smagssag, dommere kan jo dømme vidt forskelligt. det er bedre at blive overrasket end skuffet.

-Tja vi kører hjem igen, prøver igen næste gang læser kritikken igennem og ser hvad jeg skal arbejde på..

jeg kunne ALDRIG DRØMME OM at brokke mig/klage eller gi hesten eller andre skylden. DET ER FRIVILLIGE DER ARRANGERE STÆVNERNE skal man altid huske på!!!

-sidste år da jeg startede klubstævner i nærheden af vores egen klub kom hun tit og kiggede/hjalp.

Nu klarer jeg det selv, jeg bliver bare stresset hvis en eller anden skal stå og råbe ad mig. man skal jo også kunne tingene hjemmefra.

-mine forældre kører mig, og nogen gange har jeg en veninde med, mine forældre syntes det er hyggeligt og går op i det, og hyggesnakker med alt og alle. mine veninder tar kun med hvis de har lyst,, men min ene veninde og jeg starter de samme klasser, så vi er ofte afsted sammen...

-dagen før vasker jeg hove og hale(hvis det ikke er for koldt) og jeg tjekker mit udstyr er i orden + jeg smører lidt fedt/olie på trensen(ordner aldrig seletøjet dagen før, det bliver bare pudset af) og skal vi tidligt afsted lægger jeg tingene frem +jeg lærer mine programmer, chekker startslister, printer ruteplan ud osv..

- nej, jeg fletter og strigler selv, mine forældre kommer så lige 10-15 min inden vi læsser ponyen, min far pakker udstyret ind i traileren og min mor hjælper mig med at blive færdig..

-jeg syntes det er sjovt, spændende og lærerigt, men det er også fordi jeg selv har redet min pony op fra nytilredet til i dag, så det er sjovt at følge udviklingen.

-dagen før? eller hvad mener du? i det hele taget så melder jeg aldrig til en klasse før hesten kan gå det til "UG" under træningen.

-NEJ! det er en rigtig dårlig ide!! jeg ride ham altid let dagen før, bare så jeg er sikker på han er let på tøjlen og reagere for benene. han får som regel fri dagen efter (eller vi skridter en tur..)

"Hygge hejsa!"
<3 Lihe k Tatoo, altid på vej mod nye mål... <3
~* Team JPSR Dressur *~

Dejlig kat.1 pony sælges

0
0
Svar på denne tråd

trallalala
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:30

Jep.. Min mor er altid med da hun for det meste også selv starter, min far er ikk så meget med mere da han lige pt ikk har en hest at starte på men når det ikk er for langt hjemmefra kommer han tit og ser :)

Starter islænderstævner..

Nja.. Min hest han er ikk så langt endnu.. såå..

Er meget forskelligt.. kommer lidt an på hvorn hesten har gået.. Min hest han bliver tit smadder bøvet i finalerne (de få vi er kommet i ) har kommet til at tude engang da jeg kom ud fordi han bar havde været så fin i udtagning og så bar var så bøvet da vi sku i finalen :P Men var ikk fordi jeg var sur eller skuffet som såen var bar så irriteret :P Men hvis han har gået fint er jeg lige glad med placeringen :)

Nej..

Min mor kører og hun gør det med glæde :) Nu starter hun også selv.. såå :)

Kommer n på hvornår vi ska køre.. Men som regel bliver det hele pakket dagen før og gjort klar så det bar er til at læsse og så køre :)

Ja..

Lige nu er min hest ikk god nok til at vinde så lige nu er det for erfaringen.. men ellers så for at vinde da :) Men så er det jo også skide hyggeligt og sjovt at være til stævne :) Elsker det simpelthen :D

Som regel :P

Ja.. :)

-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse.

NannaHildgaardLarsen

*Team Midgaard*

0
0
Svar på denne tråd

svar..
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:36

Ikke altid. Tit en veninde. men når mine forældre er med siger de ikke så meget.

Dressur.

Kun hvis jeg synes min hest går godt for tiden. ellers ikke.

Ser positivt på det, og får altid en god oplevelse ud af det og en kritik som jeg kan træne videre med.

De første gange med loke havde jeg hende med. Men ikke nu.

Min far plejer at køre, men de sidste to gange har jeg selv gjort det.

Jeg fletter som regl dagen før, og strigler ham, og sørger for det hele ligger klart. Og traileren bliver også hentet dagen før.

Samme dag bliver der lagt bandager på og bilen bliver læsset og hesten læsset og vi kører.

Den person der kører eller er med mig er altid med fra start af. Ikke altid der kommer nogle andre.

Jeg starter for at have det sjovt og for at få noget erfaring og en masse fede oplevelser..

Nej, træner helt normalt.

Nix.. enten bliver der redet program eller også lidt løsgørende..

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør det bedste de kan.
0
0
Svar på denne tråd

maestro
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:37

- begge mine forældre er med, og der er fuld opbakning ja!

- dressur.

