|
|
| spørgsmål til jer. 8) |
|
|
heyson d: nu keder jeg mig igen, så der kommet ét til indlæg fra mig idag. så vil i ikke svare på nogle måske meget mærkelige spørgsmål? (:
hvad tid går du, i seng om aftenen? hvad tid står du op om morgenen? hvad spiser du til morgenmad? spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet)
hvad gør du lige inden du går i seng?
hvad gør du hvis du ikke kan sove? jeg ved godt at det ikke var så mange spørgsmål, men kunne ikke finde på flere, hejhej (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
02-10-2007 20:04 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? forskelligt alt fra kl. 22.00 - 01.00 (: hvad tid står du op om morgenen? 06.30 hvad spiser du til morgenmad? 07.30 spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) 13.00 - 14.00 hvad gør du lige inden du går i seng? stener computer, læser. hvad gør du hvis du ikke kan sove? lukker øjnene. læser en bog, tager noget slik, lægger tøj frem  MEGET mærkelige spørgsmål Emma ! <3
» emma borum uden hest, selvom det langt fra er bedst. /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? Meget forskelligt. Lige for tiden er det meget tidligt, fordi min lille hund vækker mig om natten x( hvad tid står du op om morgenen? Kl. 7 hvad spiser du til morgenmad? Spiser sjældent noget om morgenen. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Ja.
hvad gør du lige inden du går i seng? Børster tænder og lufter Charlie.
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Ser tv..
× KAMILLA × - "Hey unloving, I will love you"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olivia |
Pernille L |
02-10-2007 20:05 |
|
nu tager jeg kun hverdage hvad tid går du, i seng om aftenen? ved ik. sover omkring 11tiden, hvis jeg kan ellers +/- hvad tid står du op om morgenen? klokken 7, men det bliver altid kvart over, så det er stress  hvad spiser du til morgenmad? boller & frugt 8D hahah. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) ja man, ellers dør jeg sgu (: hvad gør du lige inden du går i seng? børster tænder? & ser fjernsyn. altid<3 hvad gør du hvis du ikke kan sove? ser fjernsyn<3 wildboys & kanal4 er altid godt
af pernille..
bare for at skrive noget dx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| victoria |
Signé (Victoria) |
02-10-2007 20:06 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? ca. kl 22 hvad tid står du op om morgenen? kl 07:00 hvad spiser du til morgenmad? for tiden havregryn (: spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet)ja noglegange.
hvad gør du lige inden du går i seng? læser eller sådan noget.
hvad gør du hvis du ikke kan sove? læser (:
Signe Holm & Victoria Ann-Bertha af Kirstinelund (: <3 ~ rigtige ryttere rider alt enhøjsponyclub'07 (L') again &&' again (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika 1 |
02-10-2007 20:08 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? Mellem 23.30 og 01.30
hvad tid står du op om morgenen? Klokken 06.15 - de dage jeg er hos kæresten står jeg op 07.15  hvad spiser du til morgenmad? Ingenting spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Njah, nogle gange gør jeg. Afhænger af om jeg er sulten eller orker det 
hvad gør du lige inden du går i seng? Skriver med kæresten <3
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Ligger og tænker, skriver med kæresten eller tænder commen 
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qqq |
|
|
Emma, du har altså misforstået mine spørgsmål, der skal ikke skrives tid på alle spørgsmålene, læs spørgsmålene ordenligt! Haha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jikjlijiljo |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? - ved 22.30 - 23.00 tiden, kommer an på hvor træt jeg er  hvad tid står du op om morgenen? 06.45 hvad spiser du til morgenmad? hmm, forskelligt. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) jep, hvis der er noget godt. hvad gør du lige inden du går i seng? falder i søvn til musik i mit headset.
Mvh. Anna med Andora you're simply the best
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? * ved 12 tiden. (altså 00) hvad tid står du op om morgenen? * 06:30 GAB! hvad spiser du til morgenmad? * hm, spiser ikke altid. jeg er ikke et morgenmads mennske x) men når jeg spiser morgenmad, så æder jeg en bolle. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) * Ja, jeg spiser altid noget når jeg kommer hjem fra skole. for så er jeg gået helt sukkerkold :b
hvad gør du lige inden du går i seng? * børster tænder :b hvad gør du hvis du ikke kan sove? * Ser TV.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
miss chanel |
02-10-2007 20:18 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? 22-23 +/- hvad tid står du op om morgenen? klokken 7 hvad spiser du til morgenmad? cornflakes, boller, havefras, osv. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) ja sgu
hvad gør du lige inden du går i seng? tager makeup af, børster tænder
hvad gør du hvis du ikke kan sove? ser tv, hører musik, elle sms'er til en eller anden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? ved 22 tiden(ser så tv et par timer) hvad tid står du op om morgenen? 06:30 hvad spiser du til morgenmad? Crüsli eller en bolle. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) et stykke rugbrød med laks
hvad gør du lige inden du går i seng? er på badeværelset og gør diverse ting
hvad gør du hvis du ikke kan sove? glor tv jae 
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar .. Du :D |
|
|
Hvad tid går du i seng om aftenen? Hm.. Kl. 10-11 stykker.. xD Hvad tid står du op om morgenen? Kl. 7 -.-' Hvad spiser du til morgenmad? Toast, eller sådan noget xD Spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Forskelligt.. :b
Hvad gør du lige inden du går i seng? Læser og ude ved ponyen!
