|
|
| *debat* - mærkevarsmobiler? |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
08-10-2007 20:10 |
|
» Emma Borum .. uden sindri ' hyppen /: :: hæhæ ' tarzan 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olivia |
Pernille L |
08-10-2007 20:12 |
|
er sådan rimlig ligeglad. så os den der prada telefon for en uge siden eller noget. gider ik selv købe det & er skide ligeglad om min mobil er prada xD tænker mere sådan 'nice...videre' haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Er nu også ret lige glad (: Men den Prada mobil er faktisk ret så niice (: Hvis den nu var lidt billigere ville jeg virkelig gerne have den (jeg ledt kun i 10 min. efter tastaturet xD ) Men det er ikke fordi det er Prada eller D&G osv. kun fordi mobilen er ret så fed d:
Marie snart uden sin super pony :'( Tidl. Fjordbollen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olivia |
Pernille L |
08-10-2007 20:27 |
|
Marie (Ceres): lol, jeg nåede aldrig at finde tasteruret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
|
|
jeg er fuldstændig lige glad om jeg har en prada telefon, eller om jeg har en helt normal sony ericsson, kan det ikke være ligemeget? det er "bare" en mobil. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
fuldkommen ligeglad ! syntes de er grimme xD jeg vil have en mobil der ser smart ud , ik for avanceret også noget jeg kan finde rundt i som holder 
oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] [L] med punkerponyen Hále Bob [L] [L] uden prinsessehesten Perle de Phantomic [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfdghffjfhjgh |
Signe (Jensen) |
09-10-2007 13:44 |
|
jeg er også lige glad. min telefon skal kunne holde til noget, bare den kan det så er det lige meget om det er en nokia eller sony ericsson.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
09-10-2007 15:29 |
|
Lol , jeg har selv haft baggrunde , hvor der stod noget med D&g og sådan. xD Men en mobil , eeej , God mobil , godt kamera , ikke for dyr , god at skrive på ( da den bliver meget til det xD ) . Ja , så er jeg bedøvende ligeglad om det er Prada eller Nokia. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
|
|
jeg er simpelthen SÅ ligeglad. og altså, har de ikke nok i tøj, tasker osv? synes mobiler, isterningerne osv er at gå over stregen. de har fået deres kvarters berømmelse.
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! Nu med part ! looks like freedom - feels like fun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhgjfj |
|
|
Synes også det er at gå lidt over stregen.. Jeg vil nu meget hellere have en iPhone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
09-10-2007 18:34 |
|
Overvejer stærkt om jeg skal købe Prada-telefonen, jeg synes den er pæn Den eneste mobil som jeg synes er interessant lige i øjeblikket. Min nuværende mobil er dog også ved at stå af. Den har seriøse problemer med beskeder, opkald, billeder, kalender etc 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby <3 PUK <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhahah |
Delaney |
09-10-2007 18:42 |
|
Hold op hvor i modsiger jer selv<3 jeg synes endeligt det er fuldkommen ligemeget om ens mobil er louis vuitton eller prada? jeg går måske mere op i om det er en sony ericsson eller nokia eller Synes også det er lidt at gå over stregen.. Jeg vil nu meget hellere have en Iphone Kan ikke se hvorfor det er et problem overhovedet, lad da bare være med at købe det? og hvorfor skal dem der har lyst til at købe det hakkes ned? Jeg kommer nu heller aldrig til at eje en Prada tlf, vil meget hellere bruge mine penge på noget andet. Men forstår ikke hvorfor i har så ondt bag i
If you don't know where you're going You don't know when you will arrive
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
har det præcis på samme måde!!!
• Nanna & Mikado [L] » klik her « Tidligere: Nanna Bananna »The Wild Child«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdfhdhf |
|
|
Delaney - Jeg modsiger overhovedet ikke mig selv. Jeg siger bare, at jeg hellere vil have en iPhone, og det er ikke pga. mærket men pga. dens egenskaber. Jeg har overhovedet ikke ondt bagi, jeg forstår slet ikke, hvordan du kunne tolke det sådan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgdfdd |
Delaney |
09-10-2007 20:51 |
|
Det var også mest til hende den første.. Med dig mente jeg at hvis du synes det var at gå overstregen at Prada og Louis Vitton begyndte udover at lave tøj og tasker, nu også lavede mobiler, er det vel det samme som Apple, der første lavede computere, så mp3'ere og nu telefoner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Delaney : jeg har skam ikke ondt bag i ,, er bare meget kræsen + nærrig hvad mobiler angår 
oo2 - Pirat  [L] Nightwish 2 0 0 7 [L] [L] med punkerponyen Hále Bob [L] [L] uden prinsessehesten Perle de Phantomic [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
10-10-2007 13:58 |
|
delany: jeg mente det ikke for og "hakke" jeg sagde da bare at JEG ikke ville købe den selv, jeg siger da ik andre ikke MÅ købe den. synes bare som hedviglaerke at det er ved og gå lidt over stregen. så slap af.
» Emma Borum .. uden sindri ' hyppen /: :: hæhæ ' tarzan 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgjgfjjhh |
|
|
Delaney - Det er nemlig overhovedet ikke det samme. For fra starten har Apple producenterne fokuseret på elektronik, især nano teknologi, derfor er det til ingen overraskelse at de bevæger sig ind på andre markeder inden for teknologi. Derimod er det noget af et spring, at gå fra lædervarer, tøjvarer til at lave mobiltelefoner, da det eneste de har i bagagen er design og ikke tekonologi. Do you get me?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ekjkdkds |
Delaney |
10-10-2007 15:34 |
|
Ja da, men kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt? De vil gerne lave penge, og det kommer de så sandlig også til ved nu at lave elektronik. Det er jo heller ikke de folk der sidder og syer tøj der pludselig skal til at lave mobiler, selvfølgelig er der andre folk som har FORSTAND på det der laver dem, de giver bare lov til at sætte deres mærke på, og så tjener de automatisk penge. De er da mega smarte hvis du spørger mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsgjfsgj |
|
|
Jo, det var bare dig der nævnte det, så jeg giver dig blot respons. Jeg siger heller ikke, det er dem der syer tøj, der skal lave telefonerne. Hvis du nu gik på handelsskolen, ville det være nemmere for dig at forstå, hvad det er jeg snakker om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Altså jeg ville heller ikke købe en mobil bare fordi der stod D&G på den, men har da mange tema'er med mærkevare ting, som D&G, Channel, LV osv. fordi jeg syndes de er ret nice at have?
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
miss chanel |
10-10-2007 16:18 |
|
jeg er p!sse ligeglad, - det er ikke mit problem. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|