- man håber jo altid på at vinde, men ikke noget med at der er en forventning til at jeg skal vinde, mine forældre har altid sagt til mig, at man jo er med for at deltage og for at ahve det sjovt, selvfølgelig vil man også gerne vinde, men ikke noget med at de bliver sure på mig eller maestro selv om det har været noget @!#$ :)

- fint :) selvfølgelig e rman altid lidt nedtrykt, eller det kommer an på om man selv er tilfreds. Hvis jeg har slået mig selv, eller opnået det jeg gerne ville jeg er helt vildt glad selvom jeg ikke vandt : D

- nogen gange, hvis hun kan. Nogle gange skal hun nemlig selv til stævne, eller det skal hun meget tit, men min tidligere ridelære var altid med :) men han startede heller ikke selv så meget.

- min far kører traileren, og min mor er ved siden af, derudover har jeg altid en veninde med :)

Ja, det vil jeg da tro de gør :P

- Jeg fletter og vasker osv. som regel dagen før, kommer an på hvad tid jeg skal starte, men bilen bliver også altid pakket aften før, så hesten faktisk bare lige skal læsses på stævne dagen også er man afsted :)

- ja?

- synes det er sjovt og spændende at starte, og er altid mest spændt på hvad jeg har redet til af procenter :)

hvis det er stævne lørdag er det altid sådan ugen op til:

mandag - undervisning

tirsdag - skridttur

onsdag - ½ times dressur

torsdag - skridttur

fredag - undervisning

lørdag - stævne

11. Får jeres hest/pony fri dagen før

- nej da jeg fast får undervisning hver fredag :)

» Bianca & Maestro «

We are the real champions! (LLL)

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd

stævner
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:41

Ja, fuld opbakning, og en af dem er altid med. ;)

Dressur (:

Ja, desværre. d:

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige

vinder eller bliver placret?

Bliver tit skuffet. Især hvis det er min egen skyld. d:

Kommer an på hvilket stævne det er.

forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor

glæde?

Min far. Han gør det gerne, og det er rigtig dejligt ;)

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr

dagen før osv. )

Tager derud på dagen og læsser med udstyr osv.

Har næsten altid en veninde med, og så min far. Og nogle gange træner.

Begge dele - kan ikke lade være ;)

Næh d:

Nej, den blvier bare redet løsgjort (:

.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd

adsgadsag
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 18:52

Ja, begge er for det meste med, ellers kun far. Har opbakning fra dem begge.

Dressur

Jeg har høje forventninger om at Max bliver b-pony til sommer, ditto min far.

Jeg bliver sur, og far siger "der kommer altid et andet stævne"

Nej

Min far kører med stor glæde

Ingeting Jeg gør hesten klar dagen før, ellers ikke noget særligt.

Tror jeg, mener du ?

Det er sjovt.. Men for at vinde, det indrømmer jeg gerne...

Meget!

Nej ?

Astrid Falk og Elegant's Max

- kendt på stævnepladser distrikt 11/13

D-stævner

Skjern Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 19:31

- Det er lidt forskelligt, kommer an på hvem det er der kører mig til stævnet, men mine forældre vil altid gerne køre ud og se mig hvis det ikke er så langt væk.. Fuld forældreopbakning har jeg ikke mht. alt det med heste & stævner osv. Men de støtter mig da så godt de kan.

- Spring

- Tjaah, kommer an på hvilke klasser man stiller op i, og med hvilke heste. Hvis det er min bette rutineret pony som skal gå lave klasser har man da altid en forventning om at den klarer det godt, og omvendt hvis det er en ung og urutineret sætter man sig ikke for store forhåbninger.

- Jeg blir skide sur hvis det er mine egne fejl. Men for mig betyder præmier ikke det store. Det er mere hestens indsats.

Min træner plejer at være med, da han selv starter til de hestestævner jeg rider. Ved ponystævnerne er han næsten aldrig med.

- Min far kører mig ind imellem, men han skal tvinges til det :) hehe, han gider virkelig ikke. Jeg kører tit med nogle veninder eller min træner.

- Pakker tingene dagen før, læsser det i bilen inden vi kører...

- jaa

- for sjov skyld, men man går da vel altid efter at vinde ;) hehe

- ja

- Felix plejer at få "fri dag" med skovtur og på mark dagen inden stævne.. Checar skal bare rides så meget som overhovedet muligt.

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 19:40

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Min mor er altid med (rider selv) - min far har været ude og kigge en enkelt gang.

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Har startet dressur 3 gange & spring 1 gang på Epirus :D

3. Har I høje forventninger? Neej, ikke endnu ;)

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Fint (: Det er selvfølgelig ærgeligt hvis hesten kigger osv. men så må man jo bare gøre det bedre næste gang (;

5. Har I jeres træner med? Har ikek fået undervisning i ca. 7 år - så nej xD

6.Hvem kører til stævner? Marianne, som ejer hesten jeg rider (; Dog kørte min venindes far her sidst. Hun var også med og ride selv.

Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Det tror jeg? Ellers ville de vel ikke være der xD

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) Vasker hest dagen før, og så får den tæppe på om natten. Pudser læderting dagen før også. Inden vi tager afsted pakker vi trailer og sådan (: - altså på dagen (;

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? Min mor plejer at møde mig derude (: Det er lidt forskelligt med veninder.

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? Elsker det! At komme ud og vise min lille pruh frem <3 Det er BESTEMT ikke for at vinde (: Men det er da også fedt når det går godt.

