|
|
| Jhn's rekordliste (: |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
13-10-2007 13:44 |
|
heéj ænder  Nu skal vi have lidt sjovt i ferie :'D Såå - vi laver da jhn's rekordliste 
Her er de rekorder som man kan stille op i:
Jhn's laveste pony Jhn's højeste hest Jhn's højeste procent i dressurprogram Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) Jhn's ældste pony/hest Jhn's rytter med flest rosetter Jhn's højeste rytter (højde) Jhn's mindste rytter (højde) Jhn's rytter der har redet længst Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 Jhn's tungeste [hest-pony] Jhn's letteste [hest-pony] Det er de kategorier der er  Så ja - giv et bud der hvor du tror du har en chance x)
Deadline er på næste lørdag xb
-lone
→ Lone & Springbomben Camilla ← [L] også kaldet My & Mulloh [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
jeg melder mig til højeste rytter med mine 184 cm
håhå, det eneste jeg for det meste vinder med er højde
Hedviglaerke fordi jeg ikke ved hvordan min signatur skal se ud :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jhn's laveste pony - 127,5 cm. Jhn's højeste hest - 142 cm. Jhn's højeste procent i dressurprogram - 62 % Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt)- kat. 2 pony : 140 Jhn's ældste pony/hest - 10 år Jhn's rytter med flest rosetter - 41 Jhn's højeste rytter (højde) - 160 Jhn's mindste rytter (højde) - 160 Jhn's rytter der har redet længst - 3 år og 2 måneder Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 - uh, 50 gange ca. Jhn's tungeste [hest-pony] - 600 kg. Jhn's letteste [hest-pony] - 300 kg.
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thilde. |
|
|
Højeste hest. 174cm Højeste spring. Thilde har sprunget 150 med Pernille 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rekord |
|
|
Jhn's laveste pony: Blubbie på ca. 100 cm Jhn's højeste procent i dressurprogram: 74% i Rideprøve 2  Jhn's højeste spring: 150 cm - hesten var 155 cm Jhn's rytter med flest rosetter: har ikke talt for nylig, men i hvert fald 250 stk. Jhn's rytter der har redet længst: 13 år
Wildly medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsklkdlk |
|
|
Jhn's laveste pony - 110 Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 135 (kat 3 pony) Jhn's ældste pony/hest - 22 år Jhn's rytter med flest rosetter - 14  Jhn's mindste rytter (højde) - 149  Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 - Jeg har ikke talt dem, men nok over 3-400 ;b
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
skal hesten være ens egen, eller må den stå på ens rideskole?
For så har vi en pony på 32 som stadig nogen gange går med begyndere
Hedviglaerke fordi jeg ikke ved hvordan min signatur skal se ud :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej :'D |
|
|
Jhn's mindste rytter (højde): 158 cm. Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8: Jeg faldt engang af 41 gange på en time og plus alle de andre gange må det være ca. 100 
» Tazz « Darmartodesperato! .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aasdfghjkl.- |
|
|
Jhn's højeste procent i dressurprogram 67 % Jhn's ældste pony/hest 22 år Jhn's mindste rytter (højde) 1,58 Jhn's rytter der har redet længst 9 år Jhn's rytter der har været i jorden flest gange 7 gange
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine... |
|
|
Jhn's højeste spring hest: Min bitte hest på 156ca. har sprunget 165cm på en okse. Jhn's mindste rytter (højde) 168cm Jhn's rytter der har redet længst 7 ½ år Jhn's letteste hest - 450 kg ca
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Jhn's højeste spring, pony: 145 Jhn's rytter med flest rosetter: 101 roset. Jhn's rytter der har redet længst: 13½ år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
.. Har redet et dressurprogram til 75,3% 
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehehhehhe |
Team (Stormont) |
13-10-2007 18:37 |
|
Jhn's højeste procent i dressurprogram' 76,4 % "STOLT" Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 125cm, på lille pony på 135  Jhn's rytter der har redet længst 13år  Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 72 gange, tro mig jeg har faktisk en lille bog over det. For da jeg startede som 3årig holdte jeg godt nok ikke styr på det, men da jeg blev 7år tror jeg mig og min mor begyndte også er det holdt ved 
» Camilla Maria « - en hest er stadig en hest uden sin rytter... ...men en rytter er ikke en rytter uden sin hest! Jeg elsker mine røde heste <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æolikujyhtgrf |
xLaaalaaah |
13-10-2007 20:12 |
|
Jhn's mindste rytter (højde) -Min mor hjalp mig med at blive målt med krikkernes stangmål, og det blev til 156cm..Men det kan jo godt være lidt højere eller lavere.. Jhn's rytter der har redet længst -Er selv 13 år og 11 uger PRÆCIS i idag, og startede med at ride da jeg var 9 måneder, dvs. ca. 12½ år Jhn's rytter der har været i jorden flest gange -Tjaah.. omkring 125 eller deromkring..