Hvad gør du hvis du ikke kan sove? Keder.. -.-'
Regitze ♥
Med den seje pony Nougat xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reyesry |
Delaney |
02-10-2007 20:26 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? 23 ca hvad tid står du op om morgenen? kl 7 hvad spiser du til morgenmad? yoghurt, boller eller hvad der lige er spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) ja, bare hvad der er herhjemme
hvad gør du lige inden du går i seng? ser tv
hvad gør du hvis du ikke kan sove? ser også tv
If you don't know where you're going You don't know when you will arrive
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand½ |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? 22-23 +- hvad tid står du op om morgenen? Vækkeuret ringer 6.15 og så ligger jeg som regel til 6.30  hvad spiser du til morgenmad? Toastbrød med pålægschokolade  spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Hvis vi har noget gør jeg.
hvad gør du lige inden du går i seng? Fodrer mit marsvin.
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Kan altid sove 
Mvh. Rikke snart uden Escape Dance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jsjsjsjsj |
Signe ♥Blida♥ |
02-10-2007 20:38 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? imellem kl 9 og 9.30 hvad tid står du op om morgenen? blir vækket 06.20 af min far hvad spiser du til morgenmad? havregrød spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) plejer og tage noget brød eller frugt
hvad gør du lige inden du går i seng? læser
hvad gør du hvis du ikke kan sove? ligger mig med hovedet i fodenden eller tager min hovedpude væk, så jeg sover uden hovedpude :b
- Signe. » Siqne med Blida .. - rigtige ryttere rider islænder :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
02-10-2007 20:50 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? hverdag: mellem 22 og 23, nogengange bliver klokken 23.30 - og hvis jeg skal møde sent bliver det mellem 23 og 24 weekend: forskelligt hvad tid står du op om morgenen? klokken 7, hvis jeg skal møde 8 hvad spiser du til morgenmad? hverdag: cornflakes m. yoghurt el. mælk spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) ja, hvad vi nu har af mad.
hvad gør du lige inden du går i seng? læser . kan ikke sove hvis jeg ikke har læst i et eller andet .
hvad gør du hvis du ikke kan sove? prøver at sove alligevel .
- min mening (: - Fionabona (: ..nu med part :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? mellem kl. 20 og 22, hvis jeg altså ikke falder i søvn på sofaen kl. 18 hvad tid står du op om morgenen? kl. 6 hvad spiser du til morgenmad? havregryn spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) tager direkte ud til hesten, er jeg ekstremt sulten æder jeg hans gulerødder
hvad gør du lige inden du går i seng? pisser
hvad gør du hvis du ikke kan sove? det kender jeg ikke til 
Nicole .. med den intetsigende signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? Alt fra 21.00 til 22.30 SKAL have min skønhedssøvn  hvad tid står du op om morgenen? Vækkeuret ringer 5.45, men normalt er først kl. 6.10 hvad spiser du til morgenmad? Rugbrød med pålæg. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Ja, altid. Ellers kan jeg slet ikke klare dagen..
hvad gør du lige inden du går i seng? Børster tænder
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Ser fjernsyn eller er på nettet 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? mellem 23 & 01, men sover tit ikke før kl. er omkring 02 xD hvad tid står du op om morgenen? kl. 07.45 hvad spiser du til morgenmad? intet spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) nej, spiser somregel mad når kl. er 10.15 i skolen også spiser jeg først omkring kl. 16/17. hvad gør du lige inden du går i seng? sms'er, snakker sommetider i telefon d: børster tænder og tager kontaktlinser ud hvis jeg husker det xD
hvad gør du hvis du ikke kan sove? fortiden skriver eller ringer jeg til en ven  Eller ser fjernsyn 
» Bianca & Maestro « Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål. |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? Omkring kl. 23 hvad tid står du op om morgenen? 6:30-7:00 (oftest kl. 7) hvad spiser du til morgenmad? En krydderbolle eller ingenting. ^^ spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Til tider frugt el. lign.
hvad gør du lige inden du går i seng? Kigger på skemaet for den kommende dag, er på PC'en, læser.
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Sker meget tit - kan næsten aldrig sove. Jeg ligger så bare i sengen og prøver på at sove. ^^ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rmbemnbåmåbr |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? -mellem 22 og 1 hvad tid står du op om morgenen? -kl 6, medmindre jeg møder en time eller to senere. hvad spiser du til morgenmad? -Youghourt el. havregryn (eller youghurt m. havregryn ) spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) -Enten ingenting el. rugbrød.
hvad gør du lige inden du går i seng? -Går tur med hunden, renser hud, spiser piller, tjekker lectio.  hvad gør du hvis du ikke kan sove? -Stener net eller tv.. sms'er..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? Mellem 23 & 24 på hverdage - forskelligt i weekenden alt efter hvornår jeg skal op  hvad tid står du op om morgenen? 7-7.15 ca. på hverdage hvad spiser du til morgenmad? Ingenting spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Jeg tager altid direkte fra skole og så til enten hesten eller på arbejde, så nej
hvad gør du lige inden du går i seng? Børster tænder (; Og slukker computeren
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Skriver med folk, hvis der er nogen vågne (: Men jeg kan altid sove, for jeg sover alt for lidt i forhold til hvad jeg har brug for. Er desværre en af dem som har brug for meget søvn for at være udhvilet.
... Støjer & Epirus • I am not afraid to keep on living • • I am not afraid to walk this world alone •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? jeg burde går i seng nu ! jeg kan virkelig ik komme op om morgenen .. men mellem 22 og 23 .. hvis jeg først kommer i seng kl 23 (hvad sker for tit) er jeg fuldstændig død kl halv 7 når jeg skal op. MEN i weekender gir jeg den gas hvis jeg kan og går tit i seng kl 2-3 stykker  hvad tid står du op om morgenen? halv 7  hvad spiser du til morgenmad? det er forskelligt og gid jeg snart begyndte at spise noget sundt ! spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) helst hele tiden . dog ik så meget for tiden .. men ja jeg er genneralt en sulten person lidt men hele tiden  hvad gør du lige inden du går i seng? det her hvad gør du hvis du ikke kan sove? hører musik på min mp3 dagdrømmer xD tænker på dagens begivenheder synger for mig selv tænder lyset og finder en bog at læse i tænder for mit tv (hvis jeg er på mit rigtige værelse spiller sega igen kun hvis jeg er på mit værelse
oo2 - Pirat  [L] med punkerponyen Hále Bob [L] [L] uden prinsessehesten Perle de Phantomic [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? mellem 22 og 03.00 hvad tid står du op om morgenen? mellem 06 og 08.00 hvad spiser du til morgenmad? youghurt eller brød spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) ja
hvad gør du lige inden du går i seng? kysser min michael jackson plakat.. okay.. dét lød nørdet! 
hvad gør du hvis du ikke kan sove? kan jeg altid, men ellers ser jeg vel tv 
"In our darkest hour - In my deepest despair Will you still care? - Will you be there?" ♥ ♫ Michael Joseph Jackson ♫ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
camilla ♥Lady♥ |
03-10-2007 14:30 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? kl . 22 ca. hvad tid står du op om morgenen? kl 7 hvad spiser du til morgenmad? ingen ting spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) tager som regel et stykke rugbrød
hvad gør du lige inden du går i seng? Tager nattøj på . og tager mit make up af ovs. .og nogle gange læser jeeq oss lidt i ridehesten. .
Camilla Christensen. -Lady Ellsker diiq! .<3<3 100% Dressurrytter! <3 :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
03-10-2007 14:57 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? Den bliver 23-00. hvad tid står du op om morgenen? 06.45 hvad spiser du til morgenmad? 07.30 spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) ja, meget =D
hvad gør du lige inden du går i seng? snakker i telefon ..
hvad gør du hvis du ikke kan sove? snakker i telefon 
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? 22:00 eller 23:00 i hverdagene. I weegenden er det mellem 24:00 og 2:00. hvad tid står du op om morgenen? i hverdagene 6:40 og i weegenden, ca 10:30 hvad spiser du til morgenmad? rugbrød. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) nej
hvad gør du lige inden du går i seng? børster tænder.
hvad gør du hvis du ikke kan sove? går ud og tar noget vand.
