Hejsa,
Well min lille missetat skulle jo ud og besøge Doktor Dyr i dag. Hun er nu ikke så dyr for mit vedkomne - hun er min tante
Men lille Twister skulle tatoveres (øremærkes) og stereliseres.
Så vi daffede der ud og gjorde klar til operationen. Har ofte været med min onkel ude og være "dyrlæge-assistent" så det her var jo næsten ren rutine *LoL*
Da jeg kom lå der en død hund på bordet

Æv hvor synd!!! Den var død af livmoder betændelse! R.I.P. lille gravvuffer!
(Har 2 onkler på min mors side, den ene er dyrlæge og den anden er svine konsulent - det er ham med svinene's kone som jeg var hos idag)
Så lille Twister fik en sove sprøjter for en 2 kg. kilos kat, og hun faldt i søvn og vi lagde hende op på bordet. Da min tante skulle stikke hende måtte hun finde en lidt større nål - for katten havde såtyk nakkeskind at hun bøjede den første nål!
Så vi begynde at skære og finder den første æggestok og så skulle vi finde den anden æggestok. Men da min tante begyndte at lede efter den var bedøvelsen åbenbart ved at være væk for Twister begyndte at spjætte lidt, så hun fik et skud til! Men hun spjættede stadig rimelig meget og min tante kunne bare ikke finde den anden æggestok - da hun fandt den var den stor, og det var derfor hun ikke havde kunne finde den, og katten spjættede sådan
Puha, vi troede først hun var med killinger!!! Hun har lige været i brunst, og vi har en masse katte til nabo!
Så min tante blev lidt nervøs og kaldte på hendes chef som kom og kiggede på det - heldigvis var hun ikke med killinger *phew* men derimod var der vand i hendes ene æggestok, så det hele måtte fjernes!
Men det var ikke rart, katten skulle have meget bedøvelse og hun spjættede meget men så blev vi endelige færdige!!!
Min tante brokkede sig noget, en lille besværlige missetat jeg har mig
Så hun fik lidt antibiotika og noget smertestillende og så ind i hendes transportkasse igen! Hun var ikke glad for det, sikke et hundeliv hun havde i dag!
Så vi kørte hjem ad, og katten prøvede at sætte sig op - men hun er stadig lidt "grokky" i det!
Hehe men mig og tanten besluttede os for at køre et smut om McDonalds på vejen hjem, for operationen havde alligevel taget godt og vel 2 timer!
Så lige nu sidder Twister i sin kasse og småsover og ska ha' varmen igen! Men ellers er hun frisk og glad for at være væk fra "onde" Doktor Dyr!
Det var lidt spændende at skulle ha' Twister åbnet, for vi vidste ikke om hun var stereiliseret i forvejen
For jeg fandt Twister her i sommers på en ridetur i grøften i en sort skraldesæk

Men nu er hun miiin og blir her og har det godt (Når hun altså lige er kommet sig over bedøvelsen

)
Well det var min dag hos Doktor Dyr - elsker at være med dyrlægen
;-D Rollo 
Check this out --> http://zip.to/mulle <-- Månedens hest, awards, læs om Rollo'erne og meget andet