»Laura & Marco « ' Nu også med æslet Hedda ' ' Oliver & Tim, I vil altid være i mit hjerte <'33 '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhsdhsdjsdhdshjds |
Liv »Lady Nanna« |
13-10-2007 20:32 |
|
Jhn's mindste rytter (højde) 150 miig
LADY NANA -FOREVER !! Tag aldrig svampebob forgivetXD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
13-10-2007 21:59 |
|
Jhn's laveste pony - lock (min gamle pony) 107 cm. Jhn's højeste hest - santos 137 cm. (vildt højt, ja ) Jhn's højeste procent i dressurprogram 70 % i lb1 på Mirla. <3 Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 1 m. på mirla <3 Jhn's ældste pony/hest mirla : 15 år. Jhn's rytter med flest rosetter 30 (: Jhn's mindste rytter (højde) 152 cm. :p Jhn's rytter der har redet længst 7 år.
.. Frederikke Sadolin « ↑ hende med den fantastiske santos ♥ . 0s, for evigt & altid .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rettelse |
|
|
Jeg har lige en rettelse til mine rekorder. Jeg må desværre erkende, at jeg er så gammel, at hukommelsen er begyndt at svigte - jeg huskede i hvert fald forkert, angående hvor mange år jeg har redet. Så det rigtige er: Jhn's rytter der har redet længst: 14 år (og ikke 13 - kiggede lige på den første roset jeg har vundet, og den er i hvert fald fra 1993, og ikke 94 som jeg troede...)
Wildly medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rekoder |
|
|
Skriver lige på mig selv, og mine heste.  Jhn's laveste pony: 1.37(: Jhn's højeste hest: 1.58(: Jhn's højeste procent i dressurprogram: 64 % Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt): Min hest på 1.58 har sprunget med mig på ryggen 1.40, og løssprunget 1.50 (: Jhn's ældste pony/hest: Min pony er 27, snart 28 (: Jhn's rytter med flest rosetter: Har kun 10, men de har ski været fortjent  Jhn's højeste rytter (højde): Jeg er 1.77.. Jhn's mindste rytter (højde):--^-- Jhn's rytter der har redet længst: Har redet 10 eller 11 år.. Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8: Uha, den var svær, utroligt mange gange, jeg blev altid sat til at ride hestene til, der hvor mine heste stod engang. Og min egen hest har heller ikke været for god til at holde mig på ryggen HMM ca. 600 gange?! Ja det passer meget godt.. Jhn's tungeste [hest-pony]: Min egen vejer 400 kg.. Jhn's letteste [hest-pony]: Min pony mus vejer nok 250-300 kg.
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c »lalle og chloé« |
14-10-2007 11:21 |
|
jeg vil også være med! Jhn's laveste pony 90 cm ca? Jhn's højeste hest 170 cm Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) haha 90 cm  Jhn's ældste pony/hest ca 40 år Jhn's rytter med flest rosetter jeg har kun 5! xD Jhn's højeste rytter (højde) 167 Jhn's rytter der har redet længst 5-6 år Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 mindst 60 gange! Jhn's tungeste [hest-pony] slå dne her 930 kg! (hest) Jhn's letteste [hest-pony] mulle som nok vejer 150 kg ca
.Cecilie C. Dansk Varmblods Rytter .Lalle og Chloé.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
14-10-2007 12:59 |
|
jeg melder mig til jhn's mindste rytter med min højde på 149 cm og jhn's letteste rytter med min vægt på 35 kg
♥Emma & Sindri ♥ you will have a place in my heart, forever!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
14-10-2007 13:02 |
|
hvis det må være ponyer man kender er der en på min lillesøsters rideskole der hedder bertha som er 34 år. ö frk. krid: vi er lige høje 
♥Emma & Sindri ♥ you will have a place in my heart, forever!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Flex & Checar |
L-F |
14-10-2007 13:32 |
|
Højeste spring: jeg har sprunget 165 cm på Checar som selv kun er 155 cm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Jhn's højeste hest: 175 cm i stg Jhn's ældste pony/hest: 19 år Jhn's rytter der har redet længst: 12-14 år. Jhn's tungeste [hest-pony]: 700 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalalala |
|
|
Tror desværre kun jeg kan være med i: Jhn's højeste procent i dressurprogram: 75,5 % (i Lc1). 
~ Knus Anne-Sofie! ~ Med springponyen og dressurhesten Kat 1. pony sælges skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jhn's højeste procent i dressurprogram ~~73% i lc2 2 gange (udv. klubstævne og klubklasse til distriktsstævne) 77,6% i lc2 (ridelejr stævne) Jhn's ældste pony/hest ~~ 6 år Jhn's rytter med flest rosetter ~~32 stks Jhn's højeste rytter (højde) ~~168,4 cm  Jhn's rytter der har redet længst ~~ ca 15-16år (dog "kun" de 8 med regelmæssig undervisning) Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 ~~uuuh! rigtig mange!!!
"Hygge hejsa!" <3 Lihe k Tatoo, altid på vej mod nye mål... <3 ~* Team JPSR Dressur *~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
Oompa |
14-10-2007 21:29 |
|
jeg tror sku ikke rigitg at jeg kan være med her 
Oompa & Catwalk ? what dosent kill you makes you stronger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfytuiytrert |
|
|
Jhn's højeste hest Jhn's tungeste [hest-pony] - Equito vejer lige omkring 750 kg
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala . |
|
|
Jhn's laveste pony - Ofelia (Min gamle pony ) 143 Jhn's højeste hest - Strauss (Min pony) 148 Jhn's højeste procent i dressurprogram 78,8 % i lc2 på Ofelia. <3 Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 90 cm på Ofelia Jhn's ældste pony/hest Ofelia : 13 år. Jhn's rytter med flest rosetter : 23 stks. Jhn's mindste rytter (højde) 170 . Jhn's rytter der har redet længst : 9 år.
Hilsen Laura . Harcore haflinger fan . Frederiksværk . STRAUSS OG LAURA SKILLES ALDRIG , ALDRIG AD !!! Pony og Laura = Nu med games . Vi styrer  ('o',)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
Hmmm... Tror kun jeg kan være med i redet i flest år: Ca. 16 år - vi har altid haft hest så jeg har nok begyndt allerede før, men det var jo ikk seriøs, så derfor ca. 16 år (er 17år)
Heidi Elkjær ~ © ~ ~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Så er FØL 2007 kommet til verden ~ ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kastanjegårdens Fersken |
|
|
Jhn's laveste pony 134.5 cm(: Jhn's højeste hest 158cm Jhn's højeste procent i dressurprogram Kan jeg sgu ikke huske. det er pænt lang tid siden jeg sidst har startet(; Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 115 - 2'er pony. Hvis man må deltage med gamle rytters rekord: 140cm- 2'er pony Jhn's ældste pony/hest 13 år Jhn's rytter med flest rosetter 3  Jhn's højeste rytter (højde) 160 Jhn's mindste rytter (højde) 160 Jhn's rytter der har redet længst 7 år Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 24- og ja. Jeg Har talt det.  Jhn's tungeste [hest-pony] hvad skal vi sige? 500 kg Jhn's letteste [hest-pony] 350 kg..
