|
|
| Heste i trafikken! |
| Forfatter:  |
xCilie ♥Dampdyret-Kurt♥ |
| Dato:  |
26-09-2007 12:13 |
|
Tager folk hensyn til jer når I rider i trafikken? - Der hvor jeg bor, er de meget slemme til bare at ræse forbi. Har fået foreslået at vi skal prøve at lave en kampagne, så vi kan få budskabet om at de skal passe på os heste-ryttere i trafikken, for det er jo dyr vi har med at gøre, og selvom hesten er 100% trafiksikker, kan det sagtens slå klik oppe i hovedet på den, det split sekund bilen ræser forbi. Men hvad mener I?
Kurt Robbie Williams [LL'] - Nu med passerhesten Diva :')
You came like a thief in the night and stole my heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres MØrk |
|
|
Hos os tager folk altid hensyn (: selvom vi faktisk bor inde i byen og folk tit at lidt for travlt 
Marie&Ceres gennem ild og vand Tidl. Fjordbollen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
Siiimone |
26-09-2007 13:42 |
|
De fleste tager hensyn ved os! Der er selvfølgelig (desværre) de typer, som ikk tænker på det er levende dyr, og at de kan blive bange for bilen. Men som sagt tager langt de fleste hensyn, og sætter farten ned, når de ser os komme ridende 
» SIMONE .. Husk: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
|
|
det er ikke alle der tager hensyn ved os, men de fleste er flinke til at sætte farten ned, eller hvis det er en knallert, er der nogle der stopper op, det er meget rart der er også nogle der tyrer forbi med 110 km i timen, og kører mega tæt op af hesten, men de fleste er flinke nok 
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa |
|
|
Hos os er folk okay.. Men har været uden får at der kom et tog bagfra (det kan toget jo ikke gøre noget ved) Også en bus dyttende med høj hastighed:( det var dælme ikke sjov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
26-09-2007 16:32 |
|
Jeg skal ikke kunne udtale mig helt om, hvordan det er her, da jeg kun har prøvet det en gang - men der var det fint  Men her i går, mens der var undervisning, kom der en bil kørende oppe på vejen, mens den bremsede! (det skal jeg så ikke kunne udtale mig om, om den gjorde, men det lød sådan )
» ANNE.. - Min far har så mange penge, han kan købe hele verden. - Hmm, men min far vil ikke sælge!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzzan |
Emma-BB |
26-09-2007 16:39 |
|
her hvor jeg rider tror jeg de fleste ved der ligger rideskole omkring, der er en gammel mand i en elstol som hver dag kommer forbi som altid gør kirstine-bb's hest bange. kirstine hader ham. xD men ej, det er de gode til (;
» Emma Borum sindri, verdens bedste pony. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Der er jo også dem som der tager for meget hensyn 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
miss chanel |
26-09-2007 16:49 |
|
emmabb; hvad er en elstol? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
26-09-2007 19:17 |
|
Herude ræser de fleste bare forbi, der er få der tager farten af, også er der dem der helt stopper, selvom hesten bare skridter videre :s det kan godt være lidt .. ja .. Men hellere det end at de styrter forbi  Beauty er MEGET bange for busser/traktorer/lastbiler, og vi har op til flere gange været tæt på at blive kørt ned, fordi hun hopper ud foran dem :s
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Catrine og jeg snakkede faktisk netop om dette så sent som i går :b Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg egentlig mener om det. Et sted er det jo hensynsfuldt lige at sætte farten ned, fordi det netop er levende dyr. Men omvendt er det jo os ryttere selv der vælger at ride ude blandt bilernde, så at sige at billisterne SKAL sætte farten ned synes jeg et eller andet sted er forkert. Hmm, vise ord fra Støjer 
... Støjer & Epirus • I am not afraid to keep on living • • I am not afraid to walk this world alone •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Her tar' folk god hensyn, ligemeget om jeg rider ude på lars tynskidsmark eller midt inde i byen 
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Her tager de fleste hensyn 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hos os |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
27-09-2007 06:44 |
|
Hos os tager næsten alle bilister hensyn selvom man bare lige skal dreje til højre for enden af indkørslen til rideskolen så er du i byen Men jeg har da tit og mange gange redet ved trafikkeret vej og de har altid taget hensyn til mig og de andre jeg rider ture med. Jeg ville også tro at mange bilister tager hensyn til hestene for hvis hestene først springer ud i hovedet på bilen så er det altså ikke kun os og hesten der kommer til skade 
MvH. Cathrine Trainers, Mariel Dressursadel sælges, se præsentation.
Landsfinalerne 2008 - Her kommer vi Nutid, Datid Don Magic for altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
ude ved os er folk ret gode til at vise hensyn... ihvertfald på det små veje,når man krydser den forholdsvise store vej ved gården tager folk ikke så meget hensyn... men kan lige fortælle om igår hvor jeg var på vej til hedensted til springundervisning, der kom en tosse på en knalle ræsende ud lige foran mig og mango... mango blev enormt bange og jeg røg af ham (for første gang i 3 år) så jeg måtte begynde at gå hjemad for mango var løbet... men næææææææææ nej der var ikke en eneste bil der stoppede for at tjekke om jeg var okay, selvom det nok var rimelig tudeligt jeg manglede en hest...
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal.. |
Kirstine-BB |
28-09-2007 23:56 |
|
sådan en el kørestol.. Ej jeg har ikke meget til overs for folk som er uhensynsagtige xb
Kirstine Bøndergaard {L} Spegill fra Hodsager ? Vi er den sejese equipage til dato! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Lone (mulloh) |
29-09-2007 10:00 |
|
ved os tager folk somregel hensyn (: - men synes det lyder som en god idé med kampagnen - hvis det er sådan et problem (:
x mvh. Lone Hellerøe & mulloh x glæder mig til efteråret min mille'mørch
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nogen gør |
heste-piiiin |
29-09-2007 10:39 |
|
nogen gør og andre ræser bare forbi. f.eks, mig og min veninde red på en helt stille vej, da der ligepludselig kom sådan en grosser (staves?) forbi os. og lige da den kørte forbi gassede den selfølgelig op. så hestene blev self bange. selv om de er meget trafik sikre. syntes det lyder som en god idé med den der kampange
Skrev Line
Søger fritidsjob i Østykke. -helst noget med heste eller dyr! kontakt mig på Janie@nrdc.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Maria ♥Anton♥ |
29-09-2007 11:41 |
|
Der hvor jeg rider synes jeg folk tager pænt hensyn til at der er heste på vejen. Der er selvfølgelig altid nogen der skal være sjove og fræse forbi, men generalt synes jeg de tager hensyn til hestene
© Maria og Anton© Det er bedre at være speciel, End slet ikke at være noget Og jeg kan li det ;P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|