Ja, hvis nogle af jer husker det, så sagde jeg jo min helpart, Black Beauty, op pga. en masse grunde. Bl.a. fordi at jeg fandt det hårdt at ride 6-7 gange om ugen, når jeg havde også havde skole, venner/veninder + andre ting, som jeg måske også gerne ville nå - så nu starter jeg ud med en part, også må vi se senere hen, om jeg har lyst til at skulle ride hver dag.
..men det har virkelig været hårdt at opgive Black Beauty, for jeg var kommet så langt med hende + at hun var blevet bedækket. Men jeg kunne bare ikke fortsætte på hende, også valgte jeg at tage en pause.
Jeg besøger stadig Black Beauty, så det er helt super. Men efter ikke at have redet i snart 2 måneder, som jeg har været vant til uafbrudt i 6 år, så er det ret svært at undvære. Så jeg har fundet mig en part tæt på, hvor jeg bor.
Destiny, hoppe, 5 år, hun er hest - mellem 155 og 160 cm, vil jeg skyde på. Hun er i hvert fald en super skøn hest, og jeg er virkelig glad for hende 
Lige et billede af os 2. gang, at jeg red på hende:

Så nu er jeg igang igen, og det kan mærkes, at jeg er lidt ude af træning - hold da op, tror at min mor er blevet sindssyg, fordi at jeg har klaget så meget over, at jeg har ondt i benene.
Men det går rigtig super med hende, og jeg ser frem til en masse gode tider med hende!