Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Det sidste indlæg gælder ikke rigtigt men det gør dene her...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 13:34
Hej!

Min far ringede lige til mig får 30 min.siden og spurgte om jeg ikke heler ville have en hest han har trænet op i 4 år(han er berider og købte hesten)Og han har fådet den i Top-plan og han er får stor til ham så,her er den hest:

Navn:Alego
alder:8 år
Race:
Køn:MEGET,vallak
Race:Engels fuldblod/Sportspony/Araber
Han går M-B dressur(lige som Talisman)
Min far er blevent så glad får ham at han ikke vil sælge ham,så jeg skal have ham!(*SUK*)Jeg har redet på ham før og han er SKØØØØØØØØN.
Min far har jo haft ham i 4 år,så jeg har osse arbejdet meget med ham.
Men han er vidst min,så NU(når min mor henter mig,om 5 min.) skal jeg ud og træne Talisman og Purple blue,jeg har trænet Beauty fly,og efter de 2 der skal jeg træne Alego,får en sikkerheds skyld,jeg gider ikke have en hest jeg faktisk ikke er så vild med!

Men SeS

KH
Glaaaaaaaade Cristina:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Det sidste indlæg gælder ikke rigtigt men det gør dene her...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 14:01
Er det bare mig eller lyder det lidt for godt til at være sandt??!?!?! Jeg tror ikke rigtigt på det..............:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 14:17
Du er heldig...men jeg syntes at du skal tænke lidt over, at du har skrevet, at du ikke har tid til at passe fire heste...har du så mere tid til at passe seks heste? Jeg syntes du bare skulle lade være med at få heste hele tiden, og være mere sammmen med dem du har, og passe dem meget.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 14:32
Sofie: Tja. Hvis hun skriver det, mon det så ikke passer? På Internettet er man nødt til at være naiv sommetider - ellers ender man med at være skeptisk overfor alt der bliver skrevet (hvad skal vi så skrive for?), no? *G*

Personligt kan jeg ikke se det fede i, at droppe alt det sociale for at få en masse heste - egentlig har jeg aldrig kunnet se, hvad man skal have så mange for - men hvis det er det man vil, så er det vel godt man kan få lov til det. :)

Så godt for dig, Christina. Tillykke med hesten, håber I får en masse gode år sammen. :)

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 15:03
IS:Jeg er nu heller ik' skeptisk over for alle på nettet*SS*>o<
Men HELT ÆRLIGT!!!!! Tror du på det?????Jeg gør ihvertfald ik!:-0
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 15:40

HALLO!!!!!!
Jeg har tid til at passe 5 heste MEN der er nogle dage hvor de ser sådan her ud,at jeg skal i skole til kl.15:00 og så skal jeg hjem og træne 3 heste,muge 2 bokse ud så kl.19:00 så skal jeg ind og spise og lave lektier så er kl.21:00 så skal jeg hjælpe til med at nat fodre,og strigle og hyge med hestene så er kl.22:30 og så skal jeg vel i seng,det er der jeg har brug får lidt hjælp til at strigle 2 heste!
+ og oven i det skal jeg lukke heste ind fra fold,og det tager tid,OG DEN TID SKAL JEG KLEME IND!Om Lørdagen tager jeg og alle mine venner i byen.
Og du er bare dum hvis du ikke troer mig,min far er BERIDER,en PROFESIONEL BERIDER,og han har da gjort MANGE heste og ponyer til A-Heste/ponyer,så HVORFÅR skulle han ikke kunne få Alego til at gå M-B?????-Lige som Talisman??????OG FAKTISK PASSER JEG DA TIT 7 HESTE OM DAGEN HVOR JEG RIGTIGT NUSSER OM DEM,IKKE FORDIG JEG IKKE ALTID GØR DET SELV.
TÆNK DIG OM DU GØR ALTSÅ FOLK MEGET KEDE AF DET NÅR DU BARE STÅR OG SIGER ALT MULIGT MED AT DET DE SIGER ER LØGN,DET ER SIPELTHEN URETFÆRDIGT,SOFIE,JEG SKRIDER HVIS JEG HELE TIDEN SKAL BLIVE BESKYLDT FÅR ALT MULIGT,DU MÅ IKIKKE PÅ ANDRES SIDER,BARE FÅR DE DU IKKE LEVER SOM JEG GØR BETYDER DET IKKE AT INGEN KAN LEVE SÅDAN!!!!

___________________________FARVEL__________________________

TAK INNOCENT SITHLING,FORDI DU STØDET MIG!TAK!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 17:58
Hej Cristina!!
Du er rigtig heldig, og til jer der ikke tror på hende, så er det rigtigt, selvom det lyder vildt!!
Og jeg har set billeder af hendes heste(og af hende selv), og de er vildt flotte!! Hvorfor skulle hun skrive det, hvis det var lyv?? Det er ikke alle der lever på samme måde, vel???

Vrinsk fra *Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 20:33
Hejsa !

Jeg tror, at grunden til, at Sofie ikke rigtig tror på det, er at Christina ( ja, undskyld ! ) skriver så meget om, hvor gode hestene er og om hvor mange hun har, at det bliver lidt utroligt..!
Desuden synes jeg - ligesom et par andre - at det er lidt for meget, når folk har så mange heste, at de ikke engang selv har tid til at strigle dem !!! Jeg kan da godt se, at hun måske ikke har tid, men så sælg da nogle af krikkerne !
-Anne

P.S. Vi har efterhånden fanget, at Talisman går MB !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 20:42
Hejza !!!

Jeg synes også helt alvorlig at det er for meget med 5 heste, så mener jeg ikke du har tid nok til at hygge om hver enkel hest. Jeg har travlt nok med at passe og ride vores to dejlige heste.

Jeg undrede mig lidt over i dit indlæg at du skrev, at du passer 5 heste, men muger kun ud ved 2 hmmm...

Men selvfølgelig TILLYKKE med din nye hest, jeg håber I får det godt sammen.

Knus og Kram fra
Sofie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:11
Christina: JEg er da (undskyld mig)ligeglad om du skrider......Altså jeg tror ik på det, men det er min mening.....!!
Anne: Tak for støtten(Lyder det ik for godt til at være sandt?)!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:13
*snif snif* Ved I godt, hvad her lugter af? Jeg siger jer, det STINKER virkelig, og det er ikke en rar lugt... skal jeg sige jer af hvad? Midsundelse. Yup. Lige præcis. Og så kan I kaste mudder på mig til min lugtesans rådner væk, men jeg kan love jer, her er en røg - en damp - af dårlige følelser. :(

Lad da være med at kommentere alle de heste hun har, hvis I ikke kan lade være med at fortælle hende, hun lyver eller forsømmer dem - uden at I kommer med nogen beviser på det, ud over at hun altså har mange af dem. ;)

Når alt kommer til alt, så kan I vel godt overkomme at skrive tillykke uden at sige den slags ting, eller hvad? Når også heste-ida bekræfter det, så må der vel være noget om snakken? Eller siger I, det ikke er godt nok?

Næh, jeg tror det er lugten af jalousi, der gør folk lidt omtågede herinde... jeg skal i hvert fald væk fra den her tråd, hvem ved om det smitter. :*

I øvrigt ved jeg godt, jeg skrev jeg ikke syntes det var fedt at have så mange heste - men det har intet at gøre med hverken forsømmelse eller løgnehistorier (nærmere manglen på andet fritid).

Men alle, prøv nu at være lidt søde ved hinanden. Hvis jeg havde 6 heste der kunne en masse, så ville jeg da også lade folk det vide - og I skal ikke pudse glorie og sige "det kunne I aldrig finde på", for det er da en selvfølge at man sommetider praler lidt med sin hest - man er da stolt af den, og så har man noget andre ikke har... ;) ikke lig med at det er i orden, men alle gør det jo.

Det var så det... *skynder sig væk fra røgen for ikke at forgifte sine tanker og komme til at skælde ud på hele samfundet til sidst*

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:25
Jeg har ikke rigtigt noget at være misundelig over........
Jeg har en pony som jeg har sprunget Ma-sb bane på.
jeg skal til at springe en 4 års hest.
Jeg skal ride en 4 års pony......
og jeg rider min fars hest.......+ jeg har en masse tid til vennerne!!!!
HAR JEG PRALET MED DET, FØR JEG SAGDE DET NU??????????????????????????????????????????????????????????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:44
Jeg glemte at jeg har to fritids job(jeg gør rent i min fars firma og hjælper til i vores rideudstyrsbutik!)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:47
KNA: Enig her STINKER af misundelse og Uvenner!! TEG OG BLI VENNER FOR SATAN!! >:-( Hader nåt folk er uvenner!! :-(

Jeg tror på Christina!!!!! :-) TILLYKKE MED DEN NYE!! ;-) Håber i får det fedt sammen!
*Joze*
-Der sprøjter lidt af sin nye deo rundt i lokaletm´, hvis der er nogen der vil købe en hedder den, BLI GODE VENNER!!!! Så nu skulle her gerne lugte (dufte) lidt af gode venner *SS*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:51
KNA: Jeg synes, du dér skrev noget fantastisk fornuftigt.
Kunne ik' ha' skrevet det bedre selv;)

Og Cristina: Tillykke med den nye hest!!:-)
Og held og lykke med den fremover;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:53
BAre fordi man ikke tror på det er man så misundelig???????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 22:48
Nej, (ikke for at være ond!! ;-)) Det lød LIDT som 0om du havde en lille bitte klat misundelse i maven!! *SS*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 09:22
Jeg synes det er for dårligt at i ikke kan lade hende bestemme selv hvor mange heste hun har. Hun skriver om dem fordi hun er glad for dem, og gerne vil dele det med andre, ikk?
Hendes far er berider, og der er også mange andre der har mange heste.
Sofie: Der ER rigtigt at de findes, jeg har selv set dem(på billeder)og de er rigtig flotte!!!

Vi ses!!
Vrinsk fra *Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 09:37
TAAAAAAAAK *joze*

Til dig Sofie,jeg kan faktisk bare stå og hyge mig med mine heste i 2 timer og jeg må bede!
Så styr dig din "BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB"
Jeg springer sku da SB-SA på en af mine heste,så hvad er dit store PROBLEM????
Hvis det skal være helt RIGTIGT så er du en misundelig "BIIIB" hvad fanden får dig til at BROKKE dig så meget over jeg har alle de heste JEG har????Du kunne da fandeme bare sige TILLYKKE!
Meeeen,næ misundelse misundelse-er en GRIM følse!!!!
Tussind tak SØØØØØØØØØØØØDE Ida,(se her er en sød pige der har set MINE heste på billder)Hun har ligesom OSSE et billed af MIG!
JEG LEVER!
Og hvis der skulle være nogle tvivl om IDA lever,så kan jeg kun sige at det gør HUN,jeg har selv et billed af hende!
Jeg tager sku da i byen OG i Ungdomskluben,MEN der er jo nogle HER der bare vil og har TID til at være sammen med sine SKØNNE heste OG veninder/Venner/kærsten!!!!
Og IDA jeg sender dig OSSE et billed af Alego(min nye hest)her snart.Så jeg er bare HAPPY får jeg har MINE heste,og jeg elsker dem,og ikke får noget men ELSKER i lige direkete jeres vender????Står i og kramer og alt muligt andet jeres vender????Neeej,vel men en hest......Man bliver i rigtig godt humør af at være sammen med heste!Og så har jeg sku da tid til at strigle mine heste!!!!Men der er 1 gang om ugen hvor jeg ikke har tid til at strigle 2 heste,HJÆLLLLLLP jeg mishandler de 2!!!!Og jaaa,vi har lige som nogle der arbejder på vores ridecenter og de muger osse ud da nogle af mine heste TILFÆLDIGVIS står på en BESTEMT gang hvor stald karlene,muger ud!!!!Så det vil sige at
Talisman
Og Purple Blue
Muger JEG ud hos!
Og Alego kommer jeg osse til at muge ud hos!
Jeg rider KUN SELV mine heste og får IKKE andre til det får de jeg ikke lige gider at skrite af!
Jeg sadler osse SELV mine heste op/af!
Men min Veninde vil MEEEEEEEEEEEGET gerne strigle Sunshine og Join(føllet)1 dag om ugen(MANDAG)!!!!!!!!
Så styr dig dog lidt,og gør dig ALDRIG klog på ting i ANDRES LIV som du OVERHOVED IKKE KENDER,så lad vær med at sig at jeg ikke har tid til at strigle dem osv.
Ha HA såmom at jeg ikke ALTID vil komme her ind!!!!
Jeg bliver her skuda,sådan et lille SMØLFE SPARK som du gav mig skulle vel ikke kunne gøre den STØRSTE skade vel?????
STUMP!
Jeg er træt af at ALTID blive beskylt får det ene og det andet!!!!!

