Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hygge snak :-P
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 17:14

hej :p jeg er syg og røvkeder mig så vil i ikke fortælle lidt om jer selv jeres heste hvor i står osv.?

0
0
Svar på denne tråd

sss
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 17:27

Jo, jo, jo! :)

Jeg hedder Emma, jeg er 12 år og bliver 13 i januar.
Jeg har part på George en lille welsh blandning som jeg rider og passer 3 gange om ugen. Han står på Herlev Rideskole som jeg rider for (HJOR). Derfor bor jeg (mærkeligt nok) i Herlev.

Var det nok? ;)

0
0
Svar på denne tråd

hygge snak :-P
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 17:29

ja , tak,

er det en rideskole du går på ?:P

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 17:46

jeg hedder også emma, og jeg fylder snart 12. jeg har ikke min egen hest, og har heller ikke part. men jeg rider en nougatbrun islændervallak 2-3 gange i ugen som hedder sindri. jeg rider også nogengange på min kusines vallak tarzan, han har gået dm i ponydresur og fået bronze. så rider jeg også min venindes shetlænder birger (L) og jeg rider på hosk rideklub (holstebro sportsrideklub)

»mvhemma

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 18:02

jeg hedder Sarah, jeg er 14 år. jeg har halvpart på en frederiksborg hest, som hedder Stella Hertz, men hun bliver kun kaldt Stella. hun er tidligere blevet brugt til studenter vogn på Lolland.. jeg rider sammme sted som Emma(george), nemlig Herlev rideskole..

Stella

-my love

-my passion

Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet.

Æret være hendes minde. R.I.P!

Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet.

Æret være hende minde. R.I.P!

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 18:20

Jeg hedder Tine og jeg er 15 år. jeg er også syg :s

min brune pony hedder Silver, mærkeligt nok. Den har jeg haft i 1½ år. jeg rider dressur på den, og pt rider jeg omkring la4..

og han står ude på midtsjællands rideklub (jonstrupgaarden)

og det er et super sted :) - der får jeg god undervisning 2 gange om ugen . stedet kan ses på: www.jonstrupgaarden.dk og midtsjællands rideklub på www.hesteinfo.dk/msr

god bedring :)

» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.

0
0
Svar på denne tråd

kkk
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 18:35

tak. du må også have en god bedring :P

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 18:45

Jeg hedder Emmelie og jeg er 13 år.

Jeg rider på Hinnerup ridecenter og har halvpart på en "kaffe med fløde" farvet hest som går rideskole. Jeg bor i Søften som er 7 km. fra rideskolen som dagligt må cykles for at komme derop.

Skolen er træls men den bliver lidt bedre når enten min Lunde mor kommer til Tandlæge eller * min "datter" kommer og besøger mig. *- vores "familie" er sådan lidt mærkelig..

Tja..

Kærlig hilsen

:) Emmelie (:

Heller lille og vågen end stor og doven

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 18:46

jeg hedder xxxxx, jeg går i 8. klasse, på husum skole.

jeg bor i herlev, og rider ude på VSR, hvor jeg rider på en sød hest der hedder zuperrr ztar lol

0
0
Svar på denne tråd

pingvin
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 18:52

jeg hedder pernille og er 13 år. bor i skovlunde & går på rosenlundskolen. og er stoppet til ridning i oktober Q:

hahahahhah

Pernilæh

fortæl mig hvad jeg skal fortælle B-)

0
0
Svar på denne tråd

Lullubullu-
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 18:53

Hedder Sassi, og er 13 år. Har Bowie, som er 23 år - men stadig frisk og i topform. Hun er en 2'er og har haft hende i 3 år. Eller, hun er ikke min, men da hendes ejer bor i nordsjælland og jeg nærmest har "fået" hende, siger jeg hun er min ejen. Det eneste der gør hun ikke er min, er at hun engang skal stå der når jeg ikke skal have hende mere og nyde sine sidste dage på store græsfolde. Hun står på SVR (Svendborg rideklub). Har også Buster, en lille nuttet 3'er på 107 cm, men har er lånt ud. Det samme er shetterprinsessen Buttercup, en rigtig smørblomst :)

Der sneg sig lige et billede ind af Bowie - og neeej det var slet ikk mig :D

M.V.H.. Sisse
Med Båuiii<--

.. Den halve parade er den alle taler om,
Men ingen hved hvad er ..

..
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 19:19

Jeg hedder Helene, er 16 år, rider ude på stald Hesselbjerge hver mandag, på en fjordhest ved navn Cjila. Jeg bor sammen med Mine plejeforældre og tvillingsøster 7 km uden for Give, ved siden af min nabo´s kæmpe stor svinefarm.

Det siribirske dværghamster Speedy gon charles

Marsvinet Martha +9/5 2007

hunden Mie

Stald Hesselbjerge - et godt sted at være...!

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 19:32

jeg hedder Louise ,, jeg er 16 år , 17 til marts ;)

jeg har redet siden jeg var 6 år gammel og fik min første hest da jeg var 12 :) det var en fjordhest som sparkede mig den da jeg skulle have den hjem , og den faldt slet ik til hvor den skulle stå så den blev leveret til bage.

kort tid efter fik jeg så en 2'er pony med navnet hále Bob. det var meningen vi skulle have været ude og starte distrikstævner allerede første sommer .. men jeg kunne ikke finde licenskursus den blev så syg vinter 2004 (mener jeg) og den var syg i et år . og jeg ja allerede begyndt at kigge efter nyt ridedyr. i 2006 fandt jeg så denne her hest . Perle de phantomic. der var ikke meget der skulle tænkes igennem og hun blev min . jeg begyndte at få problemer med at styre dyret fra jorden , men heldigvis fik jeg hjælp fra de dejlige mennesker fra HRS ;)

jeg begyndte at få problemer med min ryg og hesten blev solgt og har stort set ik redet siden. jeg rider engang imellem på min pony endnu, men jeg savner at ride , især stor hest , så jeg går endnu og drømmer om den perfekte part eller et mirakel der gjorde at jeg flyttede tættere på den rideskole hvor bob står nu og at jeg måtte få hest igen. det forbliver nok desværre en drøm ..

Hále Bob står lige pt på skovsbogaard nu :)

nok ridning..

jeg elsker musik , især nightwish der stadig er det ultimative ynglingsband efter 3 år ;) kendte dem dog længe før pga af min ene bror..

whaa jeg har 2 brødre xD den ene spiller i band og den anden læser .

jeg elsker film

mindre detaljeret her tilsidst = nu gider jeg ik skrive mere .. så selvbiografi slut B-)

» oo2 - Pirat ;D

[L] Nightwish 2 0 0 7 [L]

The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play

0
0
Svar på denne tråd

Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 20:22

Jeg hedder Cecilie, og er 14 år. Jeg begyndte at ride da jeg var 3 år, så det er så 11 år nu. Jeg har en pony, som hedder Thor, på 11 år. Han er 146. Ham fik jeg på prøve d. 13/8-06, og så blev han min d. 14/11-06 Vi kan bedste lide at springe og ride ture, men der skal jo også dressur til (:

Inden jeg fik Thor, havde jeg part på en rigtig dejlig DSP 2'er, som hedder Dychess. Man da hendes ejer blev for stor til hende blev hun solgt

Det var så lidt om mig (:

Cecilie & Thor

Det perfekte par! (L)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 21:01

heyson, jeg hedder Fiona og jeg blev 14 i sommers. Jeg bor i København med min mor, far, lillebror og 2 katte. Jeg har halvpart på en hest som hedder Frk. Olsen. Hun er en stor brun DV hoppe på 170 cm. Hun står opstaldet på Gl. Nøglegård Stutteri i Lynge. Hende rider jeg 2 gange om ugen. Derudover rider jeg også på rideskole 1, nogengange 2 gange om ugen. Udover ridning tegner jeg også, spiller klaver og er sammen med venner :)

- min mening (:

- FIONABONA (:

..nu med part :b

0
0
Svar på denne tråd

m irla
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 14:13

Yo B-)

jeg hedder frederikke, jeg er 13 år gammel, og bliver 14 år til næste sommer. Jeg bor i Skælskør , og jeg rider så sjovt nok for SKÆL rideklub. Jeg har redet siden jeg var 6 år.

Jeg har min egen pony, som hedder Santos, en dejlig new forest bl. på 137 cm, og 6 år <3 han er bare toppen. Lige indtil jeg fik santos, havde jeg part på rideskoleponyen mirla. <3 Det var bare den bedste del af mit liv, da jeg havde hende. <3 udover de to ponyer, har jeg passet 3 andre : Dina, Mollygan & Buster. Og så har jeg haft "min egen" shetlandspony, ved navn Lock s': han er bare solgt nu s':

jeg har gået til fodbold, men jeg stoppede fordi jeg ikke havde tid til at gå til det to gange om ugen, når jeg også har pony s: <3

Min bedste veninde hedder Bianca (bianca (maestro)) herinde fra, udover hende har jeg også andre rigtig gode veninder dittee ( ditte (randy) herinde fra), Pernille , frederikke, ea, nanna, sara osv. <3 Mine bedste venner er nok Nicklas, Jonas og Frederik hihi..

det var lidt om mig. :)

.. Frederikke Sadolin «

hende med den fantastiske santos

. 0s, for evigt & altid .

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 14:53

Jeg hedder Isabella, & er 14 år. Bliver 15 den 18. december.

Jeg går i 9.A på Lyngby Private Skole i region hovedstaden.

Jeg har reddet i 8-9 år, alle år på Exmoor Sports Rideklub & pension(ESP) i frederiksdal, & nu rider jeg kun på min part, soffi, som jeg har redet i 2½ år :)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider