Heeej Ænder 
Først vil jeg lige sige ang "Stævne på en 3års". At det er besluttet at jeg fremviser ham i pausen og derved ikke starte, den sag er derfor lukket, og vil ikke høre flere kommentare 
Nå men nu til alt det andet, jeg var jo ude på rideskolen idag som normalt, det gik super fint, Malte løssprang rigtigt for første gang (plejer bare at være små cavaletties) og han klarede det rigtigt flot 
NU til det hele 

Prøver at øve Malte i at stå pænt til kåringen, men det går ikke så godt for han er meget utålmodig, men det kommer jo nok 

Min mor der står med ham, han er da kær? 

Se mor jeg kan selv holde pisken 

Skal lige til at springe.
(sorry kvaliteten)

wee xD
(Som i nok kan gætte var det altså ikke mørkt i ridehuset, bare kameraet der ikke forstår pointen i at tage billeder derinde xD)
Nu til videoerne 
www.youtube.com/watch?v=tTRDA47xMcc
^^ Trav på Spirit, Venstre Volte, som i måske kan se er han lidt urolig i den ene "ende" da bedridere longerede i den anden ende (som i måske kan høre) og han er IKKE vild med piskelyde 
OBS: Ved godt jeg er for stor til ham, men har ham "kun" i ridning.
www.youtube.com/watch?v=z6a4T2LJs4E
^^ Spirit på Højre Volte.
Skal lige siges han kun har været redet 1½md, og kun "seriøst" (Dvs mere end 1 gang om ugen) de sidste 2 uger 
OBS: Ved godt jeg er for stor til ham, men har ham "kun" i ridning.
www.youtube.com/watch?v=_u3PU2CElmI
^^ Malte skridt (hun er bestemt ikke mester filmer)
www.youtube.com/watch?v=zF4k3W4biLE
^^ Malte i trav (igen, min mor er ikke så god, og kameraed spassede (spolede) lidt) 
www.youtube.com/watch?v=yU7JM4u7onI
^ Tilsidst her en minde video jeg lavede ugen efter at min drømme hest <3 døde.
OBS: Der er en fejl i videoen, han blev 2år, 1 måned og 1 dag og ikke 1år som der står