FÅ DIG ET LIV!

*KISSER*

Cristina med SINE 6 hybZER
Talisman
Sunshine
Join
Purple Blue
OGGGG
Alego
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 09:48
Upss!
Mig og Adjoa har vidst brugt samme computer til at være her inde på,det er der får at der står Adjoa der oppe på det sidste jeg skrev!¨

SORRY
0
0
Svar på denne tråd

Tal stadig pænt til hianden...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 13:36
Sofie - nej, jeg tror ikke at du er misundelig. Jeg tror bare at du blive irriteret af, at man altid for af vide, hvor mange/gode/dyre/dygtige heste hun har.
Jeg tror bare at du bliver irriteret, og syntes, at bare en lille smule af det må være opdigt...bare en meget lille smule.
Jeg tror også at du kan blive irriteret af, at Christina hele tiden gentager sig selv, med hvor dygtig hendes hest er.

Christina - jeg vil gerne lige gøre dig opmærksom på, at der du "bare" havde fire heste, klagede du over at du ikke havde tid til alle fire, og du måtte have en passer.
Men tillykke, hvis du der vil droppe alt det sociale, uden for et ridecenter, og det der mere og skolen, hvis det er det du vil.

Jeg kan ligesom KNA, ikke rigtigt se, hvad man skal med mere end én hest/pony. Jeg ved godt, jeg har to. Men af den ene grund, at det var en god billig pony, som kunne blive stor og dygtig, til når jeg ville være alt for stor og gammel til Polly. Det er der vel faktisk ikke ret lang tid til, for Polle og jeg passer ikke helt sammen i størrelsen mere.
Og jeg fik hende, og i stedet kunne jeg så vælge hende, eller at få en dygtig og tilredet hest til den tid, men der jeg altid har ønsket mig et føl, og det ikke var muligt, sådan med hensyn til hvornår jeg skulle kunne ride den, ville jeg gerne have Silke. -En åring der havde gået på to forskellige folde: den med sin mor, og i en dal med dens søster.
Jeg har fået lov til at beholde Polly, (ellers vil jeg slet ikke have haft en anden, Polly vil altid være den første og nr. 1, der er nemlig noget specielt over den første pony! :) ) fordi at jeg stadig kan/kunne passe hende, og jeg absolut ikke ville skille mig af med hende. Hun var/er min første pony, og vil altid være noget helt specielt! :) Men min mor er overbevidst om, at jeg engang vil sælge Polly...

>>Personligt kan jeg ikke se det fede i, at droppe alt det sociale for at få en masse heste - egentlig har jeg aldrig kunnet se, hvad man skal have så mange for...<< (tog bare det stykke, som jeg selv ville skrive, jeg var helt enig i)
Jeg kan kun være enig i det. Jeg kan heller ikke se, hvad jeg entelig skal bruge Silke til. Men faktisk blev vi også nødt til at anskaffe os en hyp til, fordi at Bettenus & Polly holdt Chaise ude. Men jaah...som KNA også skrev...hvis man vil droppe alt det sociale for at få en masse heste, der går de samme klasser...er det der okay for mig...

Desuden...det kan være lidt ligegyldigt, hvilken klasse ens hest går til stævner, hvis man allerede har en, der gør nøjagtigt det samme!

KH Badedyret Oztereje! :P

PS. Jeg læste at der et sted stod:
>>TEG OG BLI VENNER FOR SATAN!!<<
Det er ikke lige den måde at forblive venner på...tal pænt til hinanden, og lad være med at prale eller lignende, og straks fare op om, at man ikke tror på det og det.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tal stadig pænt til hianden...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 14:17
IKKE får noget Tzmiche MEN er du klar over noget????-Nå men så læs rigtig godt efter her:
Purple Blue som springer S-B S-A
Har kostet 7.000 det er altså ikke meget,og det er min BEDSTE spring hest!!!!!Jeg købte ham fordig at jeg syndes han var den dejligste hest han kunne IGEN TING,SLET IKKE NOGET!!
Der var nogle/1 der gerne ville vide hvor meget mine heste har kostet,HA så her er da da`en LILLE prisliste:

Purple Blue,7.000
Sunshine Barbie,Har jeg haft HELE livet vi har hendes mor!
Beauty fly star,Har jeg haft hele livet,MEN hendes mor døde da Beauty var 2 år!!!!HULK hun var den dejligste og sødeste hest!!
Join,har vi haft hele livet!
Talisman,30.000 er nu blevent 75.000 kr værd!
Alego,har vi jo haft siden han var 4 år,men vi har fådet at vide af Heste profesore og sådan nogle at han er omkring 70.000 kr værd.

MERE????
Og til dig thit!
LÆSTE du ikke at jeg skrev at jeg går i byen med de fleste af mine vender,lidt fra klassen og ellers alle dem jeg sådan møder og vender der ikke er fra klassen/skolen,ja dem går jeg i byen med hele natten(du skal jo huske på at ALLE mine heste får CA.2 fridage om ugen så tid til noget Socialt uden får Ridecentert OG skolen og dem fra skolen og så vidre.
Jeg går da osse i en ungdomklub!!!!HA HA,du syndes vel osse at forældre skal besteme ret meget ikke????....
Nå men noget jeg skrev i det fårige indlæg var:
>>Ja 1 hest er NOK,men mine forældre må være lidt skøre!<<
THIT har du ikke en eller anden araber??
Jeg har jo Purple blue,Sunshine Alego er 3 kvart(araber),og Join er ½ halv!!!!
Det kunne da være de er i familie(langt ude):-)????
THIT du er ALTSÅ SØD!!!!

KH
Cristina-Der NÆGTER at skændes mere,så lad være med at skriv noget grimt om mig:-(
Forældre bestemer:
>>Ja 1 hest er NOK,men mine forældre må være lidt skøre<<
0
0
Svar på denne tråd

Tal stadig pænt til hianden...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 14:20
Jeg håber ikke at det var mig du skrev alt det til.
(Oztereje sidder nemlig og er rigtig glad)

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en hest til...
Jeg fik der heller ikke striglet mine heste hver dag, dengang hvor de gik på fold hele døgnet...og når jeg striglede dem, gik de altid ud og rullede sig i den mudderpøl Chaise har lavet! (Han står og skraber i et stort jordhuld, hver dag, og det har han gjordt, lige siden han kom der op første gang, for tre år siden, hvor det bare var lige så fladt som resten af folden)

Men der jeg er lidt af et dovendyr, så jeg er lykkelig for at jeg "kun" har to heste...(som jeg elsker over alt på jorden..)
Jeg orker ikke at muge ud i en mellemstor boks, og et spiltov med dør. (Silke står i spiltovet med låge, hun kan ikke stå bundet endnu, men vi har ikke plads til en boks til, og Polly står i en mellemstor boks.)
-og desuden får jeg ondt i ryggen, så jeg ikke kan bevæge mig dagen efter, hvis jeg muger ud i en stor boks...og det er meget der skal ordnes...

Kærlig hilsen Oztereje som en ved at falde i søvn...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 14:29
Jo...jeg har en araber blanding...og en 7/8 araber plag(e).
Okay, jeg kan godt forstå du gerne vil have en hest til, når at du stadig har tid til dine venner...

Jaaah...PolZe hyppen, hun var western pony der jeg fik hende - som ikke ville springe eller trave over en bom...så hun kunne ingenting...men nu springer vi der LA i forhold til hendes højde. -Jeg er lidt for lang benet til hende... :( *SNØFT*
Jaaah...Så kan alle vores hyppere være i famillie langt ude...Silek er jo 7/8 araber (regnede efter med ejeren den anden dag), PolZe er ½-3/4 araber, og Chaise er 1/8 araber...

Men altså, jeg gav 4.500 kr for Polly, og nu fik jeg hende vurderet til ca. 12.500 kr.! :D
Min dejlig lille grå-fede-skimlede hyp! :D
Men altså..jeg har også bare arbejdet med hende, og nu er jeg snart for gammel til at starte stævner på hende! :( (1½ år tilbage)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 14:32
he he...Silke kostede 3500 kr.!
Jeg regner med at hun blir en fin lille hyp!
Jeg har heller ikke tid til at træne til stævner, når at jeg skal træne hende...vi skal snart begynde at longere! :D
Desuden...hun er jeg ikke en af de største 2'er ponyer...så jeg syntes at hun kan springe LA er rigtig flot af hende! :)
-Specielt med hendes mave.
Herhjemme har vi sprunget MB..(og nogen af springene var MA)..og jeg er stolt over min lile tykke pony...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 15:57
Taaak, Cristina!!!
Du er bare så heldig!!! Jeg kan godt forstå at du er superglad!!!
hm..... I modsætning til så mange andre, kan jeg ikke se hvad der er galt i at have flere heste!!! Hvis man elsker dem alle og har tid til dem, er det så ikke ok??? Og jeg VED at Cristina elsker alle sine hypzer rigtig højt, og hun passer dem godt!! Hun bor jo også et sted hvor der er stald og ridehus, hun skal jo ikke tage bussen eller noget!!!!!

Vrinsk fra *Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 16:41
Tak Ida!Det er næmelig helt rigtigt det du siger!!!!:-)

TIL Thit:
He he,de her heste skulle "giftes":

Silke & Join
PolZe & Purple Blue

HE HE!!!!

Gaaaaaab,ja Talisman!!!!.....han er altså DUM nogle gange(HINGSTE)og så er han da ret høj til mig!!!!-I dag da jeg skulle have ham ind i Ridehuset,opnede jeg porten og så stjlede han ca.5 meter(*GRRRRRRR*)Og jeg stod eller HANG der oppe i tøjlerne på ham som en lille ært!!!!Så kom han ned på alle fire og så sate jeg mig op,og så stjlede han ca.7 meter og så var jeg nød til at give ham det største los med en pisk.Så stopede han osse!:-)Så var jeg inde hos lille Join copper,han er bare NutZet han er jo brun men vi har fådet at vide at han bliver skimmel da han har små skimmle aftegn på kropen!!!!
Beauty fly star og mig sprang 115 i dag:-)hun er så dygtig!
HE HE!!!!Min far er får lad nogle gange jeg havde lige redet på alle mine heste jeg kan ride på dvs 3,og havde striglet sunshine og kælede lidt med join som kommer ud på en fold med andre føl hverdag!Og så skulle jeg lige ordne 100 ting(jeg holdte fri fra skole i dag)og så ville min far have at jeg skulle ride Sundans,og 1 ung hest(Shabrian)og det var møg ireternede!!!!Får Shabrian har KUN haft en rytter på 3 gange og er helt skør og bukker hele tiden:-(

Men vi ses
KH
Cristina :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 17:42
Hej Christina.
Hvor er jeg bare misundelig!
Jeg gad godt have så mange heste! Jeg passer fire heste, men har været oppe på 10 heste at passe. Det var virkelig meget! Især fordi nogle af dem, var jeg ved at tilride. Sørgeligvis blev to af dem solgt, to andre for små (de var ca. 100cm) og tre af dem holdt ejeren op med at klippe hove på :-( Nu passer jeg en dejlig fjordhest, Joachim, en dejlig frederiksborger Bella og to unge fjordheste jeg skal tilride. Er det ikke fedt at springe så høje klasser. Her på Ærø, er der slet ikke mulighed, for at lære det. RIdeskolernes heste, springer allerhøjest 120, og ellers må man købe sin egen, som jeg desværre ikke har råd til.
Og jeg vil give dig ret i: Man har tid til 6 heste! Også til at give dem alle omsorg og alt hvad de behøver! Men hvis de står hver deres sted, kan det godt blive lidt svært!
Hilsen Heidi og:
Little Typhoon
Nellie
Joachim Albirch og
Bakkegårdens Bella :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 21:17
Hallooooo! hvad går der galt for jer? Hvis Christina er glad for sine heste og desværre ligesom jeg selv er nogen gange kommer til at gentage sig selv grunden er: Hun er skide glad for sine heste!!!! det er der vel ikke noget galt i! jeg synes selvfølgelig også at hun skal passe lidt på hvad hun skriver men det skal vi andre også!!!! jeg synes at Christina selv skal bestemme hvor mange heste hun har lyst til at ha!!!!
'så jeg kan bare sige: Tillykke Tillykke Tillykke med hvar det ikke Alego?
KH.*Nullermus*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 21:40
Ja, ja... Men så mange heste er dog i overkanten!

Må jeg spørge hvad klasse går du i Christina?

Knuz Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 21:41
Ja, men det kan FANME blive irriterende i længden........!:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2001 21:48
Hejza...*Ø*

Ja, jeg er fuldstævndig enig i, at her STINKER!!
Og, hvorfor er det kun heirnde på junior at vi bliver uvenner??
De rer så pænt og fredeligt, (og måske lidt kedeligt) inde på heste-nettet, men herinde...her sinker det bare!!:o(
Christina; Jeg tror på at du har 5 eller 6 heste, men for nogle, virker det på dem, som om at du praler.
Og dte er da sikkert også det første jeg tænkte.
For os piger har en meget nem tendens til at tænke meget skeptisk
om andre. Men når jeg tænker over det, er dte jo bare fordi at du er glad for at du har fået endnu en hest.
Og jeg siger dig bare:
Hvis du ikke beder hver aften og siger tak til Gud om alt det du har, så er det er virke overlegen.
For, husk at altid at være taknemlig!!
Det er meget vigtigt!
Og en anden ting;
Hvad er din fras navn??
Ved jo måske hvem det er??
Nå, jeg håber ikke at dette her fører ud i noget af det værste; nemlig skænderier!!
Men det må i jo vurderer om dte er det jeres tid skla gå til herinde på HNJ!!??
Ka´i ha´det så godt, OG RIGTIG MANGE GANGE TILLYKKE MED DIN NYE SUPER HEST!!

K.H. MILLA!!

PS: Jeg synes måske heller ikke at du hver gang du skriver dit navn, til føjer hende med de fem hypser!! Det har vi vidst alle sammen fattet!!
Og, jeg er bare glad for at jeg kun har to heste at passe!!;o9
Men, hver sin mening!!;o)
Hygge til jer alle sammen!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 12:05
Hej!!!

Altså nu siger især hende der Sofie at det kan blive meget at høre på i længden!!! Det kan det da også, men vi hører IKKE hele tiden om Cristinas overdejlige heste vel???? Og nu når man tænker over det, hører vi så ikke også Oztereje fortælle meget om hendes heste??(BESTEMT ikke fordi det gør noget, Ozte, bare lige et eksempel)Og hun fortæller selvfølgelig om dem fordi hun er skideglad for dem!! Er vi ikke alle lidt stolte af vores heste??? Vil vi ikke gerne dele det med andre??? Tænk hvis man selv havde skrevet et indlæg om ens heste, og så er folk bare skeptiske, og tror ikke på det oa. Jeg ville blive ked af det!!!!
Jeg synes i skal tænke jer om, før i skriver noget nedladende og ondt, for det kan altså godt gå hen og virke anderledes end man havde tænk sig!!!! Man skriver jo fordi man er glad, og vil dele det med andre, ikke??? Lad dog Cristina skrive bagefter hendes navn at hun har fem hypser, mange andre skriver da også deres hest bagved eks: Marie(Bubber) og Stina med Rocky, er det ikke naturligt nok???
Jeg tror helt bestemt at mange herinde er skidemisundelige, i vil bare ikke indrømme det, og skriver i stedet noget ondt....
Ville i ikke gøre det samme som Cristina hvis i var hende???Helt ærligt?? (Det ville jeg)

Vrinsk fra *Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 17:05
Okay!
Her er sgu snart nok til at udgive en roman!
Hæhæ.....!

Ville lige sende en vits:

Politiet er på jagt efter en person der er:
Pæn,flot,charmerende og hammer god i sengen...
Med andre ord: du er tryg..
Men hvor i HELVEDE skal JEG gemme mig????!!!!?????

(min skønne humor igen.....undskyld....)
Håber i snart er finish med denne discution.
Knuser fra Nanciepigen......
Der har én hyphest-som styrer for vildt-love you malik!;-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tal pænt Sofie...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 17:23
Du har helt ret!
I kan være 10000000 gange LIGEGLADE om JEG skal passe så mange det går da ikke ud over jer vel????Og jeg har det hele tiden sådan at jeg skal lige tænke en EKSTRA gang hver gang jeg skriver noget,får jeg får HEL TIDEN et eller andet lort i hovedt af nogle misundelige SMØLFER!-Og det er IKKE en modsætning til dig SOFIE!
Se selv nå det er MIG der skriver:Cristina med sine 5 hybZer så flipper i ud,men når det er Thit der skriver: PolZe
Eller Marie(bubber)Stina og Rocky,eller Adjoa og et eller andet med hendes heste,Ja så flipper i IKKE ud, det er fandme får komisk,i er dårlige skuespiller HA såmom man ikke kan se hvor misundelige i er!:-(
*Nullermus* Ida og Heidi i VED da godt nok hvad I snakker om:-)
Jeg går i 8 klasse og hvad "Biiiiiib"det dig????Smile!
HA HA,Milla det lyder såmom at du kender mig og VED at jeg ikke er TAKNÆMELIG!?Jeg er godt nok taknæmelig,så styr dig lidt ikke og husk nu at være sød mod dine veninder,det plejer du jo ikke at være(det lyder jo får LADT ikke??!!)
MIN far VED jeg du ikke kender,og jeg oplyser IKKE efter navne over nettet,TAK!Du må skrive til min E-mail hvis du vi have efternavnet på min far!Men hans fornavn er: Erik.
det er meget ireterrende i lænkten når,dig MISUNDELIGE Sofie SMØLF,HELE TIDEN skal komme med de der grime komentar,HVORNÅR begynder i at KRITISERE min heste??Men nu må jeg komme med MIT forsvar jeg vil lige sige til Smile:
Nå er det i overkanten??Hvorfor går i så meget op i MIT liv??Uhhhha er det i overkanten,at have 6 heste,det er så ikke mit problem får jeg har står bare og nuzzer med mine heste i 2 timer.Og ja man kan SAGTENS passe 6 heste og hele muligviten jeg har jo ligesom osse ALLE mine heste samlet.Ha ha,det er sjovt i det andet indlæg er der bare den bedste stemning,det må være Thit der gør det.Nååå,ja *Smile* du har da ikke heste vel????
Ha ha,det var vil nok synd,jeg ville gerne fårare Ida,Heidi og *Nullermus en hest,men dig NEEEEEEEEEJ og slet ikke dig Sofie.

*kisser*

Fra Cristina og hendes 6 hypZZer:

Sunshine Barbie,
Join,
Beauty fly Star,
Talisman
Alego,
Moonlight,
Shjak,
0
0
Svar på denne tråd

hej Christina!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 17:24
Hej Christina!

Tjaaa.. Jeg har nok i en hest, men du ¨må jo selv vide om du har tid til det!
Jeg syndes det lyder som et ret vildt program i hverdagen!!

Men held og Lykke med din nye hest hvis du får den!

Qnuz Simse
0
0
Svar på denne tråd

Re: hej Christina!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 18:24
Øhhh jo´tjaa, giv mig liiige den igen Cristina, jeg tror ikke der er nogle dere r specielt ude efter dig... tvært imod, de skriver deres mening og alle folk på jorde har en mening og den kan du ikke gøre noget ved.
Det er der heller ikke andre der kan, ikke engang ved at sige for fanden! (det er et MEGET grimt ord og der er ingen grund til at bruge det)

Jeg respekterer at du har 5 heste, eller hvor mange du har.

Men, men men meeen, der er heller ingen grund til det der med at nævne navne det HADER jeg nårfol gør.

Nå men hyg jer venner!!
KnuZ
Stina
0
0
Svar på denne tråd

punktum punktum komma streg, sådan tegnes Nicolaj...arrrg.-...det gør han bestemt ikke! :(
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 18:54
Hejsa...

Jaah...nu er jeg jo lige kommet hjem fra den her herlige ridetur, med min veninde (hun har ingen hest)...så sætter vi os til at læse det her indlæg....og dte er kommet liiidt langt ud...

he he...jaaah...jeg ved godt at jeg snakker meget om Polle hyppen! (Men jeg elsker virkelig den krikke..det gør alle vel med deres heste)
Men jeg kan ikke la vær'...I må altså undskylde, hvis jeg snakker alt for meget om dem. he he...dem der går til ridning med min veninde, som sidder ved siden af mig nu, siger at alle fra hendes ridehold ikke troede på at Polly var en lille fed og grå pony, dengang de så et billede af hende, fordi at hun har snakket så meget om Polly...om hvor dejlig hun var...jaaah...men I må altså sige, hvis jeg praler med Polly.

Jeg kaldte mig PolZe, fordi jeg syntes at min lille nuller hyp er så deeejlig. (Jeg er overbevidst om at jeg drømmer om hende hver nat)
Men jeg bliver så glad, når andre der har heste, også elsker dem...og det gør alle der vidst herinde...jeg kommer bare til at tænke på det Katrine havde skrevet med, at hendes pony var dum. Sååå...jeg syntes godt man kan kalde sig f.eks. PolZe, Marie (Bubber) & Stina med RulleRocky.
Så syntes jeg bare at man viser at man er super glad for dem! :D
...og så blir jeg glaaaad! (Altså når folk er glade for deres heste, og deres yndlingsheste)
Men hvis man er ligeglad med, hvordan de har det, når man ikke bruger dem, så syntes jeg at man burde forbydes at holde dyr!
F.eks. i torsdags, hvor jeg og en af mine veninder fra min parallel klasse, var ude at sælge lodsedler. (AARGG...små skole elever bliver altid udnyttet på det groveste)
Så gik vi op af en grusvej...og først stod der to heste, som intet græs havde, og deres pandelok var filtret ind i visne blomster, og de var møgbeskidte, og de havde en fold, som ikke engang var stor nok til en hest! (Den var på størrelse med en lille ridebane, og fyldt med visne blomster)
Så gik vi vidre...(vi gik og overvejde om vi skulle vende om)
Også kom vi op i gården, hvor der virkelig STANK! (Værre end herinde) Der var fem hundegårde...meget små, hvor der var fire boxer hunde i hver! Og de stod bare og nogen hoppede oven på hinanden...ARRG...vi overvejde at melde det til dyrenes beskyttelse...men vi mente at det nok ikke var dyremishandling...
Så i dag, der vi...altså..Helgo og jeg, var ude at ride på Bettenus og PolZe (jeg på bettenus, hende på Polly), så kom vi forbi en lille mark, hvor der stod et eller andet rustent mark-instrument...men pigge og den var der ret farlig får et får...også stod der to små lam, viklet ind i hinanden, og de var vildt magre...og på den anden side lå der en bunke får...(altså...de lå og åd) og på den mark hvor lammende stod, var der en stor sur vædder der rendte rundt..også skyndte Helga sig og sige, at vi måtte gøre noget...så hun holdt Bettenus og jeg løb hend til marken med lammende...og der jeg var kommet ind...begyndte den her skod vædder at jagte mig...for den rendte bare rundt med et rustent søm efter sig.
Så der den havde jagtet mig et stykke tid, fik ´den en anden ting i hovedet...og der jeg kom hend til de her to små lam, var det hvide bare helt indsmurt i sit eget lort, og de var viklet sammen. Så jeg måtte sidde, med en vædder bag mig og vikle lammende ud af hinanden...ellers blev de kvalt eller brækkede ben...det var så synd!
Jeg syntes ikke at man burde have dyr så...og desuden, så var lammendes snore lange nok, til at de kunne få benene i det der redskab, med pigge der stod ind epå marken...hvis de altså ikke havde været viklet ind i hinanden...

Meeen...bare man er glad for sin(e) hest(e)...og man har den rigtige tid, så er det der OK med mig at man har alle dem man vil have.

...Men jeg, er kommet i lidt af et problem...jeg skal skrive om hesten, i en stil i biologi...og jeg kan ikke huske de nye stangmål...men jeg regner med at den bliver god...når jeg lige får den skrevet færdig, og får geniet her, ved siden af mig til at rette den...(hun er så klog...og hun kan huske alt...SNYYYD)..og jeg er glemsom...kan ikke engang huske hvor stangmålet går fra...men vi skal være sammen igen mandag...sååå kan hun jo rette den, inden jeg skal aflevere den...

Mange Knus fra glemsomme Ozt, som snakker lidt for meget om sin hypper, og kloge Helgo, som har en god løsning på alt...(vi har lige redet en heldagstur...deejligt...bortset fra at vi mødte de hersens lam, den gale vædder, og Bettenus smed mig af på en tilsået mark, og løb væk..og Bettenus er vokset fra sin sadel! Men den bedste tur vi begge har redet nogensinde)

TIL CHRISTINA:

Jaaah...hvis du der mener at de passer sammen...he he...
(Åhh neeej...jeg kan ikke la vær med at fortælle om Polse)..så kan du der se billeder af PolZe og Silke...

PolZe hyppen:

Silke plagen:

(jeg har taget billederne, det er mig der rider på Polly)

Kan du ikke vise mig billeder af Join og Purple?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tal pænt Sofie...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 18:58
Ha ha,i er sku noge komiker!

Sofie er sku efter MIG se bare en stor forskæl fra hende og Ida heidi Nullermus,der kan en hver dsg får #@%=§½ da se forskæl!
Så styr jer dog Liiiiiiiiiiiiiiiiiidt!

KH
Cristina med sine 6 hypZer

Sunshine barbie,
Join,
Talisman,
Beauty Fly,
& Alego

Jo,jeg køre et hårdt program,men HUSK mine heste får jo 2 dage FRI om ugen!
0
0
Svar på denne tråd

Re: punktum punktum komma streg, sådan tegnes Nicolaj...arrrg.-...det gør han bestemt ikke! :(
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 18:58
Det ser ikke så godt ud! :(
0
0
Svar på denne tråd

Re: punktum punktum komma streg, sådan tegnes Nicolaj...arrrg.-...det gør han bestemt ikke! :(
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 18:59
Altså...billederne... :(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 19:01
*SUK* Helgo blev lige hentet...

Christina...vil du ikke sætte billedern ind af Purple og Join? Så kan vi der se om de passer sammen...he he..jaah..Polly er den lille fede grå...
0
0
Svar på denne tråd

( : ) ( : ) ( : )
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 19:30
Jeg syntes heller ikke det er så skide fedt når folk nævner navne, når de hør noget helt ubevidst.

Men joooh...jaah...Sofie er nok ude efter Christina fordi at hun ikke kan se, hvad hun skal med alle de heste...måske misundelse...men nogle mennesker vil ikke tænke sig om, og evt. ændre mening, eller sige undskyld.
-Men måske bliver hun ved med at skrive sådanne ting, fordi at hun ikke kan forestille sig, at det var hende selv det blev skrevet til, og at hun måske vil have ret!

Men jeg tror, at folks første tanke, når du skriver at du har fem heste, er, at du praler...altså...når du bruger det i dit navn...men...det finder man vel ud af efterhånden, hvilken mening man skal ha’...nå...gaaab...jeg vil ind og skrive på min herlige stil! *ARRRG Hader lektier*

Jeg regner med at lægge den ud på HNJ, så jeg kan blive rettet, inden jeg giver den til min lærer...hvis jeg orker det...he he...jeg kom lige til at tænke på...at Helgo har et billede af Dåse (en hest på vores fællesrideskole) som baggrund på sin computer, og jeg havde Polly som baggrund på min fars...min far flippede lidt der han åbnede computeren og der var et stort billede, der fyldte hele skærmen, af Polly der stod på staldgangen og åd det tov hun var bundet i...og kiRi har lavet en pauseskærm med Silke, Bettenus, Chaise og Polly til mig...og den var også kommet på – han blev ret så sur...undskyld…kom bare lige til at tænke på det, fordi jeg fandt et billede der lignede bryggerhesten fra Helga og min fællesrideskole...(he he...nu på min egen er der et mix af Polle og Silke, Helgo & mig, Maria og en af mine meget underlige venner der står på noget fyrværkeri...han er meget sær...men vældig flink)

KH Trætte Ozzy Ozt.
0
0
Svar på denne tråd

Re: ( : ) ( : ) ( : )
Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 19:32
Forresten...jeg er en elendig skuespiller...det ved jeg...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 20:06
Hej!
Sikke et sammentræf har også lige lavet stil!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 20:19
Stina...det her var i biologi...jeg ville lave om en veran...men det måtte jeg ikke! :(
Så vidste jeg mest om heste, og valgte det emne...ligesom Sara og Kia...hvad handlede din stil om?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 21:19
He he,vores digital kamara er i stykker!
Men nøjjjjjj hvor er Silke FLOT!Og Polly hun er bare kær de ser rigtig glade ud,såmom de har det rigtig GODT!:-)
Men jeg kan lige så godt sige,at Join er jo et lille føl,og da jeg så på Silke kunne jeg ikke forstille mig dem sammen:-(Silke er meget ældre!!!!Og Purple Blue passer da ret godt til PolZen,hun er jo osse en lille araber sag og han er jo en araber så de ser bare skøne ud sammen!

