|
|
|
|
| *** |
|
|
Uhhh hvor er han bare vidunderlig  Tillykke med det søde <3 Ham må jeg snart med ud og se 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Ej hvor dejligt at du fandt en ny part så hurtigt  Han ser godt nok flot ud. Og giver dig ret i at du overhoved ikke ser lille ud på ham. Er også selv ret lav(1.58) og har selv samme problem med at man ser totalt mikro ud :b hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Part... |
|
|
Hvor var det dog godt du besluttede dig for at finde ny part! Men hvor er han dog køn, dejlig farve! Dejligt du allerede fandt en så hurtigt, forhåbentlig bliver det her rigtig godt Held og lykke med ham.
Sisse og Fantastiske Musse Snart uden Musse  - Fjolle rytter med stil 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
06-10-2007 17:56 |
|
Hvor er han smuk  Held og lykke med ham 
» ANNE.. - Min far har så mange penge, han kan købe hele verden. - Hmm, men min far vil ikke sælge!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ej, hvor dejligt, og hvor ser han sød ud! Men nu har jeg ikke været herinde i en uges tid, så fortæl mig... Hvorfor rider du ikke den anden længere? (Har glemt hvad han hedder)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor ser han dog skøn ud! (: Og hvis han tilmed har araberblod i årerne kan det jo næsten ikke blive bedre  Glæder mig i hvert fald til at se meget mere til jer.
- og nårh ja, tillykke 
... Støjer & Epirus • I am not afraid to keep on living • • I am not afraid to walk this world alone •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
06-10-2007 18:17 |
|
han ser super dejlig ud  godt at du har fundet en part 
- min mening (: - Fionabona (: ..nu med part :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadfsdfsdf |
Stine R |
06-10-2007 19:39 |
|
Hvor er den dejlig! og helt vildt smuk. tillykke med ham. håber at i får en god tid sammen (: dejlig part!
Stine Rosendahl. ' søger ny pony. .. det er umuligt at undvære sin ridning <3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kldsgksdkl |
|
|
waauw, den er fiiin .. Tillykke med det .. Men nu ahr jeg heller ikke været her en uges tid, så hvorfor rider du ikke den anden, var de tikke herkules den hed..?
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
06-10-2007 21:57 |
|
ej hvor godt, at du fandt en ny part! han er rigtig smuk (: glæder mig til at se mange billeder fra jer 
.. Frederikke Sadolin « ↑ hende med den fantastiske santos ♥ . 0s, for evigt & altid .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
den er gudesmuk =D held og lykke med jer 
oo2 - Pirat  [L] med punkerponyen Hále Bob [L] [L] uden prinsessehesten Perle de Phantomic [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Jamen et stort tillykke herfra  Siger det gerne igen - det ville klæ' dig utrolig godt med lidt længere bøjler 
"Gitte"-bøgerne af Ruby Ferguson søges! Mangler nr. 1, 3, 6, 7 og 8. JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewhjopjhpoejp |
|
|
Gud hvor er han dejlig =D AWW! Er helt forelsket (; Håber det kommer til at gå godt for jer. .Synes det ser godt ud ^^ Held&Lykke, og håber denne ejer så vil sætte lidt mere pris på dig.. Det andet var lidt noget fis synes jeg.. Men ja. Dejlig hest =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar svar |
|
|
Han er da godt nok lækker at se på  Held og lykke med ham  Forresten, er du ikke begyndt på Køge handelsskole?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Mmmh. Lækker hest! Så ser jeg frem til en MASSE skønne billeder fra dig igen - som dengang vi så tit fik af Coco 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Chaos: Tak.  Du kan komme med ud til ham i efterårsferien. 
whatever: Ja er også glad for at jeg fandt så hurtigt en ny part og tak.  Du er nu stadig højere end mig, jeg er nemlig kun 156. 
Sisse og Musse: Tak.  Håber også vi bliver gode sammen.
emma (george): Mange tak. 
LineFabæch: Tusind tak. 
Anne: Tak. 
Line Kopp: Tak.  Du kan læse hvorfor her.
Støjer: Tak og ja, blev rigtig glad da jeg fik at vide at ejeren og hendes smed TROR der er araber i ham, han ligner også ret godt også er han meget spinkel.  Men det ville nu ikke have gjort mig hvis han var helt renracet araber. 
Fionabona: Tak. 
Stine R: Tusind tak, og det håber jeg også at vi gør. 
TessaSera: Tak og ja han er nemlig rigtig fin.  Og du kan læse i dit link jeg skrev til Line Kopp, hvorfor jeg ikke rider Hercules mere.
Frederikke og Santos (L): Mange tak.  Der vil helt klart komme en masse billeder af ham, når jeg altså får taget nogle. 
oo2-Pirat: Tak og jeg er helt enig i at han er gude smuk. 
Helena (Lakaj): Tak.  Jeg tager bøjlerne et hul ned næste gang så. 
applecheeks: Blev også helt forelsket i lige da jeg så ham.  Tak, Håber jeg også hun gør, tror jeg også, hun virker nemlig som en rigtig god ejer (Ikke at Hercules ejer ikke var det, for hun var en god ejer for ham). 
Zazs: Tusind tak.  Ja, jeg går på Køge Handelsskole, og har set dig et par gange. 
Line Larsen: Tak.  Der skal nok komme en masse billeder af ham med tiden. 
Simone - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside(Sidst opd. 11/9-07)
Fotografering tilbydes af amatør Fotograf Se mere på hjemmesiden under priser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c »lalle og chloé« |
07-10-2007 18:04 |
|
guuud hvor er han smuk, syntes slet ikke han ligner en araber xD men tror måske lige du skal have dine stigbøjler et hul ned? for du kommer virkelig meget op i din letridning
.Cecilie C. Dansk Varmblods Rytter .Lalle og Chloé.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ny part til mig. : D (Billeder) |
|
|
Tillykke Simone : D du passer godt til ham dog synes jeg at du ska ha dine bøjler nogle huller ned.. men dine hænder ser bedre og bedre ud held og lykke med ham..
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
cecilie c »lalle og chloé«: Tak.  Jeg synes nu han ligner en araber lidt. Tager dem et hul ned imorgen.
Stinky: Tak.  Og som sagt jeg tager dem et hul ned imorgen. xD Synes også mine hænder er blevet meget bedre, nu skal jeg jeg bare ham dem lidt op, som jeg arbejder på lige pt.
Simone - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside(Sidst opd. 11/9-07)
Fotografering tilbydes af amatør Fotograf Se mere på hjemmesiden under priser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
09-10-2007 19:16 |
|
Han er utrolig smuk. Waow , Tillylle med ham da