|
|
| hvor bliver der af.. |
|
|
halløjsa =) nu når jeg tænker over det, hvor bliver der af hedviglarke, synes ikke at jeg har set hendes navn i indlæggende i snart lang tid, hvor bliver hun af, nogen der ved det .. ?
og jeg har fået klippet hår til skuldrene, synes liige i skulle vide det 
og nu når jeg er igang, hvad synes i om min nye signatur? jeg synes at den er SEJ 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olivia |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
30-09-2007 19:02 |
|
jeg sad os og tænkte på det i dag hedviglærke HVOR ER DUU? 
af pernille.. du speciel, derfor jeg valgte dig (L) ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wsss |
|
|
pernille - ja vi plejer at høre meget fra hende, men synes ikke hun har været her i den sidste tid? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hedviglaerke. |
|
|
Kan det passe, at det var hende, der blev bannet tidligere på måneden?  Nu har jeg haft meget at huske på, så jeg bliver da helt i tvivl om, om det nu var hende. Men det kunne da godt se sådan ud?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hedviglaerke. |
|
|
Naa, på hendes bruger præsentation står der: Sidst logget ind 30-09-2007 Underligt. :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
30-09-2007 19:08 |
|
hedviglaerke er bannet til d. 1/9 altså imorgen. jeg skriver rigtig meget med hende på msn, og imorgen så kommer hun igen. hun laver et mega opdateringindlæg .. (:
» Emma Borum .. i know it (: tarzan, du er dejlig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hedviglaerke. |
|
|
Okay, så havde jeg da lidt ret - men på hendes præs. står der bare, at hun har været inde i dag?  Super, at hun er tilbage igen i morgen! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
cecilie c »lalle og chloé« |
30-09-2007 19:17 |
|
.Cecilie C. Dansk Varmblods Rytter .Lalle og Chloé.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
30-09-2007 19:20 |
|
emma: & jeg har svaret 
» Emma Borum .. i know it (: tarzan, du er dejlig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fhjdgfbjksgbhjfshk |
|
|
Pas på I ikke bliver bannet ved at snakke om Hedvidlaerkes banning  Noget siger mig at moderatorerne er skrappe for tiden, da mange er blevet bannet 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej med jer |
HollyS |
01-10-2007 16:33 |
|
Rigtig mange er bannet for tiden . Linea, Jux, Patricia, Vildrose, Hedviglaerke og .. måske flere? Nu er Vildrose min veninde så derfor ved jeg kun at de der ^ er bannet da det er dem hun lige kunne fortælle det var...
Hilsen Holly 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
01-10-2007 19:07 |
|
Så sidder man her og tænker.. Hvad er de alle bannet for ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Banningerne |
|
|
Nej vi er ikke ekstra skrappe, - ind i mellem er der bare perioder hvor nogle markante personer bliver bannet og så bemærker man det mere. Vi banner når der er behov for det, - jeg har næsten lige pillet et stort indlæg ned om banninger som havde hængt der i 2 mdr, - kan da være det skal hives op igen. Jeg vil huske jer på at banninger ikke må diskuteres offentligt, - ej heller besvarer vi spørgsmål om enkelte banninger, men I må gerne stille spørgsmål om banninger generelt. Mvh. Rollo, JHN Moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
JEG ER TILBAGE! fra idag af!
mit opdateringsindlæg kommer imorgen, skal lave lektier nu. Jeg har været på for at se om banningen mirakuløst ku' være forsvundet. men da dejligt nogen savner mig :b
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! Nu måske med part! looks like freedom - feels like fun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej :'D |
|
|
Neeej! hedviglaerke er tilbage!  - velkommen tilbage hedviglaerke (:
» Tazz « Darmartodesperato! .. über underlig'isrytter med stiihl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|