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Pernille ♥sorteper♥ |
03-10-2007 16:57 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? kl. 21.00 hvad tid står du op om morgenen? kl. 6.45 hvad spiser du til morgenmad? havre fras spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) bolle med pålægsckokolade hvad gør du lige inden du går i seng? Børster tænder (eller ser tv) hvad gør du hvis du ikke kan sove? læser i en bog
Sorteper <3 du kan ikke beskrives med ord! skal måsle ha' part
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <im so bored |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? jeg har verdens fedeste sengetider haha. Hvis jeg ikke har nogen på besøg går jeg i seng ved 8-tiden. og hvis der er nogen her er det meget forskelligt. hvad tid står du op om morgenen? skifter mellem 5.30 og 6 hvad spiser du til morgenmad? Ingenting, en bolle, yoghurt eller noget andet sjovt.
spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Kommer lidt an på hvornår jeg er hjemme. hvis jeg først er hjemme 16 gør jeg ikke, for så kan jeg ikke spise aftensmad. eller gør jeg.
hvad gør du lige inden du går i seng? Glor tv.
hvad gør du hvis du ikke kan sove? går op og snakker med min far
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
03-10-2007 18:03 |
|
haha prøver lige igen xD og læser dem ORDENLIGT og LANGSOMT, haha <3 hvad tid går du, i seng om aftenen? meget forskelligt. alt fra 21.30 - 01.00 hvad tid står du op om morgenen? 06.30 - 07.00 hvad spiser du til morgenmad? cornflakes, varmt flüte spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) nudler, frysepizza. varmer en bolle. hvad gør du lige inden du går i seng? ligger foran min bærbar, læser, tænker, ser tv. hvad gør du hvis du ikke kan sove? tænder lyset, læser skriver sms'er, finder tøj til næste dag, ryder op i mit skab. hvis jeg er hyber xD ser tv, måske.
» emma borum uden hest, selvom det langt fra er bedst. /:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? 22-23 hvad tid står du op om morgenen? 7.30 hvad spiser du til morgenmad? Cornflakes og havregryn spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Går ikke i skole. Arbejder fra 8 morgen til 6 aften hver dag.
hvad gør du lige inden du går i seng? Børster tænder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
03-10-2007 22:02 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? - MEGET forskelligt. Omkring kl. 23-01 for det meste hvad tid står du op om morgenen? - Ca. 5.30-6.30 alt efter om jeg sover hjemme eller hos min mor. hvad spiser du til morgenmad? - Intet spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) - Nej hvad gør du lige inden du går i seng? - En masse ting hvad gør du hvis du ikke kan sove? - Prøver på at sove alligevel ? Eller læser lidt 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum... |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? - omkring 22 og 23. hvad tid står du op om morgenen? - det er forskelligt, går kun i skole tre dage om ugen, men når jeg skal i skole, står jeg op kvart i 7. ellers ved 8-10 tiden. (kommer så også an på om jeg skal på arbejde eller hvad). hvad spiser du til morgenmad? i dag: havregrød. Ellers havrefras, all bran. meget forskelligt. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Spiser HELE tiden  hvad gør du lige inden du går i seng? Ser fjernsyn. læser måske lidt eller noget..
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
HeleneJ |
04-10-2007 10:05 |
|
Hverdage: hvad tid går du, i seng om aftenen? Imellem kl. 21:30 og 22:30. hvad tid står du op om morgenen? kl. 06:00. hvad spiser du til morgenmad? rugbrød, franskbrød eller rundstykker. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) ja.. hvad gør du lige inden du går i seng? Børster tænder og fodrer mit hamster hvad gør du hvis du ikke kan sove? Ligger og tænker
Det siribirske dværghamster Speedy gon charles Marsvinet Martha +9/5 2007 hunden Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skgsjdkfldsjfl |
Stine R |
04-10-2007 11:41 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? I hverdagene omkring kl. 23-24. I weekenderne fra 01.00 - 06.00  hvad tid står du op om morgenen? I hverdagene 06. 15 I weekenderne ca. 10.00 - 14.00 (: hvad spiser du til morgenmad? Krydderboller med smør, eller pålægschokolade' eller jordbærmarmelade  spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Jeg spiser næsten stortset :b Noglegange en shawarma eller nogle rugbrødsmadder.
hvad gør du lige inden du går i seng? Ligger under dynen og ser fjernsyn, drikker evt. noget the :b
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Ligger og tænker (: Eller glor fjernsyn indtil jeg er dødtræt :b
Stine Rosendahl. ' søger ny pony. .. det er umuligt at undvære sin ridning <3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen?
det meget forskelligt. alt imellem 22:00 - 24:00 hvad tid står du op om morgenen? alt imellem 5:30 - 6:15  hvad spiser du til morgenmad? nogle gange slet ikke noget. andre et stykke rugbrød eller youghurt. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) spiser ikke noget i skoletiden. Så spiser lidt forkost når jeg kommer hjem. & så tager jeg et stykke frugt/banan/æble inden jeg skal til fodbold.
hvad gør du lige inden du går i seng? fjerner make up & rydder lidt op, så det er til at overskue dagen efter.
hvad gør du hvis du ikke kan sove? læser en bog hvis vi har én for, ellers ser jeg bare tv & sms'er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MumrikJegELskerDig <3 . |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? Lige her for tiden går jeg i seng i mellem 21'oo og 22'oo. hvad tid står du op om morgenen? Jeg står op klokken o5'45 .
hvad spiser du til morgenmad? Boller og Frugt .
spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Nææh . hvad gør du lige inden du går i seng? Tjekker HesteGalleri'HesteNettet'MSN . hvad gør du hvis du ikke kan sove? Skriver og ringer til en masse fra min mobil af så de vågner ! ;b .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
04-10-2007 15:18 |
|
Hverdage: hvad tid går du, i seng om aftenen? Mellem 21.30-22.30. hvad tid står du op om morgenen?. Mellem 06-07.30 hvad spiser du til morgenmad? For det meste en bolle eller noget müsli spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) JA! =D Hvad gør du lige inden du går i seng? Slukker lyset og ligger min mobil over på mit sengebord xD hvad gør du hvis du ikke kan sove? Læser, sms'er, spiller d;
BANANBRØD "..but for those who love, time is eternity" - Henry Van Dyke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsfsdsfdfs |
Team Pedersen |
04-10-2007 15:45 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? halv 10 - 10 men ligger mig først til at sove kl. ca halv 11
hvad tid står du op om morgenen? Ca. 07:00
hvad spiser du til morgenmad? Forskelligt
spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Jeg spiser næsten altid noget når jeg kommer hjem hvad gør du lige inden du går i seng? Hm ?
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Skriver på mobil :b
» Team Pedersen « - de smukkeste ponyer {L} Laban, Frøken Futte, Ofelia & Bambi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 lille æq xD |
LÚL xD |
04-10-2007 16:49 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? kommer squ lidt an paa hva humør jeq er i. 
hvad tid står du op om morgenen? 06:45
hvad spiser du til morgenmad? helst ingenting. min mor presser mig  spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) forskelligt.
hvad gør du lige inden du går i seng? skriver godnat til alle hovederne, slukker min pc, og sætter min mobil i opladeren ? 
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Natalie ♥Desteny Sunshine♥ |
04-10-2007 17:37 |
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? 21.30-22.00 meget forskelligt..
hvad tid står du op om morgenen? 6.30-7.00 afhængig af om jeg skal stå skolepatrulje.. hvad spiser du til morgenmad? Havregryn eller Yhogurt med friske frugter i.  spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) Ja, sørger for at få meget frugt..
hvad gør du lige inden du går i seng? Børster tænder, Tisser af, Gaber.. 
hvad gør du hvis du ikke kan sove? Skriver mobil, tager billeder, eller tæller knaster
<< Natalie Lind Jensen >> .. med pintoen Desteny Sunshine - uden pletter (: Hulbækgård, danmarks bedste. Tysse, du er savnet :'( <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgbjhgbvnjhg |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? ved 12-tiden ca (: hvad tid står du op om morgenen? kvart over 7 d: hvad spiser du til morgenmad? Nybagt franskbrød m. smør el. syltetøj, og lidt frugt. spiser du noget når du kommer hjem fra skole? (fx. inden sport el. andet) nu bor jeg på min skole, så spiser lidt ind i mellem, ja d:
hvad gør du lige inden du går i seng? Skriver godnat til min kæreste :i <33333 hvad gør du hvis du ikke kan sove? Skriver med min kæreste 
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrewrerr3r |
|
|
hvad tid går du, i seng om aftenen? 22:30 - 00:00 hvad tid står du op om morgenen? havl 6 - 07:00 STRESS!  hvad spiser du til morgenmad? En bolle med mørk pålægchokolade og 1 glas icetea eller Kakao spiser du noget når du kommer hjem fra skole? En bolle med mørk pålægchokolade og 1 glas icetea eller Kakao hvad gør du lige inden du går i seng? Altmuligt  hvad gør du hvis du ikke kan sove? Ser tv. Sms'er på computeren. Det var for hverdagene! 
Catrine & Maylie Selwyn Som skabt for hinanden. - For at være sammen. For evigt! Kun et svar på nederlag? - Det kan kun være sejr! Mercedes, Maylie Selwyn, Mr. Pataiya - De 3 M'er <333 Elsker jer <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|