10. Træner I hårdt før stævntet? Ikke mere end normalt.

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? Han plejer lige at komme ud og skridte en lille tur, bare lige for at tjekke om alt er som det skal være osv.

... Støjer & Epirus

I am not afraid to keep on living

I am not afraid to walk this world alone

0
0
Svar på denne tråd

øhhh ja..,
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 20:09

Ja Som reglt kun min mor, kun få gange min far tager med, hvis det er et meget vigtig stævne så plejer både min far og bror tage med.

Dressur.

Ja og nej :P

Vil gerne komme op til m klasserne slutningen af næste år.

Og hvis du mener til stævnet, så starter jeg selvfølig for at få det sjovt, men kan da godt være man altid gerne ville ønske man vandt :)

Tager det som det kommer :) starter for at få en oplevelse :)

Nej, har kun haft ham med en gang.

Min mor, elr min far.

Hvis det er tidligt om morgen jeg skal starte, så ordner jeg alt aften enden, og ordner hermansen klar, om morgen fletter vi ham så, og tager de sidste ting.

Ja, min mor køre mig jo.

Det forskelligt, går an på hvilke stævne det er.

Ja og nej.

Nope, jeg plejer bøje ham lidt igennem, og træne lidt øvelser, ellers tager jeg tur på vejen elr marken.

Her kommer Lisa Christensen på Hans. ;)

Eller lyder det måske bedre med Herman :P

0
0
Svar på denne tråd

dggdgsddgsd
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 20:15

Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? - Jeps min far er ALTID med...

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Spring...

3. Har I høje forventninger? Nej... Jeg har kun forventninger om at komme igennem.. også er det det.. self vil ejg vinde.. men jeg blvier da ikke skide sur hvis jeg ikke vinder...

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Fint... For jeg tænker bare på at få nogle gode runder .. Det er det vigtigste (Y)

5. Har I jeres træner med? Somme tider

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Min far kører.. Det ved jeg ikke...

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) Kommer an på hvornår jeg skal starte... hvis vi skal tidligt afsted gør ejg det dagen inden.. ellers gør jeg det på dagen

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? ?

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? Sjovt at starte...

10. Træner I hårdt før stævntet? Jeg træner som normalt (:

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? Niks.. ahr sådan en sød veninde som har sagt den ikke skal have fri pga mælkesyren i benen ..

°..Skrev Frk. Krid..°

©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 20:23

Ja altid

Dressur

Jeg forventer da altid en god placering

Jeg bliver da skuffet, men bliver ikke hidsig

Ikke så tit. Hun tager kun med til landsstævner

Det gør min mor, ellers følges vi med en veninde som også skal starte, dte er samtidig også hyggeligt :)

Pudser (nogle gange, hvis jeg gider)/ vasker hale & ben.

forsår ikke helt spørgsmålet

synes det er sjovt. men synes ikke det er sjovt hvis det ikke går godt. jeg bliver ikke sur hvis jeg ikke vinder, men jeg er udelukkende til stævne for at vinde.

hårdt vil jeg ikke sige, men jeg træner programmerne, og rider ham igennem.

kommer an på hvordan han er. hvis han er "dum" plejer jeg at lægge ham dyb dagen før. hvis han har været sød plejer jeg at skridte en tur, eller give ham fri.

men han har altid fri dagen efter.

» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.

0
0
Svar på denne tråd

54sereidyi
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 21:01

. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? JA ! de er altid med !

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Dressur og spring . (mest dressur)

3. Har I høje forventninger? Ikke hvis det er en klasse han ikke har redet før, eller ikke er så ruitineret i, men hvis det er en LB klasse har jeg.

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Godt, for jeg ved der er hård konkurrence i La klasser til distriktsstævner og man kan ikke vinde hver gang !

5. Har I jeres træner med? Nej.

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Min far .. Ja

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. )Nej jeg gør det lige før vi kører .

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? Ja, jeg har tit en veninde med og mine forældre er altid med !

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? Det er sjovt, men man vil jo også gerne have placereing

10. Træner I hårdt før stævntet? Jeg træner en halv time hver dag ca. og træner programmet så jeg ved han kan det okay..

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? NEJ !! men rider ikke så hårdt, jeg finpudser tingene og rider programmet

© Anja og Vincent ©

© © ©

Overvejer du ny hund eller kat ? adopter en græsk gadehund/kat; www.dfas.dk og www.graeskehunde.dk

- du vil ALDRIG fortryde det !

0
0
Svar på denne tråd

PRESSS
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 21:09

Altid, de er altid med. Gerne begge to. Jeg har 200 % opbakning, de går meget op i min sport.

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Dressur

Ja alt for meget. Bla. derfor jeg har gået til sportspsykolog..

Jeg bliver indlukket hvis det er min skyld, men mest fordi jeg ikke føler jeg kan leve op til omverdens forventning.

Sjældent, da man ikke kna komme i kontakt med mig.

Ja de støtter mig jo!

Forskelligt.

Ja da.

For at vinde, hver gang.

Jeg planlægger, og hårdt ja. Jege r seriøs. Intet bliver overladt til tilfældighederne. Jeg planlægger alt med min træner, hestepasser, sportspsykolog, og forældre.

Nej ALDRIG!

Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro

0
0
Svar på denne tråd

1233445789
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 21:59

Ja, de er for det meste med. nogle gange kun den ene. nej ikke fuld opbakning.

distrikts: dressur
klub: spring
oevelses: cross/sgw/military

jeg er lige kommet en klasse op. saa nej, men man har da lov til at haabe.

det goer jeg altid, muahahaha. men hvis jeg faar daarlige point, bliver jeg lidt ked/muggen og skal lige have en pause fra de andre. hvis jeg faar MEGA daarlige point ved jeg det ikke men for et aar siden kunne jeg begynde at graede, hvis jeg nu fks. syndes jeg havde redet rigtig godt.

nej.. kun hvis staevnet er hjemme..

min foraeldre , eller min 'bror' (en fyr der bor med os)..

vi havde en trailer, men den tog min soester med til england.

ja, de syndes det er ok..

om morgenen fletter jeg og saa naar traileren kommer laesser jeg tingene.. pudser nogle gange nogle dage foer..

min mor er der nogle gange naar jeg fletter (hvis ikke hun henter traileren), og de sider ved siden af naar jeg opvarmer noget af tiden (nogle gange skal de hente ting, eller ordne ting).

ja , det er rigtig sjovt.

ja .

nej , der bliver traenet haardt, for ellers har han for meget energi paa dagen , og det er ikke godt.

Josefine

- Med Sukema

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 22:24
- Ja de er begge med og får fuld support!
- Dressur / Islænder
- Nej bare jeg selv er tilfred er det skønt!
- Tager det ikke så tungt, blev på et tidspunkt disket pga min pisk var 3 cm for lang og jeg ville have vundet, der var det GODT nok svært at holde tårene tilbage. Heldigvis blev der lavet en klage fordi det var en klasse der ikke gik under det normale reglement og jeg fik min 1. plads
- Nej
- Min mor, hun gør det og
Pakker alt dagen inde så vi bare mangler hest
- Mine forældre er altid, og har ofte også en veninde med
- Sjov ind til vidre, og se om vi forbedre os
- Ikke hårdt, men konncentreret
Forskelligt

~ Line & Sif ~

"Vi er røøøde, vi er hviiide"

Gør Livet Til En Fest

Rid Islandsk Hest!

0
0
Svar på denne tråd

Frej <3
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 22:38

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Der er altid mindst en af dem som er med. Hvad ligger der i det der 'fuld forældreopbakning' egentlig? .. At de betaler stortset det hele og støtter en i ens valg og sådan for så ja.

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Dressur.

3. Har I høje forventninger? Jeg har bare et mål om at det skal gå bedre end sidst, det er lige meget om jeg får højere procent, for det er jo som regel forskellige dommere.

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Jeg bliver nok lidt skuffet hvis det går rigtig godt, og jeg så ikke bliver placeret. Men ellers går det nok, og så må vi bare hjem og træne videre.

5. Har I jeres træner med? Nej. Kun hvis det er på hjemmebane, for hun bor der.

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? min far gør det med glæde.

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. )jeg gør hesten fin og sådan dagen før. Om morgenen læsser jeg så ligger jeg tingene i bilen.

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? ja min far er for han kører hesten.

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? jeg synes det er sjovt, og det er for at forbedre os.

10. Træner I hårdt før stævntet? nej der får han fri. men 3 uger op til stævnet træner vi på programmet.

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? ja

Mvh Charlotte

Frej Strødam | Lyrik Godthaab

1'PONY SØGES TIL LÅN INDTIL JUNI 08 MIN. LC DRESSUR
- SKRIV

0
0
Svar på denne tråd

Day'licious
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 22:42

Det er sjældent de er med, de kommer en gang imellem og kigger, men der er fuld opbakning fra dem.

Spring, dressur, military, og terræn. De sidste to, selvfølgelig kun i den sæson det bliver afholdt.

Ikke lige for tiden, da det vigtigste for os er at hun nyder det(lige begyndt med stævner igen, går med føl), men vi gør da altid vores bedste!

Med ophøjet ro (okay, lidt ærgerlig). Ej, men det kommer jo meget an på, om man har haft en god tur, men ingen placering, eller om man bare syns det hele var noget l*rt. Så tænker jeg over hvad der gik galt? Hvad vi skal træne mere på..

Somme tider. Eller ikke med, men kan nogle gange overtale en af dem til at undervise mig lidt, før vi skal ind.

Den altid søøde ejer. :D Han klager ikke. Mine forældre kommer ALDRIG til at køre med trailer, de nægter at gør det.

Hesten gøres klar aftnen før, eller tidlig morgen, alt efter hvad jeg kan. Sadel, trense og ridestøvler pudses, og tilbehør vaskes/ordnes. Tingene pakkes, men bliver først lagt i bilen om morgenen.

Den søøde ejer er som regel altid med da han næsten altid kører. Har en ven/veninde med en gang imellem.

Lige for tiden, for at min pony skal ud og prøve lidt, men vi gør det så godt vi kan. Men hun skal først og fremmest have det sjovt. :D

Nej. Ikke hårdere end ellers. Men nogle ting som skal øves alligevel, øves da.

Ja, indtil videre. :)

.. Sagde Nynne ..