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk <3 |
|
|
Jhn's højeste hest 160 cm. Jhn's ældste pony/hest 8 Jhn's rytter med flest rosetter 8 Jhn's højeste rytter (højde) 175 Jhn's mindste rytter (højde) 175 Jhn's rytter der har redet længst 6 år
Marie snart uden sin super pony :'( Tidl. Fjordbollen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg synes at nogle af dem skal deles ind i kategorier med alder. F.eks om jhns mindste rytter eller hvem som har redet længst tid. Det kan jo ikke rigtig måles når brugerne herinde er fra 10 år til 20 år eller ældre. 
Simone - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside(Sidst opd. 11/9-07)
Fotografering tilbydes af amatør Fotograf Se mere på hjemmesiden under priser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfbhdhdh |
|
|
Jhn's højeste hest 179 Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 175 Min søster's hest^^ 
Catrine & Maylie Selwyn Som skabt for hinanden. - For at være sammen. For evigt! Love Is Like HEAVEN But It Hurts Like HELL Rid på de bedste Rid de der sadans lækre smukke og dejlige Welsh heste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
16-10-2007 07:57 |
|
jeg har lige 2 mere jhn's laveste pony: birger, 105 cm jhn's ældste pony: bertha, 34 år
(birger er min venindes pony & bertha er ude på min rideskole) jeg er også meldt til til jhn's laveste rytter og jhn's letteste 
♥ Emma & Sindri ♥ you will have a place in my heart, forever!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jhn's ældste pony/hest: Freddie på 37 år. Går stadig rideskolehold, da den bliver syg og ikke vil spise af at være på pension;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Anja90 |
17-10-2007 15:51 |
|
JHN højeste hest. Joe målt 182 i går. Troede ikke selv min baby var SÅ stor.!
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Anja90 |
17-10-2007 15:52 |
|
Nårh ja. JHN tungeste hest: omk 900 kg Han er shire
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Pernille ♥sorteper♥ |
17-10-2007 16:40 |
|
Jhn's laveste pony: ca. 110 cm. Jhn's højeste hest: 162 cm. (er død nu ) Jhn's ældste pony/hest: 33 år Jhn's rytter med flest rosetter: 6 Jhn's højeste rytter (højde): 158 Jhn's mindste rytter (højde): 158 Jhn's rytter der har redet længst: 4,5 år Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8: 1 gang
Sorteper <3 du kan ikke beskrives med ord! nu med part
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yuytutyyutyu |
|
|
Jhn's laveste pony: 86 cm Jhn's højeste hest: 143 8D Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt): 105 xD Jhn's ældste pony/hest: 32 år, en rideskolepony på rideskolen  Jhn's rytter med flest rosetter: 32 Jhn's højeste rytter (højde): 168 tror jeg xD Jhn's mindste rytter (højde): 168 xD Jhn's rytter der har redet længst: igang med 9. år (Jeg er kun lige fyldt 13 ) Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 uha det må være mange alle de gange jeg er faldt af Sofus xD Det må være omkring de 100 gange xD
Sissel aka Tiss Nu uden kartoffelkrikken. Men med dressur dyret Jackie <3 Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yeeeaaarrr |
Kirsten Laursen |
17-10-2007 21:22 |
|
Jhn's laveste pony : 95 cm Jhn's højeste hest : 162 haha Jhn's højeste procent i dressurprogram : 72 % Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 135 Jhn's ældste pony/hest : 17 Jhn's rytter med flest rosetter Jhn's højeste rytter (højde) Jhn's mindste rytter (højde) Jhn's rytter der har redet længst: 10 år Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 Jhn's tungeste [hest-pony] Jhn's letteste [hest-pony] 100 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Jhn's højeste hest - 162 Jhn's højeste procent i dressurprogram - 75% Jhn's højeste rytter (højde) - 175 cm Jhn's rytter der har redet længst - 11 år Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 - over 100 gange (jep, jeg kedede mig en dag og så talte jeg ) Jhn's tungeste [hest-pony] - 550 kg
Sascha N - nu med Nathalie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgfgfgdf |
|
|
redet længst tid: 13-14år (ca. 4½-5år med egen hest, så havde jeg et par år med part pony og mange år på rideskole ) sprunget højst (målt): 145 på janette som var 145 :p højste rytter: 171 XD wee flest roesttter: 78 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Nanna (Sina) |
18-10-2007 22:15 |
|
Jhn's laveste pony 105 Jhn's højeste procent i dressurprogram 79,9 % Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 130 Jhn's ældste pony/hest 27 Jhn's mindste rytter (højde) 160 Jhn's rytter der har redet længst 12 Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 Har godt nok ikke talt det, men vil tro i gennemsnit, 3 gange om måneden Haha...
Sina, Sunshine & Prins ... Mine GULD ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rekordliste |
|
|
Jhn's højeste procent i dressurprogram: 77,0% (LC2-B pony) 76,0% (LB1-A hest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar... |
|
|
Jhn's laveste pony vores shettis er 90 cm Jhn's højeste hest min ene hest er 182 cm Jhn's højeste procent i dressurprogram 76% Jhn's højeste spring [hest-pony] 140 cm (pony og hest) Jhn's ældste pony/hest 16 år Jhn's rytter med flest rosetter Ved ikke præcist hvor mange jeg har nu men min. 100 stk Jhn's rytter der har redet længst Jeg har redet i 17 år Jhn's tungeste [hest-pony]700 kg
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1-2-3-4-5-6 |
|
|
Jhn's laveste pony - 90 cm. Jhn's højeste hest - Her kan jeg vidst ikke vinde  Jhn's højeste procent i dressurprogram - 85 % Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) _?_? Jhn's ældste pony/hest - - Jhn's rytter med flest rosetter - 98 hmm.. :=) Jhn's højeste rytter (højde) 170 cm. MIIIG! Jhn's mindste rytter (højde) - 170 cm MIIIG! Jhn's rytter der har redet længst - 7 år  Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 --?--? Jhn's tungeste [hest-pony] Jhn's letteste [hest-pony] 150-200 kg. CHARLIE 
Annsofie R.W ©Macho, Dunjah & Julischka© ARW-Photo 'Billeder er minder' Fotografering i midt-vest jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fyuikjhgtrewert |
|
|
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyu7698709 |
Henriette ♥TUMLE♥ |
21-10-2007 21:17 |
|
Jhn's laveste pony - 1.40 (: Jhn's højeste hest - 1.40 (: Jhn's højeste procent i dressurprogram - 65,5 % (: Jhn's højeste spring [hest-pony] (springet skal være målt) 60 cm Jhn's ældste pony/hest - 10. Jhn's rytter med flest rosetter - 3  Jhn's højeste rytter (højde) - 1.59 Jhn's mindste rytter (højde) - Jhn's rytter der har redet længst- 2 ½ år (: Jhn's rytter der har været i jorden flest gange (8 - 5 ½ gange (: Jhn's tungeste [hest-pony] - 350 kiglo (: Jhn's letteste [hest-pony - 350 kiglo (:
..Henriette Hoffmann (: Med fjordbollen Tumle <3 Du og jeg for evigt og altid? (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| springbomben mulloh.. |
Lone (mulloh) |
24-10-2007 18:46 |