KH

Cristina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-10-2001 22:18
Aj hvor var det synd med lamene!:-(SNØØØØØØØØØØØØØFT!
Hvad så med hestene ????
Det minder mig om at et sted ca.20 min. væk her hjemme fra kørte mig og min mor forbi får ca.1 måned siden det ØS regnede,og så kørte vi på en stor vej hvor der var en grus vej til den ene side hvor der var en gård og så stod der to små shetlandponyer bundet i en kort snor,og stod som PYNT,og så kørte vi forbi nogle andre dage hvor det tilfældigvis OSSE øs regnede og der stod de bare der,de kunne slet ikke vende sig eller noget som helst:-(!!!!!
Og 5 min.væk her fra var der får ca.4-5-6 måneder siden 2 heste som gik i en LILLE fold meget mindre en èn lille ridebane,og de gik i en OPEN stald hvor der inted læ var,og der var ca.en halv meter lort/og halm inde i det der forfalnde skur der lå lige oppe af huset og de var MEEEEEEGET tynde man kunne tæle riben på dem selv om man kørte i bil!!!!Så havde de også en stor fold hvor der lå spande rundt omkring og der var intet vand!Og nogle gange var der 3 ponyer(i et lille skur med to bokse!?)Vi tænkte MEGET på at ringe til dyrens værn,hvis det fårsate sådan,men lige pluselig havde de ikke ponyerne mere:-)Og nu er de der bare slet IKKE mere(Yes)!!!!!.Uff ja ellers har jeg set mishaldling i fjernsynet: Der var en eller anden top dressur rytter(en mand)som havde sin hest på en rideskole,så var der en damme som havde set at han havde BANKET hesten men der var ingen der trode på hende(de så OP til ham der ryttern)og så filmede hun så på et tidspunkt hvor han rad inde i ridehuset,hvor at han ville have hesten til at lave en eller anden øvelse og så to han pisken og piskede den ca.10 gange og man kunne høre sådan en smæld lyd i luften!:-(og hesten så skreg slagen ud!.Det er så SYND,puha at folk gør såadan noget bare fordi at de vil vinde alle konkurrencer!.Og så var der osse nogle spring rytter der satte sådan nogle pik dimser på springene så hesten river sig meget hårdt,og springer højer næste gang:-(! #@="½ !!!!!
Og så skal man ALDRIG slagte sin hest,men aflive den,får hesten bliver slagtet i udlandet og under transporten der til banker de hesten mm.og de får IKKE noget vand eller mad der nede,og når de er der nede står de i nogle klmme bokse,på det sted hvor de skal blive slagtat:-(Og det har jeg set i et hemligt kamra.
Og så er der nogle Rideskoler hvor hestene går 9 timer om dagen og de står bare bundet til sådan en pæl med sadler og hovedtøj på og de liger sig ned fordi de er så trate,og de står OGSÅ med sadler på ude på marken!Jeg har set billeder af det!Og hestene er magre og får ikke noget at spise og som sagt går 9 timer om dagen,står bundet med sadler på,står på marken med sadler på,får ikke noget vand eller mad,bliver brugt sådan der UGE efter UGE hele sommerferien!!!!Sådan nogle #@=½% fede"biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib"burde at mishandles selv.

Det her er osse noget der er RIGTIGT jeg har set det i Station 2,det handler om en gammel heks,som får laang tid siden bode i en lejelighed i KBH hun passede børn,oppe i sin lejelighed!Men da hun havde dem(små babyer)brante hun dem i sin brande ovn!!!!Det fik hun gjort mange gange/med mange babyer men til sidst opdagede folk det og politiet fant hjerner fra små babyer i hendes brande ovn:-(Arrrrrrrrg,hjæææææææææælp,mig er alen hjemme!.
Og i DØDENS DETIKTIVER er der de mest KLAME ting som er sket rigtigt i USA,hver gang jeg har set det tøre jeg ikke en gang at gå på toiletet!!!!Det er meget meget klamt,sådan noget med at de filmer nærmest det der er sket,og en gang var det en kvinde der var på vej til arbejde som normalt en lidt kold morgen,og efter det forsvant hun,og så var der en masse der blev beskyldt får at have drabt hende,og så fant Politiet blod på hendes seng osv og til sidst filmer de det sådan som alle forskerene fant ud af det var sket!Og det er BARE klamt!Og så er der sådan en musik i bag grunden hvor det er folk der skriger!Arrrrrrg,og nej nej addddddd!

KH
Cristina,der ELSKER sine heste!
Alting er godt det sage Tot...
-Thit laver den gode stemning.

:-) :-) :-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 07:18
Hej!
Vi skal krive vider fra en ÅNDSVAG historie, om 3 ÅNDSVAGE drenge!
Man SKAL skrive stikord og så skal vi aflevere både stil og stikord på torsdag. JEG HADER AT SKRIVE STIL!!!:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 09:27
hej allesammen!!!

Jeg kan heller ikke forstå hvordan i har tid til alle de heste!!
Jeg har nok i en ½ hest!!

Kærlig hilzen *ZIPPEN*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 11:27
Arrgg...Stil....hjææælp...jeg hader også at skrive stil...og min far er ved at jage mig væk fra computeren...bare fordi jeg har siddet her en time, og han tændte computeren...og han skred fra den...men...jeg må nok hellere lave noget andet, hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om en lille shetlænder hyp.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 12:47
He, he!!
Stile er noget værre noget!!!
Jeg er også ved at skrive en ÅNDSVAG stil og dannelse af bjergkæder, der står ikke en skid om det, hverken i bøger eller på internettet, og så får jeg oven i købet karakter for det!!
Stakkels mig!!!

Knuz fra *Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 18:32
Heste Ida - godt jeg ikke går i 8. endnu...så får jeg ingen karakterer...du kan der bare søge på nettet alligevel!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 20:55
Hallo!!
Jeg er OVERHOVED ikke efter dig(Christina!) JEg syntes bare det godt kan være lidt irriterende at høre på nogle gange........MEn altså vi kan jo blive ved og ved med denne diskution!!Så skal vi slutte fred??:-? Det vil jeg MEGET gerne!:-)
Og for en sidste gang: JEg er ikke misundelige!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 21:38
Aaah! Endelig fred herinde!
Jeg kan ikke forstå at i hader at skrive stil... okay dannelse af bjerkæder :-0! Men jeg elsker at skrive stil, og ikke for at prale: Jeg fik 11 i stil til årsprøven for 8.
Jeg kan altså heller ikke lade være at skrive om mine heste hele tidem, fordi jeg har ikke særlig meget andet i hovedet...
Det kan jo være svært at få tid til de 4 jeg passer, fordelt i tre stalde, men har man viljen, så glider det fint. Nå, men det var da godt at stemningen blev så god herinde til sidst! Hilsen Heidi.
PS. Hvor er Polly bare SØØØØØØØD!! Jeg vil også gå ind og tigge min lillebror, om at scanne et par billeder af Joachim, og se hvordan de kan komme herind...Silke er også søød!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider