Hey.
Jeg tog en smule billeder igår af Santana, da jeg lukkede ham ud på ridebanen i håb om at han ville krudte lidt af, da han var meget oppe og køre. Han løb selv nogle runder, hvor jeg bare stod og kiggede og tog en smule billeder.
Han var kun ude i fem minutter.
Santana nåede at ødelægge hele to træktorv igår, fordi han var så meget oppe og kører, pga vinden og nogle får (Som var meget farlige), så jeg til sidst blev nød til at tage ham indenfor og strigle ham.
Det går rigtig godt med at ride ham, og han går for det meste bare super, når han gider koncentre sig.
Vi red også idag i ridehus for første gang, på ØSR, og uha barrieren var meget farlig. Santana var bestemt ikke vant til det. Men det hjalp da vi begyndte at trave, så gad han koncentre sig om mig og mine signaler.
Og for dælen da, jeg har godt nok ondt i mine lår muskler lige nu.
Regner med at skal købe ridehus kort dertil (Vi betalte for at bruge ridehuset idag), så jeg kan ride der når det begynder at blive mørkt.
Han skal også vænne sig til at gå i ridehus, da jeg lidt regner med at starte stævne der til februar. 
Skal også have undervisning for første gang på ham på tirsdag, så det glæder jeg mig rigtig meget til, så vi kan blive rigtig gode sammen. 
Nå men nok opdatering nu, nu til billederne:

^ Tossehest. 

^ Hans smukke hoved. 

^ Et lille vrinsk.
Desværre lidt uskarpt.

^ En af staldkattene. 
Nå men det var det, hvis i nåede så langt. xD