|
|
| Sjove kommentarer |
|
|
Vi har haft den her slags indlæg før, men jeg synes det er så sjov! 
I skal bare skrive de sjoveste kommentarer I har hørt (skolen, hesten, osv )
Min; Max er en meget... lad os sige ubegavet dreng Vi skulle op til miljøcenteret, hvor vores klasselærer havde sagt, at man kunne cykle derop, eller tage bussen med lærerne, hvor man ikke skulle betale for billetten. Så siger Max; "Altså Pernille. Jeg forstår stadig ikke. Hvis man skal cykle derop, hvorfor skal man så også betale for busbilletten?" 
Han har også lavet en anden god en, hvor to fra min klasse stod og råbte "jeg kan en sang der kan drive dig til vanvid, jeg kan en sang der kan drive dig til vanvid" ind i hinandens hoveder. Så tager Max en våd klud og kaster den liiige i hoevdet på min veninde Nina og råber "HOLD SÅ KÆFT KÆLLING!" Kæft, hvor var jeg flad af grin. Man skulle nok have været der 
Sascha N - nu med Nathalie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
eeej tiiis.. jeg tænkte på en hel masse idag men nu kan jeg selvfølgelig ik huske dem xD
Lulu Frandsen  Second Skin Of Harleqiun [L]Nightwish 2oo7 ,, med Tanja ! er du en hoot owl ? nej du er ej ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nightwish |
|
|
ja man 
Lulu Frandsen  Second Skin Of Harleqiun [L]Nightwish 2oo7 ,, med Tanja ! er du en hoot owl ? nej du er ej ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sissel |
| Dato:  |
23-09-2007 18:32 |
|
har lavet én hvor at jeg var på aftenklub og jaa... jeg var bare så træt og når jeg er træt er jeg godt og grundigt sprog-og bogstavsspasser - så det gik self. rigtig godt 
knus fra Sissel "Araber og Fuldblods rytter for evigt"
[Shaggy] [Pitzner Futura XX] [Dagina OX]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sissel: |
|
|
Er sprog og bogstavsspasser ikke det samme? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
23-09-2007 22:25 |
|
orrh typisk, jeg har mega mange sjove kommentarer som mine veninder har sagt inde i baghovedet, men de har ikke lyst til at komme frem  nå, men har i hvert fald en fra idag: mig og lærke (hedviglaerke) har lige redet og jeg har lige sat alex' sadel på plads. (alex = dne pony jeg red på) hvorefter jeg skal til at gå ud af rummet og lærke så råber: "MOR! MOR!" efter mig "ja, hvad er der lille skat?" :b
- min mening (: - Fionabona (: ..nu med part :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fyforpyffer |
LÚL xD |
23-09-2007 22:31 |
|
mig og min veninde læser slankeråd, i noget så klamt som, UDE & HJEMME, jeg siger så: "Vil du have stramt maveskind? Så gå på kur, med "Pringles - sur creme og løgpose"." HAHAHA xD <3 ' til grin  min ridelærer, mig og nogen flere er på tur, og kommer galopperende op mod foldene. Hingsten tér sig helt ekstremt, og min ridelæreren siger, (lader som om hun er hingsten): "Der kommer @!#$, og det kommer stærkt!" .. og mig? ' Jeg var ved at falde af hesten, af grin 
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze 1 |
24-09-2007 18:11 |
|
Hmm.. Skal sku lige tænke  Vi har en pige i min klasse som er så morsom , kan bare intet huske. jo .. En morgen står jeg i en klasse nede for gangen , hun har da endu ikke set mig. Jeg kommer først 5 min. i 8. hvor jeg plejer at komme meget før. Hun tager så fat i en dreng i min klasse som hedder Mads " MADS , KOMMER LOUISE IDAG ?" Mads kigger forvirret på hende "Øhh. Det ved jeg ikke" . "SÅ FIND UD AF DET ellers er jeg så ensom" xD Har fået afvide af flere at hun har gjort det før  Jo , er lige kommet i tanke om et par stykker :b Nogen fra min paralel klasse er ved at rejse en ind af vinduet , i et meget langt sjippetov ( De har vinduer 2-3 m. opp) En lærer stiller sig i døren. "Hvad sker der lige her?" En dreng fra den klasse som holder sjippetovet : "Vi Hejser Kasper ind af vinuet" Han kigger så bagud og ser til stor overraskelse en lærer xD . Han giver hurtigt slip på sjippetovet ( Jeg står i vinduet ved siden af og skulle kigge på det , kigger væk to sek. og hør der et bump kigger så derned) Bump , og der på jorden lå Kasper og ømmer sig. Drengen der hejste Kasper op :" Eller , jeg mente et sjippetov , ikke Kasper"  En pige fra min klasse kommer hen "Lullu , helt ærligt ikke ? , Hvad ville du sige hvis min Guitar overfaldt dig?" .. Jeg kan ikke lade være at grine " Øhm.. Av tror jeg ?" Man skulle nok have været der der kommer nok flere omlidt xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
24-09-2007 18:20 |
|
haha, jeg har os en heeel masse, men kan selvfølgelig ik huske dem allesammen. der er kun 1 jeg kan huske LIGENU og det er ik den sjoveste :p men mig & min veninde hopper på trampolin og jeg laver en salto og mens jeg kommer rundt (jeg er en kage til det) sparker jeg hende lige i maven. jeg flækker af grin, og hun siger "åååårh emma, av for h**vede jeg tror sgu ik jeg kan sk*de mere" - mig: "jamen hvad har maven med og skide" . trine: "ingenting, men arrghhh" og vi var bare færdige af grin selvom hun havde p*** ondt i maven xD
» Emma Borum sindri, verdens bedste pony. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nightwish |
|
|
den her ik sjov ,, mere bare en man skal huske hvis læren kommer med den der "du skal stoppe mens legen er god" min klasse havde lige lavet et eller andet med matematik læren. så siger hun nej for i skal altså stoppe mens legen er god Lulu tænker hurtigt og siger : "skal vi så også gøre det i matematik ? så kan vi lave ét stykke og tænke uh det var godt jeg må hellere stoppe ?" noget af det mest fornuftige jeg har sagt og hele klassen bakkede op om den  så var der en i min gamle klasse der aldrig hørte efter når vi gennemgik en opgave vi skulle lave .. min lære havde lige forklaret det.. ham: øh hvad var det vi skulle /hvad er det vi skal ? og det skete ikke bare en gang ,, det skete stort set hver dag XD og jeg kan selvfølgelig stadig ik huske alle de sjove 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika 1 |
25-09-2007 16:12 |
|
Nøj hvor kunne jeg nævne mange Lige et par stykker: Vi fik tjekket fravær i klassen. I klassen har vi to der hedder Morten, hvor den ene var syg den dag: Læreren: Hvem mangler vi i dag? Klassen: Morten Morten(som nu engang var der): Hvem af dem?  Vi sad engang i klassen i november måned og snakkede om en ny julekalender der startede i år - hvor til det lyder fra en af drengene: Hvornår begynder den?  For noget tid siden var jeg ude at køre med kæresten og to af hans venner. Vi havde så parkeret bilen på en skovsti, med fronten ud hvor man lige kunne skimte vejen. Der sad vi så og snakkede og hørte lidt musik. Der kommer så en jogger ude på vejen og Toby udbryder:" Skrug op for musikken, så kan hun ikke hører vi er her!" 
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
lære : Hvorfor vil døren ikke lukke ? mig : fordi det er et skab ?! veninde : haha det var da et meget godt bud . lære : nå!  jeg kan stadih ikke huske alle de sjove:|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| yytrtututr |
|
|
Det eher er bare på sms.. Min venidne og ejg sidder ved siden af hinanden, så skriver vi om en pige som er i samme rum.. så skriver min veninde : ej se hendes sko, kristina kunne ikke se skoene, så kristina går om på den anden side af bordet for at se skoene... (nej jeg er ikke blondine ?
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
En kommentar er det ikke, men sjovt det var det. Da jeg gik på dyrepasseruddannelsen havde i en dreng i klassen der gerne ville arbejde i en zoo. Eftersom vi gik på grundforløbet skulle vi igennem alle dyr - også heste. Han bliver sat til at strigle en hest, hvilket også går fint og får så af vide at han skal ligge hovedtøj på. Han spørger hvad han skal gøre og får af vide at tøjlen skal rundt om halsen. Da han så siger at han er færdig står hesten med hovedtøj på, og han har tøjlen rundt om sin egen hals. Måske skulle man have været der, men for satan hvor vi grinede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsfsfsf |
|
|
Har alt for mange, men kan selvfølgelig ikke huske nogen nu  Der er vidst et par stykker Jeg har fået en træls vane med altid at sige op i nummi, specielt når jeg ikke hører efter hvad folk siger.. Lærer; Louise, hvor skal minusledningen så hen? Mig; Op i nummi? - Var nede på grillen og spise med min kæreste og hans far Kæreste; Hvad vil du have at spise? Mig; Bare en hotdog Hans far; Hvad skal du så have at drikke? Mig; Bare ketchup @!#$ det var pinligt :i det er en million flere
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er gammel |
|
|
Det er ihvertfald hvad min lillesøster kom frem til i weekenden. Vi sidder og snakker om nogle af mine venner, - jeg er snart 20 og skal til min kammerats 33 års fødselsdag, så vi sad og snakkede om alder, aldersforskelle på venner etc. og min lillesøster siger så: "Er det ikke mærkeligt med de aldersforskelle? Hm, jeg ved ikke noget om det jo, alle mine venner er på min alder. For jeg må ikke ha' nogle venner som er så gamle, - ja altså undtagen dig jo!" Jeg tror jeg så sådan her ud  Og da det gik op for hende HVAD hun havde fået sagt så hun sådan her ud  Dén var ikke god... Ellers er min yndlings kommentar fra min folkeskoletid når Sofie som dybt seriøst siger til geografi læreren: "Du Peter, - hvor ligger Jylland? Er det ikke dernede under Polen?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Dillarh : hahahahahahahhahahah xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| olivia |
Pernille L |
26-09-2007 17:35 |
|
haahahahhaha 
af pernille du speciel - derfor jeg valgte dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
HAHAHA de er godt nok gode nogen af dem! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|