Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Første springstævne
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 19:44

Som nogle af jer måske ved skal Epirus og jeg til vores første springstævne her på fredag, den 26. Vi har haft meldt til to springstævner før dette, men der er kommet noget i vejen begge gange, desværre.

Men ænder, jeg er helt sikker på at jeg bliver hamrende nervøs! Endnu mere end når det bare er dressur (hvor jeg i forvejen ikke er helt god til det med nervøsiteten ). For det er nemlig både mit og drengens første springstævne, hvor at i dressuren ved jeg at han kan, og at jeg bare skal ride ordentligt.

Så er der ikke nogen af jer der har nogle metoder eller sådan noget, som i bruger for at blive mindre nervøse? Håber at i kan hjælpe, for ved at jeg får brug for det!

... Støjer & Epirus

I am not afraid to keep on living

I am not afraid to walk this world alone

0
0
Svar på denne tråd

george
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 19:50

Jeg har ikke nogen metoder, da jeg også selv kæmper med det til hver stævne. Men jeg er begyndt at sige til mig selv, hvorfor være nervøs for at være på banen i cirka 4 minutter. Så skulle vi jo også være nervøse hver gang vi skulle ride én time. Hahaha :)

Men held og lykke søde.

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 19:52

uha' jeg kan heller ikke styrer mine nerver derfor jeg aldrig tør stille op til stævner d:

- held og lykke, det skal nok gå.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 19:55

et spring runde tager ca ? hmmm i alt 1 min ? højst! så det er jo bare et minut det drejer sig om, og bare slap fuldstændig af, så det bliver sjovt for jer begge ;)

>> Cecilie & Chloé <<

LALLE <3

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 19:56

Emma: Jeg kan ikke engang ride ordentligt hvis Catrine, som jeg rider sammen med hver dag(!!!) står og kigger Tror at det er det der med at dyret bare SKAL gå ordentligt. Men tak tak da - selvom det går helt a' helvedes til tar' vi det som en oplevelse

miss chanel: Tak tak. Om det nok skal gå ved jeg ikke rigtig. Det er første gang i Bassens liv at han skal springe andet en hjemmelavede spring, og han er en kylling i forvejen xD Puhha, hvad er det dog jeg har gang i

... Støjer & Epirus

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 20:02

Cecilie: Jah, kan godt se din pointe Men, problemet er sådan set ikke hvor længe jeg skal være på banen, men om jeg overhovedet kan få dyret over noget som helst. Han har aldrig sprunget farligere spring end dem her (dog har vi haft dæk osv. under nogle gange)

... Støjer & Epirus

0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 20:04

Tja, jeg har slet ikke dette problem mere, da jeg starter stævner hver eneste weekendt, og har gjordt det i næsten ét år

Så jeg er hverken nervøs eller rigtig spændt, for men kan jo ikke gøre det bedre end man kan, og jeg tar det for det meste bare som træning

Tja, bare sørg for at ha rigtig god tid, ellers går det helt i kage xD Det gør det altid for mig når jeg stresser xD

» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 20:23

Sine: Tiden burde vi ha' styr på (; Medmindre dumme Queenie ikke vil op i traileren Sådan nogle flip får hun nogle gange. Men altså, jeg skal ride som nr, 18 i den første klasse, og skal jo nå at gå bane og sådan inden klassestart (haha, er jeg jo så ikke lige vandt til xD) så vi er der nok i ret god tid (:

... Støjer & Epirus

0
0
Svar på denne tråd

sss
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 20:39

Præcis, sådan har jeg det også.. Hvis der sidder nogen og kigger når jeg rider så kan jeg bare ikke! For ja, der skal dyret ligesom gå ordenligt. Og jeg bliver helt flov, hvis det så løber, og kigger udaf osv.

Men igen held & lykke søde.

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 20:42

jeg spiser altid en marsbar inden stævne

det hjælper meget godt

ellers ved jeg det ik rigtig :|

men held og lykke ;D

» oo2 - Pirat ;D

[L] Nightwish 2 0 0 7 [L]

The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 20:46

Emma: Det gør mig egentlig ikke så meget hvis han bare er super gående inden folk kommer xD Men hvis de er der fra start bliver det bare aldrig godt Og igen, mange tak xD

oo2-Pirat: Haha, jeg får kvalme af marsbar, så tror måske ikke lige det er den rigtige løsning xD Ellers tak for råddet Og mange tak :b

... Støjer & Epirus

0
0
Svar på denne tråd

6765753654
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 21:03

Er også dressurrytter, som nogle gange forvilder mig ud på en springbane ;D

Kender godt det med nerverne, men bare rolig, så snart du er inde på banen og det først går rigtig stærkt, har du slet ikke tid til at være nervøs. Så bare styr hesten og HUSK banen :P

haha ;D Held og lykke !

± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 21:05

Amalie: Jamen tak tak. Desværre bliver det nok ikke helt nok bare at styre hesten Vil sige det sådan, at hvis jeg bare får ham over éet spring derinde er jeg glad!

... Støjer & Epirus

0
0
Svar på denne tråd

657653
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 21:11

Nå okay. Så styre hesten, huske banen OG klemme med benene :P

Fedt at du gør det selvom han er svær ;D

± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 21:27

Amalie: Haha Tjaeh, jeg risikerer jo bare at ydmyge mig selv total i min gamle klub, det er da ingenting? Neej, lad os nu bare se (; Måske han overrasker fuldstændig og hopper det heeele (*håbe håbe*)

... Støjer & Epirus

0
0
Svar på denne tråd

lalalalalaal
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 22:27

jeg glæder mig til at se billeder , BIG TIME !!

0
0
Svar på denne tråd

Støjer :)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 22:58

Kan da lige skrive med dig over MSN, så kan jeg da lige fortælle hva jeg har gjort indtil nu, med at få Zini fint gennem banen til springstævner, eftersom vi jo også er ret nye sammen på de springbaner.. hihi.. Men det gik jo kanon godt sidste weekedn igen, hvor vi blev nr. 2, og kun vores 2. start i spring.. Så hvis du er på MSN en af dagene kan jeg da lige snakke med dig :)

Heidi Elkjær

~ © ~

~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~

Klik Her, og se vores dejlige Araberheste !

~ Så er FØL 2007 kommet til verden ~

©

0
0
Svar på denne tråd

m rila
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 13:32

er altid selv skide nervøs når jeg skal til stævne, - men det er altid liiige indtil at vi rider ind på banen, og så er al nervøsiteten væk.

Da jeg skulle starte første gange på santos, var ejg lige ved at skide grønne grise, for helt ærligt, det var ikke mindst vores første stævne, men hans aller første stævne, han har ingen erfaring, men det gik nu egentlig fint nok , så.

Du skal nok bare stole på at Jounior nok skal opføre sig pænt, for så er der jo intet at være bekymret for? Hvordan er han hjemme, er han sød? for så er han sikkert helt så sød når han kommer på banen, nok har han ikke så mange erfaringer til springstævner, men han har gået en del dressurstævner efterhånden, så det med at være alene på banen, kan umligt være problemet ;) så der skal nok bare gåes til den!

Men mange held og lykke med det søde, skriv lige når I er færdige , jeg vil egentlig gerne have dit mobil nr. kan du ikke lige komme på msn, søde? :)

.. Frederikke Sadolin «

hende med den fantastiske santos

. 0s, for evigt & altid .

0
0
Svar på denne tråd

syng en sang.,
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 15:01

Hvis jeg bliver nervøs eller utryk ved at der f.eks. er noget der larmer helt vildt udenfor ridehuset og Dos bliver lidt spændt, så nynner jeg bare en melodi i hovedet. Så slapper jeg mere af, og hesten slapper mere af fordi jeg ikk er anspændt.

Man ka ikk både være nervøs og nynne en sang samtidig., Hehe.

Håber du kan bruge det til noget .,

>> Isabella & Dos <<

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 20:02

Mie: Der skal nok komme billeder (; Min papfar (som godt nok aldrig har taget springbilleder før ) kommer med sit proff kamera :b

Heidi: Jamen i er jo bare så dygtige :b Håber vi når lige at snakke sammen :b

Frede: Har det også sådan. I det øjeblik jeg rider på banen, jamen så kan jeg ikke gøre mere, så skal drengen være klar, og så går han som han går MEN (!!!) Det her er jo altså lidt noget andet end det dressur halløj der :b

Bassedrengen er en stjerne hjemme i øjeblikket (: Problemet er jo ikke at han er sindssyg eller noget, for så havde jeg aldrig meldt til (; Han er bare ikke vandt til at springe alt det fyld der, og han er den største kylling på jorden Og ja, han har gået en mia. dressurstævner, så han er helt ligeglad med at være alene Men ja, der skal jo bare rides, og så må vi se hvordan det går Tak tak .

Isabella: Det må prøves Tak!

... Støjer & Epirus

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider