|
|
| BILLEDER fra jhntræf og tre dage hos jyl |
|
|
Hey ducks<3 Havde lavet et rigtig fint indlæg med en masse tekst, men så slettede popup-blocker lortet :QQQ så nu får i bare en kort version. Har været hos jyl fra mandag til nu, og det har virkelig været hyggeligt <3 vi har redet med nynne(sascha), og så har vi tåget rundt i værløse og ballerup. Og så var der jo jhn-træf i dag, som var rigtig hyggeligt ((: <33 Der kommer en masse billeder:  Jyl og lille mille. sadlen røg af igen, da vi ikke havde nogle stigremme d:  om aftenen var kære mig træt efter den lange togtur d: OG JEG MÅTTE IKKE SOVE I FRED!!! :QQ  jux og jyllerpyller <333  jeg sover videre. flæskemund, haha<3  .. og videre, haha omg jeg var træt   perfekt jyller xD <33  en del af den herre ensomme morgenmad xD  og jyl hælder kakao på vores morgenmad xD  resterne af jyls dejlige morgenmad xD  jux og jyl i værløse bymidte <3 ganstersted lover jeg jer xD   julieee danser   der var en rar mand der gerne ville tage et billede af os   hæhæ <3  rain spiser ostepops <3 haha   søde mille <3  mig på mille. ja JA, jeg ved godt at jeg er langbenet d:  jyl og rain  ORNLIG gangsta, ikk'å? <3333   julie og julie TJEK TRØJEN!! <33  nynne og sascha i fuld galop <3  mig og mille   nynne springer - super skarpt =D  jux og vic   mig og mille. og jo, den hoppede over, det er bare jux der er en kegle til at tage billeder xD  jyl og rain - flot jux xD  hestene fik en lille pause   så blev det jhn-træf. jyl bowler   mega yndlings body builddingskugle<3  jyl og xxxxx/miss chanel - i er dejlige piger <3  Tæzzah/tessa og sascha   ganster endnu en gang <333333  JUX /  KRONBORG 82 point xD  Ditte/BananBrød bowler   xxxxx og ditte i bussen på vej hjem til jux d:  igen =D  Sasma, jux og jyl <3  Og "faaarveeel" siger sascha <3 Som den perfekte afslutning på tre perfekte dage, stod min kæreste på banegården da jeg kom af toget. :i <33 TAK FOR TRE VIDUNDERLIGE DAGE PIGER <3333333333
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Det ser MEGA hyggeligt ud =D
oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] [L] med punkerponyen Hále Bob [L] [L] uden prinsessehesten Perle de Phantomic [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
» Bianca & Maestro « We are the real champions! (LLL) Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uglohlhlhælkh |
|
|
Det VAR virkelig hyggeligt <3 Vi manglede din biancs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
» Bianca & Maestro « We are the real champions! (LLL) Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
18-10-2007 10:03 |
|
HAHAHAHAHHAHA, fuuck mig og jyl tåger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
18-10-2007 10:05 |
|
ser hyggeligt ud. kunne ik komme /: jeg har de samme hvide reebok som dig julie, har dem os i sorte. xD hvem var der?
» Emma Borum ღ .. sindri, du vil altid være i mit hjerte ' tarzan <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hahaha. Det er ordentligt jylle face det der, hvor I ligger i sengen.  Ser hyggeligt ud. Ærgeligt jeg ikke kunne komme til jhn træf.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
18-10-2007 10:19 |
|
Emma bb, svarer lige for julie kronborg  Jux, Jyl, mig, Bananbrød, Sasma, Isabella(Amadeus), Tessa, Julie Kronborg, og rikke(odin) var der også i starten :b -Der var et par stykker mere, som rigtig skulle ha' været der, men som desværre ikke kunne komme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ser rigtig.. |
|
|
.. hyggeligt ud Lidt klam morgenmad måske  Bor I i Værløse?
Mvh Marie Nogle gange finder man først ud af, hvad man har, når man har mistet det. www.sportspony.dk - Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
|
|
det ser mega hyggeligt ud 
x Nanna med Mikado x Tidligere: Nanna Bananna »The Wild Child«
verdens bedste pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Tine kk »Silver« |
18-10-2007 11:05 |
|
ser rigtig hyggeligt ud d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
18-10-2007 12:17 |
|
ihr.. jeg ville også ha ' været med  ser super hyggeligt ud, gode billeder (:
.. Frederikke Sadolin « ↑ hende med den fantastiske santos ♥ . 0s, for evigt & altid .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wedrftgyjuio |
|
|
NEJ! Hvad sker der?? Havde jeg vidst at du var der Julie havde jeg sms'et (har ikke jyls nummer) jeg var i @!#$ københavn tirsdag d: men tog hjem om aftenen desværre. Det ser ellers hyggeligt ud 
Anne Sofie og Mikado nyder det, så længe det varer - min stjernepony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Pernille L |
18-10-2007 14:48 |
|
åh det ser hyggeligt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eassdsd |
|
|
Ser hyggeligt ud.. Hvis det havde været en anden dag en onsdag kunne jeg også have kommet ;b
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lgihlhkjlgkj |
|
|
Marie: den var da ddeeejlig<3 jep. eller det gør jyl  Patricia: jaaer, vi manglede dig  Cocktail: åårh man din kage du skulle have skrevet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efewfref |
HollyS |
18-10-2007 20:47 |
|
Marie : Haha jeg er sammen med Jyl nu, og jaaa hun bor i Værløse !! Hvordan kunne du se det ? - det var da vildt sejt 
Hilsen Holly 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Årh, vi er ornlig syge til bowlingbodybuilding 14 kg i den ene hånd og 13 i den anden 
ARGH DET ER SGU DA DERFOR JEG HAR ONDT I FINGRENE! hahah .
ej, kronborg, jeg er sgu glad for at du ikke lagde billede ind, hvor jeg hentede kuglen baah :x
Sascha N - nu med Nathalie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
18-10-2007 20:48 |
|
holly, hils jyyyllleee : D<333333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
18-10-2007 20:49 |
|
hahahah, sascha, så løber du sådan herre stærkt, og spiller ordentlig smart, og så taber du kraftedme den der kugle hahaha.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gergregre |
HollyS |
18-10-2007 21:15 |
|
Hilsen Holly 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sedcfvrtgbujik |
|
|
hah. Ja det var sgu ikke så godt. Så skulle alle københavnerænderne være taget i byen med mig. Jeg venter bare på det tog der bliver bygget. Så tager det kun en time for mig at komme til kbh. (JA. fester i kbh )
Anne Sofie og Mikado nyder det, så længe det varer - min stjernepony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
19-10-2007 11:47 |
|
Haha, nice billeder =D ej det var vildt hyggeligt  Godt du ikke tog billeder på pizzeriaet det var fandme sjovt 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kugkgg |
|
|
Ditte: haha, ej det kunne have været sjovt totalt gode pizzaer der <3 SAscha: ÅRH DET ER EN FEJL!!! må have glemt det billede :i  Her har vi så sascha, som har fået kuglen på den forkerte side af vores bande, og så går ud og henter den igen xD hahaha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
19-10-2007 12:58 |
|
Hahaha ej hvor er det ærgeligt jeg ikke fik set det fordi jeg var ved baren  trist vi ikke fik pizzaerne med 
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjskjjkfjkfjk |
|
|
Niice billede af sascha xD
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khkghljgljg |
|
|
Ditte: det så sygt godt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
AARH JEG LIGNER EN FED SOOO 
BananBrød - du frådede sgu da oss 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
19-10-2007 19:44 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg vil med næste gang. 
Simone - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside(Sidst opd. 11/9-07)
Fotografering tilbydes af amatør Fotograf Se mere på hjemmesiden under priser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
19-10-2007 19:51 |
|
hha ja, det var sjovt da vi sku ha pizza, vi er sygt forvirrende :I<3 ''3 colaer og en fanta'' ''nej 2 colaer, en colalight, en sprite og en fanta'' ''nej det skal være 2 colaer, en colalight, en lille fanta, og en mellem sprite'' haha, de fik herre meget trip af os  ''ej kan vi ik få skåret den ud i mindre stykker?'' ''har i servietter?'' ''kan vi få tallerkner?'' tiihihihihi :III
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
19-10-2007 19:56 |
|
Præcis xxxxx : D og: "er der er toilet her?" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
miss chanel |
19-10-2007 19:56 |
|
''den røde dør'' tihiihihih :III
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xfnhfcxh |
Delaney |
19-10-2007 20:25 |
|
Sejt.. hehe Undrer mig bare lidt over, jeg har rigtig tit set part annoncer for den der Mille, hvor der står man ikke må veje for meget, og kunne tage det stille og rolig da den har haft noget med benene? Og man derfor ikke kan galopere eller springe på den, men når der her kommer veninde med er det okay? Ikke surt opstød, undrer mig bare da jeg altid ser dens part annonce =]
If you don't know where you're going You don't know when you will arrive
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyyy |
HollyS |
19-10-2007 20:30 |
|
Delaney: Mille har haft en partannonce i for nyligt =) og det var nogle parter som ikke rigtig vidste hvad de skrev om og hvad den måtte (de er ikke særlig erfaren). Men nej, man må ikke veje for meget - og det gør Julie skam heller ikke. - Jo man må skam gerne galopere på hende, det er helt okay :b Springe må man også gerne, det skal bare ikke være ofte : D Og den bliver måske sprunget på 1 gang hver 14 dag, såe. =) svare lige da jeg selv har redet på den lidt og jyl sidder ved siden af mig :] hun er min veninde.
Hilsen Holly 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
hahahahahahah det der billede minder mig SÅ meget om engang jeg var ved at smadre den der klap der går ned fordi jeg ik rigtig holdt øje med om man måtte skyde xD jeg vil også meed xD
» oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Gud hvor har Jyl korte bøjler. Ser hyggeligt ud.
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrwerwer |
HollyS |
19-10-2007 21:05 |
|
hehe Chela det fordi at på de første par billeder tr ækker hun benene lidt op derfor ser det voldsomt ud.. hun er springrytter så derfor rider hun med korte bøjler:D og det er en 15" sadel så ellers passer benene ikk til sadlen
Hilsen Holly 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Jeg syntes altså stadig jeg ligner en fed so :L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Sascha : det er du sikkert også inderst inde xD eller ik ,, du ka ta det 
» oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
20-10-2007 08:56 |
|
oo2-pirat: Det har jeg også gjort engang da jeg bowlede =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iuhloihlhlh |
|
|
Jeg tror nu heller ikke Mille led da jeg red på den, og blev også "godkendt" af ejerne inden vi red  Men hahaha ja, vi var gode kunder <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oo2-Pirat: |
|
|
Jeg er ikke en so inderst inde - inderst inde er der bare en lille @!#$, der nogen gange spiller op og skriger "yeeea" og som bare gerne vil ud og vise sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Der skulle selvfølgelig så b!tch.
|