Du er bare .. Day'licious!
<3

Hesteklewa Day Dream & Miss June :D
Æ'lsker jer über alt ..
<3

0
0
Svar på denne tråd

stævnee..
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 23:07

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Har kun min søster med til stævner, men mine forældre er da fuldt opbakkende hjemme fra.

Dressur.

Det kommer an på hvad "høje forventninger" er? Men rider LA4-5 på C-plan, og regner med noget MB næste år.

Så må man bare gøre det bedre næste gang. tager det ikke så tungt.

Nej.

Min søster er der altid for mig, men hvis hun pludselig ikke kan, kører min far mig. :)

Står tidligt op, fletter hesten, pakker bil, og kører.

Ja.

Det er skide sjovt, glæder mig altid til jeg skal til stævne.

Nej, træner som jeg plejer.

Nej, dagen efter. ;)

Pernille Bak

•JHN's championatliste i dressur•

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila

0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 07:59

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Jeg har min mor med hver eneste gang, og min far med nogengange. Ja har 200% opbakning fra dem !

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Spring hver weekendt, og dressur 4-5 gange om ugen.

3. Har I høje forventninger? Tja, det har vi vel.

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Så siger vi skridt pyt, der er altid næste gang.

5. Har I jeres træner med? ja, altid.

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Min mor syntes det kan være surt når vi skal køre de der 1½ time, men hun vil med, såe. Hun nyder at være med til stævnerne, men det er ikke altid hun tør se mig ride xD

7. Hvordan gør I inden stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) Vasker hest + pakker udstyr dagen før.

Ja.

fordi, det er rigtig rigtig sjovt. men jeg gør det også meget fordi jeg elsker den stemning der er til stævnerne, og så at være sammen med de andre tøser. Og så gir det altid et ekstra "pang", når man får placering.

10. Træner I hårdt før stævntet? Eftersom jeg er til stævne hver weekendt, så er ponyerne i topform hele tiden, så man kan vel ikke sige jeg træner hård før stævnet, når jeg er afsted så tit.

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? Nej.

» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 11:35

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Ja og ja

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Som regel dressur.

3. Har I høje forventninger? Nej

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Det har jeg det helt fint med. Jeg er der for oplevelsen.

5. Har I jeres træner med? Til tider

6.Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Min far. Ved ikke om de synes det er fedt, men støtter mig, det gør de.

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) Læsser bilen om morgenen. Vasker hest+fletter aftenen før.

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? Ja

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? Selvfølgelig er det sjovest at vinde, men som sagt starter jeg for oplevelsen.

10. Træner I hårdt før stævntet? Tja.

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? Nej, der hedder det løsgørende.

- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 13:40

Nope, mine forældre er ikke med. har min søster med.

spring eller military

det kommer an på så meget

det tager jeg stille og roligt. prøver at finde ud af hvad der gik galt og gør det bedre næste gang

har ikke en træner. pt

min søster kører - med glæde

kommer an på hvor tidligt vi skal afsted

ja.

jeg synes det er sjovt

ikke hårdere end vi plejer

ikke nødvendigvis

Amanda&Fantacy

1'er pony sælges
6 år - 147 cm
MB spring - LA1 dressur - CNCP1* military
0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 20:02

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Jaa

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? dressur

3. Har I høje forventninger? Ja, lidt

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Hmm, blir en lille smule gnaven! hah

5. Har I jeres træner med? Ja, nogle gange

6.Hvem kører til stævner? min far- Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Ja,

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. )kommer an på hvor tidligt vi skal afsted.

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af? Ja

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde?det er sjovt. og så self os for at vinde.

10. Træner I hårdt før stævntet? Ja, megaa

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? nej.

Camilla Christensen.

.<3<3

100% Dressurrytter! <3

:)

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 20:26

Da jeg boede hjemme var min mor altid med og med fuld opbakning, nu bor jeg i den anden ende af landet men hun bakker mig stadig op alt dethun kan (Y)

Spring

Høje og høje, lidt forventer da gerne en placering men bliver ikk skuffet hvis jeg ikk før

Plejer at se mere på o jeg har redet en god runde an placeringen, den er bar bonus

Efter jeg er flyttet har jeg, før i tiden nej.

Kører med min træner, og de andre å stedet

Ja vi pakker som regl dagen før kommer an på idspunktet vi skal afsted

ja

Begge dele det er sjovt men det er da altid sjovere hvis man vinder noget

træner som normalt

Nej alsrig men altid dagen efter

Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd

hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 21:31

Har næsten altid min far med fordi han kører traileren, men når han ikke kører tager han som regel derud alligevel.

Spring

Ja :)

Her på det seneste har jeg haft rimelig svært ved det, når det ikke er gået så godt til stævner. Men det er fordi min pony har været rigtig meget skadet, og hver gang den er dum til stævner viser det sig at den er skadet igen.

Derfor er jeg blevet rigtig negativ når det går galt, fordi jeg har brugt SÅ lang tid på genoptræning.

Nogen gange.

Min far.. Jeg tror godt han kan lide det, ja :)

Kom an på hvornår man skal afsted. Men strigler, fletter, pudser og lægger ting frem, dagen før.

Ja, der er altid nogen med..

Synes det er sjovt - men som de fleste, er det jo helt sikkert fedest når man vinder. Gad ikke bruge tid og penge på at tage til stævner hvis jeg altid tabte.

Nej, almindeligt.

Nej men red altid en skovtur eller lignende dagen inden, da jeg red stævner på Amina.

Hun fik heller ikke fri dagen efter, men derimod en skridttur, da det er bedst for hesten at komme ud og strække benene lidt efter et hårdt stævne.

Og så fik hun så fri den næste dag.

Men nu starter jeg ikke stævner længere, fordi ponyen skal aflives Den var skadet alt, alt for meget og kan slet ikke holde til mere. Rigtig sørgeligt, for har lagt så meget tid i den og har prøvet alt for at den kunne blive god igen

Så håber jeg med min kommende hest kan få lidt mere succes.

Freja Bang Dahl - Amina

Lundtofterideklub.

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan man gør til stævner ?
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 21:46

Det er meget svingende, men jeg skal ikke regne med de kommer med mindre det er noget vigtigt. Nogen gange er de søde nok, og dukker op af sig selv.

Har startet en masse spring og dressur, og det kommer det også til at stå på resten af vinteren. Nok mest spring. Til foråret går vi igang med militarry :)

Ja, det har jeg. Vil gerne nå så langt som overhoved muligt.

Jeg bliver ikke sur hvis jeg ikke lige vinder noget selvom det selvfølge er rarest at have noget med hjem. Men kan godt blive halv gal hvis ponyen virkeligt har opført

Oftest - nej.

Min far kører mig en gang imellem. Han gør det gerne for min skyld, bare det ikke bliver for tit, men hvis stævnet tager lang tid tager hans oftes hjem. Har har en rigtig god ordning med mine veninder og deres forældre så vi alle er kommet til stævne. Og det har fungeret rigtig rigtig godt. Desværre er det slut med pony stævnerne nu.

Bilen er altid blevet læsset om morgnen, og hvis hesten skal flettes har det ogsp været om morgenen. Det er bare pænest. Men det rigtige underlag sættes på sadlen, og alt mit og hesten udstyr findes frem. Hvis jeg er rigtig entusiatisk pudser jeg også udstyret.

Fra starten af stævnet, eller ? Har altid en veninde med, som er der fra det hele starter til det slutter. Kører mine forældre er de også med hele tiden, medmindre de kører hjem. Hvis de ikke køre, men kommer og kigger er de der for det meste kun når jeg rider.

Stævner er da sjove, men er da med for at klare mig så godt som muligt og helst vinde en præmie, medmindre jeg har haft andre formål med stævnet.

Ja da. Både hest og rytter skal være klar.

Nej, de får oftes en lille ridetur og kommer så elers på fold.

Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 21:50

Nej, Det har jeg desværre ikke, da de ikke tør at køre med trailer, men jeg er så heldig at jeg har en super sød veninde til at køre mig, og det er jeg glad for :) Hun hjælper mig i opvarmningen- Giver gode råd, men mine forældre kommer da og kigger, når de må ;) hehe. Er meegt nervøs, så de for ikke lov altid :D

Dressur ( 4 års)

Nej, ikke specielt. Vil gerne nå at vinde 3 LC klasser, når hendes ryg kommer iorden..

Jeg har aldrig oplevet hende disederet 'dum' til et stævne, men hun har aldrig været en nem pony. Men i opvarmning kan hun godt blive lidt drilsk, men jeg prøver at tage det med højtløftet pande. Men Jeg bliver ikke helt vildt vred hvis hun bare har været drilsk til et stævne, da hun trods alt er en lille baby på 4 år.

Nej, men som sagt en SUPER god veninde, der kører og hjælper. Men har da aftalt med min træner at han skal emd engang ;)

Min veninde. ja, hun er glad for at hjælpe, og betaler hende os :)

Jeg Låner hendes stævneskab dagen inde, og gør det så klar. Vi læsser både skabet og hesten næste dag ;)

Mine forældre kommer bare når jeg skal ride, og os lidt i opvarmningen. Så tager de hjem når vi os tager hjem emd ponyen :) Min veninde er med ligefra start :)

Synes det er sjovt, og hyggeligt :) Og så også at se forandringen af pony :)

Nej, Bare som normalt :)

Nej, det gør hun bestemt ikke, for så bliver hun MEGET vild ;) men dagen efter for hun fri ;D

Tine&Villiza
You´re every word, you're every line, your my everything..

.. Du er en 1'er i mine øjne !
&

0
0
Svar på denne tråd

gyudgcosjdc
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 21:51

Ja, og ja...

Spring

Ja..

Vil da helst vinde :P Er en ret dårlig taber... Men hvis det er gået godt, uden jeg er blevet placeret er det os helt super. bare vi har fået en god runde...

Ja, for det meste...

Forældre eller træner, og ja...

Pakker alt om morgenen når vi køre... Men fletter om aftenen.

Ja...

Det er sjovt, men vil da gerne vinde ;D

Nej, faktisk ikk...

Nej, dagen efter...

Sina, Sunshine & Prins

... Mine GULD ponyer

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 06:59

Har begge forældres opbakning, men det er kun min mor der tager med til stævne (:

Dressur

Nej

Plejer aldrig rigtig at tænke over det - så har de andre bare redet bedre den dag!

Både og - min rigtige træner er ikke med, men min mor kan også godt undervise mig, så hun fungere nærmest som en træner, når vi er til stævne ;)

Min mor synes det er meget sjovt, at køre med mig til stævne :D

Det kommer an på om jeg skal starte landsstævne eller distriktsstævne. Landsstævner gør jeg klar dagen inden nogen gange 2 dage inden og distriktsstævne plejer jeg bare at gøre det på selve dagen..

Ja

Jeg elsker at starte stævner - kommer ellers til at kede mig i træningen.. Men rider ikke stævner for at vinde (:

Træner rimeligt målrettet!

Nej, aldrig!

Team - Kajo
Josefine og Kashmir

www.team-kajo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forældreopbakning
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 09:00

- Ja og ja.

- Dressur

- Ja, men det kommer meget an på hvilket stævne det er, og hvilken hest.

- Selvfølgelig er man måske lidt ærgelig, men går ikke vildt meget op i det. Kigger min kritik godt igennem, og prøver at gøre det bedre næste gang :)

- Nej, det sjældent.

6.Hvem kører til stævner?- Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde?

- Min far kører det vil han gerne :)

- Vi plejer bare at læsse pony og ting samtidig og så køre.

- Jep.

- Fordi det sjovt, og man får udfordret sig selv og ponyen :)

- Ja, det blir man da nødt til, hvis det skal se godt ud og sådan.

- Nej, plejer at longere eller ride tur eller let dressur.

0
0
Svar på denne tråd

1234576
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 10:26

Min mor kører og er med, så ja, jeg har opbakning

Spring, dressur, hestefodbold, ringrigning osv.

En forventning om at gøre et bedste vi kan, ja.

Jeg er glad hvis vi gør det bedste vi har lært, og ponyen gør et godt job. Placering er blot en ekstra godbid.

Ind i mellem.. rimelig sjældent faktisk

Min mor kører, og jeg har ofte en veninde med :)

Vi kører bare til stalden om morgenen og ordner alt der. Undtagen, hvis du skal flettes, så gør jeg det dagen før.

Hvis min træner er med, så kommer han først når jeg skal til at varme op.

Jeg synes det er sjovt, men selvfølgelig vil jeg gerne vinde :P

Ikke hårdere end jeg plejer

Nej, ikke som standart.

*Flicka*
Do you have sweet dreams? I have!
'Cause I have the best and sweetest dream doll
Dun Dream Doll
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 10:58

Ja...

Somregel dressur... (men det er efterhånden 1½ år siden jeg sidst har startet stævne).

Både ja og nej..

Det tager jeg med ophøjet ro...

Min træner var hvert fald næsten altid til stede...

Min plejemor og min tvillingsøster. Og ja, de synes da det er fedt..

Det var somregel på rideskolen jeg startede stævner, men ja, vi flettede man og hale og vaskede ben og hove på ponyen dagen før, og pudsede hovedetøjet to dage før.

Ja..

Jeg synes da det er sjovt at starte... Jeg gør det ikke kun fordi jeg vil vinde...

Ikk rigtig. Altså min tvillingsøster red somregel mandag, onsdag og torsdag og jeg red tirsdag. Fredag fik ponyen altid fri.

Ja..

Det siribirske dværghamster Speedy gon charles

Marsvinet Martha +9/5 2007

hunden Mie

Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!

0
0
Svar på denne tråd

Corvara 7
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 12:46

Ja, for det meste. Medmindre de ikke kan, og jeg følges med en veninde eller min træner.

Altid spring.

Ja, man vil jo altid gerne gøre det godt!

Hmm, tager det stille og roligt. Bliver skuffet, men der kommer jo mange andre stævner.

Altid når det er hesten, næsten aldrig på ponyen.

Ja, det gør de da. Men jeg har også 4 andre søskende, så selvom mine forældre gerne ville med begge 2, så kan det jo ikke lade sig gøre. Min søster tar stortset altid med. Min træner tar da gerne med, men han bliver jo også betalt for det

Jeg er så smart at have 2 skimler, så jeg vasker dagen før. Jeg pakker på dagen.

Ja.

Syntes da det er sjovt, men starter da for at vinde/ Gøre det godt.

Nej, starter stævne hver weekend så træner normalt.

Ja, men mest fordi der er 1000 ting jeg skal om fredagen så har ikke rigtig tid

Camilla silfen

Toby Aladdin Cæsar

©©©

0
0
Svar på denne tråd

hahahahahha!
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 16:45

Yes sir'

Spring

det kommer an på omstændighederne

siger 'Vi prøver igen næste gang' :)

no'

min mor' og yes :)

læsser udstyr og gør klar enten på dagen eller dagen før, det kommer jo an på hvornår på dagen man skal køre

jaer?

Det er sjovt, men jeg rider stort set altid for at vinde :D

Lige før? ej..

nogle gange, andre gange skridter eller rider jeg bare løsgørende:)

'Sofie Isaksen
- Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3
- &' Stjernen Egely's Prins Abdullah (: <33
HG - Arto - HP
SUPER SPRINGHEST SÆLGES!
0
0
Svar på denne tråd

Så er der svar
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 18:18

1. Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem? Ja. Selvfølgelig... hele familien er med til stævner(+træner):P, og der er 100% opbakning altid.

2.Hvad starter I (Spring/dressur/andet)? Spring... LB, LA for 2'er

3. Har I høje forventninger? Ja. til Øresundscuppen/ klubstævner har jeg. Men ikke til distriktsstævner. Der tager vi det som det kommer, Men vi er da rimelig tit iblandt rosetterne

4. Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret? Hvis jeg ikke bliver placeret siger jeg: Nårh det er bar' æegeligt:P bedre held næste gang. Og jeg ønsker for det meste vinderen tillyke:)

5. Har I jeres træner med? Ja. ALTID! undtagen sløjfespring. Eller hvis hun er til et større stævne med sin datter.

6.Hvem kører til stævner? Min far kører traileren. Men hele familien er med - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde? Både forældre og træner synes det er hyggeligt. Går bane med min træner, og forældrene sadler op:)

7. Hvordan gør I inde stævnet ? (fx. Læsser bilen med udstyr dagen før osv. ) (har sadelskab på min trailer. Pudser og læsser udstyr+ Har ALT klar dagen før, så skal ponyen bare op i Traileren og så afsted næste dag:P

8. Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af?Ja. altid

9. Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde? Det er sjovt og hyggeligt, og det er da også sjovt at vinde. Men i ø-cuppen er det lidt begge dele

10. Træner I hårdt før stævntet? Ja. Den daglige træning er jo en stor del sf stævnet.

11. Får jeres hest/pony fri dagen før? Nej. men det gør den dagen efter:)

Håber I vil svare.

Hilsen Karo & Flicka

- Du er den bedste Flicka!

0
0
Svar på denne tråd

Bailey&Beauty
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 20:42

Har sjælendt mine forældre med.

Dressur,

Komemr an på hvilken hest/pony jeg starter

Trækker på skuldrene. Red en pony hvor jeg tabte hver gang hvilket har gjort jeg er en god taber ^^

Altid! Hun kører mig til stævnerne

Min træner kører mig stort set altid

Kommer an på hvad tid jeg skal starte ^^

Mine træner er ofte med.

En kombination, vil da gerne vinde men det betyder ikke alt, går den et godt program og jeg er tilfreds så jeg glad, om så jeg bliver nr. sjok

Ja. Træner altid lidt ekstra ugen op til stævnet.

Nej, måske noget hygge, kommer an på hvilken jeg skal starte på, men får altid efter ved et 2 eller 3 dags stævne. Ved 1 dags stævne er det en tur eller noget hygge jeg laver.

♥Bailey♥Beauty♥

0
0
Svar på denne tråd

jhgkghkghk
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 20:58

Har I jeres forældre med og har I fuld opbakning fra dem?

- NEJ aldrig! Det er min støre søster <333 som jeg elsker så ski*de højt <333

Hvad starter I (Spring/dressur/andet)?

Spring& Dressur. Kunne godt tænke mig at starte jagt ;D

Har I høje forventninger?

nope. Eller kommer an på hva klasse det er.

Hvad sker der eller hvordan tager I det hvis I ikke lige vinder eller bliver placret?

Håber på det går bedere næste gang ;D

Har I jeres træner med?

Har søster med <333 Min nye træner hedder Camilla og har ikk startet et stævne endnu på selwyn så ved ikk om hun tager med. Men ellers er søs der altid. Og hun er der når vi får undservising sådan hun kan hjælpe

Hvem kører til stævner? - Synes dine forældre/træner/veninde/andre det er fedt og gør det med stor glæde?

En der hedder Henrik. Har en lastbil til 6 heste,. Min far har kørt engang.

Hvordan gør I inde stævnet ?

Gør hesten klar. Pudser

Er jeres forælder/træner/veninde/andre med fra starten af?

Søster <333

Synes I det er sjovt at starte eller er det for at vinde?

BEGGE ;D ;D

Træner I hårdt før stævntet?

Neej eller lidt

Får jeres hest/pony fri dagen før?

Ja. Da jeg red en pinto fik en ALTID fri dagen får så gav vi den gas i spring ;D hah...

Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn

Vi samler røde rosetter næste år.

0
0
Svar på denne tråd

rftghyjui
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 21:21

Min far er god til at tage med (: de få gange jeg har været til stævne. han har ikke forstand på heste, men han prøver da at sætte sig lidt i det, det er godt opbakning for mig bare d:

- Dressur.

- nej slet ikke. især ikke da jeg startede dressur på min islænder, som jeg ellers töltede på. vi fik 2 andenpladser :D Jeg var end da lige ved at ryge ud anden gang, fordi jeg misforstod banen. men fik en andenplads, og der var end da nogle der brokkede sig til dommerne. tsh.

Tager hjem, og tænker vi fik en god tur ud af det :D

nope. har ikke fået undervisning de gange jeg har startet.

- det gjorde hende der ejede de heste jeg red, eller hvor min egen hest stod.

- ja, ordner trailer dagen før, ordner hesten inden stævnet.

- jep.

- sjovt at starte. det er lærerigt!

- næh. lidt. jeg trænede en del med min islænder, med at trave, det kunne hun ikke så godt, men hun lærte det. :D men nu var det også kun en lc-klsse d:

næh? så hårde har stævnerne aldrig været.

Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider